De Toerist

Maaseikerweg 280 6006 SH Weert Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Toerist

Geniet van smaakvolle gerechten na een een spelletje midgetgolf bij café-restaurant De Toerist in Weert. Een begrip in Weert en omstreken.

De Toerist is een gezellig en sfeervol restaurant waar je in een sprookjesachtige sfeer kunt genieten van de uniek geprijsde à la carte kaart of diverse lunchgerechten.

Met zonnig weer is het heerlijk vertoeven op het grote terras en ook de kinderen zullen zich niet snel vervelen. Er is namelijk een recreatietuin met een midgetgolfbaan, een ballenbak, springkussen, trampolines en diverse andere speeltoestellen. Kinderen kijken hun ogen uit en zullen hier naar hartelust spelen.

Kom genieten van smakelijke gerechten en speel een potje midgetgolf mee bij café-restaurant De Toerist in Weert!

Meer informatie over restaurant De Toerist

• Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het was geslaagd
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het is er goed eten je hoeft niet lang te wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht en klant vriendelijk goede service.
Mario T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gewoon degelijk en goed
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk, vriendelijk én lekker!
Céline L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Marij B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Goed eten , ook voor mensen met gluten en lactose intollerantie !! Kundig en denken in oplossingen . Toppie aanrader!!!!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
De warme groente puree was wat minder.
De Spare ribs super
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
We gaan al voor de derde keer op de zondag met carnaval hier eten. Wij geven namelijk niets om carnaval.
Je kunt daar lekker rustig eten zonder dat er allemaal zatte mensen binnenkomen.
En wat nog veel belangrijker is: het eten is overheerlijk en de bediening is super!
Wij komen zeker terug, en echt niet alleen met carnaval!!
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Altijd lekker en gezellig.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ontvangst viel tegen, we stonden niet genoteerd in de agenda terwijl ik gereserveerd had. Gelukkig hoefde we niet al te lang te wachten
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gezellige sfeer en zeer vriendelijke eigenaar en bediening!
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gezellig sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Al meerdere malen geweest met ons gezin. Lekker eten voor een redelijke prijs. Echte aanrader!
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Sfeervol..gezellig..lekker!
Floe V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker
Heinkelvriend .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Met een groep vrienden en hun kinderen neergestreken in Weerterbergen voor een korte vakantie. De laatste avond gaan we met z´n allen uit eten. Één van ons kiest op internet een eetgelegenheid uit. De website van dit restaurant geeft de doorslag, waarbij de recensies uiteraard meetellen. Het is een makkelijk bereikbare locatie met veel parkeergelegenheid. Bij aankomst gezien, toont het geheel alsof een make-over geen kwaad kan. Bij de entree een allervriendelijkst welkom. De menukaart ziet er goed uit, de prijzen zijn netjes. We zitten hier blijkbaar goed. Bestellen gaat probleemloos.
Het eten komt iets later, voor ons allen precies tegelijk. Mooi opgediend, met grappige mandjes voor de aardappelgerechten en de bediening verloopt ondertussen soepel. Met de hoeveelheid van het eten zit het wel snor. De nagerechten zijn ook prima.
We krijgen te horen dat het restaurant in de stijgende lijn zit. Het gebouw en de tuin met alle speeltoestellen worden langzaam aan opgeknapt. Nog wat geduld en de vergane glorie van vóór de overname, is helemaal hersteld.
De keuken is nu al op niveau, dus als de rest ook zo wordt, zien ze ons zeker weer een keer terug.
MSERTS73 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Op toeval hier gaan eten, achteraf ook geen spijt van. Ik koos een tournedos die ik medium bestelde, helaas deze haast doorbakken, maar de saus en groenten maakten het helemaal goed. Mijn vrouw nam de zalm, ze vond het niet wauw maar was wel erg blij met de crème brulee.
Tot nog eens
Beveiligingstechniek .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Mooi en sfeervolle zaak. Eten (spareribs) mogen wat malser en iets meer vlees. Wat mij wel opviel, we waren er redelijk vroeg 18:15 uur en de toiletten waren niet schoon en geen toiletpapier bij de heren aanwezig. Leuke speelweide voor de kinderen met diverse speeltoestellen. Goed opgezet. Ondanks een kleine kritische noot, we komen nog eens terug.
Pieter U.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
De cijfers voor eten en decor moeten worden gelezen als prima voldoendes. Als je in het bijzonder kijkt naar prijs/kwaliteit. De kaart, setting en kwaliteit van het voedsel is echt allemaal niet zo spectaculair, maar nergens onvoldoende. De service is voor een restaurant in deze klasse gewoon uitstekend. Er wordt met aandacht geschonken en geserveerd en men geeft je het geeft je het gevoel zeer welkom te zijn. Leuk detail is de uitgebreide bierkaart van de lokale brouwer, tegen overigens zeer schappelijke prijzen.
Boelsy .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
Sinds een jaar nieuwe eigenaren en nieuwe kaart. Voorheen (bij de vorige eigenaar) er een keer gegeten maar dat was toen niet goed. Nu wel. Inmiddels al een aantal keren gegeten (o.a. pangafilet, sliptongetjes, scampi's en schnitzel).
De laatste keer hadden we als hoofdgerecht eenmaal pasta Bolognese en eenmaal de schnitzel van 500 gram (een kleinere van 250 gram is ook mogelijk). Inclusief 4 glazen wijn was het totaalbedrag nog geen 35 euro, een zeer redelijk bedrag. De wijn wordt overigens keurig bijgeschonken vanuit de fles.
De kaart is uitgebreid, er zijn diverse barbecue-arrangementen, het terras is erg gezellig met de diverse verschillende zitjes en overkappingen en het heeft een midgetgolf. Binnen ziet het er ook allemaal netjes uit. Het is een mooie locatie. Prijs-kwaliteit is zeer goed.