De Tamboer

Machteld D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Hebben hier het Valentijn menu genomen, dit is het bestaande keuzemenu maar ipv zelf een dessert te kiezen krijg je een romantische verrassing van de chef. voldoende keuzemogelijkheden vis, vlees en vega om te kiezen.
Wij namen de salade met gamba's daarna de varkenshaas met pepersaus en de zalm met vissaus als bijgerechten frites en aardappelcroqetten en een salade, als verrassing vd chef een proeverij van diverse ijssoorten mouse en brownie. prima bediening, ontspannen sfeer. Kortom wij hebben een fijne avond gehad.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gedineerd met 4 volwassenen. Gezellig restaurant, met goede akoestiek. Tafels staan wel dicht tegen elkaar. Service is correct en de bediening is snel en adequaat. Gezien het soort restaurant mag het wel iets losser en meer amicaler.
Hoofdgerechten zijn goed en naar wens gebakken. Mixed grill prima, ook qua hoeveelheid. De zoete spare ribs zijn heerlijk. De gebakken aardappelen ook. Jammer dat je de salade apart bij moet bestellen. Ik vind dat dit bij de basis van een hoofdgerecht moet zitten. Het nagerecht die ik had, was lekker, maar weinig. 3 bolletjes sorbetijs met saaie aankleding.
Gerjan88 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vanavond gezellig met z'n achten gegeten bij de tamboer. De beenham als voorgerecht is een aanrader. De garnalencocktail was ook lekker. Geen culinaire hoogstandjes maar prima eten. 1 t-bone steak was niet helemaal goed. Nadat we dit hadden aangegeven is dit keurig opgelost. Heerlijk gegeten op een leuke locatie .
chantal816 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Gisteren heerlijk uiteten geweest bij de Tamboer. Als hoofdgerecht hadden wij de tournedos en de (onbeperkte!) spareribs. De tournedos was heerlijk mals en precies goed gebakken, ook de spareribs (geserveerd met zoete saus) waren erg lekker ! De bediening was heel attent en erg vriendelijk. We hebben een hele fijne avond gehad en komen hier zeker nog een keer terug.
JohannesC .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Op 24 december uit eten geweest met 4 personen bij de Tamboer in Middelburg, van te voren gebeld om te reserveren. Dit kon alleen vroeg op de avond, omdat het voor de rest vol zat.
Op het afgesproken tijdstip aangekomen was het hele restaurant leeg behalve het personeel.
Op zich lekker gegeten, niet bijzonder, de steak van mijn partner was redelijk gegaard, de onbeperkte spareribs waarvoor we speciaal hadden gereserveerd kregen we niet, omdat het erg druk zou zijn, dit was ons vooraf niet meegedeeld, sterker nog bij het bestellen heb ik het er nog speciaal bijgezegd. Toen wij voor de tweede keer spareribs wilden bestellen kregen we te horen dat het niet mogelijk was om bij te bestellen. De spareribs waren verder ook niet echt restaurant waardig, het vlees viel niet van het bot, en het vlees was ook niet goed gemarineerd. Al met al een rare gewaarwording. Vond de bediening erg rommelig, en er werd niet goed gecommuniceerd. Om drinken te bestellen moest je erg je best doen om de aandacht te trekken van de serveerster, die overigens wel vriendelijk waren. Ik zou dit restaurant niet slecht noemen, maar ik zou het ook niet aanraden om eens lekker uit eten te gaan.
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
De laatste avond van onze vakantie in Renesse, hier in Middelburg gegeten. Ook vorig jaar hier al lekker gegeten...
Carpaccio vooraf; gesneden van verse ossehaas! Top top top!!
Ook de gegrilde knoflookbrood heerlijk!
Hoofdgerechten: kipsate en spareribs.
De kipsate was heerlijk. Zacht en mals vlees.
Spareribs waren lekker echter zijn ze nog lekkerder als ze nog zachter zijn, dus tijdens het bereidingsproces nog meer doorgegaard zodat t vlees echt van de botjes valt. Hier valt qua smaak zeker nog winst te behalen.
Verder zeer attente en vriendelijke bediening, voor een steakhouse oogt de inrichting wat saai, mag best wat 'losser' allemaal.
Maar samengevat een goed restaurant waar we goed en lekker hebben gegeten!
elena1957 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Tijdens een weekendje weg terechtgekomen bij de Tamboer. Entrecôte medium besteld, maar welldone op bord gekregen. Hier een opmerking over gemaakt, maar er werd niets mee gedaan, jammer. Groente was prima: niet te ver doorgegaard en niet te rauw, maar net knapperig. Bediening is correct, maar niet heel oplettend; je moet je best doen om de aandacht te trekken. Prijs/kwaliteit is naar verhouding.
ilsekoen .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Bij aankomst kregen we een tafel toebedeelt aan het raam. Op zich prima, maar we werden daar verwelkomd door de hond van de tafelgasten naast ons. De inrichting is niet onze smaak. Onze kinderen die graag meegaan op restaurant, vonden het er erg lawaaierig. Verder is het restaurant wel erg kindvriendelijk.
Het eten is goed maar niet speciaal. Deze gerechten kan je thuis ook maken.
Sassiesh .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Kregen dit restaurant als tip en heeft goed uitgepakt! Heerlijk gegeten. Voorgerecht had ik carpaccio en dit had alle lekkere smaken. Ik kom ze zo weinig meer tegen met de heerlijk truffel. Mijn gezelschap had de beenham als voorgerecht en zat ook heerlijk te eten. Hoofdgerechten waren ook lekker. Bij mij zat er aan de ossenhaas wel wat te veel taai vet, maar ondanks dit ben ik nog steeds positief. De bediening is ook snel en vriendelijk. De zaak zat goed gevuld, maar dit had geen invloed op de snelle service. De zaak zelf vinden wij sfeervol, maar andere zullen dit wellicht "oudbollig" vinden. Al met al hebben wij heerlijk zitten eten en drinken en gaan wij zeker terug!!
R M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Ik begrijp eigenlijk niet waarom iedereen hier zo lyrisch over is. De tamboer is een heel gewoon eethuis. De inrichting is oubollig en wat ongezellig. Het eten is oké maar zonder enig spannend detail. Op de kaart is ook niets spannends te vinden. Wij hadden de spare-ribs, die waren dus ook wel oké maar het vlees viel absoluut niet van het bot af. Voor de prijs zou ik echt ergens anders heen gaan.
De bediening was echter keurig.
zdg .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Een leuk, knus restaurant. De biefstuk (tournedos) was een van de lekkerste biefstuks die ik ooit heb gegeten. Heerlijk, mals vlees. Saus was niet nodig. Ik heb heel erg genoten. De bediening was snel en vriendelijk. De spare ribs waren een beetje droog, maar voor de rest was alles prima. Ik ben erg tevreden en mocht ik ooit weer in Middelburg zijn, ga ik geheit terug voor een biefstuk!