De Tuynkamer

Gedempte Turfhaven 44 1621 HG Hoorn Nederland Kaart

Over restaurant De Tuynkamer

De Tuynkamer is licht en aangenaam. Dit komt niet alleen door het mooie interieur, maar vooral door de blije gasten die hier genieten. De vriendelijke bediening houdt graag rekening met speciale dieetwensen, in de keuken staan ze er klaar voor. Ze serveren hier fantastische broodjes en heerlijke diners. Alles huisgemaakt met seizoensproducten afkomstig van lokale boeren en leveranciers. Naast de kaart worden er ook tijdelijke specialiteiten opgediend, mis het niet!

Meer informatie over restaurant De Tuynkamer

5 minuten lopen vanaf het station
  • : Gratis parkeren voor de deur na 18.00 m.u.v. donderdag koopavond. Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 11:30 - 18:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Petra N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een smaakvolle ambiance, een aanrader!!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De ontvangst was hartelijk. Het hoofdgerecht was geweldig. Alleen het voorgerecht, eendenborst was iets te taai.
Corrie A.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Heerlijk gegeten, alleen de serre was qua akaustiek niet goed.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding. Gastvrij en gezellig
Aron K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Goed gegeten. Had Zelf de steak sandwich en smaakte erg goed, goede cappuccino.!
Leuk ingericht, goed snel bediend. Was die dag erg druk maar de controle was er zeker bij het personeel. Voor herhaling vatbaar.
PatriciaHoogvliet .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Ik lunch regelmatig met een vriendin op maandag of dinsdag bij de Tuynkamer,
Vind het hier gezellig en leuk ingericht ook de bediening doet z'n best. De koks zijn ook altijd erg vriendelijk! Carpaccio salade en een bagel cream chees erg lekker. Wel jammer dat het sapje van de week al zeker een maand het zelfde is, hoop de volgende keer wat nieuws te krijgen!
Carien M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten! Beide voor-, hoofd en nagerechten waren erg lekker. Bediening standaard, niets bijzonders of extra. Locatie is leuk en gezellige sfeer. Kwaliteit is top, wel prijzig.
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Erg lekker geluncht samen met m'n vriendin. Broodje Tuynkamer is zeker een aanrader! De bediening is vriendelijk en het ziet er gezellig en verzorgd uit. Ik zou hier zeker nog een keer terug willen komen.
Geweldig begin van het jaar voor ons. Hebben net weer met ons team aan het begin van de week alles op scherp gezet wat betreft kwaliteit en service en dan daarna kwam uw reactie dat kan niet beter. Komt u ook eens gezellig dineren bij ons dat is ook echt een aanrader!
Nogmaals bedankt en helemaal leuk dat de waardering van een expertproever komt.
HEK003 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Borrel bij de tuynkamer. Je zit gezellig, maar jammer dat de bediening niet de moeite neemt om je de borrelkaart te geven. Bitterballen op. Kalfkroketjes in plaats, wel lekker, maar weinig vlees. Al met al niet wat we ervan verwachtten op deze regenachtige zondagmiddag.
Goedenavond,

Jammer om te horen dat niet alles naar wens is verlopen. Vanwege de kerstdrukte en dat niet alle leveranciers open waren hebben wij alleen vandaag geen bitterballen maar wel een kalfskroketje van het merk "van Dobben" wat op zich groter en luxer alternatief is. Dit hebben wij ook bij iedereen van tevoren aangegeven. Wij vertellen vaak aan tafel wat onze borrelhapjes zijn en dat maakt het juist wat persoonlijker.Wij hebben een groot assortiment en verkopen bijna nooit 'nee' en dit komt alleen maar door de feestdagen met veel borrels die er aan vooraf zijn gegaan. Onze excuses want wij willen het juist iedereen naar de wens maken. Wij zullen dit met ons team bespreken.
Alhovaara .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Beste Iens.nl bezoekers, willen even wat delen. Waren er een tijdje niet geweest maar we werden als vrienden van het huis ontvangen. We hadden de ossehaasmedaillons (boterzacht) met een Marokkaanse syrah (goed op temperatuur) het was, en laten we het woord maar gebruiken, tongstrelend. Oh ja, compliment voor de verbouwing, ziet er allemaal schitterend uit, met name de vloer !!
Hartelijke groet, Louise en Hendrik
Thomas Christopher P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Afgelopen weekend met familie bij De Tuynkamer gegeten en ook deze keer weer naar alle tevredenheid. Sterker nog, de hertenhaas was heerlijk rosé gebakken en de wijnsuggestie (Mencia) paste er perfect bij.

De meiden van de bediening waren weer goedlachs, maar bovenal alert en snel. Al met al een heerlijke, gezellige avond gehad.
Bedankt voor uw leuke reactie daar doen wij het voor! Uw reactie gaat meteen in onze groepsapp want dat is weer een extra motivatie.
Mpsentius .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Ik heb een heel gezellig verjaardagsfeestje mogen geven in de Tuynkamer. Voor het eerst buitenshuis maar de Tuynkamer heeft ervoor gezorgd dat er een huiselijke en persoonlijke sfeer was. Iedereen voelde zich prettig. Dat kwam mede door het vriendelijke personeel. De hapjes waren in overvloed aanwezig en heel divers. Een zeer geslaagd feestje!
Machteld L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Telkens als we hier komen zijn er weer een aantal subtiele wijzigingen in het gezellig ingerichte interieur. We namen een keuze uit het herfstmenu. Een rijkgevulde paddestoelensoep vooraf, hoofdgerecht kabeljauwhaas en toe een heerlijke tiramisu. Mijn man een IJ biertje en ik een thee.
Echt heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Wat een superleuke avond, we komen snel weer eens terug hoor!
Namens het team bedankt voor uw recensie. Uw bericht is meteen op de groepspap gegaan en dat maakt iedereen weer blij en extra gemotiveerd want we zijn er elke dag druk mee bezig om onze gasten zich ook echt gast bij ons te laten voelen.
Jan1991 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Per toeval kwamen we bij de tuynkamer terecht maar wat was het een fantastische avond! We hebben heerlijk in de tuin gezeten, de bediening was uiterst vriendelijk. Vooraf hadden we een lekkere salade met gamba's en en als hoofdgerecht zowel vlees als vis en beide waren super van smaak. We zijn echte wijnliefhebbers en ook daar was genoeg keus in! Voor ons een super plekje in hoorn!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Vandaag geluncht in de tuynkamer na er al eens eerder geweest te zijn voor een high tea, die overigens zeer goed beviel. Het broodje tuynkamer is lekker, verrassende combinatie van kip en geitenkaas! De broodjes van mijn tafelgenoten zagen er ook erg smakelijk uit. De bediening is vriendelijk en snel, terwijl het helemaal vol zat! Nadeel voor mij is dat de tafels heel erg dicht op elkaar staan, totaal geen privacy en als dan ook nog ieder tafeltje bezet is, oogt het stampvol en is het zeer rumoerig.
Wij danken u voor de recensie en zijn blij dat u tevreden was over het broodje Tuynkamer en onze medewerkers. Dit is waar het hele team het voor doet. Er zijn inderdaad gedeeltes in de zaak waar u wat dichter op een ander zit dan in bijvoorbeeld onze serres. Als u volgende keer een bezoek brengt aan ons kunt u het beste een plekje achterin de serre reserveren daar hebben wij geen muziek en is het ruimer. Het leuke is dat onze vaste gasten altijd een favoriet plekje hebben de 1 wil graag in de drukte en de ander juist niet. Graag toto de volgende keer en nogmaals bedankt voor uw bericht.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
De West-Friese uiensoep was zoals hij moet zijn, maar verder niet erg speciaal. Het hoofdgerecht van ossenhaasmedaillons was erg lekker mals en de groenten perfect gaar. Ik heb zelf helaas geen wijn gedronken, mijn tafelgenote wel. Zij had een rode huiswijn en hier was niets op aan te merken. Kortom, nergens iets op aan te merken en een bijzonder goede prijs-kwaliteit verhouding! Het personeel was aardig en ging goed om met mijn noten- en pinda allergie, hoewel er geen allergenen lijst beschikbaar was. Het enige mindere vind ik het interieur, dat iets te veel op een 13 in een dozijn woonwinkel lijkt. Maar dit is echter een kwestie van smaak. Ik ben aangenaam verrast door de Tuynkamer en kom hier graag terug.
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Keurige ontvangst en heel prettige bediening. De mogelijkheid om een half glas wijn te drinken is uitstekend bevallen en de ruime selectie aan beschikbare wijnen ook. Lekker eten voor een scherpe prijs.
Dank u voor uw reactie. Wij willen juist de mensen zoveel mogelijk keuze geven om een mooi glas wijn te drinken. Uw mooie recensie stimuleert ons enorm!
Kellydegroot1 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Genoeg keuze uit de menukaart, lekkere frisse broodjes voor de lunch! Bediening was vriendelijk en hielp ons erg vlot ondanks dat het restaurant best vol zat. Fijn restaurant!
Bedankt voor uw reactie. Als team is het heel fijn te horen dat wij de uitvoering goed doen.
Rien1939 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Op zaterdagavond 6 september hebben wij (14 personen ) gegeten in de serre van het restaurant. Dit bezoek is ons zeer goed bevallen. De keuze van het zomermenu was een goede. Alle gerechten waren zeer goed bereid en zeer smaakvol. De ossenhaas was mooi rose gebakken. John's carpaccio was een topper. Ook de vegetarische gerechten waren heerlijk van smaak. Wij bestellen als extra een grand dessert als afsluiting van een zeer geslaagde avond. De bediening was zeer vriendelijk. Jammer dat wij niet in de buurt van Hoorn wonen anders zouden wij hier regelmatig terugkomen.
Lekkerbek-Jos .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Een jaar geleden hier al eens gegeten en dat was goed genoeg om weer eens terug te komen. Het eten was weer goed op smaak, maar deze keer had ik het idee dat de keuze nu beperkter was en de prijs hoger. Blijft daarmee op een krap achtje hangen. Bediening was correct maar niet meer dan dat, en wat me over de locatie weer opviel was de hinderlijke tocht door het restaurant; moeten ze toch echt iets aan doen om een diner echt aangenaam te maken.