Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Tjotter

De zilte zee op je bord

Visrestaurant De Tjotter, al achttien jaar hèt visrestaurant van Harlingen! Hier kun je maximaal genieten van vis, schaal- en schelpdieren en bestel er ook vooral een mooi glas wijn bij. Het specialiteitenrestaurant is gelegen aan een van de mooiste binnenhavens van Friesland en beschikt over een heerlijk terras aan het water. Kortom, hier moet je zijn!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Tjotter

• Kom je met de auto?
    Het restaurant is gelegen aan het eind van de Noorderhaven in de oude binnenstad tegenover de Leeuwenbrug
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt, vrij parkeren na 17.00 uur en op zondag

Maandag 13:00 - 23:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Tjotter

Truus B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima kwaliteit vis, uitstekende bereiding en mooie presentatie. Zeer attente en vrindelijke service.
Zeer aan te bevelen!
Irjono S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gezellig goede bediening lekker en verrassend en verzorgd een restaurant om aan te bevelen
Ida G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten, ruime keuze en vriendelijke bediening. De verse dagvis werd vooraf getoond.
Hendrik-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Enorm genoten, heerlijk gegeten, fijne sfeer.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Geweldig was het om hier te eten. Advisering over de bijpassende wijnen was goed. Vooral de tonijn en zwaardvis was top. Het was elke euro waard. We komen zeker terug.
Els P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hadden een promotie , 50 procent korting op het totaalbedrag, dit was mooi meegenomen , anders vond ik het wel te duur.
Jelle Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gastvrij en zeer goed eten! Gewoon alles prettig!
Lolle S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in dit visrestaurant. De kabeljauw en zeewolf waren voortreffelijk klaargemaakt en smaakten zeer goed. Ook aan de bijbehorende aardappelen en salade was aandacht besteed en erg lekker. Dit was de eerste keer dat we hier hebben gegeten, we komen zeker nog een keer terug.
M S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijk ontvangst en bediening. Sfeervolle verlichting en achtergrondmuziek. 3 gangen van de kaart gegeten. Alle 3 goed op smaak en goed bereid. Perfect en zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ondanks dat het een visrstaurant is, geen overlast van geur - heerlijk gerechtje vooraf / met zorg bereid, en het hoofdgerecht was ook heeerlijk! Daarna werden we verrast met kleine diverse smaakjes. Kortom een aanrader!
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Zeer attente prettige en vlotte bediening. Heerlijke zeebaars gegeten. Echt een aanrader en wij willen zeker een keer terugkomen!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De sfeer,vriendelijkheid en het eten zijn erg goed. Ik woon zelf in het westen van het land maar kom een paar keer per jaar in friesland en ga dan graag bij de tjotter eten.
elisabeth T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
we hebben heerlijk gegeten, een speciaal AH menu.
lekkere rustige omgeving.
alleen het kopje koffie na vonden we erg duur,3,95!!!!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Hier eten is een feest, de originele visgerechten de versheid ervan en bovenal de vergunning in de bereiding. Dat het zelfs op deze regenachtige maandag nog gezellig druk was in het restaurant wekt dan ook geen verbazing.Tot de volgende keer.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijke gerechten, erg vriendelijk personeel.
s P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
de prys verhouding was duur voor een kleine file schelvis met twee aardappels en wat sla van 35 euro verhouding te duur voor twee personen
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Ectht heerlijk gegeten, super lekker.
Lex W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Toen we tegen onze bootverhuurder vertelden dat we bij De Tjotter vis gingen eten, oogsten we veel respect, dus onze keuze beloofde veel goeds. We kregen een mooie ronde tafel, in een sfeervol ingerichte zaak. Leuke amuse vooraf. Maar de eetverwachtingen bij het aantrekkelijke dagmenu werden niet helemaal waargemaakt. Ik vond de zoete meloen niet goed combineren met de gerookte paling (toch al een bedreigde vissoort). De scholfilets als hoofdgerecht waren vlak qua smaak. En ook de fraai ogende drie nagerechtjes smaakten niet bijzonder. Er kwam geen karaf water bij het eten, wel bronwater met bruis voor € 5,50 per fles. De wijn was ook aan de prijs. Kortom, ik vond de kwaliteit hier niet in verhouding staan tot de rekening. We zouden een dag later op Terschelling beter eten tegen een lagere prijs.
In ons restaurant serveren wij bij geen enkel gerecht meloen, de keus voor het eten van paling maakt uzelf.
Bij wijn serveren wij altijd gratis een kan water maar bij een bestelling van een fles water met koolzuur lijkt ons dat overbodig.
greebarth .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ter gelegenheid van mijn 60ste verjaardag het er eens echt van genomen, oesters, zwaardvis vooraf, langoustines en zeetong, eerst lekker buiten gezeten en hoofdgerecht en nagerecht binnen, was echt een uitje. Koffie van uitstekende kwaliteit. 1 minpuntje: vond 38.50 voor kleine zeetong te duur, 34 euro is gangbaar .
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gekozen voor het driegangenverrassingsmenu. Was erg smakelijk. Vooraf een amuse van het huis. Het was druk in de zaak, waardoor het wachten wat langer was, maar de gerechten maakten dat zeker goed.