De Tolboom

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Tolboom

Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het restaurant was gezellig ingericht en het was er rustig. Het eten was voortreffelijk en de bediening geweldig. Zeker een aanrader!
May A.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Goede service en de pannenkoeken worden met liefde gemaakt. Ook met allergieën kun je hier heel goed terecht. De vegan pannenkoeken waren overheerlijk.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Geweldig gezellig, gastvrij, vriendelijk en heerlijk gegeten. Een aanrader voor iedereen. De ligging is ook perfect. Zonder deze korting , ga ik er ook heen.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben geen Pannenkoek gegeten maar andere gerechten van de kaart.
Dat was een prima keuze.
is het ook mogelijk een kip gerecht op de kaart bij te voegen
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
prima restaurant, leuke bediening. Voorgerecht: soep van de dag was lekker. Als hoofdgerecht een pannenkoeken speciaal, die was heerlijk. Als nagerecht een Dame Blache genomen , die had beter gekund ijs was gekristalliseerd en echt het goedkope soort. Verder prima restaurant, kom er zeker terug .
Alie K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wel eens beter gegeten! Satesaus was een dikke klont, sla was slap en de rozijnen bij het desert leken wel stenen zo hard en oud. Niet voor herhaling vatbaar!
Jack G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Goed eten, keurige bediening,leuke locatie en betaalbaar. Goede parkeergelegenheid. Zowel buiten als binnen een schone indruk,
J. V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben prettig buiten, op het terras, kunnen eten.
Binnen oogt het ook gezellig.
We hadden een prima pannenkoek; heel smakelijk..
Goede service.
S. D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Duurde heel erg lang voor dat het voorgerecht werd geserveerd. Stokbrood met kruidenboter, hoeft niet lang te duren lijkt ons. Bijna 45 minuten op moeten wachten.
E V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Prima, genoeg eten, vriendelijke bediening, heel klantgericht. Gezellige sfeer. Er werd goed geluisterd naar onze wensen.
jolanda.vandenberg .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Uit eten gegaan n.a.v. AH restaurant actie. Mooie locatie, goede service, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Dat was nog eens voordelig uit eten met z'n tweeën. Voor herhaling vatbaar.
Abaware .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
lunch om iets na twaalf uur net na openingstijd. grote ruimte erg mooi ingericht. kortingsbon afgedrukt voor de internationale pannenkoeken. canadese en franse pannenkoek zijn prima. meer dan genoeg. kan je de rest van de dag op verder
mangare_p .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Sfeer, bediening en alles geweldig hier; we waren hier voor het eerst. Pannenkoeken zijn echt TOP gebakken en smaakte naar meer (bijna nog één besteld).
jammer puntje van het dessert. Het heette 'simpel' en dat is het ook. IJs gekristalliseerd (dus de vaak in en uit de vriezer denk ik) slagroom uit een goedkope spuitfles en smaakt nergens naar. En dat voor 5 euro zoveel. Dus ga er vooral heen voor pannenkoeken en neem koffie na. Die is dan weer wel super lekker!
mangare_p .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Goudsmith .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wat een geweldig restaurant. Fijne bediening en heerlijk eten. De aankleding is mooi en er wordt veel aandacht besteed om het naar je zin te maken. Een echte aanrader.
Atelier H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Voor ons een onbekend pannenkoek adres. Dus zeer benieuwd naar de smaak en bakwijze. Tolboom heeft een goed aanbod en variatie. De pannenkoeken waren lekker, goed gebakken en rijkelijk belegd (appel en kaas) Toetje was ook prima (d'amour coupe) .
Vriendelijke en vlotte bediening met aandacht voor de gast. Voor herhaling vatbaar. De parkeergelegenheid was niet optimaal. Wellicht door de drukte. Wij moesten lang zoeken naar een passende plaats. (Iemand moeilijk ter been) Maar goed het is gelukt. Tot slot het roken op het terras, was heel onaangenaam. We hebben veel last gehad van iemand die stevig zat te roken. Dat was niet fris tijdens het eten. Het was te druk om een andere plaats te zoeken. Hebben er ook niet meer naar gevraagd.
pietg28 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Een gezellig restaurant met een fijne en vlotte bediening. Een goede kaart voor een pannenkoekrestaurant.
In juli de "Hollandse pannenkoek" gegeten met warme kersen en kirsch. je zou in de "kersentijd" verse kersen verwachten, helaas smakeloze dingen uit een potje/blik. Ook met de kirsch was rijkelijk gesprenkelijkt. Mag gerust wat minder zeker als je daarna nog moet rijden.
Het ijsje "dameblanche" had ik van een smakelijker ijs verwacht, gelukkig was deze niet zo groot.
Bij een volgend bezoek toch een andere keuze maken of een ander restaurant, er zijn er voldoende in de buurt.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijke pannenkoeken gegeten als tussenstop op weg naar het oosten van het land. Ook de glutenvrije pannenkoek had een geweldige goede smaak. Lieve bediening en een sfeervol boerderijtje.
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Met de hele familie (8 volwassenen en 6 kleine kinderen) gegeten bij De Tolboom.
De sfeer is er in deze gerestaureerde boerderij gezellig. Heel veel keus in allerlei soorten pannenkoeken, zowel voor kinderen als volwassenen (hartig en/of zoet). De bediening is vlot. wel duurt het voor de kleine kinderen wat lang voordat de pannenkoeken geserveerd worden (zaterdagavond?). Het wachten wordt goedgemaakt door heerlijke pannenkoeken.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Met 7 personen gegeten op zaterdagavond 14 november. Een krap jaar geleden ook hier gegeten. De ontvangst is gastvrij, vriendelijk en correct. Drankjes worden vlot geserveerd. Voorgerechten zijn eenvoudig en redelijk op smaak. De pannenkoeken zijn op zich prima. Leuk om half/half te bestellen, zodat er meerdere smaken te combineren zijn. We vroegen om een extra bord, zodat we onderling nog wat konden uitwisselen. Dat was geen probleem. Ten opzichte van onze eerdere ervaring is het duidelijk dat er verbeteringen zijn doorgevoerd. Compliment! We hebben een goede avond gehad en komen zeker nog een keer terug.