De Thuishaven

Fera O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
thierry B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Dit restaurant is zeker een aanrader. We hebben hier heerlijk gegeten. Ook zijn we nogal van de nagerechten. Het notendessert was puur genieten.
thierry B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Dit is een aanrader. We zijn echt van de toetjes en het notendessert was puur genieten.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We zijn geweldig en vriendelijk geholpen .
Het eten was heel goed. De kaart is niet heel erg uitgebreid, maar de keuzemogelijkheden waren goed
Bar N.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Een zeer gezellig restaurant, met goede service en uitleg van de producten en wijn. Word gewerkt met verse producten en dat is in alles te merken, een genot om te eten. Al met al een restaurant die je niet vergeet en waar wij vaker te vinden zijn.....
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het begon een beetje fout.
We hadden nog niet allemaal de jas uit (die wel werd aangenomen) toen er al werd gevraagd, zullen we maar een glaasje cava inschenken, lekker feestelijk met bubbeltjes. Ik houd niet van huppelwater en wie zegt dat het voor ons een feestelijke bijeenkomst was. Oei fout dus.
Gelukkig was dit niet de opmaat voor de rest van de avond.
Wij kozen alle vier een ander voorgerecht, mosterdsoep, garnalen, slakken en carpaccio. Niets op aan te merken.
De hoofdgerechten 2x varkenshaas, 1x kalfs-ribeye en 1x wildzwijnfilet, alles heel lekker. De bijgerechten bakje sla, gebakken aardappeltjes en iets van groente, dat geen indruk maakte.
Als nagerecht 3x kaas en 1 x sorbetijs. Er werd een suggestie gedaan voor een 10 jaar oude port bij de kaas, waar 2 personen voor kozen, de overige 2 waren BOB, dus zagen af van een drankje, waarop de bediening antwoordde : we hebben ook wel dessertwijn. ????? zit daar geen alcohol in dan?
Persoonlijk ben ik geen voorstander van het serveren van gerechten op houten planken (hoewel het er mooi uitziet), maar er wordt op- en in- gesneden en hoe houd je die in de loop van de tijd goed schoon, ze kunnen niet in de vaatwasser
Conclusie : op het eten is niets aan te merken en zeer aan te bevelen. De rest verdiend enige aandacht.
Sietske40 S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gisteravond even met de kinderen gegeten in dit vrij nieuwe restaurant.
Het was een verassing, voor de kinderen hadden ze een voordelig 3 gangenmenu waar eens werd afgeweken van de frikandellen en patat. Erg leuk en de kinderen vonden het ook erg lekker.
De dame in de bediening was oprecht geïnteresseerd. Mijn man zijn T-Bone 500 gr was erg groot. Ik had het visgerecht en ook verassend lekker.
De dessers waren ook weer overweldigend, lekker maar we konden het helaas niet op.
Voor herhaling vatbaar. Zeker omdat de smaken goed waren en de bediening erg attent.
Hint, zet de muziek aan, bij binnenkomst was het erg stil.