De Tafelberg

Oude Naarderweg 2 1261 DS Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant De Tafelberg

RESTAURANT IN BLARICUM SINDS 1932
Tafelberg is niet meer weg te denken uit Blaricum. Van theehuis naar café, van café naar restaurant en nu sinds 2005 als Drink– en Eetgelegenheid De Tafelberg. Hier kunt u 7 dagen per week, van 9.00 tot 24.00 uur terecht voor een ontbijt, heerlijke koffie, lunch, een borrel of diner.

DRINK- EN EETGELEGENHEID TAFELBERG
Drink- en eetgelegenheid Tafelberg is gevestigd op een unieke locatie aan de Tafelbergerheide in Blaricum. Vooral in de weekeinden wordt Tafelberg druk bezocht is het de hele dag een gezellige ontmoetingsplek voor vrienden en familie. De keuken is dagelijks, ook in het weekend, geopend van 9.00 tot 22.00 uur.

PRACHTIG NATUURGEBIED
De heide waar Tafelberg aan ligt is een uniek natuurgebied, dat wordt beheerd door het Goois Natuurreservaat. De schaapskooi ligt op loopafstand en de Schotse Hooglanders en schapen lopen los rond op de hei. Er is ruime parkeergelegenheid voor zo’n 100 auto’s.

Wanneer u wilt genieten van ontbijt, een kop koffie, lunch, borrel of diner in Blaricum, bent u van harte welkom. Kom langs, reserveer een tafeltje of neem contact met ons op!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Tafelberg

Maandag t/m zondag 09:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant De Tafelberg

Huurmanevelien H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Super locatie en heerlijk eten en snelle bediening ! Zeker de moeite waard. Mooi uitzicht op de hei.
Ik raad het zeker aan !
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
081218 geluncht. Locatie gekozen omdat wij met familie, baby én hond samen wilden zijn. Nu zo verschrikkelijk als in verschillende recensies geschreven staat hebben wij het niet ervaren. Bediening correct en vriendelijk. Lunch redelijk tot goed. Wijn smakelijk. En vooral erg gezellig. Ik kan mij voorstellen als je met twee bent dat het iets rumoerig is. Vooral als het boven ook vol zit met gasten. Maar alles bij elkaar genomen gemiddeld een acht waard. Wij komen in ieder geval terug. Vooral zomers lokt het terras aan de hei. En gezelligheid maak je voor een deel ook zelf!
Es O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Zeer vriendelijke jongen in de bediening. Prima lunch.
Jelle L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Alles top. Niets te klagen.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Hoe moeilijk kan het zijn om een dame van 91 jaar, niet in bezit van computer, even te helpen met een reservering. En Ja sommige ouderen hebben geen computer. Maar dan kon niet volgens jullie. Paar keer gebeld. Maar er schijnt maar 1 persoon te zijn die daar een computer kan bedienen. Ze is zelfs nog persoonlijk langs gekomen. Hoe makkelijk had het kunnen zijn om even op een telefoon dit voor haar te regelen. Kind kan de was doen. Maar nee hoor, ook toen wilde niemand haar helpen. Zou teruggebeld worden. Je raad het al. Hele slechte service. Geen aanraders is qua klantvriendelijkheid. Valt nog veel te leren.
Liz050 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Goede kaart, lekker eten, aardige bediening. Enige nadeel is dat het er vooral vroeg druk is, dus naarmate je er langer zit, het restaurant leegloopt.
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, wel heel druk voor een vrijdaglunch... Volle bak! Maar gezellig en lekker. Goede snelle bediening. Alleen verse jus wat aan de prijzige kant, omdat het wel een heel klein glaasje is wat je krijgt. Door het goede eten wel een aanrader.
N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Bediening was vriendelijk. Tegemoetkoming voor het lange wachten: drankjes van het huis gekregen. Wel jammer dat er binnen (!) constant een paar vliegen op tafel en gerechten landden.( misschien door aanwezigheid van paarden) Op het terras zit je mooi, binnen heel gewoontjes, beetje krap en donker, geen uitzicht, waar wij gehoopt hadden, gezien de ligging op de heide. Maar dat hadden we dan misschien moeten vragen bij reservering. De setting is mooi.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Lekker buiten op terras geluncht, uistekende kwaliteit, vriendelijke bediening en leuke kaart,
Een aanrader,
Was wel een beetje druk, dus even wachten op de drankjes
Afra V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Gezellige locatie, goed en rustig tempo eten!

Het is ons zeer goed bevallen en wij komen zeker terug......bediening erg aardig
Chila V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk eten op prachtig terras. Met zich op de hei met schapen. We moesten wel tot twee keer toe zelf naar de bediening toe om hun aandacht te krijgen om te kunnen bestellen en te kunnen afrekenen.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Goede keuzemogelijkheden, ondanks drukte toch redelijk snel bediend.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Prachtig terras in de mooie natuur rond Blaricum.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben heerlijk en gezellig gegeten. De ene ober deed goed zijn best maar zijn collega bracht het er een stuk minder goed van af: hij zette de borden met eten gewoon zonder te vragen voor wie het was voir ons neer en liep zonder iets te zeggen weer weg, onprofessioneel en onaardig.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Mooi terras, vriendelijk personeel/bediening. Gratis amuse. Verassende, niet alledaagse gerechten. Mooi gelegen op de Tafelbergheide!
Marianne U.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Zeer Lange wachttijd,serveerop tijd een drank je en zet een Mandje brood op tafel hadden we om gevraagd maar niet gekregen.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het was erg druk en onze tafel was nog niet klaar. we konden zo lang ergens anders zitten en kregen een drankje van het huis.
We waren met 6 personen en steeds kwam het eten voor 4, waarna de anderen nog zeker een kwartier op hun eten moesten wachten. Dat hoort niet...
G.j. L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Weer prima vertoeven op het terras met vriendelijke bediening en prima eten
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
heerlijk gegeten
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
De Tafelberg vond ik geen goede keuze. Je moest erg lang wachten voordat er iemand naar je tafel kwam, soms moest je ze echt wel twee of drie keer wenken. Er liep veel te weinig geschoold personeel rond, er kwam geen ober naar je tafel of je de kaart wilde of iets drinken. Je moest ze voor ieder dingetje roepen (als ze er al waren). Er wordt duidelijk bezuinigd op personeelskosten, te weinig en goedkope krachten, lekker goedkoop voor de ondernemers

Verder vond ik de wilde tomatensalade ronduit slecht. Laat ik zeggen, de dressing was prima, alsmede de feta en de kleine gele tomaatjes. De rode tomaten waren gewoon vies, oud, slap en erg melig. Kortom, zeker geen aanrader!