De Tippe

Lesturgeonplein 5 8381 BX Vledder Nederland Kaart

Over het restaurant De Tippe

Frankrijk ontmoet Nederland

Bij de Tippe maken ze zich sterk voor een gevarieerde kaart met gerechten uit de Nederlands-Franse cuisine. Wat denk je van een sappige duivenborst met zoete aardappel en chocolade? In de regio bezorgen ze aan mensen die moeite hebben om zelf te koken onder de naam Tafeltje Dekje. En tijdens een (bruilofts)feest schitter jij tussen de oplichtende statafels in alle kleuren.

Meer informatie over restaurant De Tippe

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Tippe

Sib B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Goede bediening. Uitstekende keuze en advies bij wijnen. Leuke, smaakvolle gerechten op een originele manier opgediend. Porties waren precies goed, niet te groot en niet te klein!
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben echt voortreffelijk gegeten
Lekkere gerechten en prachtig opgediend!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Chique inrichting en nette service. Kleine, eenvoudige kaart. De gerechten worden netjes gepresenteerd, maar zijn uiteindelijk eenvoudig. Het voorgerecht (makreel) was erg zout, hoofdgerechten waren prima.
Tjitte N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden heel prettig bediend
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer vriendelijk personeel, prachtig opgemaakte borden en heerlijke smaaksensaties.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer.
Het was erg rustig op een woensdagavond in november, maar de bediening en het eten waren prima.
ROOS C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegten met vrienden. De gerechten zijn eenvoudig maar lekker. De bediening is vriendelijk.
Enige verbeter punt is de verlichting, deze is niet sfeervol, een beetje koud.
Douwe B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben erg lekker gegeten bij de Tippe. Zeker voor herhaling vatbaar.
Douwe B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
zondag avond 5 november. We hadden gereserveerd en werden bij aankomst erg vriendelijk ontvangen. We hebben heel lekker gegeten. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam bij het kiezen van het menu en de wijn. Kortom een geslaagde avond in onze eigen woonplaats en voor herhaling vatbaar.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prachtig terras. Heerlijke kaaskroketjes van dobbelman. Fijn glaasje bier. En kruiden thee. Vriendelijk personeel. Aanrader.
aj H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wat een leuk restaurant om binnen te komen :Alles rood en zwart ,in alles doorgevoerd .
Tafel op gemaakt in rood en zwart met vaasje en rode tulp :Enig !
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voor de verjaardag van mijn moeder zijn wij gaan eten bij De Tippe. De mosterdsoep was heel mooi opgemaakt en smaakte ook erg goed. De steak was goed gegaard en de gekonfijte ananas was heel lekker als afsluiter, echt geweldig! Het was wel een zoektocht naar het toilet, die had mij betreft beter aangegeven mogen worden. De Tippe is een aanrader en ik kom zeker nog eens van deze gezelligheid en gastvrijheid genieten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met een gezelschap van 11 personen gegeten bij De Tippe aansluitend op een familiebijeenkomst. Wij hadden niet gereserveerd, maar er werd ondanks een drukke avond naar een oplossing gezocht. Gedineerd in het cafédeel. De sfeer is ontspannen.

Het merendeel van het gezelschap heeft genoten van de buikspek óf de spareribs. De gastvrouw adviseerde de spareribs. Deze waren uitstekend van kwaliteit. Mals en prima van smaak. Geserveerd met een lekker BBQ-saus (separaat) en boerenfriet. De buikspek smaakte tevens uitstekend.

Voor de meeste gasten was het voldoende, voor de grote eter mag de portie van ruimer, maar 'supplement' werd zonder problemen geserveerd.

Bij de spareribs werd een bakje met een wat chemisch doekje geserveerd. Dit heeft een erg sterke chemische geur en kan beter na de maaltijd worden aangeboden.

Koffie is uitstekend geserveerd met veel huisgemaakt lekkers.

Conclusie:
Prima eten tegen een aangename prijs. Gezellig.
mlevering .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk waren de sparrips met een hele fijne saus. De mosterdsoep met de spekjes erin was heel verrassend. De Vledderse bol met warme inhoud en het rode fruit konden we niet laten staan.
Alles was prima en de bediening heel vriendelijk.
De Tippe zal ik zeker aanbevelen.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Op ons huwelijksjubileum hier heerlijk gegeten. Het eten smaakte voortreffelijk en het personeel was erg gastvrij en wist ons precies te vertellen wat er geserveerd werd. Het restaurant is rolstoelvriendelijk. Ook voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.
wavare .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Op een rustige avond kregen aten wij hier een niet onaardig bordje, en zat het personeel het gezellig te hebben met elkaar in het café-gedeelte. Daardoor hadden zij geen oog meer voor hun restaurantgasten. Zo kon het gebeuren dat wij slechts na zeer lang wachten een bijbestelling konden doen, die vervolgens ook nog met zeer grote vertraging werd bezorgd. Ons eten was intussen koud geworden en daar waren we niet blij mee.
Dat hebben we de baas laten weten, maar helaas geen spoor van enig begrip of hoffelijkheid. Eerder het omgekeerde: irritatie.
We hebben het dessert van ons 3-gangen diner verder maar overgeslagen.

Joke V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Fijn restaurantje om informeel te eten. Mooie zaak en prettige bediening en sfeer. Het eten was goed tot zeer goed en de huiswijn heerlijk.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Grote porties voor een goede prijs.
We hebben hier geluncht. Enorme uitsmijter en een enorm boordje hamburger. Broodje hamburger was ook niet standaard, maar met ei en op een grote pain de france. Onmogelijk dat je hier met honger het pand verlaat.
Jan F. H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Goed gegeten op onze laatste vacantiedag (30aug14) tafel 5,bonnr:336. zoete witte wijn (per) glas: goed,
2 x varkensoester met garnering: uitstekend, 1 x tafelwater (is berekend) stond reeds op tafel, na dit 2 x koffie, waarbij wij niet om gevraagd hadden een uitgebreide entourage van saecken
met een prijs van E 7,70. We zaten in een ruimte, waarbij ook een reunie werd gehouden, en 5 tafels met eters, wat bij elkander zeer rumoerig was, terwijl deze gelegenheid aparte zaalruimte heeft. Geeft aan een Franse inslag te hebben, maar dit is toch een beetje te hoog gegrepen.

Jan F Hollander

Abovo .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Zaterdagse terraslunch, een week voor Pasen: mooi uitzicht op middeleeuwse kerk, akelige muzak, zelfs buiten. Goed broodje met veel mooie zalm, maar garnalenkroketten aangebrand. Teruggestuurd naar keuken. Kok (of koksmaatje van dienst) ook aangebrand: komt met kroketten naar buiten, intimiderend optreden, haalt pas na stevige discussie kroketten van rekening.