De Trein

Meer informatie over restaurant De Trein

Aapje020 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Niet heen gaan!
Vandaag na een gezellige dag met 2 gezinnen gegeten bij De trein. Wat een drama. Onze zoon van 2 werd verzocht zijn mond te houden, drinken werd niet uitgeserveerd, de ober verzocht de glazen heel te houden ( nog al logisch). Wij vonden dat niet kunnen. Zeker niet de manier waarop het gebracht werd. We wilden daarom
de bestelling annuleren maar dat kon niet meer. Daarom toch op het eten gewacht. De varkenshaas was droog en gebakken als 4 losse stukjes, de biefstuk klein en de kroketten en frikadellen van de kinderen leken uit oud vet te komen.
Al met al een nare namaak overgehouden aan een leuk dagje Valkenburg.
Ps. Ze hebben geen pin.
Daphnedupe .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
09-08-2014 dinner bij de trein in Valkenburg bij aankomst terras vrijwel leeg. Koude tomatensoep , het eten werd in een sneltrein vaart gebracht soep net naar binnen en serveerster kwam al met het hoofdgerecht tja de kok is snel vandaag , in de tussentijd waren ze het terras aan het opruimen ( tafels en stoelen naar binnen ) in mijn ooghoeken zie ik dat de serveerster een bod van de tafel pakt en op de grond plaatst voor hun hond (ieeuw) bij onze menu's gaven we aan dat we graag saté saus erbij wilde ( varkenshaas ) ow sorry foutje van de keuken ze zouden meteen brengen klein schaaltje saté saus die later 7,50 extra bleek te kosten salade die bij de 4 menu's hoorde werd in een klein schaaltje gedaan net genoeg voor 1 persoon het vlees was niet gaar ( vandaar de snelle levertijd of we op wilde schieten en alvast wilde aangeven of we koffie of ijs nawilde want de keuken gaat zo dicht ....? Iedereen snel het eten naar binnen werken snel naar het vieze toilet , geen wc papier aanwezig keuken zit naast de toiletten. Kunnen jullie even afrekenen dan kunnen we alvast de kas opmaken ! Deze zaak is zo waardeloos dat het echt geen klanten verdient. Als je daar op het terras plaats neemt wordt er tevens ook extra parkeergeld in rekening gebracht waardeloos voor ons 1 x en nooit meer .
Mirella .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Tip ga hier niet zitten.

We zaten afgelopen week heerlijk een midweekje in valkenburg nou we dachten wat een leuke prijzen bij de trein en we kunnen daar lekker rustig zitten niet zo druk als midden in het centrum,
We zaten op het terras en de serveerster kwam niet eens normaal goeie middag, wat willen jullie drinken heel saggie.
Nou oke dus wij door gegeven wat we wilde drinken, kwam ze brengen en toen eten besteld.

Ik zelf ondertussen na de wc die bleek slecht onderhouden te zijn deur ging slecht op slot de wc bril zat los rook er niet fris.

Ook was de pannenkoek met poedersuiker half gaar die was voor me dochtertje van 1,5 bestemd toen ik hem sneed in stukken kwam ik er achter,
zeg ik er wat van dat de pannenkoek half gaar is zegt ze geef maar terug doe ik hem nog ff in de pan,
nou dat dacht ik niet dat die pannenkoek nog eens in de pan gaat.
Toen heb ik gezegt laat de andere pannenkoek ook maar zitten toen zei ze zo werkt dat niet hier ik zo maar bij mij wel.
De andere hadden al hun eten en ik kon nog wachten dacht het niet naar deze reactie.

we hebben dan ook gepast betaald en de pannenkoeken in minderering gebracht.
Ook had ons dochtertje een geplastiviceerde kaart vast en die werd van haar afgepakt omdat ze die wel eens kapot kon maken nou sorry ze hebben geluk gehad dat ik toen naar de wc was.

ik kom daar nooit maar dan ook nooit meer en raad iedereen het ook heel erg af om hier te gaan zitten.
Het is zeer slecht Slechte bediening Slecht humeur Slechte pannenkoeken Slechte wc.
AAS73 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
Tijdens onze midweek in Valkenburg hebben wij hier een lunch genuttigd.
De zoektocht begon met het vinden van personeel, omdat we bang waren ergens een prive-ruimte binnen te treden besloten we maar gewoon ergens te zitten. Na ca 7 minuten kwam er een man aan (denk eigenaar) die onze bestelling op kwam nemen.

Onze bestelling bestond uit een hamburger met friet en brood met kroket.
De hamburger die denk ik uit de frituur kwam was zeer droog, amateuristisch uiterlijk, alsof mijn neefje van 6 jaar deze gemaakt had.
de 2 sneetjes brood en kroket.... tsja, het was te eten. Jammer dat er geen mosterd bij zat, ik wilde dit nog vragen maar doordat het personeel weer spoorloos verdwenen was heb ik dit maar gelaten voor wat het was.

Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat de prijzen enigszins zijn afgestemd op de kwaliteit.
Maar dan nog zou ik de De Trein afraden (in ieder geval voor de lunch).
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Als je in Valkenburg parkeert ligt De Trein heel gunstig aan de rotonde. Toen wij binnenkwamen was de cafetaria leeg (dat was al een voorteken) en duurde het even voor er iemand kwam. Nadat bevestigd was dat ze 'open' waren konden wij bestellen. Friet met kroketten of een frikandel. Niets bijzonders maar juist waar wij trek in hadden. Satésaus konden wij niet krijgen bij de friet. Ze hadden wel satésaus maar alleen voor bij de varkenshaas. De drankjes werden gebracht met natte glazen. Daarna bleef het erg lang stil. Nieuwe gasten die binnenkwamen troffen niemand aan en gingen onverrichter zaken weg. Uiteindelijk kwam de patat. De kwaliteit was zeer matig. De combinatie van service (geen) en kwaliteit eten (zeer matig) maken De Trein een zaak om voorbij te rijden. Wij adviseren het volgende station.....