Meer informatie over restaurant De Tuin van de Vier Windstreken

Jouw recensie over het restaurant De Tuin van de Vier Windstreken

C.M Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
De high tea was over het algemeen lekker,alleen erg jammer/kwalijk dat er nep slagroom als zijde clotted cream werd geserveerd (snel opeten anders was het verdwenen en het smaakt nergens naar).
Ook het zoete gedeelte was diepvries (moorkopje=slagroomsoesje en de eclair=iets wat er voor door moest gaan).
Niets was bij een bakker vandaan! We hebben dit aangekaart bij het betalen maar er laconiek op gereageerd,het was druk,keuken kon het niet voor werken.....
Ik kreeg dit van mijn 17 jarige dochter die er hard voor had gespaard,dus die was zeker niet blij!!
Egbert O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Leuke locatie en prima eten. Vlotte en vriendelijke bediening. Voldoende assortiment; ook voor vegetariërs. Wij hebben een salade genomen die rijkelijk gevuld was. Aanrader!
Rick K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Meer familie hadden we een brunch. De eerste gang (soep) duurde wat lang om geserveerd te worden. Verder was alles naar tevredenheid.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Eten is prima maar het duurt erg lang voordat er iets op tafel komt. Daarnaast mag de bediening iets meer oog hebben voor de gaten, zeker als er maar een paar tafels bezet zijn.
Ibernice M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prachtige locatie, zeker als je van Rotterdam en het water houdt :) De bediening was vriendelijk en aandachtig, eten en drinken prima. A la prochaine!
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima locatie en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Gezellige en vriendelijke bediening!
Mar D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk plekje, mooi uitzicht en vriendelijk personeel.
Ideaal voor n lunch e/o high tea na een wandeling om de Kralingse Plas
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wij vonden de kaart wel wat beperkt. Voor de rest geen bijzonderheden
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Verrassend lekkere en goed verzorgde gerechten. Aardige bediening, nette sfeer. Voor herhaling vatbaar.
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Ongedwongen sfeer en vriendelijke vlotte bediening.
Lunch: heerlijke ommelette op normaal dun brood, niet van die dikke hompen........
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke plek aan het water/ lekker eten!
Aardige bediening!!
Anny K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goed restaurant/mooie ligging
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige en vriendelijke ontvangst! We hadden ook een vegetarische eter en was keuze genoeg!Was niet de eerste keer en komen zeker weer terug!!
Lydia B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Alles was prima geregeld. Het enige dat jammer was, was dat de ruimte al opgeruimd werd toen wij nog aan de High Tea bezig waren. Misschien is het beter te overleggen over de tijd bv. van 15.00 - 17.00 uur High Tea, daarna moeten er nieuwe voorbereidingen plaatsvinden en moeten wij gaan opruimen. Dit opruimen hebben wij als storend ervaren.
Carine E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Alles prima geregeld, tafel stond klaar (na reservering), high tea was erg lekker, goede kwaliteit, niet overdadig. Een aanrader.
Dionne D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk gegeten, snelle bediening, vriendelijk personeel, gratis parkeren!
Gezellige sfeervolle plek!! Pompoensoep erg lekker en als hoofdgerecht salade met kippedijen. Erg goed!
Hcm H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima lunch gehad met voldoende keus, gezellige eetgelegenheid, uitstekende service, fantastische ligging. prima parkeermogelijkheid .
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
De Tuin is voor mij bekend terrein. 't Was gemiddeld druk, misschien was dat ook de reden dat er geen "ontvangst" was en dat we zelf de service moesten "wenken" om aandacht te krijgen. Eten was zonder meer goed en eenmaal "gewenkt" werd de service iets beter. Daar zit nog wel ruimte voor verbetering.
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gisteren geluncht . Vriendelijke bediening.
Kipspies, Black Angus hamburger met frietjes. Beetje fantasieloos opgediend. Eten niet bijzonder. Het is te eten maar om nu te zeggen: Lekker gegeten!, Nee.
Omelet met ham zoals het thuis is.
Hans1954xx .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Hele leuke locatie maar een vieze flauwe pasta en de sate was erg weinig, karige portie frietjes, slappe koolsalade. Wat jammer van die leuke locatie maar zo'n slechte keuken! Dus ..wijntje drinken, genieten van het uitzicht, maar eten? Nee.