De Tafelberg

Oude Naarderweg 2 1261 DS Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant De Tafelberg

RESTAURANT IN BLARICUM SINDS 1932
Tafelberg is niet meer weg te denken uit Blaricum. Van theehuis naar café, van café naar restaurant en nu sinds 2005 als Drink– en Eetgelegenheid De Tafelberg. Hier kunt u 7 dagen per week, van 9.00 tot 24.00 uur terecht voor een ontbijt, heerlijke koffie, lunch, een borrel of diner.

DRINK- EN EETGELEGENHEID TAFELBERG
Drink- en eetgelegenheid Tafelberg is gevestigd op een unieke locatie aan de Tafelbergerheide in Blaricum. Vooral in de weekeinden wordt Tafelberg druk bezocht is het de hele dag een gezellige ontmoetingsplek voor vrienden en familie. De keuken is dagelijks, ook in het weekend, geopend van 9.00 tot 22.00 uur.

PRACHTIG NATUURGEBIED
De heide waar Tafelberg aan ligt is een uniek natuurgebied, dat wordt beheerd door het Goois Natuurreservaat. De schaapskooi ligt op loopafstand en de Schotse Hooglanders en schapen lopen los rond op de hei. Er is ruime parkeergelegenheid voor zo’n 100 auto’s.

Wanneer u wilt genieten van ontbijt, een kop koffie, lunch, borrel of diner in Blaricum, bent u van harte welkom. Kom langs, reserveer een tafeltje of neem contact met ons op!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Tafelberg

Maandag t/m zondag 09:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant De Tafelberg

Remko T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Prachtig terras in de mooie natuur rond Blaricum.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben heerlijk en gezellig gegeten. De ene ober deed goed zijn best maar zijn collega bracht het er een stuk minder goed van af: hij zette de borden met eten gewoon zonder te vragen voor wie het was voir ons neer en liep zonder iets te zeggen weer weg, onprofessioneel en onaardig.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Mooi terras, vriendelijk personeel/bediening. Gratis amuse. Verassende, niet alledaagse gerechten. Mooi gelegen op de Tafelbergheide!
Marianne U.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Zeer Lange wachttijd,serveerop tijd een drank je en zet een Mandje brood op tafel hadden we om gevraagd maar niet gekregen.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het was erg druk en onze tafel was nog niet klaar. we konden zo lang ergens anders zitten en kregen een drankje van het huis.
We waren met 6 personen en steeds kwam het eten voor 4, waarna de anderen nog zeker een kwartier op hun eten moesten wachten. Dat hoort niet...
G.j. L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Weer prima vertoeven op het terras met vriendelijke bediening en prima eten
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
heerlijk gegeten
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
De Tafelberg vond ik geen goede keuze. Je moest erg lang wachten voordat er iemand naar je tafel kwam, soms moest je ze echt wel twee of drie keer wenken. Er liep veel te weinig geschoold personeel rond, er kwam geen ober naar je tafel of je de kaart wilde of iets drinken. Je moest ze voor ieder dingetje roepen (als ze er al waren). Er wordt duidelijk bezuinigd op personeelskosten, te weinig en goedkope krachten, lekker goedkoop voor de ondernemers

Verder vond ik de wilde tomatensalade ronduit slecht. Laat ik zeggen, de dressing was prima, alsmede de feta en de kleine gele tomaatjes. De rode tomaten waren gewoon vies, oud, slap en erg melig. Kortom, zeker geen aanrader!
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Prachtige locatie.Bediening matig.Het meisje straalde niks uit liep sloom.Een drankje gehad kwam niet nog een keer vragen of wij iets wilde drinken.Moesten bijna een uur wachten op onze luch was helemaal niet druk,wij waren er al om 11uur.Echt jammer.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
leuke locatie midden in bos, niet geschikt voor hele jonge kinderen ivm klein speeltuintje. Lekker koffie gedronken en heerlijk om te zitten. Bediening erg vriendelijk. Was wel erg druk
Koos G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prima eten! Mooi uitzicht op de prachtige heide. Personeel is echter jong en zeer onervaren. Wij hadden familie mee uit eten genomen maar bij het afrekenen noemde het jonge personeelslid luid en duidelijk de hoogte van de rekening. De familieleden voelden zich tamelijk gegeneerd. Een beetje meer aandacht van het management t voor de begeleiding van deze jonge, goedwillende mensen zou wonderen doen en dit- en andere missers voorkomen.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prachtig terras, zeer vriendelijke bediening. Eten viel tegen. Was op zich goed maar niet bijzonder en karige hoeveelheid. Voor de prijs mag je beter verwachten.
Berend Jan L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker gegeten op een mooi terras op de grote stille heide.
We komen hier graag nog eens terug. Het maakt niet uit of het zomer of winter is. Het is altijd goed
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
In Juli voor de 2e keer hier wezen lunchen, eerste keer een heerlijke clubsandwich zoals die hoort.
Tweede keer was de club echt een tegenvaller waarschijnlijk een andere kok in de keuken, bijna geen dressing alleen sla, spek, kip en ei..
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
zalig terras met veel zon en ook veel schaduw-tafeltjes, ontzettend aardige bediening, lekker eten, en daarna nog een wandelingetje over de hei… super!
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijke pure gerechten, aanrader, ook voor vegetariërs zoals wij! En mooi uitzicht over de hei waar we na het eten nog gewandeld hebben.
Annelies J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Dit restaurant ligt op een toplocatie en het weer was fantastisch zomers. Jammer dat er op de stoeltjes buiten geen kussens worden geplaatst. Eten was erg lekker en origineel. Alleen het ontleden van een Indiase curry in kale rijst, wat saus en spinazie is weliswaar origineel maar komt de smaken niet ten goede. De gebakken Halloumi was wel weer heerlijk.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Mooie locatie heerlijk gegeten!!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vriendelijk personeel, mooie plek, smaakvol eten dat prachtig wordt opgediend, fijn veel keuze voor vegetariërs. Gerechten zijn aan de kleine kant waardoor een voorgerecht of een bijgerecht is aan te raden.