De Tokoman

6,9
6,8
Jonna J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
De saoto soep was echt niet lekker. Direct uit de vriezer en geen verse producten. Verder was het smakeloos en het ei leek niet meer goed. Een klef boeltje bij elkaar. Broodje Pom was wel oke, maar niet bijzonder.
Katie D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ik heb vandaag 2 rotirollen en pasteitjes op de Zeedijk afgehaald, de zaak was erg schoon en de bediening snel maar gehaast. Het eten was echt niet te eten, oud, smakeloos en erg weinig. Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit zulke vieze pasteitjes heb gegeten. Het eten was overduidelijk een week oud en uit de vriezer gehaald. Buiten de vieze smaak is het ook de duurste surinaamse maaltijd wat ik ooit heb betaald.
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Vandaag bij Tokoman op de Zeedijk naar binnen gewandeld na mijn dagelijkse boodschappen. Even kijken waar ik in mijn buurtje nog niet ben geweest.

Een vriendelijke dame begroete mij en mijn keuze viel op de saoto soep. Deze probeer ik meestal als eerste uit in de meeste toko's.

Goed van smaak, maar één min puntje, waar was de rijst?? Op de rijst na die er niet bij werd geserveerd was het smakelijk. Een leuk zaakje als je tussendoor iets snel wilt eten. En natuurlijk de buurt is omgeven met eettentjes, keuze zat.

Er lagen nog meer lekkere dingen om te proeven, een andere keer als ik voorbij wandel.
LexAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Ik kom al een tijdje bij de Tokoman en ik vind, of vond het een van de betere keukens van de Zeedijk. Tot voor kort was het goed eten daar en een volle wokbox was smullen. Helaas zien ze in al die toeristen best wel meer kunnen betalen voor minder...ze hebben nu helaas hun wokbox kleiner gemaakt met 1/3 en bijv. De reuzen samosa is echt niet meer zo'n reus. Ik schrijf deze recensie terwijl ik de terriyaki kip eet...zo zout als de dode zee! Helaas, gemiste kans, gemiste (vaste) klant..
Lekkerz B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Vandaag maar eens naar binnen gewandeld voor lunch en dat viel helemaal niet tegen. Hele ruime keuze aan lekkers. Ging voor een box met noedels, groente en zoet zure kip. Prima smaken, mooie hoeveelheid en schappelijke prijs.

Het oogt in de zaak zelf wat rommelig, maar dat hoort ook wel bij een toko. Bediening vriendelijk en snel. Binnenkort duik ik de meer Surinaamse hoek in, want de Moksi en de kerrie kip zagen er ook smakelijk uit.
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Tokoman heeft meerdere vestigingen. Waterlooplein is kleiner en heeft minder producten dan die op de Zeedijk. Meestal ga ik naar de Zeedijk. Aanrader: kerriekip! Die is erg lekker. De kippastei is ook lekker maar de vegetarische is minder. Ook de moksi is goed. De prijs is niet duur voor wat je krijgt. Personeel is vriendelijk. De beide zaken zien er keurig uit. Alhoewel de Zeedijk mooier is. Aanrader en veel keus!
Anand K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Eerste keer bij Tokoman Amsterdam Waterlooplein,had al eerder iets afgehaald in Ouderkerk aan de Amstel . Supersnelle bediening met een kraakvers vitrine.
Spic en span. At er twee broodjes kip. Een pittige en een met ketjapsaus.
Verse broodjes en niets op aan te merken. Ga binnenkort eens hun roti proberen. Tenslotte er stond een rij toen ik aankwam. Altijd goed...
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
De Rotirol van Tokoman is geweldig! Beter dan Roopram (in oost, zuid of Paramaribo) De broodjes vielen mij persoonlijk tegen, de kip saté was niet echt lekker (die moet je halen bij Bird!!) Maar de rotirol, nooit meer ergens anders!
Kudabux .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Broodje bakkeljauw met peper en zuur besteld, maar hij deed er zoveel peper op dat het hele broodje zompig geel en doorweekt was, en oneetbaar. Waarschijnlijk als grap bedoelt, maar ik kwam voor een broodje, niet om hem aan het lachen te krijgen. Jammer...
Jorn K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Het eten (broodje vlees mix) was verschrikkelijk lekker, hij heeft heel veel verstand van wat hij doet, als je in Amsterdam bent is het zeker een top plek om te gaan eten!
Tina87 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Vanmiddag een saotosoep besteld, ontzettende smerig! Totaal geen smaak aan, waarbij ik de vrouw achter de balie aansprak op de smaakloze saoto soep waarop ze antwoord; ik verkoop alleen maar... Wat wil je dat ik nu doe?
Wat kan je daarop zeggen? Irritatie onstaan van mijn kant, heb betaald en ben weggelopen! Hier kom ik dus nooit meer!