Meer informatie over restaurant De Tuin van de Vier Windstreken

6,9

Jouw recensie over het restaurant De Tuin van de Vier Windstreken

Dionne D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk gegeten, snelle bediening, vriendelijk personeel, gratis parkeren!
Gezellige sfeervolle plek!! Pompoensoep erg lekker en als hoofdgerecht salade met kippedijen. Erg goed!
Hcm H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima lunch gehad met voldoende keus, gezellige eetgelegenheid, uitstekende service, fantastische ligging. prima parkeermogelijkheid .
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
De Tuin is voor mij bekend terrein. 't Was gemiddeld druk, misschien was dat ook de reden dat er geen "ontvangst" was en dat we zelf de service moesten "wenken" om aandacht te krijgen. Eten was zonder meer goed en eenmaal "gewenkt" werd de service iets beter. Daar zit nog wel ruimte voor verbetering.
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gisteren geluncht . Vriendelijke bediening.
Kipspies, Black Angus hamburger met frietjes. Beetje fantasieloos opgediend. Eten niet bijzonder. Het is te eten maar om nu te zeggen: Lekker gegeten!, Nee.
Omelet met ham zoals het thuis is.
Hans1954xx .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Hele leuke locatie maar een vieze flauwe pasta en de sate was erg weinig, karige portie frietjes, slappe koolsalade. Wat jammer van die leuke locatie maar zo'n slechte keuken! Dus ..wijntje drinken, genieten van het uitzicht, maar eten? Nee.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
"Open wijn"? Je hebt de keuze uit "open" wijn en wijn, een fles" Als ik een fles wijn van 22 euro bestel wil ik dat deze aan de tafel wordt geopend. En dan de klapper op de vuurpijl, wordt de biefstuk geserveerd met een 30 cm keukenmes. Grapje? Wat een ontnuchterende hollandse lompigheid en dat nadat je een tijdje in Rome bent geweest. Onopgeleid personeel. Snel rijk worden mentaliteit, staat er een toekan op t dak?
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Opnieuw geluncht op het terras van de Tuin van de Vier Windstreken aan de Plaszoom en opnieuw uitstekend bevallen. Gekozen voor de Bagel Jacobus Toet en de Clubsandwich (2x) met een goed glas Sauvignon blanc. Geen spijt van. Vriendelijke bediening en billijke prijzen. Alles droeg bij aan de bijzondere ontmoeting na 30 jaar met de hoogleraar (EUR) waar wij zijn afgestudeerd.
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Lekkere zaak, prima eten, lekker terras, leuk personeel! Altijd fijn om op mooie dagen even neer te ploffen op het terras!
cpapillon .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
De brunch, genoemd "de beste in Rotterdam" was helemaal niet wat wij verwachten hadden. Meer dan €16 per persoon voor veel brood, en paar sneetjes zalm, ham, rosbief en kaas, filet americain en roereieren, een kopje soep. Op tafel: een paar van die kleine blikjes jam, een klein stukje boter voor 5 mensen (hebben we wel daarna meer gehad na het aanvragen)....Geen drank, geen fruit of sla, geen koffie of thee. In totaal waren we €20 per persoon kwijt. Bovendien hebben we heel lang moeten wachten tussen de soep en de rest, namelijk bijna een uur (2 keer heb ik beleefd gevraagd als iets aan de hand was). Toen wij door de "hoofd" ober gevraagd waren als alles naar wens was geweest en wij hebben gezegd dat wij heel lang hadden moeten wachten, geen excuses waren aangeboden. Mooie plek, dat wel, ook mooie uitzicht, maar... zeker niet de "beste brunch in Rotterdam" of de beste service. Bovendien was er geen zeep in de toilet, was wel gezegd dat het meteen ingevuld zou worden, maar dat is ook niet gebeurd.
gerdien95 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Samen met mijn moeder heb ik hier een high-tea gedaan. De hapjes waren erg lekker! De variatie was goed. De medewerkers waren erg vriendelijk. De locatie is ook erg mooi!
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij waren hier voor een kerstbrunch.
Wachttijd behoorlijk lang.
De kerstbrunch klanten zaten tussen de "gewone" wandel-klanten (met honden) die eerder hun bestelde eten kregen met waarschijnlijk een betere prijs/kwaliteitsverhouding. Het is veel beter om de kerstbrunch klanten in een aparte/rustige ruimte te plaatsen zodat je ook het gevoel hebt dat je een aparte reservering hebt/daarvoor een bepaalde prijs betaalt.
Prijs/kwaliteitsverhouding uit de pas.... 34,50€ voor een kerstbrunch is veel geld/het aanbod niet waard. Met zwetende kaas (stond waarschijnlijk al een tijdje klaar) en bijv. afgekoelde roerei.
Personeel overigens erg vriendelijk; maar toch een beetje een kater aan deze brunch over gehouden vanwege bovenstaande redenen.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
1 week vooraf geboekt met 12 personen. Een mooi menu met vlees, vis, goede voorgerechten en nagerechten. Wij zaten met het gezelschap in een aparte kamer aan een vierkante tafel, erg gezellig en sfeervol. De gerechten waren allemaal goed bereidt en werden gelijktijdig gebracht. brood met smeersels stond bij binnenkomst klaar, drank werd keurig bijgeschonken. Een hele goede avond met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Natasja01 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Omgeving is mooi. Kwam hier jaren. Eten is ok. Bediening: organisatie kan beter. Rekening klopte niet. Achteraf ontdekt. Geen bon meer en gebeld en werd vriendelijk aangegeven dat ik morgen moest terugbellen en geld zou terugkrijgen.. Dag erna werd er alles behalve vriendelijk en zeker niet professioneel met me gesproken. Niet eens moeite gedaan na mijn advies hoe ze het kon achterhalen. "Waar we zaten; bestelling was voor een andere tafel; tijdstip etc" Wat al bIjzonder is dat ik het moet uitleggen. Kortom: na paar minuten belde ze me terug en wat ik kreeg te horen: "Teleurstellend nieuws voor jou". Nadat ze ook nog een aparte geluid maakte op een professionele feedback opmerking van mij heb ik voor het eerst in mijn leven gewoon opgehangen. Laatste keer!
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Niet enthousiast over dit restaurant. Bij aankomst werden we eerst genegeerd. Daarna bleek de reservering vergeten. Snel werden de tafels bij elkaar geplaatst. Personeel is vriendelijk maar jong en onervaren. Weet niet wat ze serveren en zijn onoplettend. Kaart is simpel. Frieten te lang gebakken. Sla zo ut het zakje op het bord leek het. Kipsaté was goed. Terras ziet er rommelig uit, daar kunnen ze veel meer van maken. Veel ruimte voor verbetering
Zeroplus .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Warme dag en mooi terras.
De bediening heeft totaal geen aandacht voor de gasten. Uiteindelijk lukt het om 2 flesjes water te bestellen en om de kaart te vragen. Flesjes water worden gebracht, serveerster houdt bijbehorende glazen in 1 hand vast en vingers in de glazen. 2 salades besteld en 2 witte wijn. Witte wijn is er snel, maar om deze op kamertemperatuur te serveren is met dit weer ongehoord. Het wachten op de salade duurt meer dan 45 minuten. Bij navraag blijkt er 'iets' fout te zijn gegaan in de keuken. Beide salades zijn niet vers, op de kaart genoemde ingrediënten ontbreken. Op het brood na ronduit smerig.
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Op een mooie zomerdag is dit beslist een van de mooiste plekjes in de randstad om heerlijk te genieten. Aan de rand van het Kralingsebos en aan de Kralingse Plassen is het genieten van uitzicht en rust. De bediening is studentikoos vriendelijk, het publiek aangenaam gemêleerd.
Minpuntje: onze eerste keuze in voor- en hoofdgerecht (timbaaltje couscous en daarna risotto) waren om een uur of half zeven al niet meer beschikbaar. De curry viskoekjes met korianderdip en pikante gehaktballetjes met avocadodip, die we daarna deelden, waren niet heel avontuurlijk, maar beslist smakelijk. Dat gold ook voor de pappardelle met o.a. gegrilde courgette en paprika als hoofdgerecht. Al met al een zeer aangename ervaring, die zeker voor herhaling vatbaar is.
Marcel .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Hier met collega's gedineerd. 3 gangen menu bestaande uit: geitenkaassalade (voor), saté (hoofd) en dame blanche (na). Voorgerecht was prima: ruim gevulde salade en icm dressing redelijk in balans qua smaak. Hoofdgerecht: vlees sappig, maar behoorlijk veel satésaus (en daar moet je van houden), frites ok gebakken maar wel kleine portie. Nagerecht was een beetje karig qua hoeveelheid chocoladesaus. Bediening was druk en dat kon je merken aan de lange wachttijd en mate van vriendelijkheid.

Al met al ok gegeten, maar geen topper. Brasserie heeft als groot pluspunt het uitzicht.
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Vanmiddag met beste vriend hier gelunched. Hij nam uitsmijter naturel, ik nam de garnalenkroketten met citroenmayonaise. Allebei prima, lekker desembrood ook. De wijn was aan de lauwe kant, kan beter. Bediening door dame was zakelijk, zelfs afstandelijk, de jongeman was erg vriendelijk maar iets te formeel. De plek blijft helemaal top, aan t water en dat met een zomers temperatuurtje!
Richard Leeuwenhart .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Deze week een high tea gehad. Lokatie is erg mooi zo aan de Kralingse plas. Decor binnen is niet zo bijzonder, Aardig. Ook de keuken: aardig. Niet echt een spectaculaire high tea, daarentegen wel aardig aan de prijs. 'scones'(?) waren niet te eten. Quiches erg lekker maar erg verschillend van kwaliteit. Sommige porties waren meer afsnijdsels dan echt een stukje quiche. Sandwiches erg lekker maar nogal slordig gepresenteerd. Zalmwrap was lekker. Ook de zoet selectie was niet verrassend. Bediening goed.
Ga ik er weer naar toe? Voor een biertje op het terras zeker.
dfl97 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk eten en mooie locatie. Jammer dat wij telkens de aandacht van de bediening moesten trekken om de kaart te vragen of iets te bestellen. Het voelde alsof we niet welkom waren.