De Tapperij

Atjehstraat 66 2585 VL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Tapperij

De Franse keuken in een modern jasje

Een verborgen schat in de Archipelbuurt in Den Haag. Chef Hans Richel kookt gul, impulsief, harmonieus en zonder fratsen. Hij heeft de allergrootste respect voor zijn producten en zal je zeer zeker verrassen met zijn prachtige, Franse gerechten. Echte klassiekers in een modern jasje. Neem daar een matchende wijn bij en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant De Tapperij

Tram 9 vanaf Den Haag Centraal en uitstappen op de halte Riouwstraat. Vanaf daar is het 1 minuut lopen naar de Atjehstraat.
  • : Gratis parkeren in de buurt / Let op parkeertijden aangepast!

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 18:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Van H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Uitstekend restaurant. Erg gezellige inrichting (historisch), kleinschalig. Je voelt je echt klant. Tempo, bediening enz. allemaal prima. Ga zeker nog eens terug.
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuk uit de tijd van Couperus 1886 komt heel geloof waardig over houden zo.
Voor- Hoofd en nagerecht prima verzorgt .
Prijs kwaliteit Oke .
elien S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Pure smaken. Voorafje met gegrilde groene asperges met rivierkreeftjes was super.
Informele sfeer.
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Je wordt als welkome vriend behandeld
Ron O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Huiskamer gevoel, lekkere, aparte gerechten en aardige bediening met verstand van zaken.
Lada S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Altijd fantastiche menu en prettige sfeer. Een echte aanrader.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
De Tapperij is al jaren een van onze favoriete restaurants. Allereerst is het gezellig "thuis" komen, direct bij binnenkomst. Gisteren deelden we eerst een portie grote garnalen - de lekkere knoflook saus met veel groene kruiden - hebben we met stukjes brood uiteindelijk bijna leeggeschraapt. Ik had een rijke vitello tonato - zowel het vlees als de tonato saus hadden iets extra's - zeg maar net even lekkerder dan je verwacht. Ons hoofdgerecht was lam-wellington. Het Wellington "pakketje" was al in schijven gesneden. Zeer zacht vlees, echt goed lamsvlees (zonder de geur van schaap) lekkere kool voor het knapperige, mooie saus en wat kort gekookte groente - ook leuk voor de kleur op ons bord.
Om je vingers bij af te likken. We kozen een z.g. bar wijn -de extra wijnen buiten de kaart. Een hele mooie Vasqueras - rijk van geur, ronde smaak, niet te zwaar.... Het is fijn als je voor een redelijk bedrag van zo'n top wijn bij je gerechten kunt genieten. Schot in de roos. We deelden nog een Chocolade moelleux nagerecht - vers uit de oven, afgemaakt met een bol luxe vanille ijs. De koffie en thee kwamen zoals gebruikelijk vergezeld van lekkere dingetjes. Dus het was weer een heerlijke avond uit.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Goed eten, mooie presentatie, vriendelijke en kundige bediening die niet nadrukkelijk aanwezig is. Het goedkoopste glas huiswijn zou verangen kunnen worden door een andere wijn. Die kan veel beter.
Leonie en Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij waren hier voor de derde keer en zoals al die andere keren hebben wij weer zeer genoten van deze (h)eerlijke en creatieve keuken. De sfeer en de entourage, enorm!
Het blijft voor ons een speciaal uitje.
ew B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Voorgerecht coquilles: slechts 3 stuks voor €16,50...Dit mag behoorlijk royaler! De hertencarpaccio was redelijk van smaak. Partner heel tevreden over de paddenstoelen-truffelsoep. Fazant op Elzasser wijze: heel neutraal, geen bijzondere smaakervaring. Dorade: bijzonder smakelijk. Hertenrugfilet ook naar wens. Eendenborst wel smakelijk, huid/vel mag krokanter. Desserts: zoals gebruikelijk bij veel restaurants goed, om prettig en voldaan te kunnen afsluiten. Huiswijn: Portugees/Frans, zonder diepgang. We hadden dan ook een fles van de kaart moeten bestellen (onze fout!).
Qua bediening: met de dame wel, met mijnheer weinig tot geen contact: serveren en wegwezen!
Geweldig om te kunnen dineren op een dergelijke historische locatie!
NB.: op de site staat vermeld een Tapperijmenu 3-gangen à €34,50. Echter wij konden slechts à la carte van het schoolbord kiezen, met de bijbehorende prijzen.
Cari D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten, geen grote menukaart. Gastvrijheid/interesse in de klant kan meer aandacht krijgen van het restaurant: Geen frites en of salade bij de gerechten en niet attent maken op het feit dat je dit separaat kunt bestellen.
Ramon '.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, in een leuk restaurant. Geweldige sfeer, in een van de mooiste stukjes van Den Haag.
Marten B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg gezellig met ons gezin hier gegeten. Ik wilde graag wild eten en dat was nog niet makkelijk te vinden. Gelukkig via Google de Tapperij gevonden en dat was geen teleurstelling! Huiskamerambiance, ontspannen en vriendelijke bediening, meedenken met de wensen van de kinderen (gerecht delen, toch frietjes er bij). Zeker een aanrader en om terig te komen.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige sfeervolle omgeving. Parkeren voor de deur.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
prettige ambiance, gelegenheid voor intiem diner
Renske T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heel fijne plek en ambiance, en heerlijk eten, hele goede wijn, en dat mag dan ook wel iets kosten.
Prijs kwaliteit kloppen helemaal, en een gegarandeerde mooie avond
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Na een aantal keer in dit karaktervolle restaurant gegeten te hebben, besloot ik om hier op woensdag 5 oktober te gaan dineren met een goede vriendin van mij. Ondanks het feit dat ik niet van tevoren gereserveerd had, kregen we toch een mooie tafel aan het raam aangeboden. Het personeel is zeer attent en vriendelijk, en gelukkig niet té formeel. Vanwege het frequent aan verandering onderhevige menu zijn er geen menukaarten, maar in plaats daarvan staan op een groot krijtbord een kleine selectie van seizoensafhankelijke voor- en hoofdgerechten. Er zijn geen vaste menu's, dus u heeft de vrijheid om à la carte te bestellen. Als voorgerecht had ik de carpaccio van een trio van verschillende soorten vis (en coquilles) genomen en deze smaakte voortreffelijk. Ook mijn hoofdgerecht, een lekker stuk kalfsvlees met verscheidene groenten smaakte goed. Indien u hier koffie besteld verwacht dan niet een lullig verpakt koekje op het schoteltje! Koffie wordt hier namelijk vergezeld van heerlijke huisgemaakte friandises, waaronder crème brûlée, roomboterkoek en brownies. Dit authentieke, rijkelijk ingerichte Frans georiënteerde restaurant in de Archipelbuurt van Den Haag is een absolute aanrader!
Sam V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Heerlijke avond gehad bij de Tapperij. Mooie gerechten, met goede producten. Sfeervolle uitstraling in het restaurant en ten slotte een fijne, persoonlijke bediening. Echt een aanrader voor een avondje uit!
annettemeere .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De Tapperij is een gezellig, huiselijk restaurant met goed eten, waar veel aandacht aan is besteed. Prima bediening. We hadden een gezellige avond!
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik heb Lang niet zo goed gegeten en van de bedienig genoten die ondanks de " overbezetting". toch alles tijd in serveerden!