Over het restaurant De Tuin van de Vier Windstreken

Restaurant De Tuin is vanwege haar waanzinnige ligging een van de mooiste plekken van Rotterdam. Gelegen direct aan de Kralingse Plas en aan de rand van het Kralingse bos, met recht de favoriete plek voor veel Rotterdammers.
De gerechten van De Tuin zijn divers en bereid met de beste ingrediënten. De kaart wordt afgestemd op het seizoen en zal u blijven verrassen!

Meer informatie over restaurant De Tuin van de Vier Windstreken

Jouw recensie over het restaurant De Tuin van de Vier Windstreken

Samantha B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Altijd zeer vriendelijk, lief voor de hond. Verder was het eten erg lekker!
TwAnneke .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Het was druk toen wij op maandag in de Tuinen waren. De soep werd hierdoor vergeten. Eenmaal gekomen was hij erg lekker! Ons hoofdgerecht was ook heerlijk. En groot was onze verrassing toen we koffie aangeboden kregen omdat de soep zo laat kwam! Wat een gezellig en opgewekt personeel was er, wij hadden een goeie avond bij de Tuinen!
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
We zaten met kleinkinderen op het podium, waar het die middag erg rumoerig was, zodat we de kids nauwelijks verstonden. Service was prima en kwaliteit goed. De toegang tot het podium kon beter voor slechte lopers.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
ik moet eerlijk zeggen, dat ik de lunchkaart na vele jaren nog steeds hetzelfde en weinig verrassend vind. Daarbij ook nog s weinig keus. Jammer, maar blijkbaar heeft de tuin het niet nodig zich met de kaart te onderscheiden, de locatie is immers grandioos.
wij zaten in de serre, met zijn zessen, er was nog 1 familie, de rest werd vrij gehouden voor een reservering na drie uur. Hierdoor beetje kaal en weinig sfeer. Jammer, maar kon echt beter!
B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Mooie locatie. Heel prettige bediening. Lekkere, royale, lhigh tea.echt aan te bevelen
Lekkere mix van hartig en zoet. Enige minpuntje was de scone...de clotted cream leek op slagroom uit een bus....
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Walking Diner voor een zakelijk event in de serre. Erg mooie locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was lekker.
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hebben een prachtige bruiloft gehad. Iedereen is super tevreden en wij hebben nergens over na hoeven denken. De communicatie was vooraf al goed en op de dag zelf ook perfect.

Het eten. De sfeer. Het hele plaatje. Bedankt!
Ingridpaula .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
High tea gedaan. De hartige dingen waren erg lekker ( quiche, broodje carpaccio, zalmwrap etc) ik vond de zoete dingen tegenvallen. Erg standaard en leek gewoon uit de winkel.
Uitzicht en sfeer maken veel goed
Rien H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Prijs/kwaliteit speelt mee in de beoordeling over het eten. Zeker niet verkeerde gerechten van redelijke kwaliteit voor een te dure prijs. De ruimte is kaal, veel hout/harde materialen en weinig geluiddempend materiaal/stoffen waardoor het heel rumoerig is. Heel behulpzame bediening.
johnmarianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
We zijn met 3 vriendinnen in de Tuin wezen lunchen, 1van die vriendinnen kan niet lang zitten en dat zei ze tegen een serveerster en die hield gelijk rekening mee, top!
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Echt een heel leuk plekje aan de Kralingse Plas, leuke bediening. Snelle bediening. Variatie mbt lunchkaart kan wel wat meer zijn.
Jos van der D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Kaart vind ik niet spectaculair maar is goed. Vissoep goed op smaak en temperatuur. Salades vers. Lokatie blijft natuurlijk de echte attractie van De Tuin.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Met een verjaardag gegeten met groot gezelschap en dus een kleinere menukaart maar erg lekker gegeten. Prachtig uitzicht over de Kralingse Plas. Opvallend detail het mega vleesmes bij de steak! Leuk om te zien maar perfect om je vlees mee te snijden.
R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Heerlijk gegeten met een prachtig uitzicht. Samen met een vriendin is dit onze ontmoetingsplek na het werk om in de zomer buiten, of nu dus ook met slechter weer binnen, een hapje te doen. De Geitenkaas salade is onze favoriet.
Anda R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
we waren door files allemaal laat aan de gereserveerde tafel. Het personeel deed daar niet vervelend over. We konden zo lang mogelijk blijven zitten. En werden heel goed bediend.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Super lekker gegeten, top omgeving, goede bediening. Enige minpuntje was het kleine stukje Cheesecake, voor €8,- had ik meer verwacht.
Casper M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Leuk restaurant. Schitterende locatie, goed bereikbaar, leuke inrichting en zeer goed eten!

Enige minpuntje was de bediening. Zij waren meer aan het babbelen met elkaar dan aandacht de gasten te besteden.
Q.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
We hebben op het terras gezeten. Prima plekje. Prima service. Vriendelijk. Snel. Het eten en drinken was prima. Kort samengevat was het prima!
TwAnneke .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
We hadden een prachtige tafel in de hoek aan het water.
Een heel leuke serveerster met zo te merken veel ervaring.
En het eten was erg lekker.
We komen graag nog eens!
Leny J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Prachtige plek, prima eten, alleen het nagerecht cookie doh was te heftig????