De Tropen

Boulevard 1 1931 CJ Egmond aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Tropen

Adrievanes .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Door de drukte moesten we wachten op een plaats, was voor ons geen probleem. We vonden het minder dat het bedienend personeel wat geïrriteerd over kwam als ze voorbij ons moesten, we stonden in de weg.
Het eten was goed, alleen jammer dat we daar anderhalf uur op moesten wachten! Het personeel kon niet zeggen hoe lang het zou duren, achteraf ook geen excuus voor de lange wachttijd! Drankjes moesten meerdere keren besteld worden voordat het geserveerd werd! Vanuit het personeel kan het wat mij betreft beter, had ik meer begrip gekregen, jammer!
Hier komen we niet graag meer terug!
Jon R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Prima strandtent, ontspannen sfeer. Veel verschillende bieren op de kaart. Bediening was erg vriendelijk. Toen we er waren was het helemaal vol; dan kan het wat langer duren voordat je je hoofdgerecht krijgt, maar de duur wordt vantevoren gezegd.
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Leuke relaxte strandtent. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon heel lekker eten. Hamburgers en curry gegeten, waren goed klaargemaakt en curry lekker gekruid. Prima prijzen, zeker voor aan het strand. Duurde even voordat we eten kregen, maar dat was vooraf keurig gemeld.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Op hemelvaart zijn we per toeval bij de tropen terecht gekomen. We waren blij verrast door de vriendelijke en relaxte bediening. De calamares waren heerlijk. En dat met uitzicht op zee!
Irenedehaan .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Het was een zomerdag, dus topdrukte. Maaltijd duurde meer dan een uur, waarbij diverse tafels die later waren gekomen, eerder zaten te eten. De bediening reageerde op onze vraag in eerste instantie niet, maar daarna kwam wel iemand in actie. Binnen 5 min. stonden toen de -simpele- gerechten voor onze neus. Het waren hoofdgerechten, maar de porties bleken veel te klein. Toen maar wat extra frites besteld, maar die hebben we nooit meer gezien.
Kortom: niet echt een aanrader deze strandtent, die niet eens zo heel goedkoop is.