De Tippe

Lesturgeonplein 5 8381 BX Vledder Nederland Kaart

Over restaurant De Tippe

Frankrijk ontmoet Nederland

Bij de Tippe maken ze zich sterk voor een gevarieerde kaart met gerechten uit de Nederlands-Franse cuisine. Wat denk je van een sappige duivenborst met zoete aardappel en chocolade? In de regio bezorgen ze aan mensen die moeite hebben om zelf te koken onder de naam Tafeltje Dekje. En tijdens een (bruilofts)feest schitter jij tussen de oplichtende statafels in alle kleuren.

Meer informatie over restaurant De Tippe

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met een gezelschap van 11 personen gegeten bij De Tippe aansluitend op een familiebijeenkomst. Wij hadden niet gereserveerd, maar er werd ondanks een drukke avond naar een oplossing gezocht. Gedineerd in het cafédeel. De sfeer is ontspannen.

Het merendeel van het gezelschap heeft genoten van de buikspek óf de spareribs. De gastvrouw adviseerde de spareribs. Deze waren uitstekend van kwaliteit. Mals en prima van smaak. Geserveerd met een lekker BBQ-saus (separaat) en boerenfriet. De buikspek smaakte tevens uitstekend.

Voor de meeste gasten was het voldoende, voor de grote eter mag de portie van ruimer, maar 'supplement' werd zonder problemen geserveerd.

Bij de spareribs werd een bakje met een wat chemisch doekje geserveerd. Dit heeft een erg sterke chemische geur en kan beter na de maaltijd worden aangeboden.

Koffie is uitstekend geserveerd met veel huisgemaakt lekkers.

Conclusie:
Prima eten tegen een aangename prijs. Gezellig.
Mlevering .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk waren de sparrips met een hele fijne saus. De mosterdsoep met de spekjes erin was heel verrassend. De Vledderse bol met warme inhoud en het rode fruit konden we niet laten staan.
Alles was prima en de bediening heel vriendelijk.
De Tippe zal ik zeker aanbevelen.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Op ons huwelijksjubileum hier heerlijk gegeten. Het eten smaakte voortreffelijk en het personeel was erg gastvrij en wist ons precies te vertellen wat er geserveerd werd. Het restaurant is rolstoelvriendelijk. Ook voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.
Wavare .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Op een rustige avond kregen aten wij hier een niet onaardig bordje, en zat het personeel het gezellig te hebben met elkaar in het café-gedeelte. Daardoor hadden zij geen oog meer voor hun restaurantgasten. Zo kon het gebeuren dat wij slechts na zeer lang wachten een bijbestelling konden doen, die vervolgens ook nog met zeer grote vertraging werd bezorgd. Ons eten was intussen koud geworden en daar waren we niet blij mee.
Dat hebben we de baas laten weten, maar helaas geen spoor van enig begrip of hoffelijkheid. Eerder het omgekeerde: irritatie.
We hebben het dessert van ons 3-gangen diner verder maar overgeslagen.

Joke V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Fijn restaurantje om informeel te eten. Mooie zaak en prettige bediening en sfeer. Het eten was goed tot zeer goed en de huiswijn heerlijk.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Grote porties voor een goede prijs.
We hebben hier geluncht. Enorme uitsmijter en een enorm boordje hamburger. Broodje hamburger was ook niet standaard, maar met ei en op een grote pain de france. Onmogelijk dat je hier met honger het pand verlaat.
Jan F. H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Goed gegeten op onze laatste vacantiedag (30aug14) tafel 5,bonnr:336. zoete witte wijn (per) glas: goed,
2 x varkensoester met garnering: uitstekend, 1 x tafelwater (is berekend) stond reeds op tafel, na dit 2 x koffie, waarbij wij niet om gevraagd hadden een uitgebreide entourage van saecken
met een prijs van E 7,70. We zaten in een ruimte, waarbij ook een reunie werd gehouden, en 5 tafels met eters, wat bij elkander zeer rumoerig was, terwijl deze gelegenheid aparte zaalruimte heeft. Geeft aan een Franse inslag te hebben, maar dit is toch een beetje te hoog gegrepen.

Jan F Hollander

Abovo .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Zaterdagse terraslunch, een week voor Pasen: mooi uitzicht op middeleeuwse kerk, akelige muzak, zelfs buiten. Goed broodje met veel mooie zalm, maar garnalenkroketten aangebrand. Teruggestuurd naar keuken. Kok (of koksmaatje van dienst) ook aangebrand: komt met kroketten naar buiten, intimiderend optreden, haalt pas na stevige discussie kroketten van rekening.
Boudewijn C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2013
Na derde bezoek durf ik wen recensie te schrijven. Prima bediening, vriendelijk, open, eerlijk. Geen allure. Prima kaart, eerlijke gerechten. Prijs-kwaliteit prima. En wellicht doen ze hier normaal over wat elders bijzonder is. De peren komen van de eigen boom en het vlees uit de buurt. Ook buiten het drukke zomer seizoen een aanrader.
Henkiedefijnproever .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
wij zijn hier met een groot gezelschap geweest, gewoon vrije keus uit de kaart, niks geen menu's voor groepen. 100 punten voor het team wat daar werkzaam is. die onderstaande recensie over de spareribs: die spoort niet, wij hebben kilo's opgegeten en gaan dat zeker herhalen. Mijn vrouw had een tournedos van lokaal rund, ook super! alles gewoon af daar. bediening top, veel wijn en biersoorten. gewoon dik voor elkaar, en goed betaalbaar!
Gitaargek .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Toevallig vanavond terecht gekomen na een verblijf in een vakantiepark. Gastvrij ontvangen met een bediening die attent maar niet opdringerig is. We waren met zijn vieren, hebben twee keer zalm genomen, een keer spareribs en een vegetarisch gerecht. Vegetarisch veel verschillende soorten groente, noten, tussen twee bladen van bladerdeeg voor de mooie krak. Zalm was prima, bijgerechten gevarieerd met twee aardappelvarianten, goede garing etc. De spareribs smaakten heerlijk, verschillende sausjes erbij; service compleet met warm vingerdoekje. We hebben erg lekker gegeten; er was gewoon zorg en aandacht aan besteed. Aankleding kan je over twisten, iedereen zijn persoonlijke smaak, muzak niet gehoord, wel positieve geluiden van de (vele) aanwezigen. In zijn totaliteit een prima prijs/kwaliteitsverhouding (ik ben zelf nogal kritisch omdat ik zelf veel in de keuken sta) Wij komen in ieder geval graag nog een keertje terug.
Blendje .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Blijkt een restaurant te zijn met allemaal zalen. Gewoon eten. Niks bijzonders. Vlees wat van de spare ribs valt. Lekker kluiven is er niet bij! Ongezellige sfeer, met muzak (!) welke veel te hard staat.