Over het restaurant De Tuynkamer

De Tuynkamer is licht en aangenaam. Dit komt niet alleen door het mooie interieur, maar vooral door de blije gasten die hier genieten. De vriendelijke bediening houdt graag rekening met speciale dieetwensen, in de keuken staan ze er klaar voor. Ze serveren hier fantastische broodjes en heerlijke diners. Alles huisgemaakt met seizoensproducten afkomstig van lokale boeren en leveranciers. Naast de kaart worden er ook tijdelijke specialiteiten opgediend, mis het niet!

Meer informatie over restaurant De Tuynkamer

5 minuten lopen vanaf het station
  • : Gratis parkeren voor de deur na 18.00 m.u.v. donderdag koopavond. Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 11:30 - 18:00
Dinsdag en Woensdag 10:30 - 18:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:30 - 23:30
- Diner vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Tuynkamer

Dre K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk eten, plezierige bediening en fijne informele sfeer.
T.H.B. B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gewoon goed, ga nog eens heen.
Karinri .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gegeten bij de Tuinkamer in Hoorn. Heerlijke sate van kippendijfilet, mals, zacht en smakelijk, goeie oosterse salade en hete knapperige patat. Prima. Als desert de huisgemaakte bounty, een heerlijk desert van ijs en tony chocolonie mouse en ananas waarin de bounty duidelijk de het cijfer van het desert omlaag haalt. De bounty is in tegenstelling tot het origineel, droog en smakeloos.
De heer des huizes moet kwa service en flexibiliteit nog veel leren. Toen ik na een uur wachtten op een tafel opperde dat er 5 andere tafels vrij waren, of hij niet een tafel wilde omruilen. Was dit niet mogelijk. Toen ik daarna wilde annuleren greep een van de vrouwelijke collega's in en gaf ons een andere tafel, gelukkig.
Miriam M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Fijn restaurant !
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zeer vriendelijk geholpen en heel lekker gegeten zeker een aanrader en we komen graag weer terug
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goeie sfeer.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
in het restaurant zelf is het geluidsniveau te hoog. we zijn in de serre gaan zitten en dat is erg sfeervol en heb je geen last van de stereo die net even iets te hard staat. De stoelen bij onze tafel zaten vol met vlekken. .Niet zo aantrekkelijk voor een gelegenheid waar je gaat zitten eten. De bediening is fantastisch en het eten top. ( de baas moet nog wel even creatief gaan nadenken waar ze een tap zullen plaatsen)
wanda J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
gezellig en lekker gegeten.
jonge bediening
Marguerite A.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten (lamshaasjes) was heerlijk maar er was weinig groente bij en de wijn (gruner veltliner) viel nogal tegen.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten,zoals gewoonlijk !!!!!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede porties. En ook heel belangrijk.....vriendelijk personeel! Vlotte bediening.
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Hier gegeten afgelopen donderdag. Wat een ontzettend sfeervolle zaak. Broodje Tuynkamer en Ceasar besteld met karnemix. Mooie kaart met veel keus, goede bediening die het komt melden wanneer iets langer duurt dan normaliter. Genoten hier!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker gegeten. Het was druk en daardoor vrij rumoerig. Ondanks de drukte werden de bestellingen snel opgenomen, prima service!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vriendelijk personeel met oog voor de gasten. Heerlijk eten. Met zorg bereid en ook verzorgd opgediend.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Erg gezellig prima eten goede bediening top!
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Mooi en gezellig restaurant! De bediening was vriendelijk. Het was wel druk, het ging dus niet allemaal even snel. We hebben op meerdere gangen en drankjes lang moeten wachten. Leuke kaart, het eten was prima.
Nieky F.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten! Leuke en vriendelijke bediening, echt een heerlijke avond gehad.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was meer dan goed. Enige minpuntje was dat - ondanks dat we hadden gemeld bij bestellen 3-gangen diner dat we op tijd weg moesten ivm met voorstelling in de schouwburg - de gangen toch te lang op zich lieten wachten, waardoor we dessert uiteindelijk nog behoorlijk snel moesten opeten.