De Theeroos

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag Gesloten

Judith D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Wij komen graag bij de theeroos. Favoriet is de latte met bonbon iedere woensdag . Daarnaast lunchen we regelmatig bij John en Annet, de croque madam, de high tea en de Franse loper zijn favoriet maar eerlijk gezegd kan moeilijk kiezen want alles is lekker
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Overheerlijk hightea gedaan met (schoon-)ouders.
Heerlijk zoete hapjes, verse, goedbelegde kleine broodjes en aardappeltaartje na. Afgewisseld met allerlei soorten heerlijk thee.

Absoluut voor herhaling vatbaar!
Tjitskeh .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
Leuke ouderwetse lunchroom met smartlappenmuziek, alle decoratie is te koop. Heel gezellig en warm ingericht. Lekkere kaart en buitengewoon vriendelijke attente bediening.