de Tapasboot

Haringvliet 539 3011 ZP Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant de Tapasboot

Maas met Sangria

Op De Tapasboot in Rotterdam kun je niet alleen genieten van een overheerlijke tafel met tapas, ook de fijne Spaanse muziek aan boort en de rondvaart over de Maas geven je een speciaal gevoel. Neem ook zeker een karafje Sangria erbij en maak er een mooie avond van!

Meer informatie over restaurant de Tapasboot

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag en Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Betaalpas
  • Af te huren , Terras
SugarCube . Gastronoom (12 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Zeer vriendelijk ontvangst, ook tijdens de vaart staat het personeel continu voor je klaar. Prachtige rondvaart over de Maas. Tapas/hapjes waren erg lekker en divers, de porties mogen ietsjes groter. Super ervaring!
Dapgr . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Afgelopen zaterdag gegeten op de Tapasboot. Erg leuk! Het eten was erg lekker en werd ook snel uitgeserveerd. Er zit voor iedereen wel iets bij dat hij lekker vind. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik was bang dat ik misselijk zou worden van de boottocht maar dit was helemaal niet het geval. De boot vaarde rustig en wiebelde niet erg. Kortom, een leuke gezellige avond!
Kdg1 . Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Als verjaardagcadeautje op een drukke zaterdagavond voor het eerst meegeweest met de Tapasboot. Nog nooit eerder van gehoord maar een super leuke ervaring. Ik vind het een uniek en leuk concept. Het eten was erg lekker en sfeer was goed. Ook had het personeel extra aandacht besteed aan mijn verjaardag, leuk ik kreeg een klein flesje sangria! Daarbij complimenten voor het personeel die ondanks de drukte erg vriendelijk en vrolijk waren. Ik zou het zeker aanraden. :-)
Nvthof . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Pas hier gegeten met een groepje vriendinnen. Leuk idee om tapas te combineren met een tochtje door de Rotterdamse haven. De sfeer was goed en de bediening was vriendelijk. Belangrijker nog, het eten was heerlijk. Je krijgt een 4-gangen menu met vooraf tomatensoep en daarna verschillende warme en koude tapas. We hebben het erg naar onze zin gehad! Een echte aanrader voor een gezellig avondje uit.
Margee . Gastronoom (43 recensies) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Wat een slechte tapas heb ik hier gegeten en qua hoeveelheid ook zeer slecht.
De bootreis en de service zeer goed.
Maar dat vergoed dat slechte eten helaas niet.
Erik_Vromans . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Gisteren (03-11-12) met wat collega's naar de tapasboot in Rotterdam geweest. Om te beginnen goed te bereiken met openbaar vervoer (Station Blaak) even als met de auto (parkeergarage de oude haven). In beide gevallen loop je ongeveer 400 meter naar ligplaats. De Sfeer aan boord is erg goed, super vriendelijk personeel. En de boot zelf straalt ook gezelligheid uit. Fijne Spaanstalige muziek.
De diverse tapas zijn van redelijke kwaliteit en de sangria smaakt heerlijk. Je hebt de optie om voor 12,50 je drank af te kopen en dat hebben we ook gedaan. Je haalt dat er makkelijk uit want de bediening is erg gul met schenken. Waar nodig werden trouwens ook beslagen ramen snel schoon gepoetst.
De boot maakt een leuke tocht door de haven en vaart erg comfortabel.

Al met al prima prijs kwaliteits-verhouding!