De Twee Heeren

Platielstraat 17-19 6211 GV Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant De Twee Heeren

De Twee Heeren is te vinden in het centrum van Maastricht, in de Platielstraat, een zijstraat van het beter bekende Vrijthof. De vele kaarsen geven een gezellige, warme en welkome indruk. Het hele jaar door kun je bij De Twee Heeren lekker lunchen en 's avonds is het lastig kiezen van de verleidelijke barfood- en dinerkaart. Er is voor ieder wat wils. Of je nou houdt van 'shared dining' of van een klassiek en uitgebreid diner, alles is mogelijk! Het is verstandig om te reserveren want deze populaire plek is al door meer mensen ontdekt. Trap af met een goed glas wijn of spannend speciaalbiertje en laat je daarna verwennen met al het lekkers op de kaart!

Meer informatie over restaurant De Twee Heeren

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Twee Heeren

Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Bernice D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Wanneer er iemand in het gezelschap een variatie aan allergieen heeft, is ergens eten vaak een uitdaging. Niet alleen voor ons maar ook zeker voor het restaurant. Bij De Twee Heeren wisten ze hier uitstekend mee om te gaan, naast de bediening was ook de keuken erg betrokken. We hebben heerlijk gegeten en waren erg blij met de goede zorgen. Dit maakte ons weekendje Andre Rieu helemaal compleet! Nogmaals bedankt.
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten en top bediening kom zeker terug! Als ik weer in Maastricht ben!
Christa H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gezellige plek in hartje Maastricht met lekker eten en een enthousiaste en vriendelijke bediening.
Ga zeker nog eens terug.
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prima eet gelegenheid, vlakbij het Vrijthof, ligt gunstig ten op zichte het rijthof.
Janneke R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
De bediening is top! We hebben erg lekker gegeten.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ondanks drukte i.v.m. André Rieu snelle en vriendelijke bediening. Eten was zeer smaakvol, goede wijn. En, vlakbij het Vrijthof!
Lonneke H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten en ontzettend aardige bediening. Een aanrader hoor!
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Vriendelijk personeel. Uitstekende bediening. Aanrader
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Het eten is super goed, de bediening enorm vriendelijk, netjes en professioneel. De locatie is gezellig, we hebben heerlijk op het terras gezeten en genoten van een gezellige avond. De keuken verdiende een biertje en deze dan ook geschonken, met als resultaat dat de kok persoonlijk kwam proosten en bedanken. Zoals dit, maak je niet veel meer mee. Jonge mensen die hun vak verstaan en weten hoe de klant bediend hoort te worden. Wij hebben alleen maar lovende woorden. Wij komen ZEKER nog eens terug!????????
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Standaard café eten
R. F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Met 36 medewerkers van ons bedrijf bij De Twee Heeren geluncht. Vooraf prettig overleg via de mail. We werden hartelijk ontvangen en de lunch was al voorbereid zodat we gelijk konden aanschuiven. De lunch voor onze buschauffeur werd netjes ingepakt en ook aan dieetwensen was gedacht. We hebben heerlijk gegeten! Een aanrader!
Mels V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Pubfood met een goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
De kwaliteit van het eten was redelijk; het vlees (biefstuk en varkenshaar) was prima, de groeten niet gaar. Zeer vriendelijk personeel, echter slordig in de bediening: verkeerde wijn geserveerd, potje mayonaise was gebruikt en bijna leeg, gevraagde ijsblokjes niet geserveerd ...
Margot B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuk lekker en betaalbaar.
De toetjes waren top.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Op vrijdag 16 februari gereserveerd, niet wetende dat deze zaak tijdens ons diner werd omgebouwd tot een feestzaal, waarbij met veel lawaai de stoelen en de tafels werden verwijderd. Door deze verbouwing kregen wij te horen dat wij alleen een hoofdgerecht konden bestellen. Het eten was matig en de bediening deed haar best.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Kerstmenu met voor elk wat wils: voldoende keus. Bediening had er zichtbaar zin en en had tijd voor ons. Kok zorgt voor prima eten. In combinatie met een beperkte maat goede wijkaart en een fijne sfeer een uitstekend kerstmaal.
Gelegenheid om te onthouden!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Fijne plek om gezellig te eten

Kerstmenu sloot goed op elkaar aan en het personeel heeft er zichtbaar zin in. Leuke bijkomstigheid: Aanbevelingen in eten en bijhorende drankjes zijn ongedwongen en welgemeend. Zeker een aanrader om naar toe te gaan.

Groetjes vanuit Utrecht!

Bram & Dieuw
Anna L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
gezellig goed eten vriendelijk personeel. komen niet kijken of je bord al leeg is.
Timo V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten en bediening was top!