De Trochreed

- Diner vanaf 16:00

• Contant betalen niet mogelijk , Pin
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met 4 personen een 4-gangen-verrassingsmenu gekozen. Boven verwachting lekker! Zoals in de andere recensies ook te lezen is: hele vriendelijke en correcte bediening. De gangen werden mooi opgediend, de verschillende gerechten waren heel divers met verrassende combinaties en erg smaakvol. De sfeer was huiselijk, gemoedelijk en warm.
Een absolute aanrader!
Fokelienn .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Mijn man en ik verbleven afgelopen weekend in hotel de Klinze te Oudkerk/Aldtsjerk en wouden na een ietswat teleurstellend diner in de Klinze, ergens anders dineren.
Uiteindelijk hebben we gekozen voor restaurant de Trochreed te Roodkerk/Readtsjerk, een dorpje naast Oudkerk.
Mijn partner en ik hebben gekozen voor 'menu de Chef', een echte aanrader! We hebben mogen genieten van verschillende gerechten en ook de bediening was zeer vriendelijk. Het reastaurant zag er zeer verzorgd uit.

Als wij weer eens in de buurt zijn, komen wij zeker nog een keer terug!
Deklasse1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
met 25 man een feestje gevierd op een prachtige locatie. Bediening was top. Ons laten verrassen door de kok die er een waar feestje van had gemaakt. ( italiaans ) Het eten was Top !
Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

Al met al een echte aanrader !
Levenssgenieter .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Onverwacht gegeten in een voor ons onbekend restaurant. De Trochreed, goed te vinden met een navigatie in de auto.
Wat was het de moeite waard! Heerlijke gerechten met een uiterstvriendelijke bediening! Kleine amuses, een soepje en een piepkleine quiche, leuk opgediend in mooi servies. Vlees was verrukkelijk , kalfswang die zo zacht was,een voorgerecht van vis op een ondergrond van pompoenpuree en een carpaccio die smaak had en anders gepresenteerd werd dan gebruikelijk. Alle gangen werden mooi opgediend en de uitleg van de ober was vriendelijk zonder overdreven bombarie en Friese nuchterheid! Het is de moeite waard om hier naartoe te gaan en wij komen zeker nog eens terug.