De Tol

Keijenborgseweg 1 7021 KP Zelhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Tol

Meneerkees .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Onderweg ergens naar toe, even snel hier een hapje gegeten. Mooi gezellig cafe restaurant.
Eigenlijk heb je meer het idee dat je in een gezellige oude kroeg zit. Bediening kwam vlot voor een drankje en de kaart. Menukaart met een aantal vlees , vis gerechten en wiltgerechten.
Kreeg een mooi opgemaakt bord met wokgroenten en biefstukpuntjes in teriyaki saus. Hierbij apart geserveerd :rauwkost ,verse bloemkool, gebakken aardappeltjes en friet. Ik kan niet anders zeggen dan: perfect. zeker voor het bedrag wat er betaald moest worden.
Be H.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Sfeervol cafe-restaurant met op de achtergrond
de lokale stamgasten als gezellig decor.
Kalfs ribeye om op te zuigen zo mals, aanrader!
Schnitzel zoals een schnitzel moet zijn.
Lekker bier op de tap, ook speciaal bieren.
Stefang85 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
We hebben hier met 4 stellen, dus 8 personen gegeten. De ambiance is sowieso al geweldig, met alle nostalgie aan de muur. De tournedos was werkelijk geweldig, ook de aardappelen, frites, koude en warme groenten waren erg lekker. Bij mijn tafelgenoten viel het hoofdgerecht ook erg in de smaak.
Met de vele verschillende bieren met bijbehorende glazen en de aardige bediening en zelfs de eigenaar die de tijd voor ons nam was dit een onvergetelijke middag/avond.
Ps. dit alles ook nog voor hele normale prijzen!
Jonnepon .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Gezellig eetcafé, ziet er keurig uit. Overal aan de muur foto's en verschillende lp's van Normaal. Was daardoor goed te zien dat het de oude stamkroeg van Normaal was. Voorgerechten smaakten goed. De geitenkaas met honing was erg lekker. Als hoofdgerecht het vispotje smaakte erg goed. Lekkere friet en goed klaar gemaakte spruitjes erbij, waar de spruitjeshaters aan tafel zelfs wat van meepikten. Als nagerecht tiramisu. Deze was een tikkeltje waterig binnenin.
Maar verder echt super lekker gegeten. Ook mijn vijf andere tafelgenoten waren dik tevreden. Zeker een aanrader! En een goede prijs voor een heerlijk driegangen menu. Aardige bediening en een vrolijke en vriendelijke eigenaar.
Voor herhaling vatbaar!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Gezellig eetcafe met een leuke kaart. Met name de traditionele eetcafegerechten zijn hier goed. De Schnitzel is een aanrader. Entourage is sfeervol en gezellig. Bediening is vriendelijk maar kan wat attenter reageren op feedback van de klant.
Barbara1602 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Al weer enige tijd geleden dat we hier kwamen ivm onze recente verhuizing, maar toch een aanmelding op Iens waard! Wij kwamen regelmatig bij dit restaurant en sinds het begin dit jaar is overgegaan in andere handen is de kaart aanzienlijk verbeterd! Voorheen beter in de omgeving bekend voor de traditionele Hollandse gerechten (type: bal gehakt en schnitzel), goed, maar niet hoogstaand culinair hebben de nieuwe eigenaren de menukaart naar een hoger plan getild. De aspergegerechten die mijn vriend en ik kozen waren goed bereid en goed van smaak. De prijs/kwaliteit verhouding is goed (rond 18 euro voor het aspergegerecht). Een absolute aanrader om eens een tussenstop te maken! Een goede sfeer, een mooi eetcafé en prettige, vriendelijke bediening!