Over het restaurant De Tjotter

De zilte zee op je bord

Visrestaurant De Tjotter, al achttien jaar hèt visrestaurant van Harlingen! Hier kun je maximaal genieten van vis, schaal- en schelpdieren en bestel er ook vooral een mooi glas wijn bij. Het specialiteitenrestaurant is gelegen aan een van de mooiste binnenhavens van Friesland en beschikt over een heerlijk terras aan het water. Kortom, hier moet je zijn!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Tjotter

• Kom je met de auto?
    Het restaurant is gelegen aan het eind van de Noorderhaven in de oude binnenstad tegenover de Leeuwenbrug
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt, vrij parkeren na 17.00 uur en op zondag

Maandag 13:00 - 23:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Tjotter

Anne S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We werden heel gastvrij ontvangen en begeleid naar een heel fijne plaats. Het eten de sfeer de bediening, alles was formidabel.
Maaike M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Zeer vriendelijk personeel, gastvrij en heerlijk eten wat mooi werd opgediend!
Leuke attentie voor mijn jarige partner. Een zeer gezellige avond gehad met een goed glas wijn.
Reinier K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Super bediening! Advies wijn spijs ook top.
Moniquegdh .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Sfeervol en gezellig restaurant met uitstekende bediening, welke de sfeer goed aanvoelt. Amuse een plaatje en smaakte voortreffelijk evenals het voorgerecht een trio van sushi en het hoofdgerecht duo van zwaardvis en tonijn. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader.
PP B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk eten in een prettige ambiance
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Een fantastisch goed restaurant. De vis is er vers. De dagvangst was de dag van ons bezoek Tarbot. Die konden wij gepocheerd of gebakken krijgen. We kozen beiden omdat we samen waren en zo konden proeven van elkaar. Het was uitstekend. De bediening was ook erg symphatiek. We komen zeker terug als wij weer op weg naar de eilanden zijn.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Fijne avond en zeer goed gegeten, uitstekende en vriendelijke, maar vooral niet overheersende bediening.
Kwaliteit van de oesters, kreeftensoep en palingtrio zeer goed.
Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Hartelijke dank Restaurant de Tjotter????
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Als je de kwaliteit van (vis) gerechten belangrijker vindt dan een hippe tent, dan ben je hier aan het juiste adres. Hier voortreffelijke vissoep en zalm als voorgerecht, en rogvleugel en mosselen als hoofdgerecht gegeten. Bij de rog kwamen traditionele bijgerechten als gekookte aardappeltjes en groenten. De koffie toe was iets 'gewoontjes', maar prima in lijn met de rest van de avond: gewoon goed. Hartelijke, wat oudere bediening. Verder een iets gedateerde inrichting.
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We hebben lekker genoten van de bereiding van de gerechten en kregen tips hoe wij het thuis ook kunnen doen.
M V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
misschien wel handig als jullie wat meer over de gerechten kunnen vertellen als hier vragen over zijn. Voor de rest zijn we heel positief over de bediening.
Andre M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben hier erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Een uitstekend begin van een vakantieweek. Bedankt!
Boudewijn T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijke vis voor zeer redelijke prijs
John K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Zeer goed gegeten
Etienne C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Uitstekend restaurant met een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Stuk voor stuk heerlijke visgerechten gecombineerd met prima wijnen. Echt een aanrader!
Yoap B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Fijn vertrouwd adres in Harlingen. Redelijk uitgebreide kaart met vanzelfsprekend veel visspecialiteiten, maar ook voor vleesliefhebbers voldoende keus. Kazen en desserts maken de kaart compleet. De gerechten zijn smaakvol bereid en worden met aandacht voor de opmaak geserveerd. Bedienend personeel is attent en buitengewoon aardig. Goede keus voor een vriendelijke prijs.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Mooie en smaakvolle visgerechten. Vriendelijke gastvrouw.
Barend V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Wij aten hier twee keer en kregen twee keer zeer goede visgerechten te eten. De vis was steeds precies goed gegaard. Wie lekker wil eten en in Friesland is, De Tjotter heeft de beste vis.
Teun M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Voor ons de tweede keer dat wij met de kerst komen eten. Het menu was weer goed samengesteld. Porties waren mooi afgestemd en met een voldaan gevoel vetrokken. Voor ons weer een top avond dus ik weet al waar ik volgend jaar ben.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prettige ontvangst en bediening, goed rekening houdend met dieetwens en de klok ivm combinatie andere verplichtingen. Heel gezellige sfeer en uitstekende kwaliteit vis in de diverse gerechten. We komen weer!
Truus B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima kwaliteit vis, uitstekende bereiding en mooie presentatie. Zeer attente en vrindelijke service.
Zeer aan te bevelen!