De Thuishaven

Breedpad 11 8442 AA Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant De Thuishaven

Wij bieden u de mogelijkheid om te kiezen voor een drie- of vier-gangenmenu voor een vanaf-prijs van:
3-gangenmenu €29,95
4-gangenmenu €33,95

Benieuwd? Open de volledige menukaart en ontdek al het moois van het menu!

-----------------

Restaurant De Thuishaven in Heerenveen stelt kwalitatief en smakelijk eten in combinatie met een huiselijke sfeer voorop in. Het restaurant doet er alles aan om jou een unieke ervaring te bieden. Zo zie je voor het restaurant in de Kolk een BBQ-donut liggen. Een fantastische manier om met elkaar te BBQ-en, lunchen of lekker te borrelen.

Ook in rondom het eten wil De Thuishaven jou een unieke smaakbeleving geven. Het menu is zo samengesteld dat er kwalitatief hoogwaardig eten wordt aangeboden voor een betaalbare prijs. Het restaurant is gespecialiseerd in het bereiden van gerijpt vlees (dry-aged). Het vlees is 7 weken gerijpt, dit maakt het vlees heerlijk mals en intenser van smaak. Daarnaast serveren ze Fries weiderund, Duroc d'Olives varkensvlees en diverse vissoorten.

De Thuishaven biedt seizoenspecials of specials vanuit het huis aan. Deze worden regelmatig afgewisseld. Mocht je een persoonlijk bijzonder gerecht willen eten dan is het ook mogelijk een week van tevoren een verzoek in te dienen bij de kok, zodat je met hem kunt bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Kan je niet wachten om het vlees of de andere specials te proberen? Reserveer dan direct bij restaurant De Thuishaven in Heerenveen!

Meer informatie over restaurant De Thuishaven

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Thuishaven

P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prima! Goede kaart en heerlijk gegeten. Hartelijk ontvangst, voor herhaling vatbaar. Jammer dat het erg rustig was, maar het was maandagavond.
ad M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, je voelt je er meteen thuis!! Goeie prijs kwaliteit verhouding! Houden rekening met wensen van de gast.
lammert V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
wederom fantastisch
D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Het vlees was heerlijk mals en goed op smaak. De groente was ruim voldoende. De tonijnfilet was ook heerlijk.
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben echt een heerlijke avond gehad, de bediening was erg goed en gezellig. Het eten smaakte heerlijk, genoten van de kalkoen en de hertenbiefstuk. De borden waren heel mooi opgemaakt. De sfeer was erg goed, gezellig en netjes tegelijk. We komen zeker nog een keer terug!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Uitstekend eten. Rustige atmosfeer.
Jelmer S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Erg lekker eten. Porties ook groot genoeg. Een aanrader
Ilona W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
We hebben Ontzettend lekker gegeten, bedankt! Goede prijs/kwaliteit verhouding en super service.
Wij komen zeker gauw weer eens terug.
lammert V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
In één woord fantastische avond
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Écht een pareltje voor Heerenveen. Prijs kwaliteit is bij geen ander restaurant zo goed. De bediening is zeer betrokken en heeft verstand van wat ze serveren. Kortom een echter culinaire winnaar. Borden zijn mooi opgemaakt de smaak is goed en de porties zijn mooi en precies goed. Bij dit restaurant heb je zeker waar voor je geld en ook de ambiance is heel goed. Écht een leuke avond uit gehad...!
L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
We hebben het zeer naar de zin gehad. Vriendelijke bediening, prachtige ambiance, hoge kwaliteit van het menu. De kok is een geweldenaar. De Thuishaven is een toprestaurant.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening. Kortom een leuke avond.
L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten en een gastheer die ons goed heeft bediend en extra informatie betreffende de wijn en de whiskey heeft aangereikt. Kortom wij komen weer terug.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten bij de thuishaven!
O.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Altijd een warm welkom bij de Thuishaven in Heerenveen! Wij hebben heerlijk gedineerd en konden zelf het tempo aangeven. Aanrader!
Bouwe P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een klantvriendelijke, gezellige en warme ambiance. Bediening kundig en aimabel.
Het was rustig voor een zaterdagavond. Als inwoners van Heerenveen kenden we jullie nog niet. Misschien een tip om De Thuishaven iets meer bekendheid te geven.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We zaten helaas op de tocht waardoor we het op een gegeven moment koud kregen. Toen we vroegen of de verwarming wat hoger mocht werd dat keurig gedaan. Eten was goed, voldoende ook. Jammer dat het zo rustig was in het restaurant, er zaten naast ons nog 2 tafels, driekwart van het restaurant was leeg. Gastvrouw was vriendelijk maar zakelijk, zijn we niet gewend van andere restaurants.
Kars W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke restaurant. Alleen wel lang wachten op je voorgerecht. Bij het hoofdgerecht lekkere bijgerechtjes. En ijs op een leisteen lijkt mooi maar is niet handig.
Winneke K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat een leuk restaurant, aanwinst voor Heerenveen! Heerlijk eten, goede prijs/kwaliteit, gastvrij en fijne sfeer. Wij komen gauw weer!
Fera O.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Aanwinst voor Heerenveen. Mooi restaurant, lekker en goed eten, zeer vriendelijke en correcte bediening voor een erg redelijke prijs. Prima prijs/kwaliteitverhouding derhalve. Ik gun het dit restaurant dat ze nieuwe klanten werven en een succesvolle exploitatie kunnen opbouwen, want dat verdienen ze!