De Tafelaer

Raadhuisstraat 11 5981 BA Panningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Tafelaer

Rene D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
met 4 personen 10 gangen diner gegeten Super van a tot z, Ruime porties , zeer goede smaken en variaties, complimenten aan de koks, sterrenwaardig. Prijs kwaliteit verhouding Subliem , kortom TOP, hier gaan we beslist terug.
Henksikken .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Pas geleden hier met 4 personen gegeten voor de 1e keer. Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu met begeleidend wijn-arrangement. Helaas teleurstellend, zeker voor de prijs. Voorgerecht van zalm op 3 wijzes klaargemaakt simpel, niks bijzonders. Hoofdgerecht van kalfslende redelijk goed, evenals het nagerecht. Echter de begeleidende wijnen voor de prijs matig en belangrijker, niet passend bij de gerechten ! Tevens konden we geen fles water krijgen, alleen een fles ( duur ) bronwater. Na herhaald verzoek, na 1 fles bronwater, werd dit nogmaals op een botte wijze door de bediening ( eigenaresse wellicht? ) geweigerd! Tevens op een onprettige manier uitleg van de gerechten door deze dame! Kortom slechte service en matige tot slechte prijs/kwaliteit verhouding !!
Nmoors .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Sfeervol restaurant met een verscheidenheid van heerlijke gerechten. Van tapas tot een malse irish masterbeef. Met vooraf een smaakvolle huisgemaakte amuse. Volop mogelijkheden voor vegetariërs, mensen met gluten- en/of lactose allergieën. En na de recentelijke verbouwing is het een restaurant om voor terug te komen.