De Tipbrug

• Mastercard , Pin
  • Catering , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Op papier zag het er allemaal goed uit, aantrekkelijk kerstmenu's en zelfs nog een vegetarisch kaart maar wat een deceptie. Vlees veel te ver, geen warme borden, peertje met kraak noch smaak, keihard stukje truffel en dan dat nagerecht. Geflambeerde crêpes.......in de mierzoete likeur zat zo weinig alcohol dat de vlam binnen één seconde uit was. Wat een aanfluiting. Typisch een voorbeeld van horeca die met kerst heel veel geld binnen wil harken met het idee dat de mensen toch wel komen. Maar ons zie je nooit meer terug. Tipbrug schaam je diep!!!!!
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Na een meppeldag hier gegeten. Het was er overigens niet echt druk. Jammer dat personeel geen gelijk uniform aanheeft. Prima hier terug te komen.
Ferran N.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Heerlijk eten en hele atente goede bediening! We hebben de "chef's steak" besteld en de vegetarische bladerdeeg met warme brie groenten en quinoa. Echt heerlijk bijde gerechten. Alle gerechten worden met salade aardappeltjes en groente geserveerd heel knap als je alles op kan!

Wij zijn blij verrast!
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Hier heerlijk gegeten! Erg fijn dat de gerechten niet te vlug achter elkaar worden uitgeserveerd, zodat je lekker lang kan tafelen. Leuke hapjes vooraf, daarna nog een broodje, waarna het voorgerecht komt. Lekkere meloen en ham met een lekkere, subtiele dressing. Hoofdgerecht, schnitzel met beenham en brie ook heerlijk, lekker garnituur erbij ook. Dessert bestond uit twee plakken ijs met een lekkere saus, slagroom en een chocolaatje. Koffie aan het einde met snoepjes e.d. Prima prijs/kwaliteit-verhouding, prettige sfeer, erg vriendelijke bediening. Hier komen wij beslist weer!
Gribru .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
mooie menukaart. veel keus,variatie en alles vers. heel lekker gegeten, prettige sfeer. goed vegetarisch menu. prettige entourage.