De Tijd Bar & Grill

Korte Poten 1 2511 EB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Tijd Bar & Grill

Bij Grand Café De Tijd in Den Haag kun je dineren volgens het pure en unieke Steakhouse concept. Ze maken gebruik van dry-aged meat, wat zoals de naam al zegt een aantal weken heeft gerijpt, waardoor het vlees nog malser wordt het de perfecte textuur krijgt. Loop het water je al in de mond?

Het vlees wordt bij Grand Café De Tijd op de houtskoolgrill gebakken wat een extra touch geeft. Door de combinatie van de grill en oven, wordt het vlees gerookt en geroosterd wat de perfecte smaakbelevenis geeft.

Dankzij de vriendelijke en snelle bediening is je avond compleet. Ook hebben ze een fijn en zonnig terras waar je smakelijke hapjes en een drankjes kunt komen nuttigen. Kom dus snel langs voor een heerlijk stuk dry-aged meat uit de houtskoolgrill bij Grand Café De Tijd in Den Haag!

Halve fles mineraalwater

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Tijd Bar & Grill

• Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten, bediening was snel. Gerechten smaakte heerlijk. personeel was leuk en aardig. het is een 2de keer waard
Mariannekr .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Een gezellige sfeer en vriendelijke serveerster. De bediening was echter wat traag. Het eten vonden we matig. Ik had een entrecote als hoofdgerecht. Echt de helft van het gehele stuk vlees was een dikke vetrand. Mijn man had een mix grill waarvan al het vlees aan de donkere kant was. De bloemkoolroosjes waren lila gemaakt en deze en de wortelen waren nog behoorlijk knapperig. Het was niet per se een slechte ervaring maar we zullen er niet meer naar toe gaan.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Gezellige sfeervolle zaak direct aan het Plein van Den Haag, goede muziek, maar vooral supervriendelijk personeel en natuurlijk heerlijk eten en drinken tegen redelelijke prijzen. Groot voordeel is dat je zelf De Tijd kunt bepalen voor het bestellen van de gerechten van een 3 gangen diner. Ook ‘s avonds is het lekker genieten van een drankje op het terras. De Tijd is toch een beetje onze vaste stek geworden tijdens een weekendje Den Haag.
J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Uiteten geweest bij 'De Tijd' met 4 personen. Als voorgerecht 2x een plank besteld à 2 personen, dit was echt heel veel..... Het was fijn geweest als ze ons erop hadden geattendeerd dat 1 plank ook al redelijk veel is. Als hoofdgerecht had ik spareribs, goede smaak maar totaal niet mals, taai zelfs.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
goede sfeer, top bediening en het eten was heerlijk. we komen zeker nog een keer terug.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
goede sfeer, vriendelijk personeel, heerlijk eten en de bediening van vlot.
zeker een aanrander voor jong en oud kom snel weer.
Jeannet V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Personeel had geen aandacht voor de gasten. Men was meer met zich zelf bezig. De muziek stond veel te hard, we moesten tegen elkaar schreeuwen om een gesprek te kunnen voeren. Na enig aandringen van onze kant, werd de muziek zachter gezet.
Tiko O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het was heel gezellig, personeel was leuk. En de sfeer was perfect.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Aanrader!
kirstenmariaoverboom .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
We mochten met een groep de bovenverdieping voor een klein evenement gebruiken. We waren meer dan blij met de locatie en hebben een zeer leuke avond beleefd. Top locatie!
David L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Toen we binnen kwamen werden we gelijk vriendelijk ontvangen. Ondanks dat het redelijk druk was, hield het meisje van de bediening erg goed het overzicht. De voorgerechten waren goed, al kon de gamba piri piri wel iets heter geserveerd worden.
De hoofdgerechten, lady steak en entrecote, waren heerlijk, de bijgerechten wat pover.
Toen we dit meldden, kregen we een een koffie van het huis, wat een service!
Al met al een zeer goede ervaring en we komen hier zeker terug!
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was heerlijk, maar qua bediening niet professioneel, hoewel wel zeer vriendelijk. Tot 2 keer toe vergaten ze een bestelling te brengen, dat is niet zoals het hoort. Keuze in dessert te karig, jammer. Prijs is echt netjes! Gezellige tent verder.
Balázs V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
De inrichring is informeel en tegelijk gezellig/warm, maar de discoballen mogen van mij wel in de berging.
Voor de rest een TOP plek met heerlijk eten, goede wijnen en lief personeel
Jeannet V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Met een groep zakelijke vrienden, heerlijk geluncht. Iedereen was tevreden, allen enthousiast over de locatie, het eten en de bediening. Ik maak zeker nog meer gebruikt van hun diensten, ook reeds gemaakte afspraken zijn goed en overleg, aan te passen. TOP!
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Mooie plek op het Plein in Den Haag. Aardige keuze van gerechten. Prettige bediening. Fraaie tafels en zitbanken. Aan de toetjes niet meer toegekomen...
Mary K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Keurig geholpen, heerlijke lunchgerechten. We hadden een jarige, daar werd op een feestelijke manier op in in gespeeld. We komen zeker terug.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het Barolo menu genomen. Voorgerecht en wijn erg goed. Hoofdgerecht (ossenhaas op spies) wat droog. Service niet goed, er werd ons niet om bijgerechten gevraagd. Verder rommelige en onzekere bediening. Voor deze prijs mogen er ook echte servetten worden gebruikt ipv papieren servetten. Wel drankje van het huis gekregen omdat de wijn pas na het voorgerecht gebracht werd.
Wandav V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
20 december hier geluncht. We zaten er lekker op een rond leren bank. Bediening was een jongen die er nog niet zo lang werkte en nog instrucktie kreeg maar hij deed het prima. Vriendelijke jonge man. We hadden de mosterdsoep en een sandwich. Waren beiden prima,
Carmen S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Leuk gezellig restaurant met terras. Eten was erg smaakvol! Medewerkers kunnen iets alerter zijn; lege borden ect bleven lang op tafel staan, ook na bestelling 2e drankje! Geen interesse hoe wij het eten hebben ervaren. Lijkt mij juist goed en leuk om te horen. Complimenten aan de kok!! Tot de volgende keer!
Kevin F.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Afgelopen zaterdag met z'n drieën tijdens Night-shoppen in Den Haag daar gegeten vanwege een speciale Lady-steak actie voor 15,-.

We hebben bij binnenkomst meteen een plek kunnen krijgen ondanks de drukte. Het heeft een beetje lang geduurd voordat de bediening ook door had dat wij daar in een hoek bij het raam zaten maar vooruit. Als je 4 personeelsleden hebt op zo'n drukke avond... dan zit het er gewoon niet mee. Helemaal niet als er twee lekker aan het kletsen waren en niet veel aandacht gaven aan hun omgeving. Hier kunnen ze nog veel leren van het begrip service en die ook verlenen. Verder had het terras blijkbaar ook een hogere prioriteit dan binnen terwijl je de binnentafels makkelijk kan meepakken als je langsloopt op de terugweg.

Even kort samengevat:
Eten - was goed. Van de medium steaks waar we om vroegen bleek er eentje niet meer zo medium te zijn. Maar ok.
Drinken - geen opmerking dan alleen dat het een tijdje heeft geduurd voordat deze ook aankwamen.

Rekening:
Een ieder van ons heeft 1 drankje besteld (dus 3 drankjes) en 3 maal steak-menu. Heel simpel toch?
Petje af voor de bediening om het prijs heel snel op te lezen van wat je hebt gedronken en gegeten. Werkt vast goed bij toeristen en bij grotere groepen maar niet bij mij want daar zit vast een adertje onder het gras. En ja hoor... + 2maal 7up op de rekening.
Verder hebben ze een verkeerde bier aangeslagen (de duurste) terwijl ik een bier van de tap had genomen.

Dus de bediening heeft zichzelf weer goed bewezen in waar ze wel goed in zijn.

Voor ons geen herhaling meer want voor datzelfde geld of juist iets meer kan ik zeker een betere en eerlijke avond beleven.