De Tolboom

Hoevelakenseweg 89 3784 WG Terschuur Nederland Kaart

Over het restaurant De Tolboom

In de monumentale boerderij in Terschuur zit het restaurant Pannenkoekenboerderij De Tolboom. Het restaurant heeft wel keuze uit 80 verschillende soorten pannenkoeken! Zoals een Griekse pannenkoek met lamsgehakt en gyroskruiden of een typische Hollandse pannenkoek met warme kersen, vanille-ijs en Kirsch. En heb je iets te vieren, dan biedt De Tolboom verschillende groepsarrangementen aan.
Loop het water al in je mond? Kom dan snel eens langs in het gezellige pannenkoekenrestaurant De Tolboom!

Meer informatie over restaurant De Tolboom

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Tolboom

willem P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
op was alles prima alleen de reservering van iens was niet doorgekomen. gelukkig was er wel plaats.
Helga H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prima pannenkoeken restaurant. Gezellig gezeten. Snelle bediening en prima pannenkoek. Tip: dessertkaart uitbreiden met iets anders dan ijs. Mensen zonder kleine kinderen misschien iets verder van de speelhoek plaatsen. Was een beetje een chaos.
André S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben tweede kerstdag met 10 man van het Kerstmenu genoten. Prima gegeten! Goede bediening.....kortom voor herhaling vatbaar! Een aanrader!
Claudia R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Hartelijke ontvangst, aandacht voor de kinderen en heerlijke pannenkoeken gegeten. Prima! Houden zo. Met vriendelijke groet, Claudia
H V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We waren met onze kleinkinderen pannenkoek wezen eten,vooral de buitenlandse vallen erg in de smaak
Is zeker voor herhaling vatbaar.
Gerrit Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De tomatensoep, die overigens zeer goed van smaak was, werd lauw opgediend: jammer.
Er werd overigens goed op gereageerd toen ik er bij het afrekenen iets over aangaf.
FamVdS .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Met een grotere groep (15 personen) gegeten. Jong en oud waren tevreden over keuze en smaak van de pannenkoeken. We komen vast nog een keer!
Wil G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben
heerlijk pannenkoeken gegegeten met kinderen en Kl kinderen
En was gezellig ook voor de kinderen ze konden ook nog buiten spelen super
Groetjes Fam Gerritsen.
Ps voor herhaaling vatbaar ????

Fam van Ginkel
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten met onze kinderen van 3 en 8 jaar. We werden zeer vriendelijk ontvangen en de bediening was netjes. Er is een speciaal hoekje voor de kleinsten onder ons en ook kon er een kleurplaat worden gekleurd aan tafel. Eten werd redelijk snel opgediend zodat het met name voor de kinderen allemaal niet te lang duurde.
Kortom: Wij komen hier zeker nog een keertje terug!
Andre W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gezellige boederij, goede en nette bediening en lekker eten. Kortom voor herhaling vatbaar. Ik adviseer het aan bij mensen.
Kim E.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Lekker gegeten en vriendelijk personeel. We miste alleen een plekje voor de kinderen om te spelen. Verder mooie locatie.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ik had mijn famiile uitgenodigd voor een etentje en ze waren allemaal tevreden over de kwaliteit.
De pannenkoeken zijn gelukkig niet zo vet. Leuke en variable menukaart.
In de keuze van half om half is ook erg fijn. De bediening was ook heel flexible in de ingredienten om een keuze te maken van de pannenkoek waar ik zin in had.
gans23 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
waren met onze kleindochter heel gezellig en fijne sfeer ontspannen en goed personeel lekker eten goede sanitair en parkeer gelegenheid ook goed
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima eten, gezellig, goede sfeer, prima en vriendelijk personeel, mooie kaart
Jammer dat het parkeer terrein een beetje klein is
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
menukaart met een ruime keuze aan gerechten, wij zouden de tafels wat fleuriger willen zien, ze zijn erg donker en somber, verder is alles prima in orde.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We werden er gastvrij ontvangen en naar onze tafel gebracht. Vriendelijk personeel, vlotte bediening. Heerlijke pannenkoeken en breed assortiment. Gezellig restaurant.
Corine R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hebben samen met onze 4 kinderen heerlijk gegeten in de Tolboom. Kinderstoel stond al klaar en ook een speelhoekje was aanwezig. Onze jongste eet nog geen pannenkoeken maar zijn eigen hapje en ook toen werd gevraagd of ze die even voor hem op moesten warmen, heel fijn! De kinderen kregen nog een leuke traktatie mee naar huis.
De hoeveelheid eten was meer dan voldoende en alles zag er keurig uit en het smaakte uitstekend.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het restaurant was gezellig ingericht en het was er rustig. Het eten was voortreffelijk en de bediening geweldig. Zeker een aanrader!
May A.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Goede service en de pannenkoeken worden met liefde gemaakt. Ook met allergieën kun je hier heel goed terecht. De vegan pannenkoeken waren overheerlijk.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Geweldig gezellig, gastvrij, vriendelijk en heerlijk gegeten. Een aanrader voor iedereen. De ligging is ook perfect. Zonder deze korting , ga ik er ook heen.