De Tafel Eten&Drinken

Grote Berg 4 5611 KK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant De Tafel Eten&Drinken

Wijn tot aan de muur

De Tafel Eten en Drinken is een lunchroom/ restaurant met een ongedwongen sfeer en een knipoog naar Brabant. Wat eet je hier? Een greep uit het menu: vergeten groenten, oesters en black angus. Het moderne van de groenverlichte bar contrasteert prettig met de wijnselectie zo groot als de muur. Ze lanceren regelmatig acties via hun social media kanalen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Tafel Eten&Drinken

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00
- Wijnbar 12:00 - 23:30

• Af te huren
Meeke S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Waren met ons zessen. Alle zes dames waren zeer tevreden over het eten- de ontvangst door de gastheer en de begeleiding met het bestellen wat betreft uitleg van de lunchgerechten. Gaan hier zeker nog een keertje met ons allen heen en misschien nemen we de volgende keer onze wederhelften mee voor een diner. Was leuk en gezellig en het voornaamste is : het was lekker !!!
HUMARIA H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Afsluitende koffie niet warm, dit gemeld bij afrekenen, zou naar gekenen worden.
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ontvangst was hartelijk, gerechten waren goed, m.u.v. één hoofdgerecht waarbij aanpassingen zouden gebeuren, was toegezegd, echter bij het uitserveren bleek dat er geen rekening mee was gehouden, dus teruggegeven. Het zou opnieuw worden uitgeserveerd, maar toen wij ons eten op hadden was het nog niet geserveerd, deze persoon heeft dus geen eten gehad. Werd wel een gratis glaasje wijn voor gegeven, maar dat voedt niet echt. Ook het uitserveren van de drankbestellingen duurde vreselijk lang, kwam door ziekte van personeelsleden volgens de eigenaar.
veroniqu .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Enthousiaste ontvangst en alle gelegenheid om zelf een tafeltje uit te zoeken. Daarna club sandwich bestelt, deze kwam snel en was erg smakelijk. Mijn lekkerste broodje tot nu. En daarna er ook maar een hoeven afrekenen is natuurlijk helemaal top maar ook zonder deze aanbieding zou ik terugkomen! Echt prima!
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We zijn goed ontvangen. Uitermate vriendelijk personeel dat ons voldoende aandacht geeft. We voelden ons goed verwend. Tempo van bedienen goed. Heerlijk wat tijd tussen de gangen. Leuk was dat de kok ook nog even kwam vragen of alles goed was. Eten was heerlijk.
Dorothé W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
De kaart is nogal oubollig qua gerechten en zeker als je geen grote vleeseter bent, heb je weinig keuze. Maar alles is wel echt vers gekookt en met mals vlees. Voor vleeseters is dit dus wel een aanrader.
wilhelmienfrunt .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het is een gezellig en sfeervol restaurant. Het personeel is erg vriendelijk. Maar buiten de acties vind ik de prijzen aan de hoge kant.
Jolan D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We vinden De Tafel een aardig restaurant het is zeker Geen eetcafe!
De kaart is niet erg uitgebreid, maar onze mening is liever minder keuze en goed dan teveel en wisselend!
Ik koos voor een surf en turf het vlees medium. Was erg lekker maar het vlees was eerder rauw dan medium echt op t randje. De kok kwam bij ons aan tafel om te vragen hoe we gegeten hadden en toen hebben we dat wel gezegd hij was blij met het aandachtspunt en reageerde prima!
Ook de bediening was netjes niet te amicaal maar je voelde je er wel thuis.
kortom leuke avond gehad
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gewoon prima eten en een ruime keuze in wijnen. De bediening was ook erg vriendelijk. Het was er wel erg rustig. Toen we net uitgegeten waren, kwam er een groep dronken, luid lallende mannen binnen, die daarna van de eigenaresse ook een microfoon kregen. Een lachwekkend tafereel, maar ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is als je nog zit te eten.
HHMG H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Ze zitten er nu 15 maanden daar met een goede formule gecombineerd met hard werken!Het eten is goed en ook de servering!Prima restaurant om een dagje shoppen af te sluiten met een voortreffelijk diner of lunch!!
astrid199 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wat een feestje!
Hartelijke begroeting, uitstekende maaltijd (boterzachte hertenbiefstuk!) en mooie wijnen.
Bovendien, ondanks de AH kortingsactie niks tweederangs menu, maar gewoon uit de menukaart kiezen wat je lekker vindt.
Een absolute aanrader!
jwmmerks .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Weer eens heerlijk samen gegeten met lekkere wijn. Goede bediening en vooral complimenten voor de kok! Komen hier graag eens terug.
Lenny H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Toen wij er waren, was een grote groep gasten aanwezig die erg luidruchtig waren. Of dit iedere avond zo is, weten we uiteraard niet. Wij vonden het in ieder geval op dat moment storend. Voor het overige is het restaurant prima, lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Tonie S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij zijn hier gaan luchen op een zondagmiddag. De gastvrouw was erg vriendelijk en gaf ons een warm en welkom gevoel. De service was goed en de inrichting was zeer sfeervol. De mosterdsoep is zeker een aanrader, want deze is heerlijk gekruid. Verder was het vlees mals en zag de burger er verrukkelijk uit (en dat was ie ook!)
j.raggers .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Deze keer in Eindhoven gegeten. Keurige bediening met veel aandacht. Gerechten helemaal okee. Niet teveel en niet te weinig. Stoofpotje kip is aan te raden. Komen nog een keer terug als we in de buurt zijn.
Lucille A.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Enorm lieve Brabantse mensen die echt rekening wilden houden met onze allergieën en daar het menu op hebben aangepast. Gezellige Brabantse gemoedelijkheid. Wel jammer dat de tafeltjes een beetje in de zaal los staan, meer planten ertussen?
cdevries .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Moderne gezellige inrichting met hoge en lage tafels. Eten prima maar wat wij altijd meemaken is dat als je het dessert hebt gehad zijn ze je vergeten. Dan moet je altijd hun aandacht vragen. En dat is overal hoor.
mvdongen1 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gastvrij, vlot, prijs- kwaliteit uitstekend. Heerlijk gegeten met goede wijn voorafgaand aan prachtig concert.
Een aanrader!
Ine65 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Als voorgerecht namen we de “Etagere De Tafel” voor 2 personen. Een originele presentatie met een keur aan gerechtjes, voor ieder wat wils. Voor de visliefhebber: mosselen, coquilles en zalmtartaar. Voor degene die van vlees houdt: kipkluifjes, een kipsalde en carpaccio.
Het hoofdgerecht: een Rack van Livar varken, heerlijk mals en uitstekend van smaak. Als garnituur allerlei seizoengroenten, met een lekkere bite.
Mijn tafelgenote nam de Tournedos van Black Angus. Erbij dronken een goede rode Merlot wijn. Die paste uitstekend bij de hoofdgerechten.
Aan een dessert zijn we niet meer toegekomen. De desserts op de kaart zijn meest nogal machtig en we hadden ons al zo tegoed gedaan aan de andere gerechten dat er geen plaats meer was voor een toetje. Volgende keer, als ik er ga eten (want een volgende keer komt er zeker) maar eens geen voorgerecht nemen en in plaats daarvan een dessert proberen, want ze zijn wel allemaal heel verleidelijk.
De bediening was helemaal top, vriendelijk en voorkomend. Het is ook een erg gezellig restaurant, modern en toch niet kil. Het verbaasde ons dat het er niet drukker was voor een donderdagavond. Dat kan natuurlijk aan de tijd van het jaar liggen. Het schijnt dat de tijd tussen Sinterklaas en Kerst, het in de horeca wat rustiger is.
Renée H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een prettige sfeer. De prijs/kwaliteit verhouding was goed. Omdat wij gebruik hebben gemaakt van de AH-dinerbon, was het helemaal uitstekend. De bediening is super vriendelijk en gastvrij. Wij hebben genoten en komen hier zeker terug. Een echte aanrader!