Over het restaurant De Tjotter

De zilte zee op je bord

Visrestaurant De Tjotter, al achttien jaar hèt visrestaurant van Harlingen! Hier kun je maximaal genieten van vis, schaal- en schelpdieren en bestel er ook vooral een mooi glas wijn bij. Het specialiteitenrestaurant is gelegen aan een van de mooiste binnenhavens van Friesland en beschikt over een heerlijk terras aan het water. Kortom, hier moet je zijn!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Tjotter

• Kom je met de auto?
    Het restaurant is gelegen aan het eind van de Noorderhaven in de binnenstad tegenover de Leeuwenbrug
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt, vrij parkeren na 17.00 uur en op zondag

Maandag 13:00 - 23:30
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
George N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een prettig visrestaurant in de havenstad Harlingen, met een attente bediening en, zalige gerechten.
Tony M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
donsult .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Goede service, met Ah actie kon ook van de kaart met korting worden gegeten. Een aanrader.
Hilbert M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben gisteravond heerlijk buiten gezeten, op het terras bij het restaurant aan de haven.
Na de lekker amuse kregen we samen 6 oesters als voorgerecht, gevolgd door heerlijke coquilles en gambastaartjes. Als hoofdgerecht Paling op drie manieren bereid en tonijn. Alles was zeer smaakvol en liefdevol klaargemaakt.
Als dessert kregen we een zeer goed kaasplankje.
De bediening was zeer plezierig en vakkundig.
we hebben genoten, voor een zeer acceptabele prijs, daarvoor onze dank
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor redelijke prijs. Goede service. Aanrader!
amjdebruijn .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij waren zeer verrast over het voorgerecht de Tjottersalade. Het hoofdgerecht zeebaars en zeewolf was perfect.
Kortom een aanrader.
Janine D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We werden zeer netjes ontvangen en de bediening was top, een tien met een griffel. Ojee 120 tekens :-), moest kort en eerlijk, dacht dat in die ene regels alles wel stond, hopelijk zit ik nu aan de 120 tekens.
fraukez .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Met de AH bonnen, hier gereserveerd. We mochten kiezen óf uit de vooraf samengestelde 3 gangen menu, of
a la cart met korting. Het menu zag er goed uit en was ook echt heerlijk. Als we niet in Rotterdam zouden wonen, zouden we hier zekers vaker gaan eten.
Marionne S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Uitstekende en verrassende avond! Heerlijk gegeten!
sjoukje V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Dit is zo een restaurant wat je graag bij je om de hoek zou willen hebben, het is ook een restaurant zonder pretenties wat gezien de uitstekende kwaliteit wat ons betreft te bescheiden is. Maar misschien is het daarom hier zo prettig vertoeven. De grote aanrader is de gepocheerde tarbot en de bitterballetjes van Zeewier zijn ok zeer bijzonder. Vlotte professionele bediening en een sfeervolle inrichting maken dat wij blijven komen in ons favoriete visrestaurant.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Mag allemaal minder stijf. Het eten is van hele goede kwaliteit. Als de inrichting en service wat losser is wordt het wat huiselijker en warmer en past dat beter bij het eten en de wijn.
Efsix .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Uitstekend gegeten. Alleen de entree muse was veel te zout.
Daar dit een extra is niet meegewogen in de beoordeling.
Alle vis was echt vers en goed bereid.
Zeer nette rustige bediening.
Prima wijn en mooie kaart.
Was nog erg stil vanwege laagseizoen.
Julia T.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk vis gegeten. Mooi opgediend en erg smakelijk. Het enige dat ik jammer vind is dat ik nogal wat vis van de rode lijst op het menu zag, dat zou eigenlijk beter moeten.
lopesvanwindt .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We werden hartelijk ontvangen. Goede sfeer, heerlijk jazz muziek op de achtergrond
Het eten was heerlijk, service goed, de wijn was lekker.
jetske S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het was heerlijk! De bediening was zeer attent en hielp ons de boot naar terschelling op tijd te halen...wat een fijne plek met goeie keuken. Volgende keer trekken we meer tijd uit om van het eten te genieten....
Bertri V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Eerste kerstdag. Heerlijke amuse met lekker glaasje bubbels. Dan vissalade als voorgerecht om te zoenen, nog een heerlijk tussengerecht en lamsbout als hoofdgerecht En nagerecht ook top. Een waar feest
Tjaart050 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is schoon en verzorgd en absoluut niet duur voor de kwaliteit die wordt geleverd. Ik kom hier en in Harlingen zeker terug!
Fleur-Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Klassiek vis eten. Bij de Tjotter hebben ze de verwachtingen overtroffen. De bisque van lagoestines was fenomenaal. Een krachtig getrokken bouillon, zonder bindmiddel of andere toevoeging. Puur van smaak geserveerd in een gloeiend heet bord. De trio van paling was ookheerlijk. Met name de warm gerookte paling was ongeëvenaard.
Dietrich Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
heerlijk gegeten
we komen zeker nog een keer terug voor deze heerlijke visgerechten
we hebben een fijne avond gehad en de vis heerlijk bereid

top restaurant
Guido E.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Fantastisch restaurant! Supervriendelijk ontvangen. Je voelt je echt welkom. En heerlijk eten hebben ze.