De Tafelberg

Oude Naarderweg 2 1261 DS Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant De Tafelberg

RESTAURANT IN BLARICUM SINDS 1932
Tafelberg is niet meer weg te denken uit Blaricum. Van theehuis naar café, van café naar restaurant en nu sinds 2005 als Drink– en Eetgelegenheid De Tafelberg. Hier kunt u 7 dagen per week, van 9.00 tot 24.00 uur terecht voor een ontbijt, heerlijke koffie, lunch, een borrel of diner.

DRINK- EN EETGELEGENHEID TAFELBERG
Drink- en eetgelegenheid Tafelberg is gevestigd op een unieke locatie aan de Tafelbergerheide in Blaricum. Vooral in de weekeinden wordt Tafelberg druk bezocht is het de hele dag een gezellige ontmoetingsplek voor vrienden en familie. De keuken is dagelijks, ook in het weekend, geopend van 9.00 tot 22.00 uur.

PRACHTIG NATUURGEBIED
De heide waar Tafelberg aan ligt is een uniek natuurgebied, dat wordt beheerd door het Goois Natuurreservaat. De schaapskooi ligt op loopafstand en de Schotse Hooglanders en schapen lopen los rond op de hei. Er is ruime parkeergelegenheid voor zo’n 100 auto’s.

Wanneer u wilt genieten van ontbijt, een kop koffie, lunch, borrel of diner in Blaricum, bent u van harte welkom. Kom langs, reserveer een tafeltje of neem contact met ons op!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Tafelberg

Maandag t/m zondag 09:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant De Tafelberg

Es O.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Jammer dat ze niet even vragen of je je lunch met wit of bruin brood wilt - staat wel in de kaart, maar ik was het even vergeten en toen kregen we dus wit brood (wat ik bewust nooit eet). Verbeterpuntje. Verder altijd een fijn plekje.
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk eten, onze lievelingsplek om te lunchen met mooi weer, prachtige locatie met uitzicht op de hei, maar personeel was deze keer niet de beste, je wordt genegeerd en bestellingen opnemen duurt heel erg lang
Andy M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prima gerechten, goede bediening, redelijk prijs niveau. Niks hoogstaands, maar in orde. Zou iets meer wijn in de glazen mogen.....
Yvette D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Reservering helemaal volgens wens, hele leuke mensen in de bediening en prima eten. Altijd een fijne plek.
Dank en tot een volgende keer
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heel vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Er was tegelijkertijd een bruiloft met receptie met bijhorend rumoer.
Als "tegemoet koming" hiervoor kregen we een gratis tooetje
esther303 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Mooi terras voor drankje. Vriendelijk bediening maar met onverzorgde look. Smoezelige , vale en zelfs vieze ‘witte’ T-shirts. Personeel moet eigen kleding aan. Wat een misser. Geef je personeel een professionele en verzorgde uitstraling, doe eer aan hun harde werk. Dit restaurant bezuinigt op de verkeerde dingen. Het is als klant niet fijn om naar te kijken en geeft een verkeerde indruk.
Folkert S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Toplocatie dus de klanten komen toch wel. Zelden zulk slecht, ongeïnteresseerd en lomp personeel meegemaakt. Eten niet bijzonder maar prima ontbijtje.
Celeste C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ik heb een reservering gemaakt voor 7 personen en de ochtend vantevore gebeld om het naar 8 personen aan te passen. Het was een speciale gelegenheid, dat had ik ook in de reservering gemeld. De tafel die voor ons gereserveerd was stond in de bloedige zon, Er waren niet eens genoeg zitplaatsen voor ieder een. Omdat we vaker bij de Tafelberg komen, had ik echt beter verwacht! Teleurstellend!
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
In de serre zit je lekker licht en met heel mooi uitzicht. Bediening was op een losse manier correct en vriendelijk. Eten was prima.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Eten was redelijk ok, geen goede prijs kwaliteit verhouding. Terrasbediening was onder de maat. Erg lang wachten op contact.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Omdat het opeens druk was. Mooi weer op een zaterdag kon de keuken het niet aan. Jammer dar er tussendoor hierover niets vermeld werd. We kregen nog wel gratis koffie. Ik zou deze locatie voor familie etentje niet meer boeken.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Voor vegetarische gasten was er niet zoveel keus, moet je net lusten... maar verder TOP !!!!
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuk restaurant en lekker gegeten. De hoeveelheid gamba’s en lamsrack was wel weinig voor die prijs. Service was goed.
Es O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We komen hier graag. Ook nu weer lekker geluncht met de kinderen. Het 12-uurtje is een perfecte optie: een combinatie van soep, een boterham tonijnsalade en een boterham kroket. Alleen jammer dat we per ongeluk de vegetarische versie hiervan kregen - die vond ik een stuk minder lekker (ik had het door de drukte met de kinderen pas door toen ik er al aan begonnen was; heb het nog wel genoemd, maar er werd niet echt iets mee gedaan).
Edmond H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Jammer, de locatie blijft prachtig en ruimte is ook goed. We waren met een groep van 14 en dat kan de keuken duidelijk niet aan. Kwaliteit van het eten is teleurstellend, alles duurt lang en daardoor waren veel gerechten lauw tot bijna koud.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Prachtige locatie, restaurant straalt goede sfeer uit en zeer prettige bediening, goed advies van wijnen!!
Wij hebben geluncht en geborreld alles prima in orde....Willemijn
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Een gezellige plek om na een wandeling of museumbezoek (Singer) te lunchen. Goede prijs/kwaliteit verhouding, prettige bediening en een warme ambiance.
Wij komen zeker terug als het terras open is.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
De ontvangst was apart, niet duidelijk wie nu in het restaurant werkte en uiteindelijk stapte iemand van tafel om ons te helpen. Het wachten duurde erg lang. De aioli was niet de beste en de kipsaté was niet speciaal. Misschien had er beter atjar bij gekund ipv de taugé. Het nagerecht hebben we maar gelaten door de lange wachttijd telkens.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Lekker gegeten in een gezellige sfeer! Prima locatie om af te spreken zakelijk of privé. Ik kom hier regelmatig en met plezier. Aanrader!
Jie V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Tafelberg ligt een mooie lokatie. Daarom gaan we heel vaak....Helaas deze keer was zeer teleurgesteld. We moesten lang wachten op ons eten. De prijs komt niet overeen met de kwaliteit ( hele kleine porties). Het eten was ok maar niet bijzonder.