De Twee Linden

Zandstraat 100 6658 CX Beneden-Leeuwen Nederland Kaart

Over restaurant De Twee Linden

Genieten bij De Twee Linden

In restaurant De Twee Linden kun je genieten van het beste wat het Land van Maas en Waal te bieden heeft. De dinerkaart met een Franse inslag is zeer divers. Zeer populair is het maandelijks 3 of 4 gangen menu, samengesteld met gerechten van het seizoen.

Openingstijden keuken:
Iedere dag tussen 11:30 en 21:00.

Meer informatie over restaurant De Twee Linden

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 00:00
Vrijdag 09:00 - 01:00
Zaterdag 09:30 - 01:00

Mondgevoel .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Nette, ietwat donkerbruine zaak in het centrum van het dorp met bijbehorend hotel en feestzaal. We kiezen een driegangenmenu. Het voorgerecht is procureur met serranoham, een koud en smakelijk gerecht dat je niet vaak op de kaart ziet. De Hollandse biefstuk van het hoofdgerecht was getrancheerd en ging vergezeld van groentetjes. De frieten waren top. We dronken er een redelijk tot goed glas rode Italiaanse huiswijn bij. Als nagerecht een warme chocolademuffin die verrassend licht van karakter was en een bolletje vanille-ijs . De bediening was attent en vriendelijk. Allemaal niet heel erg spannend, maar gewoon een degelijk adres om goed te eten tegen een acceptabele prijs.
Michel65 S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Tijdens een paar daagjes weg hier lunch en diner genuttigd.
Lunch was prima, lekkere gerechten (club sandwich en brood met carpaccio en een prima huiswijn onder €20.
Diner een beetje dubbel... voorgerechten (asperges met zalm of entrecote), voor wat we kregen (te weinig) gewoon te duur, terwijl het hoofdgerecht, met alles erop en eraan (spies van bief met kalfsoester) onder de €20 bleef en heel goed was.
Geen nagerecht genomen, maar koffie.
Wijnen op de kaart, keuze beperkt, maar qua prijs/kwaliteit, prima in orde.
Tafels iets te gewoontjes, gedekt zou iets meer uitstraling geven, zeker gezien de prijzen van de menukaart.
Al bij al wel aan te raden.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Gezellig tafelen in Beneden Leeuwen. We aten in de serre, goede stoelen en vriendelijke bediening. Elk gerecht was heerlijk en met zorg bereid. De carpaccio was boterzacht en de flinterdunneuitgebakken spekjes gaven net iets extras. De Vitello tonato lekker zacht. De gambas waren heerlijk en de gebakken aardappeltejs ook. De pasta was goed uitgebalanceerd evenals de WIenerschnitzel en de zalm. De kers op de taart was het dessert, fantastische pistacheijs en een donut met room. Leuke verrassing in het land van Maas en Waal.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Afgelopen zaterdag met 7 personen gegeten in het restaurant van de Twee Linden. Allereerst werden wij hartelijk ontvangen door een jonge dame en vervolgens werden onze jassen aangenomen. Wat een warm welkom! Ons eerste drankje werd snel gebracht, evenals een lekker broodje met tapenade en kruidenboter. Het restaurant heeft een mooie kaart met veel variatie. Er was voor iedereen ieis bij, zelfs voor de "moeilijke" eters onder ons. Echt een groot compliment voor het in één keer uit serveren van de hele tafel. Niets is namelijk zo vervelend als te moeten wachten op het laatste gerecht. De gerechten zijn allemaal met zorg bereid en de borden zien er netjes uit. Het is geen sterrenkwaliteit, maar de smaken zijn gewoon goed. De bediening was ook meer dan uitstekend. Er werd ons regelmatig gevraagd of we iets wilden drinken en of er van alles voldoende was. Het is echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar. Onze avond was top!