Over het restaurant De Theefabriek

De Theefabriek is een unieke combinatie van Nederlands enige theemuseum, een sfeervolle theeschenkerij met wellicht de meest uitgebreide theekaart ter wereld en een geurige theewinkel... een paradijs voor de theeliefhebber!

In de theeschenkerij kun je kiezen uit ruim 300 theesoorten en -specialiteiten, variërend van hete tot koude thee, van groene tot zwarte thee, en van thee met een tic tot thee met slagroom of verse vruchten, uiteraard met een keur aan zoete en hartige heerlijkheden ter begeleiding. Op reservering zijn er ook uitgebreide brunches, lunches, teas en theetafels. En in De Torenkamer, 42 traptreden boven het maaiveld, wordt voor maximaal 2 personen de Torenhoge Tea geserveerd. Met een klokkentouw voor de room service en een wonderschoon uitzicht is het eindeloos genieten!

Meer informatie over restaurant De Theefabriek

April t/m oktober dinsdag t/m zondag 10:00-17:00u