De Tuinkamer

Hengeloseweg 1 7261 LV Ruurlo Nederland Kaart

Over het restaurant De Tuinkamer

Restaurant de Tuinkamer is omgeven door de prachtige groene Achterhoek. Neem na een goede boswandeling plaats in restaurant de Tuinkamer. Geniet van heerlijke gerechten bereid door chef-patron Jos Weel. De Tuinkamer biedt de echte kreeft-liefhebber een uitgebreide kreeftenkaart.

Ben je benieuwd naar al het lekkers dat restaurant de Tuinkamer te bieden heeft? Reserveer een tafel en kom snel eens langs!

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Klassiek, maar goed
Herpert T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
25 augustus genoten van vier gangen menu. Mooie verrassende gerechten. Attente en stijlvolle bediening. Mooie Portugese huiswijn. Dit hoge niveau verdient een aanbeveling.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Altijd weer heerlijk eten in een zeer gemoedelijke sfeer. De kwaliteit was weer opperste best. De opmaak een schilderijtje. Kortom, een terugkerend adres als we in de buurt zijn.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Goede ontvangst en bediening, goede sfeer en heerlijk eten en drinken. Wat wil je nog meer. Tot de volgende keer.
André W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
4-gangen menu gehad met bijpassend wijnarrangement. Goede uitleg bij iedere gang. Smakelijke gerechten met soms gedurfde combinaties van ingrediënten. Nagerecht vond ik persoonlijk niet de beste van de 4 gangen. Lekkere bijpassende wijnen, echter wel redelijk aan de prijs.
Zeker aan te raden!
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk landelijk met vriendelijke mensen. Fijn kreeft gegeten met mooie wijn. Prima voor herhaling vatbaar!
Dieter V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Dit hotel restaurant is een aanrader. Wij hebben hier van het viergangen aspergemenu mogen genieten en hebben aansluitend overnacht. Culinair van hoog niveau, zeer goede wijn spijscombinaties en dit alles tegen het groene decor van het Achterhoekse buitengebied. De gehele ervaring was voor ons boven verwachting en de prijs meer dan waard.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Zoals altijd, een restaurant mt een gemoedelijke sfeer, prettige bediening en heerlijke gerechten. De jonge serveerster was vriendelijk, maar soms ontbrak het wat aan flair.
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het eten was prima en verrassend. Vond het wel behoorlijk aan de prijs.
mariefoodie K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zeer lekker gegeten, wij hadden asperges menu en de bijpassende wijnen - hele fijne wijn selectie en goede match voor de gerechten. De gerechten waren zeer smaakvol en mooi gepresenteerd. De sfeer zeer aangenaam de serre heeft prachtig uitzicht naar de tuin van het hotel. Wij hebben enorm genoten. Bedankt!
jan L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
De amuse courgettesoep en voorgerecht Grietfilet ware uitermate lekker; aanbevolen. Mijn vrienden vonder het nagerecht op basis van asperges niet zo geslaagd.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Door artikel in de Telegraaf gelezen over de Tuinkamer. Gekozen voor het Verwenarrangement: het 6-gangen diner met bijbehorende wijnen is ons goed bevallen. Gerechten zijn goed van smaak en mooi opgemaakt. (2 opmerkingen: Erwtjes in de soep waren te rauw en de venkel en snijbonen in het nagerecht niet echt een succes). Bediening was attent, professioneel en vriendelijk.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk gegeten. Lekkere en uitgebreide menukaart, mooi opgemaakte borden en heerlijke smaken bij elkaar. Konden door het mooie weer in de tuin zitten. Restaurant is een aanrader voor als je wat luxer uit eten wilt.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Gekozen voor 4 gangen asperge menu. Perfecte start, amuses. Eerste twee gangen hoog niveau. Dit schepte verwachtingen voor het hoofdgerecht, die helaas niet waar werden gemaakt? Naar onze mening werden er geenkeuzes gemaakt, een onsamenhangend geheel. Alle ingrediënten waren prima, maar paste niet bij elkaar. Het dessert was gedurfd, met groente en ijsasperge, erg smaakvol. Een goede afsluiter!
Bedankt voor uw recensie. We vinden het jammer dat u het hoofdgerecht niet kon waarderen. We voeren dit menu nu ruim een week en hebben veel positieve reacties erop gehad en ook op het hoofdgerecht. Maar eten blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak en voorkeur. We zijn blij dat de andere drie gerechten van ons menu wel naar wens waren en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.
Joost W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Eten en ontvangst, ambiance en service waren zoals gewoonlijk prima. Er werd uitstekend rekening gehouden met de ingediende dieetwensen. Als het eten goed is, mag dat ook zijn prijs hebben, vandaar de prima bij de prijs-kwaliteitsverhouding. Iedere keer als we hier eten (zo'n 1 keer per jaar), keren we voldaan weer huiswaarts.
Dank voor uw mooie woorden. Daar doen we het voor!
Martien H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een geweldige ambiance. Een aanrader.
Dank voor uw mooie recensie en hopelijk tot ziens!
L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
wij waren heel aangenaam verrast met de uitstekende gerechten, de zeer plezierige en alerte bediening (ter plekke op het gewenste moment, zonder te hoeven 'seinen', en zeer alert op de achtergrond), de prettig rustige akoestiek, en de locatie. Wij gunnen dit restaurant een grotere bekendheid. Tip zou zijn om mogelijk contact te zoeken met kranten als Volkskrant, NRC, Trouw, om een hun culinair redacteur een bezoekje te laten brengen. Nog een tip: kijk nog met deskundige advisering naar 'uitstraling' van de voorzijde van het pand aan de weg: wij zijn er jarenlang langs gereden en gefietst zonder te onderkennen dat hier zo'n leuk restaurant zit
Dank voor uw mooie recensie. Laatst hebben we een mooi artikel gehad in De Telegraaf, weliswaar niet van een culinair journalist, maar het was een heel mooi verhaal over ons bedrijf.
We realiseren ons dat aan de voorkant de uitstraling minder is dan aan de achterkant, maar dit komt omdat ons bedrijf aan de achterkant van het pand zit ... Voor is ons woonhuis en zijn er hotelkamers en om de privacy te behouden ziet dat er toch wat gesloten uit.
Inmiddels is onze voortuin weer mooi groen en ziet het er denk ik weer wat meer uitnodigend uit ...
AdeK .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Altijd een gemoedelijke sfeer hier, en heerlijke gerechten met bijpassende wijnen voor een redelijke prijs.
We komen hier graag.
Radsp50 S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening. Super service, gratis shuttle terug naar Ruurlo. Volgende keer blijven we zeker ok overnachten
S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gastvrijheid wordt hier met een Hoofdletter geschreven! Kwaliteit van de gerechten zijn echt top! Portionering en presentatie speels en zeer acceptabel. Beslist een aanrader, wij komen er erg graag.