Over het restaurant De Tuin van de Vier Windstreken

Restaurant De Tuin is vanwege haar waanzinnige ligging een van de mooiste plekken van Rotterdam. Gelegen direct aan de Kralingse Plas en aan de rand van het Kralingse bos, met recht de favoriete plek voor veel Rotterdammers.
De gerechten van De Tuin zijn divers en bereid met de beste ingrediënten. De kaart wordt afgestemd op het seizoen en zal u blijven verrassen!

Meer informatie over restaurant De Tuin van de Vier Windstreken

Jouw recensie over het restaurant De Tuin van de Vier Windstreken

Bernt V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het eten was goed. Leuke aardige, attente en spontane bediening.
Zaten naast een hele grote lange tafel dat wel voor wat rumoer zorgde.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Prachtige locatie, eenvoudig qua inrichting, is wat rumoerig als er veel mensen aanwezig zijn, de lunch bestond uit lekker eten en niet te veel voor een redelijke prijs. plek om terug te komen.
L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Heel fijn hoe er aandacht en zorg was voor een misverstand bij het bestellen van een gerecht, waarvan we dachten dat het ook vegetaisch was. Aangezien deze bij de pasta en vega stond.
Het werd meteen opgelost en we kregen een heerlijke aangepaste maaltijd.
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Zijn er al vaker geweest, maar dit keer niet de kwaliteit die we gewend zijn. Er was gevraagd of het vlees zeer goed doorgebakken zou zijn. We kregen echter vlees waar het bloed nog uitkwam. De ober had het vlees mee terug genomen maar kwam net zo rood weer terug. Ik bestelde een cola en even later werd gevraagd of ik wat wilde drinken. Vertelde dat ik nog zat ze wachten op mijn drinken. We kregen het drinken vervolgens wel van de zaak omdat er zoveel mis ging. Dat was wel netjes.
Minca L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wij hebben een goed en prettig verzorgd feest gevierd in de mooie serre. Goede bediening, persoonlijke aandacht. Lekkere hapjes en drankjes. Prachtig uitzicht.
M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
De verhouding wat het kost met wat je krijg ligt niet helemaal op 1 lijn .Wat ik ook vreemd vond is dat er geen echte slagroom bij de scones zat krijg je van die vieze in zak slagroom bah .Verder wat het verzorgd
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Jammer voorgerecht werd op hetzelfde moment geserveerd als het hoofdgerecht. Met als gevolg dat het hoofdgerecht inmiddels koud werd.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Ondanks eerst een plekje buiten zijn we in verband met de wespen toch maar snel naar binnen gegaan. We hebben heerlijk gegeten en lekker geluncht.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heb niet echt een beoordeling. We wouden lunchen. Het gehele terras was echter bezet door erg veel en ook nog erg agressieve wespen. Blijkbaar ook bnnnen veel overlast door wespen. We vonden het al verdacht rustig op het terras, normaliter met warmen dagen volop bezet.
Een andere locatie aan Kralingse Plassen opgezocht, daar konden we wel ongestoord lunchen. Jammer.
André W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Super mooie lokatie zo aan de plas.
Het "oude" gedeelte van restaurant zou wel opknap beurt kunnen gebruiken.
Het eten wat uit de keuken komt is goed.
De borden zijn goed gevuld.
B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We hadden gereserveerd maar mochten eerst even buiten zitten, later naar binnen. Konden niet snel beslissen was geen probleem. Fijne avond gehad zeker aan te raden!
V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Ik vond de salade van gerookte rib-eye fantasieloos. Een bedje van gemengde sla, daarop een ons gesneden rib-eye gelegd en de fspuitles met honing-mosterd dressing erover heen gespoten. Kan wat meer aandacht aan worden besteed. Zeker voor die prijs.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Ik kom hier vrij regelmatig, ene keer voor een borrel, andere keer voor een hapje, ook een keer een brunch gedaan en nu op bezoek voor een hightea. We vonden de hightea een beetje matig. Ten opzicht van de brunch was dit wel beetje mininaal. Had het idee dat het ook al een tijdje klaar stond. Ook vind ik de aantal keren dat ik het afgelopen seizoen hier ben geweest, dat de bediening vrij laks is. Soms heel lang wachten of dat bestellingen niet goed gaan. Erg jammer, want het is zo'n heerlijk plekje!
Lia B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Wij zijn na een wandeling in het bos (12-8) neergestreken op het terras genoten van een diner. Ook op zondag 19 augustus hebben we de lunch op het terras gebruikt (een overvloed aan bijen verwelkomde ons weer) We hebben genoten maar niet onvermeld mag blijven dat mooie weer daar een belangrijke bijdrage in had.
S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Prima voor een simpele maaltijd. Helaas veel last van wespen, zowel op het terras als binnen. Eten was lekker en bediening was snel en goed.
Huibert V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk eten, ontspannen sfeer en prima bediening. Geen showwerk maar gemeend aardig. Plekje is goud!
Maik R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Mooie locatie aan de plas, zodat je bij mooi weer kunt genieten van een ontspannen en fris stukje buitenlucht in bijna harte Rotterdam. Lekker terras en sfeervolle binnenruimte. Prima kaart en vlotte bediening. Gewoon goed.
Sylvia C.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Zeer aangename plek om te eten en te drinken. De kaart is niet uitvorig maar heeft voor ieder wat wils. Leuke en vlotte bediening. Parkeren kan soms een probleem zijn. Komen zeker nog terug.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijke locatie gelegen aan het water, ondanks de drukte toch snel ons eten gehad, eten was prima, beetje weinig frites maar dat mocht de pret niet drukken het deed niet af aan de kwaliteit van het eten, personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, voor ons een aanrader en wij komen zeker terug.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Als rasamsterdammer iets gaat eten in Rotterdam is op zich al apart maar zeer geslaagd te noemen. Alles was leuk ook het weer (erg warm) en de bediening. Mooie terras en een mooie plek om een avondje te verblijven. Wij hadden daarna nog een Party bij jullie en daar ging ook alles goed. Vriendelijke medewerkers. GA ZO DOOR?