De Theefabriek

31-595572053

Meer informatie over restaurant De Theefabriek

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 17:00

• Betaalpas
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
LCY . Fijnproever (8 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Leuk om eens naar toe te gaan. Allereerste keer dat we hier waren, zaten we in de klokkentoren. Dat was heel leuk. Prive plekje waar je met zn tweeen heerlijk kunt genieten van het uitzicht in alle rust. Tweede keer zaten we in t gewone gedeelte, dat was toen jammergenoeg erg druk. Voor de rest prima en leuk om eens een middag naar toe te gaan.
Anneke V. Gastronoom (20 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Een hele ervaring om in een oude kerk thee te drinken .
Met een Engelse tea.
Heerlijk. Prachtige entourage. De tentoonstelling was ook grappig.
In de tuin gezeten. Was grappig en heel leuk.
Thee gekocht in de winkel.
Zeker de moeite waard...als je een keus kunt maken.

Anouk S. Gastronoom (44 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Leuk voor een high tea! Ik ben hier recentelijk geweest met twee vriendinnen en we namen de afternoontea (19 euro pp). Bijzonder vond ik dat de high tea werd geserveerd in twee gangen, eerst een hartige gang en vervolgens een zoete gang. De hartige gang was erg goed. De quiche was bijzonder goed van smaak en de broodjes ook! Vervolgens werd gevraagd of we direct de volgende gang wilden of dat we nog even het museum wilden bekijken, super service toch dat het zo op die manier mogelijk is! De zoete gang was ook geweldig, vooral de scones. Die waren duidelijk net uit de oven want ze waren nog warm. Heel lekker vers allemaal dus. Overigens leuk dat thee onbeperkt kan worden bijgevuld en we mochten zelf kiezen welke thee.
Service oke, maar we moesten erg lang wachten op de eerste gang.
Van buiten ziet de theefabriek er wel leuk uit, maar binnen is het wel wat vergane glorie, jammer. Wel leuk uitzicht.