Over het restaurant De Tafelberg

Ze noemen zichzelf een drink- en eetgelegenheid: een plekje waar je op elk moment van de dag kunt binnenlopen. Voor een ontbijt, lunch, diner en borrel. Het restaurant bevindt zich in een natuurgebied waar veel gewandeld en gerecreëerd wordt. Er is een groot terras met 200 zitplaatsen en er zijn 5 loungehuisjes waar je ontspannen op comfortabele dikke kussens kunt genieten van een hapje en een drankje.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Tafelberg

Maandag t/m zondag 09:00 - 23:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant De Tafelberg

Steven R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
matig en duur eten op een sprakenloze locatie. Bediening doet zijn best, zijn veelal studenten zonder ervaring. zaak draaid echt op de locatie. Parkeren is goed, kinderen kunnen zich ook vermaken buiten.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
geen op- of aanmerking
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Even een snelle lunch na een bos- en heiwandeling en daar is De Tafelberg uitstekend geschikt en populair voor.
Een twaalfuurtje en een clubsandwich stonden snel voor ons en dat alles voor een zeer redelijke prijs. Op zichzelf goed op smaak en gepresenteerd. Wel oogt de clubsandwich (variant met gerooktezalm en avocado) wat fantasieloos met beperkte variatie in beleg. Zeer snelle en attente bediening: kortom, goede ruimte voor een pitstop.
jacoba Z.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Vanmiddag geluncht met 4 personen, inrichting en bediening was goed, eten matig, de twaalf uurtjes werden zonder boter geserveerd en hadden niet heel veel smaak, mn eiersalade was wenig pittig . Soepje was wel lekker, maar had iets heter gemogen. Ook de spinaziesla was matig, veel niet echt lekkere balsamicodressing, met weinig anders dan de rauwe spinazie en brokken feta.
Het was gezellig, maar eten dus matig
Yvo G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker na een wandeling over de hei. Heerlijk met een bokbiertje bij de haard gezeten en daarna aan tafel. Bediening was perfect!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Prachtige plaats in een mooi restaurant. Het eten is goed, de ruimte (serre) een beetje lawaaiig We hebben er weer met veel genoegen een zakelijke ontmoeting gehad.
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima eten, sfeervol restaurant en de wat meer ervaren bediening was top, wel veel echt jonge mensen in de bediening die nog aan het leren zijn. Aanrader! We komen zeker terug!
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een heerlijke middag gehad.Het was erg druk,maar desondanks toch frustrerend als we tot 2x toe iets bestellen dat niet komt. Bovendien was de bediening zo druk met hun apparaten dat ze nauwelijks om zich heen keken.
We waren niet de enigen die probeerden te betalen,maar daar behoorlijk lang op moesten wachten.
Annelies G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima lunch gehad, bediening vriendelijk en attent.
Wij komen zeker terug.
fatima B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Samen met twee vriendinnen gisteren wezen lunchen. De locatie en omgeving is super mooi en gezellig.
Echter is de klantvriendelijkheid van de bediening ver te zoeken: het was druk. We werden ontvangen door een mannelijk bedieningslid die ons vertelde dat er buiten nog wel een plekje is en liep tot onze verbazing weg, terwijl we nog in gesprek met hem waren...
Nadat we een plekje hadden bemachtigd hebben we koffie besteld bij een vrouwelijk bedieningslid die ons zeer arrogant, ongeïnteresseerd en onvriendelijk te woord stond. We hebben 20 minuten gewacht op ons kopje koffie...
Vervolgens wilden we een hapje eten ( voortaan maar meteen ook het eten bestellen, aangezien we ruim 30 minuten hebben gewacht op onze lunch!)
Tussendoor heeft deze dame ons bestek zonder blikken of blozen op de tafel gekwakt en liep weg. Wij zaten met stomme verbazing naar ons hoopje bestek te staren...
Na het eteb hebben we afgerekend bij dezelfde dame en dit keer geen fooi gegeven, wat voor ons alledrie zeer ongebruikelijk is.
We hopen dat het in vervolg beter zal verlopen en dat onze recensie mee wordt genomen in de meetings, aangezien het erg zonde is van de leuke lunchtent, de sfeer en het eten.
Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De omgeving is prachtig, het
restaurant is ok. De service was in orde, maar de kok brouwt er weinig van. Chique woorden op de menukaart kunnen ze beter weglaten,
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met een collega 's avonds gegeten bij de Tafelberg. Werden vriendelijk welkom geheten en mochten zelf kiezen waar we wilden gaan zitten. Mooi plekje in de serre met uitzicht op de hei. Kregen lekker brood bij onze wortel-gember sap en groene smoothie. Beide goed van smaak en lekker fris. Zag later ook allerlei soorten limonades op de kaart staan, maar daar zijn we niet aan toegekomen. We kozen beiden de hamburger die erg smakelijk was. Alles klopte, broodje, de burger en alles wat er tussen broodje en burger lag. Friet en sla in aparte bakjes erbij waren ook prima. We zaten te vol voor een dessert dus kozen de thee en koffie Complet. Die vielen beetje tegen. De erg spannende blauwe bonbon was niet bijzonder en ook de andere bonbon was dat niet. Met name de vulling viel tegen. Het stukje pecanbroodje (?) was aardig, maar vonden wij niet zo passen na het eten. Het brownietje was machtig, maar smaakte wel goed. Ik had achteraf spijt dat ik niet gewoon een stukje van een van de taarten gekozen had als dessert.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Geboekt via Iens, met voorkeur voor tafel aan het raam met uitzicht op de hei.
Kreeg een tafel in het midden aangeboden; "de andere reserveringen waren eerder" zo vertelde men mij.
Bij reservering geen bericht hierover ontvangen.
Uiteindelijk een tafel op de eerste verdieping aangeboden gekregen en deze voldeed perfect aan onze wens.
Rustig met goed uitzicht gezeten en gegeten ( lunch)
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Prima bediening, heerlijk geluncht op een prachtige plek in de natuur.
Inès V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Waardeloos!!
Eerst moet je heel veel moeite doen
om te bestellen en dan moet je 20 minuten wachten. Wij hebben niet langer gewacht op thee koffie en bier en zijn weg gegaan. De vorige keer hadden wij een vergelijkbare ervaring.
Wij komen nu nooit meer terug.
Jammer, want het is een gweldige plek.

Ines
Dilia V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Nog steeds een prachtige omgeving maar het eten is echt achteruit gegaan. Wij zaten hier voor de lunch. De thaise soep was ontzettend zout met een paar stukjes gerookte kip, zonder groente. Tosti caprese smakeloos en de poffertjes niet melig. Niet echt meer een aanrader voor de lunch helaas.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zeker een aanrader: mooie locatie, zeer vriendelijke bediening, heerlijk (vegetarisch) gegeten. Zowel binnen als buiten is mooi en toegankelijk voor velerlei gezelschappen (jong oud, met of zonder kinderen, samen of met een groep, casual of voor een feestje).
boschenduin .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij hebben hier met een gezelschap op een zondagmiddag geluncht. Dat is ons zeer goed bevallen. Hoewel een nieuwe, kleinere kaart is er voldoende keuze. Het mag spannender en minder eenvoudig, zo missen wij de proeverijen van de vorige kaart. Bijzonder eten doe je er helaas niet meer, lekker eten nog steeds wel. De bediening hebben wij als zeer plezierig ervaren. De heren en dames zijn vriendelijk, gastvrij en denken mee. Een andere, rustigere plek in het restaurant was snel geregeld. Tip: interieur is wat gedateerd, maar wij komen graag terug. Tafelberg bedankt!
Greetje V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Tot mijn teleurstelling is het niveau van de Tafelberg achteruit gegaan.
De ligging en het terras zijn nog steeds fantastisch, maar de bediening was bij ons totaal niet geinteresseerd in de gasten. Zo werd een van de gasten vergeten, dus die mocht 20 minuten wachten op haar gerecht zodat iedereen klaar was toen zij het gerecht kwam.
Volgens de serveerster was dat een foutje , kan gebeuren.
Ik kreeg geen frietjes bij mijn kipsate, terwijl dat wel bij het gerecht hoorde. De kipsate was ook nog eens erg droog .
Extra water werd niet gebracht.
Kortom , een teleurstellende ervaring
Het ergste was misschien nog wel de desinteresse van de serveerster.
Holle Bolle Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We streken neer op het terras voor een lunch. Het was een uitzonderlijk warme dag t.o.v. de periode ervoor, dus erg druk. Daardoor liep de wachttijd tot levering van het bestelde op en werden er foutjes gemaakt. Bij het 12 uurtje ontbrak aanvankelijk de soep en ik kreeg een vega kroket die niet besteld was. Verder was alles naar verwachting. Helaas bleven de parasols in hun hoezen.