De Tramhalte

Meer informatie over restaurant De Tramhalte

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30
Diana G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We waren hier zaterdag, de tafel was twee keer geboekt.
Mijn vriendin had extra twee weken van te voren gereserveerd, omdat ze wegens ziekte graag rustig zit.
Helaas moesten we na een half uurtje alsnog midden in de rumoerige drukte zitten, omdat vaste klanten altijd de tafel hadden waar wij zaten!
Nou sorry hoor,belachelijk dit.
De medewerkster die ons dit kwam meedelen was zéér onvriendelijk.
Het eten was lekker, maar daar is alles mee gezegd!
Schande dat ze dit niet beter regelen.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Van buiten is deze zaak niet uitnodigend en we dachten eerst te maken te hebben met een gemiddeld eetcafé. Binnen wordt de sfeer heel anders. Eigentijds en vlot ingericht. Hier zou ook een wat chique zaak gevestigd kunnen zijn, maar het is een all-you-can-eat restaurant.

Een placemat met een menukaart en dan maar aanstrepen op een lijstje. De gerechten zijn niet al te oosters georiënteerd zoals je weleens ziet bij andere van dit soort zaken. Ze zijn boven gemiddeld van kwaliteit en komen origineel over.

De bediening is vlot, vriendelijk en komt prettig over. Een flacon met kraanwater wordt gerekend maar het is tenminste kraanwater en niet peperduur flessenwater.

Kortweg een aangename en verrassende zaak, aanbevolen voor als het allemaal niet zo chique hoeft.
Ramona A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We hadden om 19.00 gereserveerd onze tafel was nog bezet om 20.10 konden we pas aan tafel tot die tijd in de gang aan de bar gewacht echt slecht dat ze de tafels 2 keer verkopen veel mensen moesten wachten. Eindelijk aan tafel toen moesten we heel lang wachten op ons drinken en eten we waren met zijn vieren en hebben nog niet 1 ronde of gerecht samen gegeten het was echt een rommeltje en slecht georganiseerd het eten was lekker maar daar is ook echt alles mee gezegd. Echt alles ging fout bij ons wij gaan hier zeker nooit meer terug. Soms kun je beter nee verkopen en eerlijk zijn ipv maar zoveel mogelijk aan te nemen als je het niet aan kunt. Deze zaak wilt wel maar kan het niet aan het is het allemaal net niet helaas...
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gisteravond met een gezelschap van vier hier gegeten. Erg vriendelijk ontvangst en het restaurant ziet er erg mooi uit. De muziek stond iets te hard, maar na een vriendelijke opmerking deden ze gelijk de muziek wat zachter. Met andere woorden de service is helemaal top.

Dat blijkt ook uit de rest van de avond. Ze hebben geen fouten gemaakt, we hebben geen een keer lang op ons eten hoeven te wachten. Ondanks dat het best vol was. Het tempo ligt hoog. Maar ze geven je zeker niet het gevoel dat er gehaast wordt. Je kunt rustig eten.

Dan het eten. Het concept is dat je steeds kleine gerechten krijgt en dan zo vaak van de kaart kunt bestellen als je wilt/op kunt. Ik heb gister in totaal 16 gerechten geproefd. En elk gerecht is netjes bereidt. Dat gezegd hebbende vond ik de gerechten ook niet bijzonder. Een beetje huiskok kan dit ook maken. Van geen enkel gerecht een wauw-gevoel gehad. Van mij mag het allemaal wat gedurfder, met meer uitgesproken smaken. Wil ook verrast worden op z'n avond. Dus dat viel een beetje tegen.

Maar al met al een heerlijke avond gehad. We hebben 3,5 uur gezeten. We waren €150 voor vier personen. En dat is redelijk.
N.maas .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij De Tramhalte in Blerick (Venlo). De service was prima, allemaal jonge mensen die daar werken. Lekkere hapjes, snelle service. Wel erg druk en rumoerig. Reserveren is wel gewenst.
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Deze avond weze eten­ met drie personen. De gerechtjes kwamen­ niet te tegelijk, ook wanneer we hetzel­fde bestelden kregen we het niet tegelij­k, echt schandalig. Zo zat er steeds maa­r eentje te eten, heel ongezellig. We za­ten soms 20 minuten te wachten op 1 gere­chtje. Wanneer we vroegen of het er nog ­aan kwam, kregen we een hele botte react­ie terug dat het er zo wel aan zal komen­. Het eten was ook niet lekker, vrij sma­akloos. Als er saus bij een gerechtje za­t kreeg je maar heel weinig daarvan. De ­bediening liep continu door elkaar heen,­ vrij storend! Iedere bediende kreeg een­ hele plaat met dezelfde gerechtjes en m­oest dan alle tafels langs gaan waar dat­ gerechtje heen moest.

De aankleding van het restaurant is wel­ mooi.
Evert P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Heerlijk gegeten voor een vaste prijs. Voor €25.95 alle gerechten zonder meerprijs. Verrukkelijk verwend en goede wijn. Wij dronken de Maggio rode wijn. Echt een aanrader. De voor. - en hoofdgerechten zijn stuk voor stuk heerlijk. De kibbeling zou ik gewoon bij de visboer scoren. Niet slecht maar aan de kraam gewoon lekkerder. Verder echt een aanrader. Goed en vriendelijke bediening.
Maastricht N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
In dit etablissement kun je heel gevarieerd eten voor een vaste en toegankelijke prijs. De smaakbeleving is zeker goed en de snelheid waarin geserveerd wordt aangenaam. Veel gerechten hebben een eigen twist gekregen en verrassen daarmee. De bediening is lekker vlot en besteed genoeg aandacht aan de gasten. Dit restaurant is voor ons een aanwinst voor de regio.