De Tellerlikker

Dinsdag t/m Vrijdag 15:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag

Gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
We hebben een varkenshaasje met sinasappelsauce en groene pepertjes en de spareribs gegeten, super lekker! Ook de bijlage groente ,sla gebakken aardappeltjes met spek en ui waren heerlijk en van goede kwaliteit top. De vlotte en vriendelijke bediening zorgt dat we zeker nog een keer terug komen in Winschoten.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Een super entrecote, juiste garing en een uitstekende huisgemaakte kruidenboter. Prima salade met een mooie vinaigrette. Ook de mixed grill pakte voortreffelijk uit. Drie verschillende soorten vlees die alle apart verwerkt waren en daardoor de juiste garing en eigen smaak hadden. Alles goed op smaak gebracht. De bijgerechten waren vers en passend bij het jaargetijde.
Lydia T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Nou dat was ECHT lekker bij de Tellerlikker vanavond jongens! Heerlijke verse wintergroente, witlof uit de oven, gecarameliseerde wortel, haricots verts , en het vlees, echt goed klaargemaakt, mijn entrecote mooi rood zoals ik gevraagd had, de mixed grill van mijn partner echt mooi gegrild, we hebben gesmuld. Mooi ingericht tentje , sfeervol en rustig, met hier en daar een wild olieverfschilderij waarvan ik dacht dat het de rokken van Spaanse danseressen kon voorstellen, maar misschien ook wel vlammen. Fijne (BLUES!)muziek uit de speakers, aanwezig maar zeker niet storend. Fijne attente bediening. Prijs kwaliteit; prima in orde! Met dank... Rob en Lydia uit Ditzum
Renault6 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
onvriendelijk. eigenaar korting telde net niet voor wat wij bestelden de soep bij het menu was op maar konden maar uit 1 andere soort kiezen vorige keer eigenaar zeer vriendelijk totdat we met een dinnercard aankwamen toen was de liefde ineens een stuk minder
Jurran .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
De entourage vond ik niet gezellig. Geen bloementje op tafel geen gedimd licht. Ik had gekozen voor het maandmenu ( 3 grote garnalen met 3 soorten vis). Mijn vriendin had de mix grill besteld. Ik kreeg wel garnalen maar ik kan niet zeggen dat ze groot waren. Het varkenshaasje en de entrecote van de mix grill waren bloederig rood. We hebben de bediening hierop aangesproken en kregen te horen...dat dit zo hoorde. De kok kwam uitleg geven over de garnalen het enige wat hij zei: "Wat verwacht je dan voor € 15,00." De koffie en ijs heb ik niet op de bon teruggezien, vergeten of een compensatie voor de "geleden schade" dit is voor mij niet duidelijk. Bediening was chaotisch, bestek viel op de grond!

Hoi Jurran, hierop even een reaktie van de eigenaar van de tellerlikker om even een paar correcties of zoals ik het liever omschrijf leugens recht te zetten, ik ben het eens met ressenties plaatsen maar dan moet het wel de waarheid zijn.

Het maandmenu was niet 3 grote garnalen met 3 soorten maar 3 soorten vis met grote garnalen, en U maakt hier nu zo heisa van omdat U eerst alleen maar garnalen wilde en geen vissoorten, en dit heb ook ik U netjes uitgelegd aan tafel dat dat voor die prijs niet mogelijk was.

De mixed grill was inderdaad rood(biefstuk) en die is gewoon weer even bij ons op de grill gegaan en niet zo als u nu beweerd, als antwoord gekregen dat dit zo hoorde

Inderdaad, wat verwacht U dan voor 15 euro...........3 verschillende vissoorten met garnalen, verse salade 3 verse groenten, gebakken aardappeltje met uien en spek en frietjes...............IK ZOU HET ECHT NIET WETEN

En wat betreft de koffie en het dessert ter compensatie was een foutje, is gewoon vergeten, dus als U nog even zo vriendelijk wilt zijn die te komen betalen zou ik dat erg op prijs stellen.

Weet U, gelukkig heeft mijn personeel al bij jullie binnenkomst mij in de keuken gemeld hoe onaardig en gedesinteresseerde echtpaar er nu binnen was gekomen, dus doe ons en andere collega's een plezier, KOM MET EEN ANDERE INSTELLING BINNEN WANT ZOALS U IN HET BOS SCHREEUWD KOMT DE ECHO NAAR U TERUG

namens personeel en eigenaar wens wij u nog fijne avonden in verschillende andere restaurants maar spring aub de tellerlikker over, wij investeren liever onze energie in gasten die het nog weten te waarderen

Herman Bouna
eigenaar van de tellerlikker
PWMZ .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Gekozen voor het tafelgrillen (gezelschap van 5 personen). De entourage is niet echt gezellig, dat het vrij leeg was qua bezoekers werkte er ook niet aan mee, maar dat lag wellicht aan het feit dat het zondagavond was?!.

Ondanks dat het geadverteerd stond kregen we geen wijn aangeboden (je zou een karaafje wijn per tweetal krijgen) wel moesten we extra betalen voor de frietjes. Nu was de prijs per persoon niet echt hoog (17,50 ex drankjes en dus friet/aardappeltjes) maar wellicht had dit vooraf wel gecommuniceerd te worden.

We kregen echter wel een ruime hoeveelheid vlees die we zelf aan tafel konden grillen en was er genoeg stokbrood en sausjes. Verder kreeg iedereen een schaaltje frisse salade en was er een schaal huzarensalade (leek een kant en klaar product). Op zich prima gegeten maar of we hier snel weer naar toe zullen gaan is de vraag.
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
We hebben heerlijk gegeten bij de Tellerlikker. Onbeperkt spare-ribs en gevulde kipfilet. Spare-ribs was ook echt onbeperkt en de kipfilet echt gevuld. Hele leuke bediening en erg gezellig. Echt een aanrader en voor de prijs hoef je het niet te laten. Een aanwinst in Winschoten.
Sputnik .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
We hebben vanavond op aanraden van familie voor het eerst gegeten bij restaurant de Tellerlikker tegenover Boelies in Winschoten. Na een vlot geleverde cola en een biertje besloten we beide voor het maandmenu te kiezen: spareribs. Na broodjes met kruidenboter werden de spareribs tezamen met het tweede biertje en een witte wijn opgediend met aardappelpartjes, friet, bloemkool, sla met tomaat en twee lekkere stoofpeertjes. De sausjes waren tzatziki, kerrie en curry. Porties waren aan de grote kant, waardoor we uiteindelijk moesten excuseren. Spareribs goed en service uitstekend. Het restaurant heeft verder een verzorgde, rustige uitstraling, waar je wat ons betreft lekker op je gemak een hapje kunt eten.
Lucien-Arend .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Hier met 4 man gegeten. Wij komen niet uit Winschoten, dus zijn het centrum ingelopen opzoek naar een eetgelegenheid. Wij besloten hier te gaan eten. De naam Tellenlikker verwijst naar het Gronings voor bordenlikker. Hier zit ook een heel verhaal aan, want iets verder staat er ook een standbeeld die naar de naam verwijst. Maar voor ons klonk de naam Tellenlikker nogal onsmakelijk... De service liet hier aan de wensen over. We kregen de kaart, en bestelden een drankje. Dit duur de aardig lang eer het kwam, dus moest er een extra keer om vragen. Onze menus werden opgenomen, en toen pas kwam de eerste consumptie op tafel. Wij namen de biefstuk met pepersaus. De biefstuk was niet slecht. De saus was niet echt bijzonder want die vormde snel een vel er op als hij iets afkoelde. Voor wie van veel saus houd is het goed, maar het kan iets minder.Toen wij een tweede bakje frites bestelde was deze maar half gevuld. Al met al had ik wel redelijk gegeten maar goed is anders. En je moet geen haast hebben als men hier gaat eten.