De Thornsche Molen

Meer informatie over restaurant De Thornsche Molen

• Af te huren
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Op onze fietstocht door de molen aangetrokken.
Op het terras een kleinigheid gegeten. Drie stukjes brood met heerlijke ham, kaas en tonijnsalade. Verder een proeveritje van soep. En dat voor nog geen 8 euro.
Ga zo door.
Voor de nieuwkomers, ga ook even langs bij de molen. Als hij open is zie je hoe mooi onze historie is.
De molen was in de tweede wereld oorlog verwoest, maar is door nijvere inwoners weer in volle glorie te bewonderen. Klasse.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Omdat we geen in hadden na een fietstocht en een bezoek aan het zwembad in het hotel restaurant gegeten.
Vooraf op het terras een biertje gedronken met een bittergarnituur. Was heerlijk. Daarna (een uur later) gegeten in het restaurant. De kwaliteit was prima in orde, zeker voor de prijs. Vooraf hadden we een voortreffelijk broodplankje. Zonder meer geen afknapper.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Nog niet vaak zo dramatisch gegeten en zo onbeschoft behandeld. Heel erg jammer om zo'n slechte ervaring te hebben. Bij het hoofdgerecht heeft een van mijn tafelgenootjes twee keer haar eend terug moeten sturen, omdat deze helemaal doorgeslagen was. De eend was grijs in plaats van rood. Na de eerste keer wilde zij al liever iets anders bestellen, maar de meneer van de bediening was zo snel weg dat ze daar de kans niet toe kreeg. Intussen liet hij het bord gewoon op tafel staan... De tweede keer kwam dezelfde meneer uitserveren en gaf bij het neerzetten van het bord zelf al aan dat hij zag dat de eend weer te ver gebakken was! Dus weer terug en deze keer maar om de kabbeljauw gevraagd. Die had ik ook en zag er bij mij prima uit, een lekker dik stuk. Binnen een paar minuten kwam bord drie eraan en hier lag een heeeeel dun stukje kabbeljauw op. Dachten op dat moment dat het vel er dan vast al af was. Dit was dus niet het geval. Dus opnieuw de bediening aangesproken, mijn tafelgenootje had inmiddels al niet zoveel honger meer. Meneer was bepaald niet te spreken over deze kritiek en zei dat 'de meeste gasten toch niet door hadden hoe eend hoorde te zijn'!?! En dat hij toch ook gewoon drie keer een nieuw gerecht had gegeven... Gevolgd door dat 'hij gek in zn hoofd werd'. Dit heeft voor ons de sfeer echt verpest en gaf een heel naar gevoel. Uiteindelijk gelukkig voor dit mislukte hoofdgerecht niet hoeven te betalen. Verder dreven de asperges in de boter en waren de krieltjes daarbij niet gaar. Oh ja en het ei was ver te zoeken, haha dat zei zelfs de meneer van de bediening. Hiervoor kwam hij nog extra ei brengen. De kipsate was eigenlijk alleen maar kippendij op een stokje met satesaus. Jammer genoeg dus niet lekker gemarineerd. Al met al geen dessert meer genomen en jammer genoeg niet een plek om nog eens heen te gaan.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben hier nu 2 x geluncht en beide keren prima gegegeten. De kaart is niet bepaald apart of vernieuwend maar kwaliteit en hoeveelheid is meer dan voldoende.
De locatie is, althans zeker in dit jaargetijde, zeer de moeite waard. Prachtig uitzicht over de Ooijpolder richting Beek.
De bediening mag wat scherper, maar ach, hoe erg is dat als je lekker van het uitzicht kunt genieten?
Robin H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Na een dag werken samen met mijn moeder en mijn zoon gegeten bij de Thornsche Molen. Nadat ik eerder was aangekomen dan mijn moeder en zoon, een kwartier moeten wachten tot er uberhaubt een medewerkster kwam om een bestelling op te nemen.

Nadat wij het eten besteld hadden moesten wij een lange tijd wachten tot ons hoofdgerecht werd geserveerd. De kwaliteit was matig.....

Waar wij veel positieve dingen hebben gehoord over de Molen hebben wij deze helaas niet mogen ervaren....... Er is dus nog werk aan de winkel!
Yes2014 V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Tijdens ons weekendje weg hier in de avond gegeten. Het is een restaurant met een verhaal. Wat wij altijd erg leuk vinden. Het restaurant bevind zich onder een (op)nieuw gebouwde molen. Lees zeker de menukaart over de historie van deze molen. Wij kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu a € 19,95. Aspergesoep, Eendeborst met verschillende soorten groenten en friet en een grand dessert. Alles was even lekker en bereid met verse groenten. Hebben echt heel lekker zitten eten. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Vriendelijke en vlotte bediening. Buiten is nog een groot terras waar je met mooi weer leuk kunt zitten. Mochten wij bij een volgend weekendje weg weer in de buurt zijn komen we zeker weer langs!