De Teerkamer

Grote Markt 13 4611 NS Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over restaurant De Teerkamer

Van Middeleeuws trefpunt tot eigentijdse ontmoetingsplek

Ooit was de Teerkamer een levendig trefpunt in het hart van de Middeleeuwse stad. Helaas ging dit trefpunt verloren tijdens het krijgsgewoel van de tachtigjarige oorlog. Een halve eeuw later kreeg Bergen op Zoom haar trefpunt weer terug met De Teerkamer (let op het subtiele taalverschil). Hier kun je neerstrijken voor een gezellige babbel met het personeel, maar natuurlijk in de eerste plaats voor een heerlijke lunch of exclusief diner.

Meer informatie over restaurant De Teerkamer

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
- Bar vanaf 11:00

Ron D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Vandaag heerlijk geluncht in de Teerkamer. De warme brie met bruin brood smaakte uitstekend en was gegarneerd met honing en cashewnoten. De uitsmijter ham/kaas was goed bereid en smaakte geweldig. De salade die naast de gerechten werden geserveerd waren vers goed van sortering en smaakte erg goed. De bediening is er vriendelijk en heeft aandacht voor de klant de prijs kwalteit is heel goed.
Jewannus .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Fijne bediening, aardig personeel.
Goede gerechten voor eerlijke prijzen.
Gezellige ambiance
Wij komen hier dan ook heel regelmatig.
Bas302 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
We hebben hier nu voor de 2e keer gegeten met de Tank en dineer actie.
Wederom heerlijk gegeten, de Catelaanse Scampis zijn een aanrader, maar ook de spareribs waren erg lekker.
De bediening is erg vriendelijk en attent, kortom een perfecte avond!
verhulst1 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Wij hebben met onze gasten voortreffelijk gegeten. Ontzettend vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Wel duurde het lang voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. Dit kwam doordat er een groot gezelschap moest worden geholpen. Maar verder niets dan lof. Komen er zeker weer terug.
Diana J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Op het eten was echt niets aan te merken. Als voorgerechten hadden we de kreeftenbisque en de ravioli, beide erg lekker. Als hoofdgerecht de ossenhaaspuntjes en de kip met mozzarella. Beide ook erg lekker! Er ging alleen iets mis met het uitserveren van de hoofdgerechten. Aan een tafel achter ons werd geklaagd over de kip, deze ging gelijk mee terug naar de keuken en vervolgens kwam er een nieuwe kip voor die tafel. Helaas dit had mijn kip moeten zijn. Door dit gebeuren hebben wij heel lang op ons hoofdgerecht moeten wachten, wel werd ons steeds verteld, uw hoofdgerecht komt er zo aan hoor. Beetje jammer, maar verder hebben we heerlijk genoten.
Voor herhaling vatbaar!!
Jaap.ans .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
De Dorade was zo groot en dik dat ik de vis met geen mogelijkheid op kon, jammer voor mij want de Dorade was erg goed gegrild en heerlijk van smaak met gegrilde oosterse gtroenten een verrassende combinatie. De bavet van mijn man was ook om te smullen. Erg vriendelijk bediening en zeer attent.
Voorgerecht, garnalen, ook zalig evenals de serranoham. Verder nog alleen koffie.
Berlinerbol .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Het eten was heerlijk, van elke gang hebben we genoten.
Op het terras gegeten aan de grote markt.
Helaas ging het regenen, maar het was geen probleem om binnen nog wat te drinken.
Binnen was de inrichting erg gezellig en je had voldoende privacy.
Prima bediening van een vriendelijke jongeman.

Een kleine tip; de saus apart van de gamba's serveren, omdat je ze eerst nog zelf moet pellen.
Ebuth .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Met de tank- en dineerbonnen ging het weer eens mis. We waren met drie personen en dat komt altijd onvoordelig uit niet alle drie het zelfde bestelt.
Jmvandenoever .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
we hebben goed gegeten
de bediening was goed en vriendelijk
de moderne in richting van het interieur is niet onze smaak maar doet niets af aan de kwaliteit
Ccmvanloon .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Het eten was ondanks de drukte op en top heerlijk alleen tussen het voorgerecht,
en het hoofdgerecht was er met onze bestelling is mis gegaan.
Naamelijk het papiertje was naar achter geschoven in de keuken,
maar dat is ruim goed gemaakt met al het andere wat we nog opgediend hebben gekregen.
MichaelMaltha .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij zijn gegaan voor de verrassing , de shared diner . Het eten was er super snel en het was super lekker ! Bediening kwam telkens goed op tijd om te vragen om drankjes .
Bram68 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Goede ontvangst konden eten wat we wilden. Het eten was super lekker. Kortom een echte aanrader. Wij gaan hier zeker nog een keertje naar terug. TOP
Els_tjia .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
De kaart was verandert, volgens ons.
Het was heerlijk, zag er mooi uit op het bord.
alleen de hoge tafels voor 50+ en de krukken. Als je klein bent knelt op een gegeven moment je bovenbeen af
Was niet zo succes. Maar we zijn heel tevreden. En top voor de kok en keuken
ga zo door
Herman_bouwens .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
We hebben heerlijk gegeten ontspannen gegeten voor herhaling vatbaar.
We hadden 3 verschillende hoofdgerechten en ze waren allemaal héél lekker.
Trudy651 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gastvrij, nette bediening, zo'n gezellige sfeer en inrichting dat het moeilijk is om weer op te stappen. Verschillende gerechten gehad, de wilde zalm, kipfilet, allemaal even lekker.
Ik kom er graag terug
Ans M.
heerkijk gegeten
mochten bijna alles van de kaart met de shell aktie
goede service
en gezellig
we hadden de ossehaaspuntjes die waren super mals
Johan58rijschool .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Lekker gegeten in een heel fijne sfeer! Vriendelijke bediening. Goed muziekje op de achtergrond. Gaan we zeker vaker doen!
Lieka68 P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gezellig en gemoedelijk restaurant.
Niets is te veel.
Heerlijk gegeten.
De voorgerechten waren perfect.
Met daarbij heerlijk vers brood met kruidenboter.
Als hoofdgerecht had ik een 2e voorgerecht, maar dan wat ruimer!
Geweldig dat dit gewoon kon.
En ook de hoofdgerechten waren overheerlijk.
We komen dus zeker nogmaals naar de Teerkamer.

Mespuntje .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gisteravond naar de Teerkamer geweest en een superavond gehad met vrienden.
We hebben allemaal uitstekend gegeten, keus van de gewone kaart, met voor-hoofd en nagerecht. Alles was keurig opgemaakt en verzorgd.
De bediening was attent zonder opdringerig te worden( kwamen netjes vragen of we al aan het volgende gerecht toe waren of nog even wilden wachten) en bij het kaasplankje als nagerecht keurig een uitleg over de verschillende kazen.
Last but not least waar eet je in een restaurant waar mensen dat in 1505 ook al deden?

Mdjtewdt .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Hele vriendelijke bediening die niet te opdringerig was. Verder heerlijk gegeten van gerechten die mooi werden gepresenteerd en met zorg klaar gemaakt.