Over het restaurant De Tuynkamer

De Tuynkamer is licht en aangenaam. Dit komt niet alleen door het mooie interieur, maar vooral door de blije gasten die hier genieten. De vriendelijke bediening houdt graag rekening met speciale dieetwensen, in de keuken staan ze er klaar voor. Ze serveren hier fantastische broodjes en heerlijke diners. Alles huisgemaakt met seizoensproducten afkomstig van lokale boeren en leveranciers. Naast de kaart worden er ook tijdelijke specialiteiten opgediend, mis het niet!

Meer informatie over restaurant De Tuynkamer

5 minuten lopen vanaf het station
  • : Gratis parkeren voor de deur na 18.00 m.u.v. donderdag koopavond. Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 11:30 - 18:00
Dinsdag en Woensdag 10:30 - 18:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:30 - 23:30
- Diner vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:00

Wanda J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
gezellig en lekker gegeten.
jonge bediening
Marguerite A.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten (lamshaasjes) was heerlijk maar er was weinig groente bij en de wijn (gruner veltliner) viel nogal tegen.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten,zoals gewoonlijk !!!!!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede porties. En ook heel belangrijk.....vriendelijk personeel! Vlotte bediening.
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Hier gegeten afgelopen donderdag. Wat een ontzettend sfeervolle zaak. Broodje Tuynkamer en Ceasar besteld met karnemix. Mooie kaart met veel keus, goede bediening die het komt melden wanneer iets langer duurt dan normaliter. Genoten hier!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker gegeten. Het was druk en daardoor vrij rumoerig. Ondanks de drukte werden de bestellingen snel opgenomen, prima service!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vriendelijk personeel met oog voor de gasten. Heerlijk eten. Met zorg bereid en ook verzorgd opgediend.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Erg gezellig prima eten goede bediening top!
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Mooi en gezellig restaurant! De bediening was vriendelijk. Het was wel druk, het ging dus niet allemaal even snel. We hebben op meerdere gangen en drankjes lang moeten wachten. Leuke kaart, het eten was prima.
Nieky F.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten! Leuke en vriendelijke bediening, echt een heerlijke avond gehad.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was meer dan goed. Enige minpuntje was dat - ondanks dat we hadden gemeld bij bestellen 3-gangen diner dat we op tijd weg moesten ivm met voorstelling in de schouwburg - de gangen toch te lang op zich lieten wachten, waardoor we dessert uiteindelijk nog behoorlijk snel moesten opeten.
Lida P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We hebben een voortreffelijk paasmenu gehad. Ik ben nog aan het nagenieten van dessert. Verukkelijk.
Aukje S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten
Guus S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Ongedwongen sfeer en zeer smakelijk eten, ook als je wat minder tijd hebt.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Zaterdag avond 18:00 uur, gereserveerd bij de Tuynkamer in Hoorn. Verrassingsmenu voor Janneke. Echt zo'n aanrader voor mensen die volgens Paleo eten. De Tuynkamer heeft een 10 met een gouden " vork". Verdient , zowel Marco, John en de voltallige bediening moeten weten dat ze een mooi stukje werk hebben geleverd.
Als onze behandeling toonaangevend is voor jullie zaak!!!! Echt geweldig. Groeten Frank en Janneke uit Breda, een 10+
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
De ambiance was gezellig. Vrolijke behulpzame bediening. In voor een grapje. Leuke keuze menu's. Ik had het winter menu met heerlijk zachte entrecote. Ook het toetje was een genot, witte scheese cake.
Bedankt hoor allemaal.
Sabine F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren ons er niet van bewust dat de Tuynkamer ook diner serveert.
We hadden al om 17.30 uur gereserveerd, maar het was al gezellig druk. Er zaten natuurlijk nog mensen die na het winkelen nog even wat zijn gaan drinken.
Als voorgerecht hadden we eendenborst en een proeverij. Allebei heerlijk en mooi opgemaakt. Als hoofdgerecht cannelloni en de vleesspecialiteit varkens entrecote. We kregen beide een royale portie. Bij de cannelloni waren de paddenstoelen en truffel niet zo goed terug te vinden. Het kwam anders over dan dat het op de kaart stond. Maar het was evengoed lekker. De entrecote was erg mals.
Omdat we eigenlijk al vol zaten na de grote portie, namen we alleen koffie. Helaas was de sticky cake op en kregen we 2 macarons erbij.
Toen wij naar huis gingen was het inmiddels behoorlijk druk. Het dienstertje liep de benen uit haar lijf. We hadden het idee dat er net even te weinig personeel aanwezig was op dat moment.
De tuynkamer is zeker een plek om nog eens te gaan eten.
Michael I.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vorige week vrijdag samen met mijn 2 zoontjes gegeten bij De Tuynkamer. Zijn geen gemakkelijke eters (misschien heb ik hen teveel verwend?), maar hadden beiden de kippendijen en ik de eendenborst. Alle borden waren leeg en de buiken vol. Was wel druk, maar het vriendelijk personeel deed er alles aan om ons van een plekje te voorzien. Het parkeergeld wat ik heb uitgespaard (voor de deur gratis parkeren!) deed ik bij de fooi ;-). Zeer zeker voor herhaling vatbaar...
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij hebben nu voor de derde keer hier gegeten. Normaal zeg je drie maal scheepsrecht maar we zien nu al uit naar de volgende drie keer. Het restaurant ziet er gezellig, trendy en verzorgd uit. Zeer gastvrij, kundig en vriendelijk personeel. Wij hebben hier geluncht en ook gedineerd. Alles zag er zeer verzorgd uit en was heerlijk. Verder valt de appeltaart (wat vast op de kaart te vinden is) zeker aan te raden want daar hebben ze prijzen mee gewonnen. Een echte aanrader dus!
B K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
High tea gedaan in dit restaurant. Matige kwaliteit en bediening.
Diverse keren moeten vragen waar de bestelde zaken bleven.
Brood van de sandwiches oud, een mini (supermarkt) pizza die slap was en hapjes van een bedenkelijk niveau. Echt veel te duur voor wat je krijgt.
Allereerst vinden wij het ontzettend jammer dat niet alles naar wens is verlopen. Wij serveren dagelijks onze populaire high tea aan voornamelijk vrouwen. Voor high tea neem je de tijd, de gangen komen in een rustig tempo en het zijn allemaal kleine op maat gemaakte hapjes ( scones, soesjes, fudge, macarons), daarnaast drink je onbeperkt thee. Die wij dagelijks vers bereiden en afbakken. Ik heb het idee dat u gewoon uitgebreid wilde lunchen en een totaal andere verwachting had. Wij vinden dit ontzettend jammer want voor een goedkopere prijs hadden wij de luxe lunch met een uitgebreide sandwiches en soep. High tea is echt een middag programma met veel kleine bewerkelijke lekkernijen ( daardoor ook prijziger) naast de thee. Wij willen het juist iedereen naar de zin maken en vinden het ontzettend jammer dat u het zo ervaren heeft. Mvg, Laura Luca