De Twee Heeren

Platielstraat 17-19 6211 GV Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant De Twee Heeren

De Twee Heeren is te vinden in het centrum van Maastricht, in de Platielstraat, een zijstraat van het beter bekende Vrijthof. De vele kaarsen geven een gezellige, warme en welkome indruk. Het hele jaar door kun je bij De Twee Heeren lekker lunchen en 's avonds is het lastig kiezen van de verleidelijke barfood- en dinerkaart. Er is voor ieder wat wils. Of je nou houdt van 'shared dining' of van een klassiek en uitgebreid diner, alles is mogelijk! Het is verstandig om te reserveren want deze populaire plek is al door meer mensen ontdekt. Trap af met een goed glas wijn of spannend speciaalbiertje en laat je daarna verwennen met al het lekkers op de kaart!

Meer informatie over restaurant De Twee Heeren

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Twee Heeren

Paul K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijke spareribs gegeten onder het genot van vriendelijk personeel op het terras.
Ine R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk buiten gegeten hielden rekening met mijn allergie.
Kwaliteit & prijs verhouding is goed als ik in Maastricht ben kom ik zeker weer dineren.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
heerlijk gegeten, de bediening kwam alleen iets te vaak vragen of alles naar wens was.... verder top!
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Leuk restaurant goeie sfeer super eten vriendelijk personeel
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We waren erg vroeg maar werden zonder meer vriendelijk geholpen. Na een half uurtje stadten hebben we een heerlijke zondagslunch gekregen. Supervers brood, lekker roerei, goed verzorgd en betaalbaar. Klasse!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Op de warmste dag hier gegeten met een gift4you bon met 4 personen.
Vriendelijke heren van de bediening.
Vlotte service.
Zelf de steak gegeten. Heerlijk met de gegrilde groentes.
Zuurvlees smaakte ook prima, met lekkere frietjes erbij.
Ook de spareribs waren goed van smaak.
Op het terras nog wat gedronken.
Leuke plek uit de massa.
's Avonds wordt dit restaurant omgetoverd tot café na 22 uur.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Bij toeval hier terecht gekomen, spareribs aanbieding (maandag onbeperkt, 12,50) en nog plaats op het terras. Prima spareribs, vielen van het bot, goede frites, verse wat simpele salade. Al met al lekker gegeten op een gezellig terrasje in een winkelstraat. Lekkere drankjes en attente bediening. We stapten weer heel tevreden op de fiets
cirkel .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Eenvoudig eetcafé waar je voor weinig geld, toch redelijk goed kunt eten.
Menukaart is beperkt, maar toch keuze genoeg.
Op bepaalde dagen zijn er aanbiedingen wat bepaalde gerechten betreft, oa op dinsdag is de saté goedkoper.
Enige nadeel, er staan teveel tafeltjes in de toch al kleine ruimte.
Als je naar de WC moet, is het echt een opgave om daar te kunnen komen.
Je moet dan uitkijken, dat je niet het eten van de tafeltjes stoot.
Aardige gelegenheid om wat te eten, maar ik zou er niet naar toe gaan, om echt een avondje uit te zijn.
Elmke H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Met 27 vrouwen hier gegeten tijdens een vrijgezellenfeest. We werden netjes naar een aparte ruimte gebracht, waar we alle ruimte hadden. Het eten was enorm goed. In drie rondes werden allerlei gerechten op tafel gezet, die we met elkaar konden delen. Hoeveelheid was enorm, de smaak was top en de service erg goed!
Els T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goed en gezellig eettafel met vergelijkbare kwaliteit. Voor de redelijke en vrij snelle hap. Barhapjes leuk concept.
Kelly W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Bij aankomst hadden ze onze reservering niet binnen gekregen van Iens. Erg slecht geregeld van deze site! Gelukkig was er vriendelijk personeel die het probleem meteen hebben opgelost en konden we alsnog met 6 man eten. Gewoon goed eten niet mega bijzonder en leuk personeel. Goede prijs kwaliteit .
Beste Kelly,

Dank je wel voor je bezoek en je recensie.
De cijfers die je geeft voor het eten en de bediening lijken te zijn beïnvloed door de negatieve ervaring met het plaatsen van de reservering.

Uit het verhaal begrijp ik namelijk dat je het gehele bezoek al plezierig hebt ervaren maar dat blijkt niet echt uit de gegeven cijfers.

Heeft u wellicht nog aanvullende feedback over uw bezoek?

Met vriendelijke groet,

Merlijn
De Twee Heeren
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Op een vrijdagmiddag hier geluncht. Omdat we in Maastricht niet geheel bekend zijn hier op aanraden van een collega naar toe gegaan. Bijzonder vriendelijke jongens in de bediening! Hier geen kleine porties. De clubsandwich kip is zeer goed gevuld bord met mooi gekruide warme kip en lekkere salade met een goede dressing. De makreel met citroenmayonaise is smakelijk en zeer vers. Hier weten ze wat een goede lunch betekent. Super!
Didewo .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Met onze tweegangen diner giftfor2 card kwamen we terecht in eetcafé De Twee Heeren. Na enige discussie over de administratieve verwerking van de kaart konden we uit niet alle gerechten kiezen. De bediening was niet optimaal. De gekozen zwaardvis smaakte redelijk. Ook over het dessert, de choco muffin en ijs en slagroom, was ik niet ontevreden. De sfeer was ok, maar niet bijzonder. De ruimte is vrij donker. Veel mensen die boven een feestje hadden of moesten solliciteren ? liepen door het restaurant heen. Beetje storend.
Mart S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Nou, gisteren was het dan zover......Hamburger eten bij de buren. Ik moet zeggen,het was geen kleintje...Nee wat je krijgt voor die 12,50 is meer dan de moeite waard en ook nog eens heel lekker.De 2 flesjes Heineken erbij en je vraagt je af van,waar doen die jongens het van? Ik kan iedereen die van een goede hamburger houdt en een flinke eter is deze woensdagavond traktatie van harte aanbevelen...En als je broek daarna niet meer past,loop je even gewoon naar de buren voor een nieuwe.....;-)
pmaris .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wij hadden gekozen voor het Twee Heren Menu. Heerlijk genoten van de goed gevulde uiensoep, mals stuk vlees en een fris toetje.
Bediening was snel, er werd rekening mee gehouden dat we om 20:00 uur in het Theater moesten zijn.
Katinka W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Drukke rumoerige zaak, vlotte service maar geen oprechte aandacht, lijkt of zij niet luisteren, alles in het teken van snelheid. Wij hadden spareribs, die waren best, niets bijzonders.
Voor een snel etentje ok, maar wil je fijne sfeer, persoonlijke aandacht en iets bijzonders eten moet je hier niet zijn.
Aschokker .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Hier eergisteren met mijn vriend op het terras gelunched. Mijn broodje (ciabatta) carpaccio bevatte net genoeg beleg voor 1 helft van het broodje (wat moet ik nou met een kaal ander helftje?) en mijn vriend zijn steak ciabatta; zijn vlees was rauw en niet doorheen te komen, groot stuk laten liggen, toen de bedoening vroeg of het had gesmaakt, begonnen we over de rauwe steak. De reactie was: "ooh dat zal ik doorgeven" geen drankje van het huis, nee niets. Toen we de rekening kregen ook niks meer erover gehoord, ook liep de heer in de bedoening veel rond, maar was niet adequaat met het vragen naar drankjes of of alles naar wens was, geen asbak vervangen, en het was echt niet druk! we zijn weggegaan: illusie armer!
Geert-1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Vorige week donderdag gegeten bij de Twee Heeren in Maastricht. De zaak ziet er modern en gezellig uit, vooral de bar ziet er chique uit. 3-Gangen menu gehad. De prijs-kwaliteit verhouding was gewoon geweldig. Bediening was vriendelijk en snel.
Nils V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Na wat rondgekeken te hebben op iens.nl besloten een reservering te maken bij dit eetcafé. Op een woensdag waren mijn vriendin en ik namelijk in Maastricht. Toevallig hadden wij nog een "borrel voor twee bon" en kon deze gebruikt worden bij de Twee Heeren. Erg vriendelijke bediening en een leuke locatie. Flesje wijn en 10 bitterballen met deze bon gekregen. Na afloop nog even de stad in geweest en om half 7 aan het diner begonnen. Ondanks dat we een beetje aan de vroege kant waren gezien onze reservering konden we meteen gaan zitten. Mooi donker en sfeervol ingericht met een mooie bar. Alles zat vol en vanaf onze hoge tafel was het erg leuk uitkijken over de andere tafeltjes. Vooraf een heerlijke uiensoep voor mij een tomatensoep voor mijn vriendin. Hoofdgerecht hadden wij beiden een T-Bone Steak. Heerlijk stuk vlees van 400 gram met frietjes. Echt een aanrader. Klein puntje van kritiek was de panacotta van mijn vriendin, zaten iets te veel schilletjes nog in, de mijne had dat niet dus zal ongetwijfeld een foutje zijn geweest. Al met al een echte aanrader, goed eten en goede bediening die vlot en gastvrij is. Wij komen zeker nog eens terug.