De Tijd Bar & Grill

Korte Poten 1 2511 EB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Tijd Bar & Grill

Bij Grand Café De Tijd in Den Haag kun je dineren volgens het pure en unieke Steakhouse concept. Ze maken gebruik van dry-aged meat, wat zoals de naam al zegt een aantal weken heeft gerijpt, waardoor het vlees nog malser wordt het de perfecte textuur krijgt. Loop het water je al in de mond?

Het vlees wordt bij Grand Café De Tijd op de houtskoolgrill gebakken wat een extra touch geeft. Door de combinatie van de grill en oven, wordt het vlees gerookt en geroosterd wat de perfecte smaakbelevenis geeft.

Dankzij de vriendelijke en snelle bediening is je avond compleet. Ook hebben ze een fijn en zonnig terras waar je smakelijke hapjes en een drankjes kunt komen nuttigen. Kom dus snel langs voor een heerlijk stuk dry-aged meat uit de houtskoolgrill bij Grand Café De Tijd in Den Haag!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Tijd Bar & Grill

Fred D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Gentlemen steak kleiner dan de lady steak ??? Rear gegrild besteld, helemaal doorbakken geserveerd. Na dit alles gemeld te hebben, geen gesprek mogelijk. "Gastheer" niet voor rede vatbaar, en ineens 2 nieuwe steaks op tafel ?!
Andere gerechten (kip en hamburger) niet echt "spannend" en ook droog.
Bij vertrek wilde we even bedanken voor de oplossing van de steaks, maar dit werd afgewimpeld.
De kelner heel vlot en sympatiek, de gastheer/chef zou een cursus communiceren kunnen gebruiken.........
TIP: de italiaanse bieren !!!!! Lekker !!!
V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Leuk restaurant waar je best kunt gaan eten. Het is mooi aangekleed en de service is prima. Het eten was ook lekker. Op zich niet bijzonder maar ruim voldoende.
Lydia T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Misschien had ik beter geen vegetarisch recht kunnen bestellen in een voornamelijk vlees restaurant.
De tortellini was droog, de asperges niet gaar en de saus smakeloos.
Het vlees dat mijn tafelgenoten bestelden was goed hoewel 1 couvert terug naar de keuken moest omdat het vlees te gaar was was in plaats van medium rare. Dit werd wel snel opgepakt maar toch was de rest van het gezelschap klaar met eten toen het vlees opnieuw werd geserveerd.
Bediening was erg vlot en vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten, bediening was snel. Gerechten smaakte heerlijk. personeel was leuk en aardig. het is een 2de keer waard
Mariannekr .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Een gezellige sfeer en vriendelijke serveerster. De bediening was echter wat traag. Het eten vonden we matig. Ik had een entrecote als hoofdgerecht. Echt de helft van het gehele stuk vlees was een dikke vetrand. Mijn man had een mix grill waarvan al het vlees aan de donkere kant was. De bloemkoolroosjes waren lila gemaakt en deze en de wortelen waren nog behoorlijk knapperig. Het was niet per se een slechte ervaring maar we zullen er niet meer naar toe gaan.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Gezellige sfeervolle zaak direct aan het Plein van Den Haag, goede muziek, maar vooral supervriendelijk personeel en natuurlijk heerlijk eten en drinken tegen redelelijke prijzen. Groot voordeel is dat je zelf De Tijd kunt bepalen voor het bestellen van de gerechten van een 3 gangen diner. Ook ‘s avonds is het lekker genieten van een drankje op het terras. De Tijd is toch een beetje onze vaste stek geworden tijdens een weekendje Den Haag.
J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Uiteten geweest bij 'De Tijd' met 4 personen. Als voorgerecht 2x een plank besteld à 2 personen, dit was echt heel veel..... Het was fijn geweest als ze ons erop hadden geattendeerd dat 1 plank ook al redelijk veel is. Als hoofdgerecht had ik spareribs, goede smaak maar totaal niet mals, taai zelfs.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
goede sfeer, top bediening en het eten was heerlijk. we komen zeker nog een keer terug.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
goede sfeer, vriendelijk personeel, heerlijk eten en de bediening van vlot.
zeker een aanrander voor jong en oud kom snel weer.
Jeannet V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Personeel had geen aandacht voor de gasten. Men was meer met zich zelf bezig. De muziek stond veel te hard, we moesten tegen elkaar schreeuwen om een gesprek te kunnen voeren. Na enig aandringen van onze kant, werd de muziek zachter gezet.
Tiko O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het was heel gezellig, personeel was leuk. En de sfeer was perfect.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Aanrader!
kirstenmariaoverboom .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
We mochten met een groep de bovenverdieping voor een klein evenement gebruiken. We waren meer dan blij met de locatie en hebben een zeer leuke avond beleefd. Top locatie!
David L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Toen we binnen kwamen werden we gelijk vriendelijk ontvangen. Ondanks dat het redelijk druk was, hield het meisje van de bediening erg goed het overzicht. De voorgerechten waren goed, al kon de gamba piri piri wel iets heter geserveerd worden.
De hoofdgerechten, lady steak en entrecote, waren heerlijk, de bijgerechten wat pover.
Toen we dit meldden, kregen we een een koffie van het huis, wat een service!
Al met al een zeer goede ervaring en we komen hier zeker terug!
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was heerlijk, maar qua bediening niet professioneel, hoewel wel zeer vriendelijk. Tot 2 keer toe vergaten ze een bestelling te brengen, dat is niet zoals het hoort. Keuze in dessert te karig, jammer. Prijs is echt netjes! Gezellige tent verder.
Balázs V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
De inrichring is informeel en tegelijk gezellig/warm, maar de discoballen mogen van mij wel in de berging.
Voor de rest een TOP plek met heerlijk eten, goede wijnen en lief personeel
Jeannet V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Met een groep zakelijke vrienden, heerlijk geluncht. Iedereen was tevreden, allen enthousiast over de locatie, het eten en de bediening. Ik maak zeker nog meer gebruikt van hun diensten, ook reeds gemaakte afspraken zijn goed en overleg, aan te passen. TOP!
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Mooie plek op het Plein in Den Haag. Aardige keuze van gerechten. Prettige bediening. Fraaie tafels en zitbanken. Aan de toetjes niet meer toegekomen...
Mary K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Keurig geholpen, heerlijke lunchgerechten. We hadden een jarige, daar werd op een feestelijke manier op in in gespeeld. We komen zeker terug.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het Barolo menu genomen. Voorgerecht en wijn erg goed. Hoofdgerecht (ossenhaas op spies) wat droog. Service niet goed, er werd ons niet om bijgerechten gevraagd. Verder rommelige en onzekere bediening. Voor deze prijs mogen er ook echte servetten worden gebruikt ipv papieren servetten. Wel drankje van het huis gekregen omdat de wijn pas na het voorgerecht gebracht werd.