De Tap eet & drink

Dorpsstraat 58 2912 CB Nieuwerkerk aan den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant De Tap eet & drink

Eetcafé De Tap in Nieuwerkerk aan de IJssel begon ooit als bruine kroeg. De stamgasten hadden het zo goed naar hun zin, dat de kaart al snel werd uitgebreid met beroemde gerechten zoals carpaccio of chateaubriand. Wil je van alles wat? Bestel dan een Wandeling door de kaart. Dankzij hun culinaire kwaliteiten en gastvrijheid is De Tap uitgegroeid tot een gezellig adres waar je heerlijk kunt tafelen, alleen, samen of met een groep. Feesten, brunches, dinerbuffetten en bedrijfsborrels, ook dat regelen ze hier graag voor je.

Meer informatie over restaurant De Tap eet & drink

Arjennev .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
blikopener .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Een gezellig eetcafé/restaurant waar niets een probleem is. Enthousiast personeel en een gevarieerde kaart. Er is voor een ieder wel iets lekkers te vinden. Wij hebben een bittergarnituur met een heerlijke (en grote) cocktail besteld. Het is dat dit restaurant erg uit de route ligt, anders zag je ons hier vaker.
Buona .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prima ontvangst en bediening.
Eten was bij ons allemaal matig..wel oké..niets bijzonders. De gamba's in sinasappelmarinade waren wel erg lekker! Met de AH actie gegeten daardoor prijs/kwaliteit net goed, mochten wel alles van de kaart kiezen.
Bea L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuk knus restaurantje, erg leuke bediening en heerlijk eten. We komen er vast nog eens terug. Geen gedoe met apart menu omdat we de AH 2e gerecht gratis bonnen hadden, we konden kiezen wat we wilde. Petje af!
AAH J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We waren met 6 personen en vonden het een gezellige locatie,........ heerlijk gegeten, goede service !!! We komen graag eens terug.
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Sfeervol restaurant/eetcafé, enthousiaste medewerkers en prettige bediening. Eten overtrof onze verwachtingen.
Een bedrijf met ambiance en kwaliteit waar er in de ruime omgeving geen tweede van is.
martin D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Kennen de Tap al enkele jaren ,en is in de loop vd jaren alleen maar beter geworden.Het eten is goed en meer dan voldoende
Famvw .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Afgelopen week bij De Tap gegeten met de AH-restaurantactie. Erg goed restaurant met een service die je nog in weinig restaurants terug kan vinden. Het eten is van zeer goede kwaliteit met diverse gerechten en het personeel is vriendelijk en goed op de hoogte van de kaart. Een bijkomend voordeel is dat je met de AH-restaurantactie van de volledige kaart mag kiezen. Hier komen we zeker nog eens terug!
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Leuke locatie, met de ah restaurant aktie gegeten, mochten gewoon van de menukaart bestellen waarvan we voor het eten de helft moesten betalen. Het eten werd leuk geserveerd in ruim portie, alleen het hoofdgerecht vonden wij niet warm geserveerd. Dat was het enige minpuntje wat we hebben ervaren.
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
De hoge stoelen vonden wij niet prettig, niemand kon er lekker mee aanschuiven. Carpaccio was waterig en veel te koud. Hoofdgerechten waren wel allemaal goed (waren met 6 pers).
Winnie S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Leuk en gezellig eetcafe. Gezellige en vlotte bediening. Eten was prima, fijn dat in dit restaurant inderdaad het 2e menu gratis is! Dus geen aparte kaart voor de ah restaurant actie! Het enige wat ik miste was groenten bij het hoofdgerecht, verder prima!
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Goed eten, goede bediening, goede prijs - kwaliteitsverhouding. Om vaker terug te komen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Op het oog een leuke gelegenheid. Wat ik persoonlijk jammer vind zijn de tafels met hoogzit. Heb dus mogen aanschouwen hoe de bediening een dame op leeftijd op zo'n kruk takelt. Ben benieuwd hoe ze doen met een rolstoel.
Verder alles netjes verzorgd. Bij het reserveren aangeven of je hoog of laag wil zitten.
Jacoline V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Gezellige eetgelegenheid. Muziek, maar niet zo luid dat je elkaar niet kan verstaan. Bediening is er als je het nodig hebt, maar komt niet steeds vragen. Prettig en ik ga er zeker een keer terug
Arjanne H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Voor ons is De Tap een sympathiek adres. We komen graag terug voor het vriendelijke personeel en de prima service. We werden enthousiast van de reacties op iens, helaas was de wandeling door de kaart was niet wat we ervan verwacht hadden.
Een volgende keer kiezen we voor iets anders van de kaart, meer passend bij het prettige eetcafé dat De Tap volgens ons is. De ontspannen sfeer en de aandacht van het personeel maken het zeker waard om een keer terug te komen.
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten weer in een mooi restaurant met een heerlijke sfeer. Wij kennen de eigenaren van dit, van oorsprong café, en nu fijne restaurant. Alex en José werken met passie aan een mooie eet-ervaring. Van voorgerecht tot nagerecht en koffie, het smaakt allemaal erg goed.

De sfeer, die vroeger echt de sfeer van café uitademde, heeft nu nog steeds een fijne uitwerking. Het is er mooi, sfeervol, gezellig en heerlijk vertoeven met gezin of met zijn 2-en. De gerechten zijn lekker, en met zorg bereid. De keuze is misschien zelfs wel iets té uitgebreid, dat zou met iets minder gerechten nog steeds tot een heel goed aanbod zijn.

Wij hebben inmiddels meerdere gerechten geproefd, maar vooral de Carpaccio, de weekgerechten, de Vitello Tonato en de variërende hoofdgerechten zorgen voor een verrassende een smaakvolle avond. Desserts? Of 'toetjes' zoals onze meiden (6 en 9) ze noemen...heerlijk en op rustige momenten mogen ze deze zelf maken in de keuken!!

Kortom: genieten in ons eigen kleine dorp van heerlijke gerechten en een fijne ambiance!
Nefra1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
afgelopen vrijdag gezellig weer eens in De Tap gegeten. Zoals gewoonlijk prima gegeten echter een wijntje (chardonay) van euro 4,95 is wel van de zotte!!
Toen ik dit op de rekening zag en aan een van de dames vroeg of dit wel goed was zei ze: We hebben ook goedkopere witte wijn. Dat had ze bij de bestelling niet gezegd.
Alex, aan de prijs moet je beslist iets doen. Hier houd je geen klanten mee!!
bob O.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Cafe de Tap is gelegen vlakbij de kerk aan de Dorpsstraat in het historische deel van Nieuwerkerk , waar leuke winkels en meerdere horecazaken zijn gevestigd. De ontvangst was hartelijk en het was niet druk op dinsdagavond. Na het zoeken op de redelijke kaart, hebben wij gekozen voor het verrassingsmenu. Het voorgerecht bestond uit een grote ronde plank met een vele smakelijke gerechtjes w.o. een glaasje aspergesoep met stukjes zalm , carpaccio en rauwe ham met meloen en nog meer lekkers. Het hoofgerecht was een zeer groot blad met o.a.ossehaaspuntjes in een pittige saus, varkens in een zachte roomsaus , een paar spareribs en grote gamba`s en kipnudgets met een chilisaus. Helaas was er in onze magen geen ruimte meer voor het nagerecht. De rode Malbec huiswijn smaakte er goed bij. De volgende keer gaan we ook voor het nagerecht! Alles was een herhaling waard.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Eten was heerlijk, alles was prima op smaak gebracht. De kaart was zeer uitgebreid. Service was zeer vriendelijk, en de sfeer was prima tot zeer goed. Mooi gebruik gemaakt van oude foto's uit de omgeving.
Zeker een aanrader.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Heerlijk gegeten .
Top service . Vriendelijk personeel weten waar ze het over hebben . Zal dit eetcafe zeker aanbevelen aan iedereen