De Taverne Renesse

Hoogenboomlaan 28 4325 DJ Renesse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Taverne Renesse

Genieter68 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Met 6 personen gegeten met de Xenos Wereldkeuken actie. Wat een teleurstelling!
De tapas voor 2 personen werden eerder gebracht dan de andere hoofdgerechten. Zonder uitleg werd het neergezet en er werd niet gezegd dat er een foutje was gemaakt en dat de rest er aan kwam (5 minuten, waardoor de tapas bijna koud waren). Brood werd er niet bij geserveerd, hetgeen we bij andere tafels later wel zagen gebeuren. Ook moesten we zelf vragen wat we hadden gekregen.
De schnitzels waren droog en veel te lang in de frituur gebakken.
De dame blanche bestond uit 1 bol ijs en heel veel slagroom (uit een spuitbus?) (€6,50). Wat netjes was was dat de chocoladefondue voor 2 personen met verbrande chocolade en taaie lange vingers (€15,00) van de rekening werd gehaald.
Organisatie van de bediening was rommelig.
Wij hebben het sterke vermoeden dat de Xenos actie zorgt voor een mindere kwaliteit van wat je krijgt. Op de rekening was niet te zien wat nou precies onze korting was. Hier werd ook geen uitleg bij gegeven.
Voor ons de eerste en laatste keer in dit restaurant.
Viano .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Zaterdag 4 April gegeten met vrienden bij Taverne Renesse, een gezellige Spaans restaurant met vele verschillende Tapas. Naast Tapas ook vele Spaanse hoofdgerechten en natuurlijk paella. Mooie wijnkaart met tal van Spaanse wijnen. Wat maakt Taverne Renesse zo leuk: de eigenaar/kok die aan je tafeltje komt, personeel, activiteiten met live muziek. Spaanse sferen en dat in Renesse bij een ingang van een Camping. Echt het proberen waard!
Rinske W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Vorig weekend gegeten bij de Taverna, nieuwsgierig geworden door de recensies. Ondanks het mooie weer was het rustig op de zaterdagavond. Helaas zaten we niet zo lekker op de bank door een richeltje, maar met een paar kussens was het zo opgelost. De tapas smaakten prima. de pimentos waren het meest verrassend en de inktvisringen het meest teleurstellend (helaas taai). Honden zijn toegestaan in dit restaurant, dit kan zowel een voordeel als een nadeel zijn ;).
Rene-Ineke-Polak .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Een heel gezellig restaurant, waar je heerlijk kunt eten en waar het heel gezellig is.
Nu het mooi weer begint te worden gaat ook hun hele gezellige terras weer open, waar het heerlijk vertoeven is. German & Ronic verstaan hun vak en zorgen er voor dat het je aan niets ontbreekt.
Een plek op regelmatig terug te keren.
Tot snel !
Ineke & René Polak
Tilleke .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Afgelopen weekend gegeten in de Taverne. Rustigjes buiten het seizoen, maar daardoor extra veel aandacht van de gastvrouw en de kok zelf. We aten een op Spaanse wijze bereidde tournedos; lekker krokant gebakken met Spaanse ham. Lekkere pittige pepersaus, gepoft aardappeltje, lekkere sla met goede dressing. Verder ook een schaaltje gemengde warme groente; lekker kort gekookt en knapperig vers. En ja, het is inderdaad een kantine op een vakantiepark; maar dat maakt het prima eten er niet minder op. Juist het feit dat je er kunt eten op je flip-flops of op je naaldhakken en ook in je korte broek of je driedelig grijze kostuum maakt de sfeer juist extra ontspannen. Alles kan en alles mag. In het seizoen is er bijna iedere zaterdagavond live muziek waar je niet extra voor hoeft te betalen; waar kom je dat nog tegen? Bij mooi weer op het gezellig aangeklede terras en bij wat minder weer is het binnen. Wat mij betreft een absolute aanrader voor iedereen.
Flora B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Voor de begrippen van Renesse geen slechte tent, maar de hoge cijfers onderstaand zijn niet te vergelijken met andere restaurants elders in het land, mijn inziens.

Het eten is prima. Verse vis, lekkere tapanades, maar ook een zenig stuk vlees en een dam blanche in een groot bierglas is onze ervaring. De bediening is uiterst vriendelijk en attent. Maar hoewel ze echt hun best hebben gedaan, dit blijft een veredelde kantine op een bungalow terrein.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Sinds de opening in April is De Taverne ons favoriete restaurantje in Renesse! Heerlijke Spaanse gerechten met wisselende dagmenu's.
Wij houden zelf erg van tapas. De garnalen zijn heerlijk maar de verschillende pincho's met Iberico ham of manchego.
Mijn man heeft al een paar keer van de paella genoten.
Naaste de heerlijke gerechten wordt je hier als gast ook echt als gast behandeld.
Oh ja, de aïoli die German zelf maakt moet ik nog even noemen! Heerlijk!
De Taverne is een aanrader voor iedereen!
Tamara T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Er is altijd een heerlijke sfeer. German maakt altijd even tijd voor je. Het eten is er fantastisch. Nog nooit de mossels zo lekker gegeten als bij de Taverne Renesse. Ook de tapas en paella zou ik zeker eens proberen! Maar wat niet eigenlijk.
Dus wil je je in Spaanse sferen wanen? Ga naar de taverne Renesse, neem een kan sangria of een ander lekker drankje en bestel iets heerlijks om te eten. Genieten gegarandeerd! Beloofd!
Fam. Troost
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Hebben hier pas gegeten, en het was gewoon zalig, we hebben gesmuld
Wij zijn best heel kritisch, ik heb een kooksite met al 690.000 bezoekers en mijn man is 7 jaar chef geweest, dus je moet van goede huize komen om ons enthousiast te krijgen
Probeer eens de pimientos de padron met Iberico ham of de pikante garnalen, en de lekkerste lamskoteletjes die we ooit hebben gegeten, hier zullen we snel en graag terugkomen
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
De Taverne is een ontzettend gezellig Spaans restaurant, De eigenaar en Kok is German Ramirez. Alles wordt door hem zelf vers gemaakt. Zo hebben wij een keer diverse tapas gegeten en gamba's, kip, die overheerlijk waren. En dan vooraf het stokbrood met al die zelfgemaakte tapenades, heerlijk. En dan ook niet vergeten de paëlla die je met je vingers zou willen opeten. En dan is er nog een keuze tussen rode en witte sangria, dan gaan wij voor de rode omdat deze zoeter is. En dit alles wordt bediend door zeer vriendelijke medewerk(sters) en Ronic, die ook allemaal heel veel afweten wat er te verkrijgen is. German probeert alles zoveel mogelik naar je zin te maken, en is een fantastische vent, je wordt daar dan ook behandeld als VIP.. De 1e keer dat we er gingen eten was op onze trouwdag met de kids Toen kregen we een speciale tafel met speciale kaars en er stond een boeket bloemen voor ons klaar. helemaal super..En de tapas hebben we ook allemaal geproefd overheerlijk!! Dit weekend gaan we er weer heen als afsluiting van de vakantie..Jah wat kan ik nog meer zeggen alles is daar zo heerlijk en ik kan niets negatiefs melden. Ik zou zeggen mensen ga een keer naar "De Taverne" Geweldig lekker en gezellig..zie je niet zo vaak hier in Nederland en de prijzen zijn ook heel normaal!!