De Tuinkamer

Hengeloseweg 1 7261 LV Ruurlo Nederland Kaart

Over het restaurant De Tuinkamer

Restaurant de Tuinkamer is omgeven door de prachtige groene Achterhoek. Neem na een goede boswandeling plaats in restaurant de Tuinkamer. Geniet van heerlijke gerechten bereid door chef-patron Jos Weel. De Tuinkamer biedt de echte kreeft-liefhebber een uitgebreide kreeftenkaart.

Ben je benieuwd naar al het lekkers dat restaurant de Tuinkamer te bieden heeft? Reserveer een tafel en kom snel eens langs!

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Tuinkamer

Ad S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Zoals altijd was de ontvangst hartelijk, de amuses verrukkelijk en de ontmoeting met de andere gasten heel aangenaam. Onze tafel zag erheel mooi uit en de gerechten en wijnen waren heel goed. We komen zeker weer terug zoals nu al (denk ik) 15 jaar. Fijne tijd in Zd. Afrika, jullie hebben het dubbel en dwars verdiend!
Gijs S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Vanuit de kop van Noord-Holland naar Ruurlo gereden, incl. overnachting. Geheel de moeite waard geweest. Het vier gangen Wildmenu. Alle gerechten zijn verfijnd en heerlijk. Bediening attent en erg vriendelijk. Een aanrader!
Françoise C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Prachtige plek, sfeervolle inrichting
Heerlijk 4 gangenmenu en lekkere wijnen.
Heerlijke avond gehad en komen zeker terug
Mark En Freia H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Ongelooflijk goed, vertroeteld worden in je eigen Achterhoek. We werden er gewoon trots van. Je krijgt veel meer dan wat je betaalt, het eten subliem, service uitmuntend en sfeer helemaal top. Wij komen zeker weer en nemen vrienden mee.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Als altijd waren we zeer tevreden en hebben heerlijk gegeten. Bij een buffet -nu een wildbuffet- vind je niet altijd elk gerecht even lekker, maar ze waren allen van zeer goede kwaliteit. We komen zeker nog vele malen. Jan en Marianne.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De verrassende en verfijnde gerechten ondersteunen perfect de gekozen wijnen en de wijnen doen dat perfect met de gerechten: zeldzaam. Bediening is bescheiden en attent, service is compleet, goed doordacht en persoonlijk. Hier krijg je niet te eten, je bent hier te gast en je voelt je persoonlijk welkom. Wat een feest!
Chris E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Prettige vrolijke bediening en heerlijk eten. Bediening was ongedwongen en tegelijkertijd efficiënt en het eten werd prachtig gepresenteerd en smaakte bijzonder goed.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Prima, informele én correcte bediening en ambiance. Het eten zondermeer voortreffelijk. De wijn heerlijk passend. We komen zeker terug
Wessel G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Klassiek, maar goed
Herpert T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
25 augustus genoten van vier gangen menu. Mooie verrassende gerechten. Attente en stijlvolle bediening. Mooie Portugese huiswijn. Dit hoge niveau verdient een aanbeveling.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Altijd weer heerlijk eten in een zeer gemoedelijke sfeer. De kwaliteit was weer opperste best. De opmaak een schilderijtje. Kortom, een terugkerend adres als we in de buurt zijn.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Goede ontvangst en bediening, goede sfeer en heerlijk eten en drinken. Wat wil je nog meer. Tot de volgende keer.
André W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
4-gangen menu gehad met bijpassend wijnarrangement. Goede uitleg bij iedere gang. Smakelijke gerechten met soms gedurfde combinaties van ingrediënten. Nagerecht vond ik persoonlijk niet de beste van de 4 gangen. Lekkere bijpassende wijnen, echter wel redelijk aan de prijs.
Zeker aan te raden!
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk landelijk met vriendelijke mensen. Fijn kreeft gegeten met mooie wijn. Prima voor herhaling vatbaar!
Dieter V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Dit hotel restaurant is een aanrader. Wij hebben hier van het viergangen aspergemenu mogen genieten en hebben aansluitend overnacht. Culinair van hoog niveau, zeer goede wijn spijscombinaties en dit alles tegen het groene decor van het Achterhoekse buitengebied. De gehele ervaring was voor ons boven verwachting en de prijs meer dan waard.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Zoals altijd, een restaurant mt een gemoedelijke sfeer, prettige bediening en heerlijke gerechten. De jonge serveerster was vriendelijk, maar soms ontbrak het wat aan flair.
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het eten was prima en verrassend. Vond het wel behoorlijk aan de prijs.
mariefoodie K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zeer lekker gegeten, wij hadden asperges menu en de bijpassende wijnen - hele fijne wijn selectie en goede match voor de gerechten. De gerechten waren zeer smaakvol en mooi gepresenteerd. De sfeer zeer aangenaam de serre heeft prachtig uitzicht naar de tuin van het hotel. Wij hebben enorm genoten. Bedankt!
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Door artikel in de Telegraaf gelezen over de Tuinkamer. Gekozen voor het Verwenarrangement: het 6-gangen diner met bijbehorende wijnen is ons goed bevallen. Gerechten zijn goed van smaak en mooi opgemaakt. (2 opmerkingen: Erwtjes in de soep waren te rauw en de venkel en snijbonen in het nagerecht niet echt een succes). Bediening was attent, professioneel en vriendelijk.
jan L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
De amuse courgettesoep en voorgerecht Grietfilet ware uitermate lekker; aanbevolen. Mijn vrienden vonder het nagerecht op basis van asperges niet zo geslaagd.