De Twee Heeren

Platielstraat 17-19 6211 GV Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant De Twee Heeren

Het bourgondische hart van Nederland

Bij restaurant De Twee Heeren zorgt kaarslicht voor een warme en intieme sfeer waarin iedereen zich snel thuis voelt. Maar ook de rijke menukaart draagt hieraan bij. Grote kans dat je neerploft voor een biertje en vervolgens voor een smaakmakend diner blijft hangen. Of je nou aanklopt voor een romantisch diner-a-deux of juist met een grote groep wilt dineren; alles is mogelijk. Hier sluit je een dagje Maastricht in stijl af!

Meer informatie over restaurant De Twee Heeren

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Erica V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Op een vrijdagmiddag hier geluncht. Omdat we in Maastricht niet geheel bekend zijn hier op aanraden van een collega naar toe gegaan. Bijzonder vriendelijke jongens in de bediening! Hier geen kleine porties. De clubsandwich kip is zeer goed gevuld bord met mooi gekruide warme kip en lekkere salade met een goede dressing. De makreel met citroenmayonaise is smakelijk en zeer vers. Hier weten ze wat een goede lunch betekent. Super!
Didewo .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Met onze tweegangen diner giftfor2 card kwamen we terecht in eetcafé De Twee Heeren. Na enige discussie over de administratieve verwerking van de kaart konden we uit niet alle gerechten kiezen. De bediening was niet optimaal. De gekozen zwaardvis smaakte redelijk. Ook over het dessert, de choco muffin en ijs en slagroom, was ik niet ontevreden. De sfeer was ok, maar niet bijzonder. De ruimte is vrij donker. Veel mensen die boven een feestje hadden of moesten solliciteren ? liepen door het restaurant heen. Beetje storend.
Mart S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Nou, gisteren was het dan zover......Hamburger eten bij de buren. Ik moet zeggen,het was geen kleintje...Nee wat je krijgt voor die 12,50 is meer dan de moeite waard en ook nog eens heel lekker.De 2 flesjes Heineken erbij en je vraagt je af van,waar doen die jongens het van? Ik kan iedereen die van een goede hamburger houdt en een flinke eter is deze woensdagavond traktatie van harte aanbevelen...En als je broek daarna niet meer past,loop je even gewoon naar de buren voor een nieuwe.....;-)
Pmaris .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wij hadden gekozen voor het Twee Heren Menu. Heerlijk genoten van de goed gevulde uiensoep, mals stuk vlees en een fris toetje.
Bediening was snel, er werd rekening mee gehouden dat we om 20:00 uur in het Theater moesten zijn.
Katinka W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Drukke rumoerige zaak, vlotte service maar geen oprechte aandacht, lijkt of zij niet luisteren, alles in het teken van snelheid. Wij hadden spareribs, die waren best, niets bijzonders.
Voor een snel etentje ok, maar wil je fijne sfeer, persoonlijke aandacht en iets bijzonders eten moet je hier niet zijn.
Aschokker .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Hier eergisteren met mijn vriend op het terras gelunched. Mijn broodje (ciabatta) carpaccio bevatte net genoeg beleg voor 1 helft van het broodje (wat moet ik nou met een kaal ander helftje?) en mijn vriend zijn steak ciabatta; zijn vlees was rauw en niet doorheen te komen, groot stuk laten liggen, toen de bedoening vroeg of het had gesmaakt, begonnen we over de rauwe steak. De reactie was: "ooh dat zal ik doorgeven" geen drankje van het huis, nee niets. Toen we de rekening kregen ook niks meer erover gehoord, ook liep de heer in de bedoening veel rond, maar was niet adequaat met het vragen naar drankjes of of alles naar wens was, geen asbak vervangen, en het was echt niet druk! we zijn weggegaan: illusie armer!
Geert-1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Vorige week donderdag gegeten bij de Twee Heeren in Maastricht. De zaak ziet er modern en gezellig uit, vooral de bar ziet er chique uit. 3-Gangen menu gehad. De prijs-kwaliteit verhouding was gewoon geweldig. Bediening was vriendelijk en snel.
Nils V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Na wat rondgekeken te hebben op iens.nl besloten een reservering te maken bij dit eetcafé. Op een woensdag waren mijn vriendin en ik namelijk in Maastricht. Toevallig hadden wij nog een "borrel voor twee bon" en kon deze gebruikt worden bij de Twee Heeren. Erg vriendelijke bediening en een leuke locatie. Flesje wijn en 10 bitterballen met deze bon gekregen. Na afloop nog even de stad in geweest en om half 7 aan het diner begonnen. Ondanks dat we een beetje aan de vroege kant waren gezien onze reservering konden we meteen gaan zitten. Mooi donker en sfeervol ingericht met een mooie bar. Alles zat vol en vanaf onze hoge tafel was het erg leuk uitkijken over de andere tafeltjes. Vooraf een heerlijke uiensoep voor mij een tomatensoep voor mijn vriendin. Hoofdgerecht hadden wij beiden een T-Bone Steak. Heerlijk stuk vlees van 400 gram met frietjes. Echt een aanrader. Klein puntje van kritiek was de panacotta van mijn vriendin, zaten iets te veel schilletjes nog in, de mijne had dat niet dus zal ongetwijfeld een foutje zijn geweest. Al met al een echte aanrader, goed eten en goede bediening die vlot en gastvrij is. Wij komen zeker nog eens terug.
Mustangmike .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Hebben daar eerst geborreld doordat we een gift 4 you card hadden gekregen. Lekker gezeten en daarna ff geshopt. Lekkere trek gekregen en terug gegaan. We hebben daar toen de ossehaas sate genomen en die was heerlijk. Genoeg vlees en lekkere salade erbij. Bedieningen vlot en met humor.
Dat maakte voor ons het dagje compleet. Ga hier zeker nog een keer naar terug.
JanPeter16 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Heerlijk gegeten op een drukke maandag avond, we werden hartelijk ontvangen en konden meteen plaats nemen aan tafel. Veel verschillende bieren op tap die zo werden opgenoemd door de gastheer, ook verschillende open wijnen.
Keuze in gerechten is prima, voor elk wat wils. Wij namen de longhaas & de red snapper. Binnen 20 minuten stonden de gerechten op tafel. Ze zagen er niet alleen heerlijk uit, zo smaakte ze ook! Complimenten! En dat voor een eetcafé.
A.dankbaar .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Biefstuk(longhaas) met seizoensgroenten en friet van zoete aardappel. Vlees was verkeerd gesneden en daardoor bijna niet te kauwen. Knolgroenten zeer kort gekookt. Smaak was wel goed, friet ook maar de bereiding niet.
HSA V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
De locatie van de Twee Heeren is perfect, midden in het centrum van Maastricht gelegen. Wij hebben er op een donderdagavond heerlijk gegeten.
Vooraf een salade met abdijkaasje en een garnalencocktail 'Bloody Mary', begeleid door een mooi glas Viognier. Helaas was de cocktail te koud, waardoor de smaak niet goed tot zijn recht kwam. Als hoofdgerecht genoten we van de onglet en red snapper, beide zeer smakelijke gerechten. Als afsluiting een rood chocoladetaartje, wat zwaar na voorgaande twee gangen.
De bediening is zeer vriendelijk en past zich goed aan naar de wensen van de klanten.
Kortom, een aanrader!
Ria C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Heerlijk gegeten. gekozen voor de carpaccio en de red snapper, de couscous vervangen voor friet. Mijn zus had gekozen voor Beef salad met caesar dressing, een zeer royale salade. Alles zag er smakelijk uit en het was super!! De gastheer was vriendelijk en kwam regelmatig informeren of alles naar wens was.
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Dit weekend heerlijk gegeten, de bediening was zeer langzaam terwijl het niet druk was. Frietjes bij een gerecht vergeten en een stuk later geserveerd. Drankjes werd niet na gevraagd erg jammer!
Ben van mening dat er veel meer uit te halen valt. Jammer!
BPLeendert .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Dit is meer een cafe voor een drankje dan voor een hapje. De spareribs waren lekker maar het duurde veel te lang voordat we een volgende ronde kregen. Er valt niet te veel te verwachten voor de prijs, maar dit viel ons wel op en we ergerde ons er aan. Het is ook ingericht als een cafe en niet als een restaurant. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog. IK raad het niet af, maar er zijn leukere restaurants in Maastricht
Tara K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Ik heb hier een verukkelijke "Jack the Ribber" gegeten met een heheerlijk stuk mals vlees aan het bot, met een ontzettend lekker marinade die toch echt smaakte naar meer! En die ga ik zeker vaker bestellen!
IlseF .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Gezellig bruin eetcafé, met een gezellig terras waarop het leuk mensen kijken is. Leuke en spannende menukaart, weer eens wat anders dan de standaard....stoere gerechten en klassiekers wisselen elkaar af. Minder dan een 10 kan ik er niet voor geven. Gezellige en goede bediening.
Nou nog een lekkere koffie ;-)
Wowww IlseF, wat een fijne recensie! Hopelijk tot snel In De Twee Heeren!
Jasper N.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Super lekker gegeten met vriendelijke bediening. Vooraf hadden wij een salade met bacon en garnalen cocktail. De salade was heerlijk fris en de cocktail was zeer apart (maar wel lekker) en goed gevuld met een tomaten wodka saus.... Als hoofdgerecht hadden wij gekozen voor de onglet a l'échalote (longhaas) en de Red Snapper. De longhaas was echt super, mals en met een heerlijk saus!! De Red Snapper was ook lekker met parel couscous.
Als dessert hadden we alle 2 de bevroren Aperol Spritz! Origineel en lekker.
Kortom, het was weer heerlijk en komen zeker terug!!
Beste Jaspern, dank je wel voor de lovende recensie! We zien u graag terug in De Twee Heeren

Reactie van proever:

Zal ik zeker doen!
VincentSon .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Gezellig eetcafé waar wij vaker komen eten. Eten is altijd lekker en keurig verzorgd.
Afgelopen week met een vriendin geweest die last heeft van voedselallergie. De kok kwam aan tafel en heeft speciaal voor haar gekookt, super! Deze aandacht is ze niet gewend en haar avond kon niet meer stuk. Aanrader hier zijn wel de spare ribs!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Ik vond het leuk. De sfeer is gemoedelijk en de bediening zeer vriendelijk. Zelf had ik de kip op een stokje. Die was erg lekker. Alhoewel wij zonder reservering op een vrijdag om 18:00 uur binnen wandelden kregen we niet het idee niet gewenst te zijn. Lekker gegeten!