De Tafel Eten&Drinken

Grote Berg 4 5611 KK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant De Tafel Eten&Drinken

Wijn tot aan de muur

De Tafel Eten en Drinken is een lunchroom/ restaurant met een ongedwongen sfeer en een knipoog naar Brabant. Wat eet je hier? Een greep uit het menu: vergeten groenten, oesters en black angus. Het moderne van de groenverlichte bar contrasteert prettig met de wijnselectie zo groot als de muur. Ze lanceren regelmatig acties via hun social media kanalen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Tafel Eten&Drinken

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00
- Wijnbar 12:00 - 23:30

• Af te huren
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten met vrienden in een gezellige en gemoedelijke sfeer. Gastvrije en vriendelijke bediening. Prima prijs- kwaliteitverhouding. Zeker een aanrader voor zowel lunch als diner!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was lekker! Leuk om de menukaart op een iPad te krijgen. De zandloper bij de thee was een grappig detail.
Het restaurant was (rond lunchtijd) goed gevuld en daar had men blijkbaar met de personele bezetting niet op gerekend. Het duurde lang voordat we geholpen werden en de haast daarbij was overduidelijk. Na het eten wilden we graag nog koffie en thee bestellen, maar dat is ons niet gelukt; we kregen gewoon de kans niet, zelfs op het onbeleefde af.
Voor de kwaliteit van het eten zou ik nog terug willen gaan, maar door de slechte bediening zal dat niet snel gebeuren.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden gelucht met de AH zegelkaart, dus als prijs kwaliteit erg gunstig. En anders denk ik precies goed. menukaart erg modern via tablet, maar no beetje onhandig voor mij. Het eten was heerlijk, goed advies gekregen, en het brood heb ik nog nooit zo vers en krokant gegeten als hier. De Tafel is een echte aanrader, in ieders geval voor de lunch. Diner zullen we ook wel eens gaan proberen.
Renée J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
De sfeer was goed en de bediening erg vriendelijk! We hadden gekozen voor de etagere van voorgerechten en deze was erg uitgebreid. Zeker geen te kleine porties, maar lekker kunnen genieten van alle lekkere voorgerechten op de kaart. Het hoofdgerecht werd snel - net niet te snel - uitgeserveerd en was ook van prima kwaliteit. De desserts waren om de vingers bij af te likken :-). Wij waren er op een dinsdagavond. Het was erg rustig binnen. Meer gasten was fijn geweest voor de sfeer, maar we hebben ons geen moment ongemakkelijk gevoeld.
ellyvangompel .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Al vaker gegeten bij de Tafel. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening en lekker eten. Een aanrader!De surf & Turf was erg lekker. De diamanthaas was heerlijk mals.
vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten. Wij waren er voor de lunch. Soep, salade en hamburger waren van goede kwaliteit. Snelle bediening. Niets op aan te kmerken
Meeke S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Waren met ons zessen. Alle zes dames waren zeer tevreden over het eten- de ontvangst door de gastheer en de begeleiding met het bestellen wat betreft uitleg van de lunchgerechten. Gaan hier zeker nog een keertje met ons allen heen en misschien nemen we de volgende keer onze wederhelften mee voor een diner. Was leuk en gezellig en het voornaamste is : het was lekker !!!
HUMARIA H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Afsluitende koffie niet warm, dit gemeld bij afrekenen, zou naar gekenen worden.
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ontvangst was hartelijk, gerechten waren goed, m.u.v. één hoofdgerecht waarbij aanpassingen zouden gebeuren, was toegezegd, echter bij het uitserveren bleek dat er geen rekening mee was gehouden, dus teruggegeven. Het zou opnieuw worden uitgeserveerd, maar toen wij ons eten op hadden was het nog niet geserveerd, deze persoon heeft dus geen eten gehad. Werd wel een gratis glaasje wijn voor gegeven, maar dat voedt niet echt. Ook het uitserveren van de drankbestellingen duurde vreselijk lang, kwam door ziekte van personeelsleden volgens de eigenaar.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We zijn goed ontvangen. Uitermate vriendelijk personeel dat ons voldoende aandacht geeft. We voelden ons goed verwend. Tempo van bedienen goed. Heerlijk wat tijd tussen de gangen. Leuk was dat de kok ook nog even kwam vragen of alles goed was. Eten was heerlijk.
veroniqu .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Enthousiaste ontvangst en alle gelegenheid om zelf een tafeltje uit te zoeken. Daarna club sandwich bestelt, deze kwam snel en was erg smakelijk. Mijn lekkerste broodje tot nu. En daarna er ook maar een hoeven afrekenen is natuurlijk helemaal top maar ook zonder deze aanbieding zou ik terugkomen! Echt prima!
Dorothé W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
De kaart is nogal oubollig qua gerechten en zeker als je geen grote vleeseter bent, heb je weinig keuze. Maar alles is wel echt vers gekookt en met mals vlees. Voor vleeseters is dit dus wel een aanrader.
wilhelmienfrunt .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het is een gezellig en sfeervol restaurant. Het personeel is erg vriendelijk. Maar buiten de acties vind ik de prijzen aan de hoge kant.
Jolan D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We vinden De Tafel een aardig restaurant het is zeker Geen eetcafe!
De kaart is niet erg uitgebreid, maar onze mening is liever minder keuze en goed dan teveel en wisselend!
Ik koos voor een surf en turf het vlees medium. Was erg lekker maar het vlees was eerder rauw dan medium echt op t randje. De kok kwam bij ons aan tafel om te vragen hoe we gegeten hadden en toen hebben we dat wel gezegd hij was blij met het aandachtspunt en reageerde prima!
Ook de bediening was netjes niet te amicaal maar je voelde je er wel thuis.
kortom leuke avond gehad
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gewoon prima eten en een ruime keuze in wijnen. De bediening was ook erg vriendelijk. Het was er wel erg rustig. Toen we net uitgegeten waren, kwam er een groep dronken, luid lallende mannen binnen, die daarna van de eigenaresse ook een microfoon kregen. Een lachwekkend tafereel, maar ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is als je nog zit te eten.
HHMG H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Ze zitten er nu 15 maanden daar met een goede formule gecombineerd met hard werken!Het eten is goed en ook de servering!Prima restaurant om een dagje shoppen af te sluiten met een voortreffelijk diner of lunch!!
astrid199 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wat een feestje!
Hartelijke begroeting, uitstekende maaltijd (boterzachte hertenbiefstuk!) en mooie wijnen.
Bovendien, ondanks de AH kortingsactie niks tweederangs menu, maar gewoon uit de menukaart kiezen wat je lekker vindt.
Een absolute aanrader!
jwmmerks .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Weer eens heerlijk samen gegeten met lekkere wijn. Goede bediening en vooral complimenten voor de kok! Komen hier graag eens terug.
Lenny H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Toen wij er waren, was een grote groep gasten aanwezig die erg luidruchtig waren. Of dit iedere avond zo is, weten we uiteraard niet. Wij vonden het in ieder geval op dat moment storend. Voor het overige is het restaurant prima, lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Tonie S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij zijn hier gaan luchen op een zondagmiddag. De gastvrouw was erg vriendelijk en gaf ons een warm en welkom gevoel. De service was goed en de inrichting was zeer sfeervol. De mosterdsoep is zeker een aanrader, want deze is heerlijk gekruid. Verder was het vlees mals en zag de burger er verrukkelijk uit (en dat was ie ook!)