De Tijd

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

R.boersen .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Gebruik gemaakt van 3 gangen keuzemenu Shell actie. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed, uitgaande al zouden we het 2e diner ook hebben moeten betalen. Vooraf extra een amuse en brood/smeersels. Zeer schoon en verzorgd zag alles eruit, bloemetjes op de tafels, kunnen veel horeca-ondernemers iets van leren. Vriendelijke en correcte bediening en een gastheer die alles op een vriendelijke en proffesionele wijze onder controle heeft. Absoluut een aanrader.
Noortwesten .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
heel lekker gegeten, vriendelijke bediening,het eten zag er ook goed uit, en smaakte ook nog goed,wij hadden gegeten via de shell bon en hadden keuze uit twee verschillende keuze menu`s. top.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Bediening was vlot, maar niet te snel, vriendelijk maar niet overdreven. Kok kwam ook nog even langs. Er werd aandacht geschonken aan mijn verjaardag. Kortom een aanrader, ga hier zeker nogmaals terug.
Enig minpuntje: we aten hier van de Shell-actie (2e diner gratis). Vier personen hadden een driegangenmenu van 25,= en 2 personen van € 19,95. Toch stond op de rekening 6 x het driegangenmenu van € 25,= berekend?!
Wima2004 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Alles was heel lekker, we hadden via de Shell-aktie 2 menu's van €25,00
gratis. Maar toch was alles goed en voldoende met een vriendelijke
bediening.
Suusdick .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
een gezellige sfeer, heerlijk eten en ruim voldoende. de bediening super
ik heb geen enkel minpuntje. het was gezellig vol, dat zegt al genoeg

susanne en dick nederlof met vrienden
Jvansnek .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Het eten was er heerlijk met goede bediening met een leuke ambiance!
We hebben verschillende gerechten gehad zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en het dessert waren allen netjes opgemaakt en smaakten heerlijk. Ook was er voldoende en zo nodig werd dit aangevuld.
De sfeer was er prima en ondanks dat het goed bezet was werd men toch snel en netjes bediend.
We kunnen dit restaurant zeker aan bevelen.
Molenschot .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Wij konden kiezen uit het menu. Ik had een salade, daarna zalm en als nagerecht hangop. Mijn partner had als voorgercht 3 verschillende soepjes, varkenshaasje met champignon roomsaus en daarna een Dame blance. Alle gerechten waren super, echt niets op aan te merken, super goed kok. Inrichting van de tijd, is gewoon, niet heel apart, maar wel gezellig. Al het aparte zat in het eten.
Je kon ook voor het duurdere menu kiezen, maar dan moest je bijbetalen. Voor wat wij gegeten hebben, was dat zeker neit nodig.
Pemo-willemse .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Personeel enorm gastvrij. ruime keuze. heerlijk eten. Niet lang wachten op de gerechten. kregen extra zonder extra kosten een amuse en brood (nog warm) met smeersels. als je al een minpunt moet zoeken dan zouden dit de iets oubollige uitstraling en de stoelen die niet erg lekker zaten.
Ad.boemaars .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Het eten was goed. Het kwam wel redelijk snel op elkaar. Het driegangen menu was voldoende.
We hebben heerlijk gegeten..
J.meggelen12 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Ontspannend sfeertje en goede bediening
Wijn voor ziening handig opgelost door de fles op tafel achter te laten
Het lekkerste gerecht vond ik de salade madras en mijn partner heeft gesmuld van de carpaccio
M.belterman .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
De bediening was geweldig! Ook het eten was super.
Alleen erg veel lawaai van grote tafel naast ons. We moesten hard praten om elkaar te kunnen verstaan......
Tip : gordijnen sluiten, dan waarschijnlijk minder gehorig.
Jack.helma .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016

Heerlijk gegeten ,zeer vriendelijke bediening en gezellige ambiance .Kortom zeer tevreden !
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, een mooi plekje aan gewezen gekregen en daarna onze keuze gemaakt uit het driegangen menu.Vervolgens vrij vlot het eten geserveerd gekregen en genoten van t voortreffelijk eten.Vooe herhaling vatbaar!!
LB1986 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Prima eetcafé/restaurant, gemoedelijke sfeer. Goed en lekker eten. Bediening deed haar best, maar het zou op sommige punten iets attenter/professioneler mogen. Al met al zeker tevreden en aan te raden!
J_ljaspers .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We waren met 6 personen en allemaal vonden ze het lekker. Van voorgerecht tot het dessert . Ik vond persoonlijk de peperbiefstuk het lekkerst! De bediening was ook goed, heel vriendelijk personeel.
Herman36 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Met vrienden bij de Tijd gegeten in het kader de AH-actie. De Tijd bied een leuk keuzemenu aan dat ze normaal ook op de kaart hebben staan, dus niet zoals bij sommige anderen een speciaal (met de inkoop/verkoopprijs rekening houdende) AH menu. De bediening is vriendelijk en zorgvuldig en het eten is goed verzorgd en smakelijk. De ambiance is gezellig; een beetje als een bruin café met heel, heel veel klokken in elke mogelijke hoek van de zaak. Een restaurant om ook buiten de actie-weken nog eens te gaan eten. Wij zullen dat dan ook zeker nog een keer doen.

Fvanloenhout .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
zoals altijd bij "De Tijd" ALLES weer perfect in orde.
Eten en de bediening waren weer top op deze vrijdag avond.
Weer genoten van een heerlijk avondje met mijn vrouw.
Barba4grancan .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
We werden goed ontvangen, en naar het tafeltje begeleid. daarna wat drinken besteld en onze keuze gemaakt. het voorgerecht was er vrij snel ,vooraf voorzien van wat stokbrood met div botertjes . Maar het hoofdgerecht liet heel lang op zich wachten .
klanten die later binnenkwamen waren eerder aan de beurt ,wat wij ook gemeld hebben.
Toch duurde het nog een poosje ,met de diversen verontschuldigingen.
Na het dessert werd ons nog een koffie aangeboden van het huis, wat het weer goed maakte
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
het was geweldig, heeeel lekker , de bediening was ook goed , de kok komt nog even vragen of alles naar wens is en uitleg over het gerecht je kunt kiezen uit 2 of 3 voorgerechten 2 hoofdgerechten en 3 nagerechten Hier kan een ander nog iets van leren. We gaan er beslist nog meerdere keren eten. We hebben er heel erg van genoten en vertellen het zeker verder.
Twee heel tevreden klanten
Mwavandongen .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige locatie .Hebben wel een ander menu genomen dan het keuze menu van de actie, alhoewel ook dat er lekker uitzag. De bediening was netjes-vriendelijk en attent.
De tijdsruimte tussen de gerechten [ gangen] was perfect. Al met al een restaurant waar we vast en zeker nog eens naar teruggaan. Het is iedereen aan te bevelen.
Daniela2309 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het eten was heerlijk, grootte van de porties was prima. Tussen het voor- en hoofdgerecht zat echter meer dan 45 minuten terwijl de gasten aan het tafeltje naast ons een aantal minuten na ons aan tafel waren gekomen, deze hadden op het moment dat wij ons hoofdgerecht kregen hun dessert al op (hadden ook een 3 gangen menu genomen, net als wij). Bij navraag werd aangegeven dat ze ons hoofdgerecht echt niet vergeten waren (of juist wel als je zoiets zegt) en dat de reden dat het zo lang duurde was "dat het zo het beste was uitgekomen" of zoiets dergelijks (weet niet exact meer wat deze man zei). Maar het is vreemd te noemen dat ons hoofdgerecht niet uitgeserveerd kan worden terwijl dat van meerdere andere gasten wel.

Bij binnenkomst werd gevraagd of onze jassen aangenomen konden worden, hier hebben we gebruik van gemaakt. Toen we weggingen was er echter niemand beschikbaar om onze jassen te halen, waardoor we zelf op zoek dienden te gaan naar de garderobe (we waren voor het eerst bij de Tijd dus het was nog even zoeken, want de jassen hangen niet in het zicht).

Al met al goed gegeten, maar op het het gebied van service (tijdig communiceren over hoe lang het nog duurt t.a.v. het hoofdgerecht als hier vertraging mee lijkt te zijn) en dezelfde service aanbieden aan het eind van de avond als aan het begin van de avond zou prettiger zijn.