De Tapperij

Atjehstraat 66 2585 VL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Tapperij

De Franse keuken in een modern jasje

Een verborgen schat in de Archipelbuurt in Den Haag. Chef Hans Richel kookt gul, impulsief, harmonieus en zonder fratsen. Hij heeft de allergrootste respect voor zijn producten en zal je zeer zeker verrassen met zijn prachtige, Franse gerechten. Echte klassiekers in een modern jasje. Neem daar een matchende wijn bij en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant De Tapperij

Tram 9 vanaf Den Haag Centraal en uitstappen op de halte Riouwstraat. Vanaf daar is het 1 minuut lopen naar de Atjehstraat.
  • : Gratis parkeren in de buurt / Let op parkeertijden aangepast!

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 18:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Tapperij

Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Gezellige tent, goed eten, goede bediening. Een aanrader.
Joliene1983 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer sfeervol restaurant. Tikkie ouderwets maar dat maakt het juist leuk. Heerlijk wild gegeten met een goed glas wijn. 3-gangenmenu gekozen. Ik kom zeker terug.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prettige en persoonlijke ontvangst. Naast de kaart werden ook nog speciale wildgerechten aangeboden. Bij onze keuze van een chateaubriand van het hert, ook een prima aanbeveling voor een bijpassende rode wijn van de shiraz druif. Kortom een heerlijke avondje "uit" eten.
Arnoud S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een sfeervol Frans aandoende "Bistro" waar veel van de gasten uit de buurt graag vertoeven.
Een aanrader voor wie van een goede keuken en gezelligheid houdt.
Ron O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk menu, passend bij het seizoen
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Prima lunch, goede service uitstekende wijn, gezellige sfeer. Na een mindere ervaring weer helemaal
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Gegeten met 9 man. Keuzemenu waarvan 50% van de opties 'met supplement'. Uiteindelijk 80 euro pp betaald voor soort garnalencocktail en1 tong formaat slibtong En een flensje. Drank soms zelf moeten halen).
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hele fijne plek om gezellig en rustig te dineren. Ik houd van restaurants waar de eigenaar achter de pannen staat. Top! Komen zeker binnenkort weer wanneer het wildseizoen is losgebarsten
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Intieme setting, nostalgisch. Uitstekende kwaliteit, maar mag ook wel gezien de prijsklasse.
Uitstekende ontvangst en service!
Van H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Uitstekend restaurant. Erg gezellige inrichting (historisch), kleinschalig. Je voelt je echt klant. Tempo, bediening enz. allemaal prima. Ga zeker nog eens terug.
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuk uit de tijd van Couperus 1886 komt heel geloof waardig over houden zo.
Voor- Hoofd en nagerecht prima verzorgt .
Prijs kwaliteit Oke .
elien S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Pure smaken. Voorafje met gegrilde groene asperges met rivierkreeftjes was super.
Informele sfeer.
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Je wordt als welkome vriend behandeld
Ron O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Huiskamer gevoel, lekkere, aparte gerechten en aardige bediening met verstand van zaken.
Lada S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Altijd fantastiche menu en prettige sfeer. Een echte aanrader.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
De Tapperij is al jaren een van onze favoriete restaurants. Allereerst is het gezellig "thuis" komen, direct bij binnenkomst. Gisteren deelden we eerst een portie grote garnalen - de lekkere knoflook saus met veel groene kruiden - hebben we met stukjes brood uiteindelijk bijna leeggeschraapt. Ik had een rijke vitello tonato - zowel het vlees als de tonato saus hadden iets extra's - zeg maar net even lekkerder dan je verwacht. Ons hoofdgerecht was lam-wellington. Het Wellington "pakketje" was al in schijven gesneden. Zeer zacht vlees, echt goed lamsvlees (zonder de geur van schaap) lekkere kool voor het knapperige, mooie saus en wat kort gekookte groente - ook leuk voor de kleur op ons bord.
Om je vingers bij af te likken. We kozen een z.g. bar wijn -de extra wijnen buiten de kaart. Een hele mooie Vasqueras - rijk van geur, ronde smaak, niet te zwaar.... Het is fijn als je voor een redelijk bedrag van zo'n top wijn bij je gerechten kunt genieten. Schot in de roos. We deelden nog een Chocolade moelleux nagerecht - vers uit de oven, afgemaakt met een bol luxe vanille ijs. De koffie en thee kwamen zoals gebruikelijk vergezeld van lekkere dingetjes. Dus het was weer een heerlijke avond uit.
De tafel van Paula S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een hele plezierige avond gehad met een prima dinertje.
Raymond V.
Goed eten, mooie presentatie, vriendelijke en kundige bediening die niet nadrukkelijk aanwezig is. Het goedkoopste glas huiswijn zou verangen kunnen worden door een andere wijn. Die kan veel beter.
Leonie en Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij waren hier voor de derde keer en zoals al die andere keren hebben wij weer zeer genoten van deze (h)eerlijke en creatieve keuken. De sfeer en de entourage, enorm!
Het blijft voor ons een speciaal uitje.
ew B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Voorgerecht coquilles: slechts 3 stuks voor €16,50...Dit mag behoorlijk royaler! De hertencarpaccio was redelijk van smaak. Partner heel tevreden over de paddenstoelen-truffelsoep. Fazant op Elzasser wijze: heel neutraal, geen bijzondere smaakervaring. Dorade: bijzonder smakelijk. Hertenrugfilet ook naar wens. Eendenborst wel smakelijk, huid/vel mag krokanter. Desserts: zoals gebruikelijk bij veel restaurants goed, om prettig en voldaan te kunnen afsluiten. Huiswijn: Portugees/Frans, zonder diepgang. We hadden dan ook een fles van de kaart moeten bestellen (onze fout!).
Qua bediening: met de dame wel, met mijnheer weinig tot geen contact: serveren en wegwezen!
Geweldig om te kunnen dineren op een dergelijke historische locatie!
NB.: op de site staat vermeld een Tapperijmenu 3-gangen à €34,50. Echter wij konden slechts à la carte van het schoolbord kiezen, met de bijbehorende prijzen.
Cari D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten, geen grote menukaart. Gastvrijheid/interesse in de klant kan meer aandacht krijgen van het restaurant: Geen frites en of salade bij de gerechten en niet attent maken op het feit dat je dit separaat kunt bestellen.