De Tap eet & drink

Dorpsstraat 58 2912 CB Nieuwerkerk aan den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant De Tap eet & drink

Eetcafé De Tap in Nieuwerkerk aan de IJssel begon ooit als bruine kroeg. De stamgasten hadden het zo goed naar hun zin, dat de kaart al snel werd uitgebreid met beroemde gerechten zoals carpaccio of chateaubriand. Wil je van alles wat? Bestel dan een Wandeling door de kaart. Dankzij hun culinaire kwaliteiten en gastvrijheid is De Tap uitgegroeid tot een gezellig adres waar je heerlijk kunt tafelen, alleen, samen of met een groep. Feesten, brunches, dinerbuffetten en bedrijfsborrels, ook dat regelen ze hier graag voor je.

Meer informatie over restaurant De Tap eet & drink

kimila .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Erg slechte bedienig helaas. Werden geneergd door de serveerster moesten zelf vragen om de kaart die ze dus niet bracht. Werd steeds voorbij gelopen zonder te kijken. Lege flesjes enz werden niet opgehaald. Drinken besteld en moesten er weer om vragen. Heel jammer dit. De inrichting is suoer gezelllig en het eten was lekker. Gaan er niet meer naar toe.
chesacoon .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Gezellig, knus eetcafe. Goede parkeermogelijkheden. Wij hadden het Chef Special menu genomen (selectie voorgerechtjes, hoofdgerecht Chateaubriand be Grand Dessert) want dan krijg je een beetje idee van de creativiteit van de kok. Het eten was prima, alleen de wachttijden hadden beter gekund.
bakker.akkie .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Geen recensie, mij antwoorden geven de situatie voldoende aan. Ik houd niet zo van bla, bla, bla, bla, bla,bla, wat een onzin 120 tekens . Moet ik nu maar onzin blijven typen? Iets is goed/redelijk of teleurstellend of moet ik elk slablaadje 3x omkeren en dan zeggen: volgens mij is deze van eergisteren, dus niet echt vers?
Patje0201 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Op een doordeweekse dag, gezellig bezet. Heerlijk gegeten en een supervriendelijke, attente bediening.
Aan IENS: wat een onzin: tenminste 120 tekens. Waar is dat goed voor?
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Voor het eerst wezen eten in De Tap en dit is ons prima bevallen. Lekker eten en heerlijke wijn. Leuk personeel en een gezellige sfeer. Komen zeker hier terug.
Cees Jan R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Ondanks dat het niet echt druk was duurde het eten vrij lang en was het niet top -1 gerecht was niet echt warm - zonde - hierdoor geen goede prijs - kwaliteit verhouding
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Vriendelijke en gastvrije bediening. We komen een paar keer per jaar bij De Tap en dan zouden wij een iets regelmatigere wijziging in de kaart plezierig vinden. Maar dat is zeer persoonlijk.
nellyklompenhouwer .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We waren hier voor de 2e keer en we hebben weer heerlijk gegeten. Jammer van de koude kledder crème fraiche in de tomatensoep, die dus nu lauw was geworden. Snel eraf geschept en de smaak was heerlijk. Maar met deze "tip" zal dat snel opgelost worden neem ik aan.
teus R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben lekker gegeten in een prettige sfeer. Vriendelijke bediening. Ondanks Albert Heijen actie geen verschil in service of kwaliteit.
Marita G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Leuke gelegenheid in rustieke omgeving. De kwaliteit van het eten was prima. Vriendelijke bediening. Wij gaan hier zeker nog eens naar terug. Een aanrader!
Vers05versteeg .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
het eten was heerlijk en op een heel speciale manier geserveerd, muziek was prettig en niet te nadrukkelijk aanwezig.
De sfeer met het personeel vriendelijk
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heel vriendelijk ontvangen, snelle bediening, goede sfeer en het eten (slibtongen en tonijnsteak) waren perfect klaagemaakt! Zeker voor herhaling vatbaar! Wij hebben genoten....
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ga zo door. We hebben nu voor de derde keer heerlijk bij jullie gegeten. Jammer dat jullie wat weinig lage tafeltjes hebben, vooral voor ouderen.
Martine P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten, elke keer als we komen, eten en bediening, alles is gewoon goed verzorgd!
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Sinds 2014 heeft de Tap ook een restaurant. En wat voor een. Het was op deze donderdag "volle bak". Net als wij via de AH/Iens actie, maar zo krijg je wel veel nieuwe gezichten binnen die anders niet naar "het oude dorp" in Nieuwerkerk a/d IJssel zouden zijn afgereisd. En niet ten onrechte. Heel verrassend. Heel vriendelijke en gastvrije mensen. Ondanks de drukte was de bediening snel, zag alles en geen enkele vertraging vanuit de keuken. Knap hoor. Wij kozen voor het voorgerecht de chef choice (diverse voorgerechtjes) en dat deden we voor het nagerecht ook. Dat was verrassend en van uitstekende kwaliteit. Mooi opgemaakt ook. Voor het hoofdgerecht 1 x de "catch of the day" (superverse kabeljauw), heerlijk en 1 x de Schnitzel De Tap (met gebakken uitjes, kaas en gebakken ei) groot, precies goed klaargemaakt en verrassend met die kaas en dat ei.
Kortom: een nieuw ontdekt pareltje en we gaan zeker terug om het "Hapjesmenu/chef choice" (€ 30 of € 40 voor diverse voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten) eens uit te proberen. Mag de brigade zich eens uitleven en dat kunnen ze daar wel, hebben we gemerkt. Een pareltje dus. En de 3 x 10 zijn dus helemaal terecht.
Loe W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Alles was best oké mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmMmmmmmmmmmmm
Gerlinde D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De sfeer was goed en het personeel vriendelijk. Het eten was niet super, de carpaccio leek net ontdooid, de varkenshaas was te ver door gebakken en niet echt mals en de kip was een beetje droog. Het ijs van de dame blanche was al een keer ontdooid geweest, dus smaakte niet lekker. Hier kreeg ik wel direct een nieuwe voor die wel prima was. Vond dat de gerechten veel te duur waren voor de kwaliteit die je ervoor krijgt!
Annie en John D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
55 euro voor chateau briand is niet goedkoop voor 2 pers. en als er dan voor ieder persoon 2 reepjes vlees liggen is dat heel duur.En als dit dan zonder te vragen ook nog doorgebakken is ipv medium,blijft er niet veel over.
Ook een gewoon glas wijn voor 4.95 is zeker niet goedkoop.Klacht betr.vlees doorgegeven aan Jonge bediende is niets mee gedaan.We hadden met ons vieren er iets meer van voorgesteld.
Met vr.Gr John Dallau/0620205171
Trineke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Perfect gegeten alleen een minpunt was de hoge tafels met krukken.
Zeker voor de wat kleinere mensen 1.68 had ik zowat een trapje nodig om sowieso op de kruk te kunnen komen ;-)