De Tapperij

Atjehstraat 66 2585 VL Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant De Tapperij

De Franse keuken in een modern jasje

Een verborgen schat in de Archipelbuurt in Den Haag. Chef Hans Richel kookt gul, impulsief, harmonieus en zonder fratsen. Hij heeft de allergrootste respect voor zijn producten en zal je zeer zeker verrassen met zijn prachtige, Franse gerechten. Echte klassiekers in een modern jasje. Neem daar een matchende wijn bij en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant De Tapperij

Tram 9 vanaf Den Haag Centraal en uitstappen op de halte Riouwstraat. Vanaf daar is het 1 minuut lopen naar de Atjehstraat.
  • : Gratis parkeren in de buurt / Let op parkeertijden aangepast!

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Marten B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg gezellig met ons gezin hier gegeten. Ik wilde graag wild eten en dat was nog niet makkelijk te vinden. Gelukkig via Google de Tapperij gevonden en dat was geen teleurstelling! Huiskamerambiance, ontspannen en vriendelijke bediening, meedenken met de wensen van de kinderen (gerecht delen, toch frietjes er bij). Zeker een aanrader en om terig te komen.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige sfeervolle omgeving. Parkeren voor de deur.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
prettige ambiance, gelegenheid voor intiem diner
Renske T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heel fijne plek en ambiance, en heerlijk eten, hele goede wijn, en dat mag dan ook wel iets kosten.
Prijs kwaliteit kloppen helemaal, en een gegarandeerde mooie avond
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Na een aantal keer in dit karaktervolle restaurant gegeten te hebben, besloot ik om hier op woensdag 5 oktober te gaan dineren met een goede vriendin van mij. Ondanks het feit dat ik niet van tevoren gereserveerd had, kregen we toch een mooie tafel aan het raam aangeboden. Het personeel is zeer attent en vriendelijk, en gelukkig niet té formeel. Vanwege het frequent aan verandering onderhevige menu zijn er geen menukaarten, maar in plaats daarvan staan op een groot krijtbord een kleine selectie van seizoensafhankelijke voor- en hoofdgerechten. Er zijn geen vaste menu's, dus u heeft de vrijheid om à la carte te bestellen. Als voorgerecht had ik de carpaccio van een trio van verschillende soorten vis (en coquilles) genomen en deze smaakte voortreffelijk. Ook mijn hoofdgerecht, een lekker stuk kalfsvlees met verscheidene groenten smaakte goed. Indien u hier koffie besteld verwacht dan niet een lullig verpakt koekje op het schoteltje! Koffie wordt hier namelijk vergezeld van heerlijke huisgemaakte friandises, waaronder crème brûlée, roomboterkoek en brownies. Dit authentieke, rijkelijk ingerichte Frans georiënteerde restaurant in de Archipelbuurt van Den Haag is een absolute aanrader!
Sam V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Heerlijke avond gehad bij de Tapperij. Mooie gerechten, met goede producten. Sfeervolle uitstraling in het restaurant en ten slotte een fijne, persoonlijke bediening. Echt een aanrader voor een avondje uit!
Annettemeere .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De Tapperij is een gezellig, huiselijk restaurant met goed eten, waar veel aandacht aan is besteed. Prima bediening. We hadden een gezellige avond!
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik heb Lang niet zo goed gegeten en van de bedienig genoten die ondanks de " overbezetting". toch alles tijd in serveerden!
Ilana V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Goed in de watten gelegd door het personeel! Voor mijn verjaardag voor het eerst wezen eten bij de Tapperij en dat is zeker goed bevallen.

Mooie kaart, de canneloni van komkommer met king crab kan ik van harte aanbevelen - evenals de langzaam gegaarde kabeljauw filet. Heerlijke huiswijnen en enthousiast/vriendelijk personeel. Ambiance krijgt een 10, huiskamer-achtig gevoel...

Wij komen zeker terug!

p.s. Ze hebben een carpaccio van mango als desert!
Oase6-3-56 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Al meerdere malen dit restaurant bezocht en elke keer weer staan er verrassende gerechten op het wisselende menu. Het voorgerecht met de mul was heerlijk en ook de carpaccio met tonijn mayonaise heerlijk. Het hoofdgerecht waar we beiden voor hadden gekozen was de kalfsoester. Heerlijk op smaak. Voor het drinken hadden we gekozen voor een rosé waar helaas nog maar een halve fles op voorraad was vanwege de wisseling van de wijnkaart. Wat betreft decor is een kwestie van smaak. Ik vind het passend en gezellig.
Birgit K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De Tapperij hoeft wat ons betreft niet uit een ander vaatje tappen. Het vormde voor ons een verrassende voortzetting van een, ook figuurlijk, toch al zonnige zaterdag. Het eten is prima, de bediening beleefd, de sfeer aangenaam en intiem, al houden de harde houten stoeltjes helaas een uitmuntende beoordeling tegen.
Emmakostense .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Het was heerlijk maar wel erg druk
Het duurde daardoor langer voordat het eten op tafel stond(1 uur)
Wel hele aardige service maar tekort aan personeel.
Johannadekker .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Prima eten, vers en met zorg bereid, mooie kaart, wel behoorlijk geprijst. Vitello was origineel: een kalfstartaar versie met heerlijke tonijnsaus. Mooie selectie wijnen per glas. Attente en vriendelijke bediening.
Imeldavandevoorde .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Een klein gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
We hebben gekozen voor het 2 gangen lunchmenu. Heerlijk en mooi opgediend.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Dit is een restaurant waar ik dikwijls eet en meestal echt wel goed. Deze keer was het een tegenvaller. Weinig keus op de kaart en wat er was, was niet om over naar huis te schrijven.
Ik hoop dat dit een uitzondering is want doorgaans eet ik hier graag. Gezellige zaak en goede bediening dat wel. Laten we het er maar op houden dat dit een uitglijer was.
Michael R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Na een aantal keer bij de Tapperij gegeten te hebben kan ik wel zeggen dat ze vernieuwend zijn qua gerechten. Ik heb er heerlijk gegeten (buikspek, eendenborst/carpaccio en het gehele dessert). Er hangt een warme huiselijke sfeer en de bediening is erg vriendelijk en kundig. Top!
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Lekkere salade Atjeh, prima asperges en een heerlijke chocolade moelleux. De bediening was aardig, maar een beetje langzaam.soms lastig de aandacht te vangen.
Gezellige entourage
Moburggraaf .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Voorgerecht, buikspek met coquilles, was geweldig , het hoofdgerecht Skrei was flauw van smaak en compositie. De nagerechten, aardbeien en een kaasplankje waren lekker en verrassend. De wijnkaart uitgebreid en prima geprijsd. Het personeel vriendelijk en kundig.
Interieur leuk huiselijk en warm.
Kom er vast nog eens terug.
Ron.oudshoorn .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Nieuwe kaart . . . gezellige entourage waarbij je het gevoel hebt bij vrienden in de woonkamer te zitten.
Prima gegeten, erg smaakvol en mooi opgemaakt.
Uitstekende, bijpassende wijn en altijd een gezellig gesprek met de ober die enthousiast vertelt over de wijze waarop de gerechten zijn klaargemaakt en waar de ingrediënten vandaan komen.
Bas.schoenmakers .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
De tapperij heeft een aangename ambiance en serveert top eten.
Zowel voor, hoofd en nagerecht waren van uitstekende kwaliteit en mooi opgemaakt. Gecombineerd met een heerlijke wijn, maakte het een zeer geslaagd etentje