De Thermiekbel

Apeldoornseweg 203 6814 BS Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Thermiekbel

G.j. P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De bediening was optimaal, seveersters waren heel vriendelijk, het eten was voortreffelijk, we hadden een voucher via SD en dachten, dat het menu hiervoor aangepast was, maar tot onze verrassing konden we gewoon uit het menu kiezen!!
Lavinah .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Vreselijk. Meer dan een uur moeten wachten op bediening. Twee maal de serveerster geroepen maar deze keurde ons geen blik waardig. Na een uur konden we eindelijk onze bestelling doorgeven, daarbij ontvingen wij geen enkele vorm van excuses voot het lange wachten. Toegegeven, het was druk, maar dit maakt de belachelijke service geenzinds goed. Prijs-kwaliteit verhouding van het eten was niet goed. Bestelling ook nog eens verkeerd doorgegeven en bijna een half uur moeten wachten alvorens geserveerd te worden. Bij het afscheid niet begroet terwijl de serveerster ons wel zag weglopen. Wij raden dit restaurant aan niemand aan, de rest van het terras was ook ontevreden. Het uitzicht was wel mooi.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
In het verleden hier regelmatig gegeten. Nu nieuwe uitbater. Ik nam 2x een schnitzel en die smaakte perfect. Bijzonder was dat er niet iedere dag dezelfde gemengde salade wordt opgediend en hetzelfde geldt voor de warme groente. Eerste keer bloemkool, volgende dag erwtjes. Bij de schnitzel ongevraagd zigeunersaus in appart schaaltje en heerlijke frietjes. De bediening waren duidelijk vakantiehulpjes. Aardig maar wel gebrek aan kennis. Prijs voor dit prima eten € 13,50. AANRADER met een fantastische ligging bij het zweefvliegen.
Amber71 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
De hamburger speciaal. Ik blijf er voor terugkomen. Geweldig uitzicht of er nu wordt gevlogen of niet. De service is prima. En natuurlijk de hamburger speciaal
Trieny D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Wehebben hier gegeten met een groep van 15 waaronder ongeveer de helft met een verstandelijke beperking op weg naar een concert van Nick en Simon in het Gelredome. Van te voren wilden graag op een rustige plek lekker eten voor niet al te veel geld in verband met het budget van een aantal deelnemers. Op hun website staat geen menukaart, maar telefonische kwamen we tot een mooi driegangenmenu voor 18,75 pp. Daar aangekomen stoind de tafel gedekt klaar voor onze groep en lag er bij ieder bord een menu klaar. De keuze was uit vier verschillende soepen: mosterdsoep, uiensoep, champignonsoep en tomatensoep. Verder kon er uit drie soorten vlees gekozen worden. Er was een heel spontane enthousiaste mevrouw die ons ontving en bediende. Niets was teveel en ze wist de juiste snaar te raken bij ons groepsgenoten. Het eten smaakte prima. Prima soepje, lekkere verse groenten boontjes gebonden in spek en witlof, salades, frietjes en aardappeltjes. Als toetje een dame blanche. Dit was het begin van een heel geslaagd uitje en wij konden voldaan verder op weg naar ons concert. We komen zeker nog eens terug. is het niet met de groep voor een concert dan is het wel individueel op een mooie dag om te genieten van de Veluwe.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Het uitzicht is heel mooi. Het terras is redelijk onderhouden. De kaart is zeer standaard. De kroket die ik kreeg was prima en niet te duur.
Evelyn8 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
ik ben lekker wezen eten met mijn man. Mijn maaltijd salade was fantastisch. Zeer gevarieerd goed op smaak qua dressing. Mijn man had de duivelse spareribs, dit was om te smullen. De sfeer was laagdrempelig, de bediening uitstekend en dat op een uniek gelegen stuk natuurgebied. Zeker voor herhaling vatbaar.
Karin21180 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Wij dachten, even een tosti eten, voordat we thuis zijn duurt nog wel even. Heerlijk buiten gezeten. We werden niet geholpen dus na een minuut of 10 maar naar binnen gegaan en drinken en 2 tosti's besteld. Na 20 minuten nog geen tosti. Het begon fris te worden, dus maar binnen gaan zitten. Komt er iemand naar ons toe, 'wordt u al gehopen?' 'Ja, 20minuten geleden tosti besteld'. Wordt er naar de keuken geroepen, Een tosti!! Wij, 'nee, twee!!' Ondertussen lopen wat serveersters melig te geiten en te bleren naar elkaar, hoogst irritant. De dode vliegen in de vensterbank maken het tafereel er niet beter op. Na in totaal 30! minuten gewacht te hebben, krijgen we twee tosti's, waarvan 1 nog slap en amper gebakken is. Snel opeten en wegwezen. En nooit meer terugkomen.