De Tap eet & drink

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Tap eet & drink

Marion V.
    • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
    Was altijd druk, gezellig en goed eten. Er moes iets veranderd zijn want geen tafel bezet, geen sfeer, eten bij alle 4 niet lekker (geen champignons gevraagd, lagen er wel onder, ja dat hoort in onze groente garnering, ja maar hij lust ze niet, ja ze zitten er nu eenmaal bij, we hebben ze er bovenop de schnitzel vanaf gehaald????) en ook nog eens geen glazen in de gaten houden?!
    Voor ons de laatste keer want ja, het kon niet anders, er was inderdaad iets veranderd. Nieuwe eigenaar! Gewoon slecht.
    Thea D.
    • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
    Gezellig eetcafé
    Thea D.
    • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
    Hadden om half 7 een tafeltje geboekt via Iens en om half 8 stonden we weer buiten. Erg jammer, dat het eten zo snel geserveerd werd. Mandje stokbrood was snel, stond net op tafel en kwam het hoofdgerecht al mijn vriend nam net het laatste hapje in zijn mond toen werden de borden al weg gehaald. Dessert stond er binnen 2 min de dame blanche al maar konden nergens de chocolade saus vinden. Erg jammer wat even een gezellig avondje uit moest zijn dat je binnen een uur buiten staat. Dus wil je snel eten en snel buiten staan is dit een aanrader. Eten was lekker..
    Marieke V.
    • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
    Niet eerder een slechte ervaring gehad, echter laatste keer wel. Met de bediening is niets mis. Soep was goed. Carpaccio was smakeloos en koud. Schnitzel ram zout. Jammer.
    Henk D.
    • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
    Voor de 1ste x hier gegeten. De gastvrouwen zijn erg aardig en oplettend. De voor en hoofdgerechten waren voortreffelijk. Erg jammer van de lange wachttijd. Maar de serveerster heeft zich verontschuldigd en het goed gemaakt met lekkere koffie. Misschien een tip dat als het wat langer duurt, de gasten een mandje stokbrood te geven. We gaan hier nog wel een keer eten.
    Yvonne D.
    • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
    Heel viendelijk ontvangen. De gerechten die wij besteld hebben stonden niet op de kaart en waren heerlijk. Een gemoedelijke sfeer, goede bediening. Kortom , een aanrader.
    Helma M.
    • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
    Een gezellige ambiance met heerlijk eten en een goede, gastvrije bediening.
    Marjolein D.
    • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
    Heerlijk gegeten en lekker kunnen bijkletsen met een vriendin. Ook veel gerechten buiten de kaart. Dit werd ook goed aangegeven. De sfeer is gemoedelijk.
    Angelique F.
    • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
    De Tap is eerder een eetcafé dan "puur" een restaurant, het achterste gedeelte is eerder café wat voor iets meer lawaai zorgde. Bij het plaatsnemen werd onmiddellijk gevraagd wat we wensten te drinken en of we daar ook een hapje bij wilden, maar er werd geen kaart met de mogelijkheden aangeboden. De tafel kon ook iets netter. We waren wel aangenaam verrast door de kwaliteit van de gerechten. Het voorgerecht was heel lekker, het hoofdgerecht werd opgediend met een assortiment warme groenten en het vlees was top! We hebben prima gegeten!