De Thornsche Molen

Meer informatie over restaurant De Thornsche Molen

• Af te huren
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben hier nu 2 x geluncht en beide keren prima gegegeten. De kaart is niet bepaald apart of vernieuwend maar kwaliteit en hoeveelheid is meer dan voldoende.
De locatie is, althans zeker in dit jaargetijde, zeer de moeite waard. Prachtig uitzicht over de Ooijpolder richting Beek.
De bediening mag wat scherper, maar ach, hoe erg is dat als je lekker van het uitzicht kunt genieten?
Robin H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Na een dag werken samen met mijn moeder en mijn zoon gegeten bij de Thornsche Molen. Nadat ik eerder was aangekomen dan mijn moeder en zoon, een kwartier moeten wachten tot er uberhaubt een medewerkster kwam om een bestelling op te nemen.

Nadat wij het eten besteld hadden moesten wij een lange tijd wachten tot ons hoofdgerecht werd geserveerd. De kwaliteit was matig.....

Waar wij veel positieve dingen hebben gehoord over de Molen hebben wij deze helaas niet mogen ervaren....... Er is dus nog werk aan de winkel!
Yes2014 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Tijdens ons weekendje weg hier in de avond gegeten. Het is een restaurant met een verhaal. Wat wij altijd erg leuk vinden. Het restaurant bevind zich onder een (op)nieuw gebouwde molen. Lees zeker de menukaart over de historie van deze molen. Wij kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu a € 19,95. Aspergesoep, Eendeborst met verschillende soorten groenten en friet en een grand dessert. Alles was even lekker en bereid met verse groenten. Hebben echt heel lekker zitten eten. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Vriendelijke en vlotte bediening. Buiten is nog een groot terras waar je met mooi weer leuk kunt zitten. Mochten wij bij een volgend weekendje weg weer in de buurt zijn komen we zeker weer langs!