Over het restaurant De Tjotter

De zilte zee op je bord

Visrestaurant De Tjotter, al achttien jaar hèt visrestaurant van Harlingen! Hier kun je maximaal genieten van vis, schaal- en schelpdieren en bestel er ook vooral een mooi glas wijn bij. Het specialiteitenrestaurant is gelegen aan een van de mooiste binnenhavens van Friesland en beschikt over een heerlijk terras aan het water. Kortom, hier moet je zijn!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Tjotter

• Kom je met de auto?
    Het restaurant is gelegen aan het eind van de Noorderhaven in de oude binnenstad tegenover de Leeuwenbrug
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt, vrij parkeren na 17.00 uur en op zondag

Maandag 13:00 - 23:30
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:30
- Lunch 12:00 - 23.30

Petra D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
voortreffelijk gegeten in een prettige sfeer; moesten wel even wachten voor we ons eerste drankje konden bestellen maar dat lag aan de drukte
JannyVanL .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijke bediening . We hadden het AH menu en dat was erg lekker, dat is niet bij ieder deelnemend restaurant het geval.
W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goed visrestaurant met mooie produkten en met bijna zicht op de binnenhaven,vriendelijke bediening maar erg lang op eten moeten wachten zonder excuses daarvoor of douceurtje.
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Prima gegeten. Vis is er vers en goed klaargemaakt, niet te vet, heerlijk. de bediening heel vriendelijk en je zit heel gezellig aan de haven
JB N.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Tonijn was ondanks nadrukkelijk verzoek te veel gebakken. Tarbot gepocheerd was specialiteit maar. Niet echt aansprekend.
renate D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Eerst het terras voor de oesterbar een paar oesters en een glas cava, daarna binnen in het sfeervolle restaurant genoten van een viergangen schaal en schelpdieren menu. Fruits de mer, mosselsoep,langoustines en een prachtig dessert ook de amuse vooraf van diverse bereidingen van biet was uitzonderlijk.
Wij moeten helaas weer een jaartje wachten op het volgende bezoek.
Hein A.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima gegeten maar met name de voorgerechten uit het schelp en schaaldieren menu misten verfijning. Had er wat meer van verwacht.
Noralie V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het voorgerecht was heerlijk, groene lintpasta met garnalen. Waar je in andere restaurants moet zoeken naar de garnalen, was het hier rijkelijk aanwezig. De vegetarische ragout als hoofdgerecht viel tegen. Ik miste echte champignons en de ragout was ontzettend zout. We zaten aan de haven en daar was het erg rustig. De wijn was voortreffelijk!
Tilla V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening.Er werd flexibel gereageerd op een verzoek van ons voor een wijziging in het menu. We werden accuraat bediend. Het eten was prima verzorgd met uitstekende uitleg van het geserveerde. We komen zeker volgend jaar terug!
elisabeth T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
we hebben heerlijk gegeten met de AH bon. keuze uit 2 meu's.
vooral het voorgerecht was heerlijk. de vis was ook prima als hoofdgerecht.
het nagerecht was erg zoet, ik had liever er ijs bij gehad.
Cornelia K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Een echte aanrader met een goede keuken op een geweldige locatie in het mooie historische Harlingen!
Aukje F.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Alles zag er zeer verzorgd uit en alles was lekker. Prettige bediening, leuke locatie aan de haven. Door de actie van AH gunstig geprijsd. Anders is het wel vrij prijzig. Vond vooral een kopje koffie erg duur.
alice 2 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben met de AHactie hier gegeten . Alles klopte ! De ontvangst was hartelijk en het eten heerlijk . Goede wijn werd geschonken . Het voorgerecht was een lintpasta met garnalen en spekjes in een roomsaus heerlijk in balans met veel garnalen . Het hoofdgerecht was gebakken kabeljauw met een mosterdsaus . Ook weer helemaal kloppend . De aardappeltjes en salade konden bijgevuld maar was voor ons niet nodig . Het dessert bestond uit drie heerlijke onderdelen . Een zaak waar we zeker weer eens gaan eten
George N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een prettig visrestaurant in de havenstad Harlingen, met een attente bediening en, zalige gerechten.
Teun M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ook dit keer weer een heerlijk avondje gehad. Gekozen voor 4 gangen met dit keer ook de oesters, heerlijk! Super vriendelijk geholpen. De dag verse vis was heerlijk bereid. Tot de volgende keer maar weer ;-)
donsult .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Goede service, met Ah actie kon ook van de kaart met korting worden gegeten. Een aanrader.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Warm ontvangst door de gastvrouw. Een erg leuke avond gehad en heerlijk genoten van alle gerechten. Ook prima oplossing gekregen qua vegetarisch.
hilbert M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben gisteravond heerlijk buiten gezeten, op het terras bij het restaurant aan de haven.
Na de lekker amuse kregen we samen 6 oesters als voorgerecht, gevolgd door heerlijke coquilles en gambastaartjes. Als hoofdgerecht Paling op drie manieren bereid en tonijn. Alles was zeer smaakvol en liefdevol klaargemaakt.
Als dessert kregen we een zeer goed kaasplankje.
De bediening was zeer plezierig en vakkundig.
we hebben genoten, voor een zeer acceptabele prijs, daarvoor onze dank
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor redelijke prijs. Goede service. Aanrader!