De Tuin van de Smid

Meer informatie over restaurant De Tuin van de Smid

6,8
Jennifer K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Ik was hier gisteren met mijn vriend. Wat een heerlijke plek! Binnen 15 minuten verwijderd van de stad midden in de natuur. Wat heerlijk als je even op zoek bent naar een rustig plekje om te genieten van de natuur. Omdat het lekker weer was, was het redelijk druk op het terras. De bediening had het erg druk maar ze hadden aandacht voor alle gasten! Ik nam zelf een broodje vegetarische tonijnsalade. Deze was heerlijk! Mijn vriend nam de huisgemaakte eiersalade op een pistolet, deze was ook zeer smakelijk. Ze hebben ook lekkere natuurfrisks die tevens biologisch zijn. Nadat we onze broodjes op hadden besloten we nog een portie falafelballetjes te nemen. Deze waren erg lekker. Wij komen hier zeker nog een keer!

Het is trouwens ook een erg leuke plek om met kleine kinderen te komen.
Barrabas .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Heerlijk plek deze tuin. Twee minuten uit de stad en je zit midden op het platte land. Dat voel je aan alles (wind in je haren, zonnetje, dieren om je heen). Producten zijn biologisch en dat proef je ook. Ik had een overheerlijke wrap, mijn man een glutenvrije tosti (gaaf dat ze dat hebben!). Hele vriendelijke bediening. Lekker groot terras en van binnen ook nog eens heel leuk ingericht. Aanrader!
Tcvaneeden .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Lekker met mijn beste vriendin gaan lunchen bij De Tuin van de Smid. Het was op het moment dat wij kwamen (13.30) heerlijk rustig! We zijn lekker binnen gaan zitten naast de open deuren. We werden snel behandeld en vriendelijk bediend. We hadden de huissoep genomen, een recept dat regelmatig veranderd. Onze was zoete aardappel, kokos en limoen. Het was zo lekker! Ik had het recept moeten vragen. Daarbij krijg je 2 dikke sneden gezond brood en beetje boter bij. Dat met elkaar was vullend. Ik had verse muntthee en mijn vriendin verse citroen-gember thee, en het was beide zeer smakelijk!
We besloten een zoetigheid te nemen later, maar het was toen drukker aan het worden waardoor we nog lang hebben gewacht tot we werden bediend terwijl de borden en glazen duidelijk leeg waren. We waren flink aan het bijkletsen dus dat was minder erg, maar dat had beter gekund.
Vriendin had vegan appeltaart en ik had de chocoladetaart, beiden waren heel lekker! Ook tweede ronde drinken genomen, ik had dit keer een bionade, iets nieuws voor mij, en heel erg smakelijk!De chocoladetaart staat standaard op de kaart en zag er in eerste instantie heel erg compact uit, maar bleek echt wel heel erg smakelijk en niet zwaar te zijn.
Ik heb enorm genoten van mijn bezoek! Ook bij mijn vegan vriendin dit tentje aangeraden en ben ook zeker van plan terug te komen!
Happinez .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Vandaag ging ik met een vriendin en onze zoontjes van 1 jaar oud lunchen bij de tuin van de smid. Kleine kinderen zijn nou eenmaal kieskeurig daarom neem ik altijd iets te eten en te drinken mee voor de kleine man. Bij de tuin van de smid mag dat niet! Ik werd op mijn vingers getikt en had eigenlijk een boterham van de kaart moeten bestellen. Zeer klantonvriendelijk! Ik kan begrijpen dat je als volwassene geen meegebrachte consumpties mag nuttigen, maar zo'n klein kind mag je dat naar mijn mening niet ontzeggen.
Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. We begrijpen dat het tegen viel aangezien u er van uit was gegaan dat u zelf brood voor uw kind kon meenemen en dan is het natuurlijk niet fijn om daar op aangesproken te worden. We proberen dit soort situaties te voorkomen door op onze website en in het restaurant op verschillende plekken aan te geven dat wij geen eigen consumpties toestaan. We maken een uitzondering voor baby's die nog babyvoeding krijgen maar wanneer het gaat om producten die bij ons op de kaart staan hebben wij een grens getrokken. We hopen dat u ook begrip kunt hebben voor onze kant van de zaak.
Flofloflo .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Wat is de Tuin een leuke plek, ik kom er geregeld. Laatste keer ben ik met mijn vader wezen lunchen, hij nam de soep, wat op dat moment de pompoensoep was en ik ben voor het broodje vegetarische tonijnsalade op sandwichbrood gegaan. 2 flinke sneden brood en met een rijkgevulde tonijnsalade. Het zag er fantastisch uit en wat was dit lekker! Ook de soep is goed bevallen, we hoefden niet lang te wachten en de bediening was erg vriendelijk. Tot de volgende keer!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Wat een teleurstelling. We hadden een hoge verwachting van een High Tea maar de forse prijs van € 22,50 per persoon staat in geen verhouding wat we gekregen hebben. Twee stukjes worteltaart voor 7 personen is wel erg summier, de soep was vergeten, daar moesten we om vragen, werd uiteindelijk aan het eind geserveerd. De warme hartige taart is helemaal niet geserveerd. De thee stond al klaar toen we aankwamen en werd niet bijgevuld. Toen wij de eigenaar aanspraken dat het allemaal wel erg summier was werd gezegd dat we niet tijdens de High Tea om meer gevraagd hadden. Onze conclusie : High Price Low Tea
Het toeval wil dat jullie bij ons te gast waren op de drukste dag van het hele jaar. Ondanks deze ongekende drukte hebben we bijna alleen maar blije gezichten gezien die zondag. Het is dan ook extra spijtig dat er tijdens jullie high tea een aantal dingen niet goed is gegaan en we vinden het heel jammer dat we dit op het moment zelf niet hebben kunnen rechtzetten. Hopelijk gunnen jullie ons nog een keer een herkansing.
Cathelyne .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Niets zo heerlijk als op een warme zomerdag met je lief op het groene terras van de Tuin van de Smid te vertoeven. Spittend in de woonbladen die er te lezen zijn, terwijl de kinderen in de zandbak spelen of met de waterbaan (leuke kindervoorzieningen dus, naast alle dieren die er rondlopen). En de lunch kan glutenvrij én vegetarisch (bijv. salade van tonijn van de Vegetarische Slager), met nog uitgebreide keuze ook! Dat is een zeldzaamheid. Echt top!
Jille V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Wat een fantastische plek en een geweldige kaart! Bijna alles is vegetarisch behalve de ham. Dit vind ik zeer positief maar ook ergens ook wel een klein beetje jammer.
Het is geweldig om te zien hoe alle dieren los lopen, hoe mens en dier met elkaar omgaan. 1 waarschuwing, de schapen stelen zo het brood van je bord, maar dat heeft ook zeker haar charmes!

Ik raad dit zeker aan!
Engarde .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Wat een oase, zo midden in het prachtige park Cronesteyn! Aardige mensen die hart voor de zaak hebben. Broodjes zijn smakelijk en rijkelijk belegd. Ik had huisgemaakte eiersalade met spekjes van de vegetarische slager, erg lekker! Toe een stukje citroenkwarktaart, ook erg goed.
Heel leuk ook dat de dieren los rondlopen over het terrein en er zo een ontspannen boerderij-sfeer hangt. Daar ga ik vaker heen!