De Tafel Eten&Drinken

Grote Berg 4 5611 KK Eindhoven Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant De Tafel Eten&Drinken

Wijn tot aan de muur

De Tafel Eten en Drinken is een lunchroom/ restaurant met een ongedwongen sfeer en een knipoog naar Brabant. Wat eet je hier? Een greep uit het menu: vergeten groentes, streek producten, black angus, Livar varken. De moderne verlichte bar contrasteert prettig met de wijnselectie zo groot als de muur. Ze lanceren regelmatig acties via hun social media kanalen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Tafel Eten&Drinken

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00
- Wijnbar 12:00 - 23:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren
Robert_Ehv .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vriendelijke ontvangst en goede service door de gastheer en vrouw. Aan t einde van de maaltijd kwam ook de kok even langs om te vragen hoe het was geweest. Wij zaten prima aan een tafel met veel ruimte eromheen waardoor onze spullen en onze baby genoeg plek hadden. Het eten zelf was niet bijzonder, maar wel lekker, en dat is het belangrijkste.
astrid199 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij hebben er zelf voor gekozen om dicht bij de open terrasdeuren te zitten. Vanwege het warme weer was het zeer levendig op het terras en ook de vele optrekkende motoren waren soms storend hoorbaar. De eigenaresse vond het desondanks nodig zich hiervoor te verontschuldigen; een gewaardeerd gebaar.
Claire A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Laat ik positief beginnen: de kwaliteit van de gerechten is goed. Het restaurant heeft een prima kok in dienst. Aanraders zijn de gegrilde kip en de bavette.
Qua bediening en organisatie komt het geheel echter knullig over. Het begint al bij de ontvangst. We komen binnen. Er is één dame in de bediening die ons niet ziet of geen tijd voor ons heeft en uitvoerig het menu uitleg aan twee gasten, overigens met een vaatdoekje in de hand.
Vervolgens komt er een andere dame aan rennen die snel haar tas en jas weglegt en ons naar onze tafel brengt.
Allebei vriendelijke dames die hun best doen, maar er is te weinig bediening. Ze kunnen het niet aan.
Een wachttijd van een uur tussen elke gang vind ik extreem lang, te meer daar we niet om 18.30 en ook niet om 19.00 uur terecht konden, maar er toch echt om 18.15 uur moesten zijn. Vervolgens duurt het een uur totdat het voorgerecht komt. We hebben er iets van gezegd en krijgen als antwoord: het is druk vanavond. Ik vind dat een restaurant het aantal tafels dat het heeft aan moet kunnen en anders moet je minder reserveringen aannemen. Een klant heeft er geen boodschap aan dat het druk is. Vervolgens op klagerige toon zeggen:"En als er iemand ziek is in de keuken?" is ook niet een slimme klantvriendelijke benadering. Tip: excuseer je, geef de klant gelijk en maak het goed met een extra drankje .
Ten slotte: laat iemand nog eens kritisch naar de menukaart kijken. Stampot kun je niet eten, samen met je kip ergens achterstaan is vreemd, robuste plankjes ken ik niet en dan nog de nodige tikfouten.
Jammer om bij weggaan de kok rokend voor het restaurant aan te treffen. ik vind het geen visitekaartje.
Aangezien het belangrijkste, namelijk de kwaliteit van het eten, in orde is, kan het goed komen met dit restaurant maar dan moet er wel een flinke slag gemaakt worden en dat is meer dan wat puntjes op de i zetten.
Erika V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geen aanrader. Er werd vergeten rekening te houden met aangegeven dieetwensen. Eten was erg zout. Gerechten weinig verrassend. Bestelde glas wijn voor bij voorgerecht werd pas geserveerd nadat het voorgerecht al op was.
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Eten was prima.Serveren voorgerecht en hoofdgerecht ging goed, maar het dessert hebben wij na ruim een uur wachten geanuleerd. Vonden we echt veel te lang.Geen idee wat de oorzaak was.
Over de betaling met korting was men heel schappelijk. Wij waren met 5 personen en men telde gewoon de helft van de prijs.Dat was weer wel prettig.Jammer van het toetje..
sopra53 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eten voortreffelijk, mooi opgediend, bediening voortreffelijk. Foutje met hoofdgerecht werd prima opgelost, en we kregen nog extra wijn erbij. Erg aangenaam!
zietze .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten via de AH actie. Gerechten zijn mooi en smakelijk en de sfeer is heel lekker relaxed. Zonder de AH actie wel redelijk aan de prijs dus in dat geval weet ik niet of we daar zouden gaan eten.
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Zeer rustige avond, maar prima gegeten!
H O.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Lekker gegeten. Jammer dat se viskeuze erg beperkt is
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Lekker gegeten en gezellige behulpzame bediening!
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
De beste kip van Brabant. Echt de moeite waard en zeer betaalbaar !!! Goede friet. Smaakvolle salade. Zeer gastvrij. Bediening is super attent.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten met vrienden in een gezellige en gemoedelijke sfeer. Gastvrije en vriendelijke bediening. Prima prijs- kwaliteitverhouding. Zeker een aanrader voor zowel lunch als diner!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was lekker! Leuk om de menukaart op een iPad te krijgen. De zandloper bij de thee was een grappig detail.
Het restaurant was (rond lunchtijd) goed gevuld en daar had men blijkbaar met de personele bezetting niet op gerekend. Het duurde lang voordat we geholpen werden en de haast daarbij was overduidelijk. Na het eten wilden we graag nog koffie en thee bestellen, maar dat is ons niet gelukt; we kregen gewoon de kans niet, zelfs op het onbeleefde af.
Voor de kwaliteit van het eten zou ik nog terug willen gaan, maar door de slechte bediening zal dat niet snel gebeuren.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden gelucht met de AH zegelkaart, dus als prijs kwaliteit erg gunstig. En anders denk ik precies goed. menukaart erg modern via tablet, maar no beetje onhandig voor mij. Het eten was heerlijk, goed advies gekregen, en het brood heb ik nog nooit zo vers en krokant gegeten als hier. De Tafel is een echte aanrader, in ieders geval voor de lunch. Diner zullen we ook wel eens gaan proberen.
Renée J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
De sfeer was goed en de bediening erg vriendelijk! We hadden gekozen voor de etagere van voorgerechten en deze was erg uitgebreid. Zeker geen te kleine porties, maar lekker kunnen genieten van alle lekkere voorgerechten op de kaart. Het hoofdgerecht werd snel - net niet te snel - uitgeserveerd en was ook van prima kwaliteit. De desserts waren om de vingers bij af te likken :-). Wij waren er op een dinsdagavond. Het was erg rustig binnen. Meer gasten was fijn geweest voor de sfeer, maar we hebben ons geen moment ongemakkelijk gevoeld.
ellyvangompel .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Al vaker gegeten bij de Tafel. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening en lekker eten. Een aanrader!De surf & Turf was erg lekker. De diamanthaas was heerlijk mals.
vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten. Wij waren er voor de lunch. Soep, salade en hamburger waren van goede kwaliteit. Snelle bediening. Niets op aan te kmerken
Meeke S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Waren met ons zessen. Alle zes dames waren zeer tevreden over het eten- de ontvangst door de gastheer en de begeleiding met het bestellen wat betreft uitleg van de lunchgerechten. Gaan hier zeker nog een keertje met ons allen heen en misschien nemen we de volgende keer onze wederhelften mee voor een diner. Was leuk en gezellig en het voornaamste is : het was lekker !!!
HUMARIA H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Afsluitende koffie niet warm, dit gemeld bij afrekenen, zou naar gekenen worden.
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ontvangst was hartelijk, gerechten waren goed, m.u.v. één hoofdgerecht waarbij aanpassingen zouden gebeuren, was toegezegd, echter bij het uitserveren bleek dat er geen rekening mee was gehouden, dus teruggegeven. Het zou opnieuw worden uitgeserveerd, maar toen wij ons eten op hadden was het nog niet geserveerd, deze persoon heeft dus geen eten gehad. Werd wel een gratis glaasje wijn voor gegeven, maar dat voedt niet echt. Ook het uitserveren van de drankbestellingen duurde vreselijk lang, kwam door ziekte van personeelsleden volgens de eigenaar.