De Tuynkamer

Gedempte Turfhaven 44 1621 HG Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Tuynkamer

De Tuynkamer is licht en aangenaam. Dit komt niet alleen door het mooie interieur, maar vooral door de blije gasten die hier genieten. De vriendelijke bediening houdt graag rekening met speciale dieetwensen, in de keuken staan ze er klaar voor. Ze serveren hier fantastische broodjes en heerlijke diners. Alles huisgemaakt met seizoensproducten afkomstig van lokale boeren en leveranciers. Naast de kaart worden er ook tijdelijke specialiteiten opgediend, mis het niet!

Meer informatie over restaurant De Tuynkamer

5 minuten lopen vanaf het station
  • : Gratis parkeren voor de deur na 18.00 m.u.v. donderdag koopavond. Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 11:30 - 18:00

de-zwaluw .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
De ambiance was gezellig. Vrolijke behulpzame bediening. In voor een grapje. Leuke keuze menu's. Ik had het winter menu met heerlijk zachte entrecote. Ook het toetje was een genot, witte scheese cake.
Bedankt hoor allemaal.
Sabine F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren ons er niet van bewust dat de Tuynkamer ook diner serveert.
We hadden al om 17.30 uur gereserveerd, maar het was al gezellig druk. Er zaten natuurlijk nog mensen die na het winkelen nog even wat zijn gaan drinken.
Als voorgerecht hadden we eendenborst en een proeverij. Allebei heerlijk en mooi opgemaakt. Als hoofdgerecht cannelloni en de vleesspecialiteit varkens entrecote. We kregen beide een royale portie. Bij de cannelloni waren de paddenstoelen en truffel niet zo goed terug te vinden. Het kwam anders over dan dat het op de kaart stond. Maar het was evengoed lekker. De entrecote was erg mals.
Omdat we eigenlijk al vol zaten na de grote portie, namen we alleen koffie. Helaas was de sticky cake op en kregen we 2 macarons erbij.
Toen wij naar huis gingen was het inmiddels behoorlijk druk. Het dienstertje liep de benen uit haar lijf. We hadden het idee dat er net even te weinig personeel aanwezig was op dat moment.
De tuynkamer is zeker een plek om nog eens te gaan eten.
Michael I.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vorige week vrijdag samen met mijn 2 zoontjes gegeten bij De Tuynkamer. Zijn geen gemakkelijke eters (misschien heb ik hen teveel verwend?), maar hadden beiden de kippendijen en ik de eendenborst. Alle borden waren leeg en de buiken vol. Was wel druk, maar het vriendelijk personeel deed er alles aan om ons van een plekje te voorzien. Het parkeergeld wat ik heb uitgespaard (voor de deur gratis parkeren!) deed ik bij de fooi ;-). Zeer zeker voor herhaling vatbaar...
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij hebben nu voor de derde keer hier gegeten. Normaal zeg je drie maal scheepsrecht maar we zien nu al uit naar de volgende drie keer. Het restaurant ziet er gezellig, trendy en verzorgd uit. Zeer gastvrij, kundig en vriendelijk personeel. Wij hebben hier geluncht en ook gedineerd. Alles zag er zeer verzorgd uit en was heerlijk. Verder valt de appeltaart (wat vast op de kaart te vinden is) zeker aan te raden want daar hebben ze prijzen mee gewonnen. Een echte aanrader dus!
B K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
High tea gedaan in dit restaurant. Matige kwaliteit en bediening.
Diverse keren moeten vragen waar de bestelde zaken bleven.
Brood van de sandwiches oud, een mini (supermarkt) pizza die slap was en hapjes van een bedenkelijk niveau. Echt veel te duur voor wat je krijgt.
Allereerst vinden wij het ontzettend jammer dat niet alles naar wens is verlopen. Wij serveren dagelijks onze populaire high tea aan voornamelijk vrouwen. Voor high tea neem je de tijd, de gangen komen in een rustig tempo en het zijn allemaal kleine op maat gemaakte hapjes ( scones, soesjes, fudge, macarons), daarnaast drink je onbeperkt thee. Die wij dagelijks vers bereiden en afbakken. Ik heb het idee dat u gewoon uitgebreid wilde lunchen en een totaal andere verwachting had. Wij vinden dit ontzettend jammer want voor een goedkopere prijs hadden wij de luxe lunch met een uitgebreide sandwiches en soep. High tea is echt een middag programma met veel kleine bewerkelijke lekkernijen ( daardoor ook prijziger) naast de thee. Wij willen het juist iedereen naar de zin maken en vinden het ontzettend jammer dat u het zo ervaren heeft. Mvg, Laura Luca
Petra N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een smaakvolle ambiance, een aanrader!!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De ontvangst was hartelijk. Het hoofdgerecht was geweldig. Alleen het voorgerecht, eendenborst was iets te taai.
Corrie A.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Heerlijk gegeten, alleen de serre was qua akaustiek niet goed.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding. Gastvrij en gezellig
Aron K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Goed gegeten. Had Zelf de steak sandwich en smaakte erg goed, goede cappuccino.!
Leuk ingericht, goed snel bediend. Was die dag erg druk maar de controle was er zeker bij het personeel. Voor herhaling vatbaar.
PatriciaHoogvliet .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Ik lunch regelmatig met een vriendin op maandag of dinsdag bij de Tuynkamer,
Vind het hier gezellig en leuk ingericht ook de bediening doet z'n best. De koks zijn ook altijd erg vriendelijk! Carpaccio salade en een bagel cream chees erg lekker. Wel jammer dat het sapje van de week al zeker een maand het zelfde is, hoop de volgende keer wat nieuws te krijgen!
Carien M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten! Beide voor-, hoofd en nagerechten waren erg lekker. Bediening standaard, niets bijzonders of extra. Locatie is leuk en gezellige sfeer. Kwaliteit is top, wel prijzig.
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Erg lekker geluncht samen met m'n vriendin. Broodje Tuynkamer is zeker een aanrader! De bediening is vriendelijk en het ziet er gezellig en verzorgd uit. Ik zou hier zeker nog een keer terug willen komen.
Geweldig begin van het jaar voor ons. Hebben net weer met ons team aan het begin van de week alles op scherp gezet wat betreft kwaliteit en service en dan daarna kwam uw reactie dat kan niet beter. Komt u ook eens gezellig dineren bij ons dat is ook echt een aanrader!
Nogmaals bedankt en helemaal leuk dat de waardering van een expertproever komt.
HEK003 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Borrel bij de tuynkamer. Je zit gezellig, maar jammer dat de bediening niet de moeite neemt om je de borrelkaart te geven. Bitterballen op. Kalfkroketjes in plaats, wel lekker, maar weinig vlees. Al met al niet wat we ervan verwachtten op deze regenachtige zondagmiddag.
Goedenavond,

Jammer om te horen dat niet alles naar wens is verlopen. Vanwege de kerstdrukte en dat niet alle leveranciers open waren hebben wij alleen vandaag geen bitterballen maar wel een kalfskroketje van het merk "van Dobben" wat op zich groter en luxer alternatief is. Dit hebben wij ook bij iedereen van tevoren aangegeven. Wij vertellen vaak aan tafel wat onze borrelhapjes zijn en dat maakt het juist wat persoonlijker.Wij hebben een groot assortiment en verkopen bijna nooit 'nee' en dit komt alleen maar door de feestdagen met veel borrels die er aan vooraf zijn gegaan. Onze excuses want wij willen het juist iedereen naar de wens maken. Wij zullen dit met ons team bespreken.
alhovaara .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Beste Iens.nl bezoekers, willen even wat delen. Waren er een tijdje niet geweest maar we werden als vrienden van het huis ontvangen. We hadden de ossehaasmedaillons (boterzacht) met een Marokkaanse syrah (goed op temperatuur) het was, en laten we het woord maar gebruiken, tongstrelend. Oh ja, compliment voor de verbouwing, ziet er allemaal schitterend uit, met name de vloer !!
Hartelijke groet, Louise en Hendrik
Thomas Christopher P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Afgelopen weekend met familie bij De Tuynkamer gegeten en ook deze keer weer naar alle tevredenheid. Sterker nog, de hertenhaas was heerlijk rosé gebakken en de wijnsuggestie (Mencia) paste er perfect bij.

De meiden van de bediening waren weer goedlachs, maar bovenal alert en snel. Al met al een heerlijke, gezellige avond gehad.
Bedankt voor uw leuke reactie daar doen wij het voor! Uw reactie gaat meteen in onze groepsapp want dat is weer een extra motivatie.
Machteld L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Telkens als we hier komen zijn er weer een aantal subtiele wijzigingen in het gezellig ingerichte interieur. We namen een keuze uit het herfstmenu. Een rijkgevulde paddestoelensoep vooraf, hoofdgerecht kabeljauwhaas en toe een heerlijke tiramisu. Mijn man een IJ biertje en ik een thee.
Echt heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Wat een superleuke avond, we komen snel weer eens terug hoor!
Namens het team bedankt voor uw recensie. Uw bericht is meteen op de groepspap gegaan en dat maakt iedereen weer blij en extra gemotiveerd want we zijn er elke dag druk mee bezig om onze gasten zich ook echt gast bij ons te laten voelen.
mpsentius .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Ik heb een heel gezellig verjaardagsfeestje mogen geven in de Tuynkamer. Voor het eerst buitenshuis maar de Tuynkamer heeft ervoor gezorgd dat er een huiselijke en persoonlijke sfeer was. Iedereen voelde zich prettig. Dat kwam mede door het vriendelijke personeel. De hapjes waren in overvloed aanwezig en heel divers. Een zeer geslaagd feestje!
jan1991 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Per toeval kwamen we bij de tuynkamer terecht maar wat was het een fantastische avond! We hebben heerlijk in de tuin gezeten, de bediening was uiterst vriendelijk. Vooraf hadden we een lekkere salade met gamba's en en als hoofdgerecht zowel vlees als vis en beide waren super van smaak. We zijn echte wijnliefhebbers en ook daar was genoeg keus in! Voor ons een super plekje in hoorn!