Over het restaurant De Tuin van de Vier Windstreken

Restaurant De Tuin is vanwege haar waanzinnige ligging een van de mooiste plekken van Rotterdam. Gelegen direct aan de Kralingse Plas en aan de rand van het Kralingse bos, met recht de favoriete plek voor veel Rotterdammers.
De gerechten van De Tuin zijn divers en bereid met de beste ingrediënten. De kaart wordt afgestemd op het seizoen en zal u blijven verrassen!

Meer informatie over restaurant De Tuin van de Vier Windstreken

Jouw recensie over het restaurant De Tuin van de Vier Windstreken

Bert R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Vakkundig personeel, Prachtige plek. Met onderwijsteam gegeten, bestaande uit 10 man. De gerechten werden vrijwel gelijktijdig opgediend, zodat er niet op elkaar hoefde te worden gewacht. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Eten wat teleurstellend, prijs/ kwaliteit verhouding zeer slecht. bediening zo zo . Locatie is mooi, zeker bij goed weer
Michelle C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Mooie weer en omgeving naast water. Alles was heel lekker en veel als altijd, alleen het is zondaag en beetje druk, moest wat lange wachten tot een bediening komt bestellen. Maar ze zijn wel heel aardig. :-)
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Dit restaurant gekozen voor de locatie en zomerse sfeer.
De kipspies op zich was wel lekker maar helaas erg karig; slechts 1 kipspies, een scherpe prutje colesla,
3 gekleurde stukken kroepoek en een schaaltje keihard gebakken oneetbare frites met schil. Voor 16 euro verwacht je wel iets meer.
P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Er was een feestje dus om 21:30 werd om mij heen de tent verbouwd en kwam er bijzonder harde muziek. Prima hoor, maar meld dat dan even als ik reserveer!! Dus een niet geslaagde avond.
B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prima locatie, door gunstige weer buiten kunnen eten op het terras. Lunchgerechten waren goed, heerlijke salades. Vriendelijke bediening, snelle service. Gegeven met zakelijke relaties, goede prijs kwaliteit. Aanrader!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Gereserveerd voor een high-tea met 11 personen. Bij mooi weer op het terras. Ondanks dat alle tafels een half uur van te voren nog bezet waren, heeft het personeel het voor elkaar gekregen onze tafel op de afgesproken tijd gereed te krijgen. De bediening was uitstekend, de high-tea heerlijk.
Iedereen was zeer tevreden.
Thea Vrins-Riethof.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Fantastische locatie aan de Kralingse plas, het eten is uitstekend en de bediening is prima.

Al met al een leuke plek om lekker te eten, maar ook om bij mooi weer op het terras te zitten!!
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Op 11 mei high tea gereserveerd. Bij aankomst was het redelijk druk vanwege het mooie weer. Voor ons waren 3 tafels vrij gehouden waar we uit konden kiezen. Zeer vlotte service en zeer vriendelijk personeel.
Lokatie is geweldig en zeer vriendelijke mensen aan de andere tafels. Eten was goed en meer dan voldoende.
Heet water voor de thee is meerdere malen ververst zodat je zeker bent van hete thee. Hier komen we graag nog eens terug. Aanrader!
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Ga hierheen met mooi weer en geniet van het uitzicht over de Kralingse plassen. Eten is prima, maar aan de dure kant voor wat je krijgt. Dit heeft vast met de locatie te maken. Service was snel, ondanks de drukte op een maandagavond.
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Salade met feta en gegrilde groenten. Hoe durf je daar 11 euro voor te vragen. Niet te eten.
Wat sla op borg gegooid, beetje feta en keiharde schijfjes wortel. Schandalig dit mag niet geserveerd worden.
Kwaliteit ver onder de maat.
Salade geitenkaas niet veel beter.
Personeel warrig!
Uitzicht is leuk maar daar hoef ik toch niet zoveel voor te betalen.
Niet doen!!!
bernard R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Bediening goed tot zeer goed, maar de wachttijd kon iets minder.
Het eten was wisselend. Coquilles waren erg lekker, zalm en steak ook, maar de bitterballen minder en de bowl niet zo erg, die zou ik niet nog eens bestellen.
De plek maakt heel erg veel goed.
Marjo S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Altijd fijn om in De Tuin te zijn .
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten , aardige bediening. Prachtige locatie.
Alleen de rivella was niet koud dat wel jammer met dat warme weer.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
High tea. Theepot was loodzwaar en veel te vol. Eerste kopje gaf een plons kokend heet water op tafel.

Waarom we niet een tafel langs het water kregen , dat we twee dagen vooraf hadden gereserveerd is mij volkomen onduidelijk.
Paula P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Locatie is helemaal top en zeker met lekker weer. Hadden gereserveerd en waren iets te laat maar tafel was nog beschikbaar. Bedankt! eten was prima en service goed.
Kyra J.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Bestelling van de drankjes ging drie keer verkeerd, warme rode wijn werd wel snel vervangen door juiste temperatuur. Lang wachten op het eten. Voorgerechten waren lekker maar hoofdgerechten vielen erg tegen, helemaal voor die prijs.
Leslie S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Eten was vers en smaakte goed, echter was de bediening niet zo goed, geen oogcontact, wiebelende tafel, doorgegeven en om een bierviltje gevraagd en deze kregen we ook aangereikt ipv dat de bediening dit probeerde goed te krijgen. Dus dat vonden wij iets minder prettig!
Gretha K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Dit was niet de eerste keer dat we zijn gaan brunchen en zeker ook niet de laatste keer. Heerlijk genoten van alles.
Geen enkele druk om ons te haasten, terwijl er toch veel klandizie was. Uiterst vriendelijke bediening door alle jongelui. Een echte aanrader.
Jessie S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hebben genoten van ons feest in de Serre. Het is een prachtige locatie met een ruim terras aan het water waar we onze gasten bij aanvang konden ontvangen. Het contact met personeel liep soepel zowel in de voorbereiding als op het feest zelf. Het eten was prima. We hebben van veel van onze gasten complimenten gekregen over zowel de locatie als het eten.