Meer informatie over restaurant De Tijd

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
paul E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
goed eten. lekker mals vlees en vis. zeer vriendelijke bediening. voor herhaling vatbaar als ik om de hoek zou wonen. Dus een aanrader
Wammes4 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een mooie dag, lekker zonnetje, leuk en lekker druk terras. Alle ingrediënten om lang te genieten van het mooie wat Oisterwijk in het centrum te bieden heeft. Vlotte en aardige bediening, niets op aan te merken. Dus, waarom thuis gaan koken.... Gekozen voor een Hollandse biefstuk, medium, en een kipsate. De saté was heerlijk mals en smaakte uitstekend. Wel een wat klein uitgevallen puntzakje frites. De biefstuk was echter helemaal doorbakken en we hadden toch echt een medium besteld. Het personeel maakte er geen enkel probleem van, meteen een nieuwe besteld die in een mum van tijd geserveerd werd. In de tussentijd wel stiekem de lekkere frietjes opgegeten van de eerste bestelling.
De kwaliteit van het eten was voldoende om daar tevreden over te zijn, zeker in verhouding tot de prijs. Het personeel was attent en maakte bij het afrekenen nogmaals netjes excuses. Al met al een aanrader.
(Het extra zakje frietje hoefden we niet af te rekenen.....)
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heel erg gezellig tentje langs een straat met diverse tentjes en terrasjes. Dit restaurant had een heel gezellig terras en zat heel vol we werden vriendelijk geholpen door het personeel en het eten was heerlijk. Prijs en kwaliteit is echt goed bij hun na het eten nog lekker naborrelen op het terras was heel erg gezellig.
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Het eten is prima, passend bij een eetcafe. Als hoofdgerecht kabeljauw met groentenspies en als nagerecht spekkoek met stoofpeertjes. Bediening liet wel te wensen over. Ze waren bijzonder vriendelijk, maar we hebben een aantal keren zelf om de drankjes moeten vragen.
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
In de zon op het terras aan De Lind, uitstekende plek om te eten. De Toscaanse burger smaakte ook prima. De bediening was in het begin vlot, maar toen we wilden afrekenen helaas nergens te bekennen.
Ranti T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Is een eetcafé typisch Nederlands? Met 20 buitenlandse gasten bezetten we op een doordeweekse avond een hoek van De Tijd. Gastvrij en "Brabants" personeel stelt alle gasten op hun gemak, en we kiezen kris kras uit de kaart, wat geen enkel probleem oplevert. Weinig gekkigheid op de kaart voor een eetcafé bezoeker, voor buitenlanders zijn de asperges met zalm of ham super bijzonder en ook de kipsaté doet het heel goed. De keuken levert goed werk, het komt allemaal vlot door, en we hebben een gezellige avond.
Zweedse_chef .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Op de schaal der eetcafé's een prima tent om een hapje te eten en wat biertjes te nuttigen. Verwacht geen hoogstaande keuken die je smaakpupillen tot het uiterste stimuleren. De kaart is divers, dus er zit altijd wel wat tussen waar je zin in hebt. Het is er gezellig, moderne muziek en dito ambiance. Als je toch op zoek bent naar een eetcafé, kun je hier geen buil vallen.
HMaes .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Topterras aan de Lind. Altijd iets te zien. Prettig publiek. De keuze is goed en redelijk geprijsd.
Door de warmtelampen ook op mindere dagen lekker buiten zitten.

Dit terras verleidt om nog een drankje meer te bestellen en geeft een echt vakantiegevoel. Complimenten aan de eigenaren!
Hotello_Es .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Gezellig. Oisterwijkse gezelligheid. Vandaag afgesloten voor een dessertje met koffie na een diner bij een ander restaurant. We hebben hier al eerder gezellig gezeten met een lekkere borrelgarnituur met wat lekkere biertjes op een zondagmiddag. Vorige week gezellig op de zaterdagavond aan de bar gehangen. Het is hier gewoon goed. De bediening werkt hard voor je, ze zijn attent en komen mooi op tijd om je lege glazen weer aan te vullen. Heerlijk terras met dekentje en goeie terrasverwarming. Goed toeven hier!
Nele G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Lekker gegeten vanavond eendenbout was lekker maar de dessert chocolade droom was echt heerlijk, prijs kwaliteits verhouding is goed . Een aanrader
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Twee weekenden geleden hebben we er sinds lange tijd weer gegeten. De Tijd is een erg gezellige gelegenheid en is een begrip in Oisterwijk, maar het eten was er een tijdlang haast vies te noemen. Die tijd is geweest. We hebben er de laatste keer weer echt lekker gegeten met ook nog eens goede wijn erbij. Voor een ongedwongen etentje is dit weer een goede plek. De bediening is zoals altijd vriendelijk en de sfeer is goed.
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2013
Menukaart wordt dagelijks op een placemat gedrukt. Dat was wel grappig. Ik had de houthakkerslunch. Was wel lekker. Uiteindelijk was het brood met kip, champignons en pittige oosterse sausje (leek uit zo'n flesje). Dus iets wat je thuis makkelijk kan maken.