De Tippe

Lesturgeonplein 5 8381 BX Vledder Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Tippe

Frankrijk ontmoet Nederland

Bij de Tippe maken ze zich sterk voor een gevarieerde kaart met gerechten uit de Nederlands-Franse cuisine. Wat denk je van een sappige duivenborst met zoete aardappel en chocolade? In de regio bezorgen ze aan mensen die moeite hebben om zelf te koken onder de naam Tafeltje Dekje. En tijdens een (bruilofts)feest schitter jij tussen de oplichtende statafels in alle kleuren.

Meer informatie over restaurant De Tippe

Maandag & Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Tippe

Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Rode wijn graag op kamertemperatuur.
Patrick F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Goede sfeer, attente bediening, ruime
porties en ook nog eens erg lekker.
M D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Via AH actie uit eten geweest. We mochten via kaart bestellen, erg fijn.
Eten was prima, goed warm, fijne bediening, een gezellige avond gehad.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten met de ah actie. Leuke amuse van het huis vooraf. Voor- en hoofdgerechten waren goed bereid, mooi geserveerd en de bijgerechten waren zeer uitgebreid.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Het eten was uitstekend. En de prijs tijdens het afrekenen viel ook nog eens hartstikke mee. Prijs- kwaliteit is dus goed. Verder goede bediening, snelle service en het ziet er netjes uit.
Maria C.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Als gast voelden we ons welkom en het personeel is vriendelijk en attent. Het eten is heerlijk en verrassend. Een aanrader!
Ook via de A.H. actie hadden we de volledige keus van de menukaart.( uiteraard behalve de kerstmenu's)
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Geen
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Goede service, vriendelijk personeel en weer heerlijk gegeten. Aanrader!
Wavare V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Heel lekker en verzorgd diner genoten
Alie B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad met vriendelijk en kundig personeel( 1 persoon was glutenvrij) en het eten was top!!!
A.N. P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
In een woord: voortreffelijk
O L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Gezellige sfeer, prima bediening niet te formeel maar gewoon gezellig. Kok heeft prima rekening gehouden met de opgegeven intoleranties van een van de gasten.
Axel H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten: vooraf de tomatensoep met basilicum en gember (erg smaakvol), vervolgens de dorade met heerlijk garnituur en de kalfscordon bleu met paddenstoelen. Als toetje de chocolademousses. Wat een feest om hier te genieten van het eten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
voorgerecht zat weinig smaak aan. Kalfsvlees was te veel paneermeel toegevoegd. De gebakken vis was niet lekker smaak. Bij de viskraam is de kwaliteit beduidend beter. Rode wijn was niet op temperatuur. De wijn was te koud. De factuur was tweemaal niet goed. Pas na de derde nota was correct. De offer moest navragen of het een zoetwater- of zoutwatervis was. De sprutien bij de vis is geen goede combinatie. Wij hadden korting door de actie van AH. Zonder deze korting was de prijs meer dan € 80,- . Dit is absoluut te veel.
Zelfs de € 45,- die wij betaald hebben is te veel voor deze kwaliteit.

Het bediendend personeel is van goede wil, Maar duidelijk te jong en te onervaren. Wij raden dit restaurant niet aan bij vriendelijk.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gezellig en lekker eten. De bediening mag iets minder vaak langskomen...
Josee B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
In dit mooi aangeklede restaurant kun je lekker eten.
Tops:
- mooi restaurant
- vriendelijk personeel
- kloppende prijs- kwaliteit verhouding
- lekker eten (patatjes waren ook echt goed)

Tips:
- geen over datum bier meer schenken (overigens is deze niet op de rekening gekomen, prima dus)
- tijdens het eten ook aandacht besteden aan de klanten, dan hadden we weer wat eerder drinken kunnen bestellen. En kunnen aangeven dat de gewenste rode saus niet geserveerd was.
- leuk dat veel dingen zelf gemaakt worden, maar wees wel kritisch op de kwaliteit. De kletskoppen bij het dessert waren echt een beetje verbrand

Met al deze tips lijkt het misschien alsof we geen goede avond hebben gehad. Maar we geven niet voor niets een 8, we hebben over het algemeen lekker gegeten! Het interieur verdient ook echt een pluim.
Corien.baars B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Weer vertrouwd en heerlijk gegeten
een plek om terug te gaan !
Govert D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Er wordt veel aandacht besteed aan de presentatie van de gerechten.Daar maakt de kok echt iets moois van.
Veel kleine accenten die het geheel een prima "look "geven.Daarmee onderscheiden Jeroen en zijn vrouw en alle medewerkers zich van andere restaurants.Goed bezig!
Dan is uit eten echt iets feestelijks!
J N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We komen zeker nog een keer.
Ina T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018