De Tafel Eten&Drinken

Grote Berg 4 5611 KK Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant De Tafel Eten&Drinken

Wijn tot aan de muur

De Tafel Eten en Drinken is een lunchroom/ restaurant met een ongedwongen sfeer en een knipoog naar Brabant. Wat eet je hier? Een greep uit het menu: vergeten groenten, oesters en black angus. Het moderne van de groenverlichte bar contrasteert prettig met de wijnselectie zo groot als de muur. Ze lanceren regelmatig acties via hun social media kanalen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Tafel Eten&Drinken

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00
- Wijnbar 12:00 - 23:30

• Af te huren
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor de AH actie hadden wij de vrije keus uit de menukaart. De maaltijd was fantasievol met veel verse ingrediënten en van prima kwaliteit. Een lekker warm broodje met kruidenolie vooraf smaakte heerlijk. Een glas limoncello werd ons aangeboden en maakte het helemaal af.
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Netjes vooraf op de hoogte gebracht van de aangepaste kaart in verband met glow, maar ook dit menu was goed samengesteld
Carelverhart .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij kwamen, met reservering, om 14.00 uur voor de lunch. Het duurde 40 minuten alvorens wij onze salade kregen. Dit kwam met name omdat men druk was met andere zaken. Wij voelden ons totaal niet welkom. De salade was wel goed.
Jeff B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We maakten gebruik van de AH actie en bedachten dat het leuk zou zijn om te lunchen. Dat hadden we niet moeten doen. Niet omdat het uitermate rustig was, maar wel omdat de lunchkaart héél erg beperkt is. (kipsaté en hamburger). We hadden iets meer verwacht. Maar dat neemt niet weg dat het een uitstekend en comfortabel plekje is. Voor het diner lijkt het wat meer mogelijkheden te bieden. DE wijnen waren heerlijk en de bediening deed alle mogelijke moeite het ons naar de zin te maken.
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ontvangst was prettig en persoonlijk. Voortdurend aandacht voor je met de vraag of alles naar wens was. Eerlijke en lekkere gerechten. Er werd ons zelfs nog een drankje aangeboden. Een aanrader. Zullen we ook zeker aanbevelen bij vrienden, relaties en familie.
Dorus V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Lekker eten en erg vriendelijk personeel. Ook een limoncello van het huis gekregen. Ben uiterst tevreden over mijn bezoek.
Sacha G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prijs kwaliteit verhouding is zeer slecht. Maaltijdsalade portie van niks. Ruim 11€ voor ingrediënten die in de winkel amper 2€ kosten. Vreemde sfeer ook, rare wisselende muziekkeus en kunst van Herman Brood totaal misplaatst bij de rest van het interieur.
Luuk W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Mijn vriendin en ik hebben hier heerlijk gegeten. De gerechten smaken voortreffelijk en zijn ook nog eens mooi opgemaakt. De wijnen die we erbij gedronken hebben waren ook zeer goed. Dit alles in een ongedwongen, informele sfeer met gezellig personeel. Toppertje! Wij komen zeker terug.
Emmy D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Top restaurant. Heel goed gegeten. Coquilles en eend echte aanraders!!! Goede service, ook met dieetwensen werd heel goed rekening mee gehouden. Ik ga zeker nog een keer terug.
Aagje V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten en vooral ook super gastvrij ontvangen. Gezellig en ongedwongen sfeer met heel aardig personeel! We komen hier zeker nog eens terug :)
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Verrassing van de week. Ontzettend goed. Nieuwe kip op tafel concept is top. Wordt een vaste maandelijkse prik voor mij.
Miels V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Kwaliteit van de gerechten was zeer goed, maar omdat de gerechten op de kaart redelijk standaard zijn toch "maar" een "goed" gegeven. Service was erg vriendelijk en persoonlijk.
We hadden een AH-kortingsbon. Bij andere restaurants lees je wel eens dat je dan beperkt wordt in de keuze of de kwaliteit, maar dat was hier absoluut niet het geval. We konden uit de volledige kaart kiezen (er werd wel netjes aangegeven dat er dan bij 2 gerechten een toeslag werd berekend - prima).
Nickie D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij hebben gemixte gevoelens bij dit restaurant. De uitstraling van de zaak is vrij sjiek, maar de sfeer die men neerzet is dat niet. De service is onprofessioneel. De borden worden niet netjes op tafels gezet. We zaten aan een tafel voor vier dus er waren twee lege plekken. Vanaf de kant van de lege plekken worden de borden op tafel gezet. Personeel wordt aan onze tafel aangesproken over de cappucino die in staat te zakken en die ze dus aan ons moet geven. Telkens komt er een ander persoon aan onze tafel om ons te bedienen. We kregen een beetje het gevoel dat het personeel van een oude bruine buurtkroeg komt. Ze doen wel erg hun best en zijn vriendelijk! Sommige mensen zal deze manier van service wel aanspreken. Ons spreekt het minder aan.
We zijn er met de AH restaurantactie gaan eten. Je mag kiezen uit het hele menu dus dat is fijn! Carpaccio vooraf. Die kwam uit de vriezer en was nog ijskoud. Nadat we hier wat van gezegd hadden kregen we nieuwe. Deze was helaas nog steeds te koud. Varkenshaas en stoofpotje als hoofdgerecht. Deze waren beide prima. Toetje Cheesecake en crème brulee. Deze waren oke. Bij de cheesecake zou bijzonder ijs zitten met zeezout. Ik heb dat niet geproefd. Dus al met al een redelijke ervaring. Geen zonde van onze tijd en geld (met de actie) maar ik zou er niet eens gaan eten.
L.m.dekkers .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Zeer vriendelijk, gastvrij en prettige bediening. Zeer belangstellend. Eten is goed. Hoefde niet lang te wachten op het eten. We komen er zeker terug.
Jeffrey A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Goed gegeten en gedronken! Zeker voor herhaling vatbaar vooral het livar varken was heerlijk. En de wijnen waren ook heel lekker
Jeffrey A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken voor een zeer scherpe prijs !
Ook complimenten aan het personeel.
Ikzelf had een livar varken een echte aanrader.
Esther_eberwijn .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Tijdens ons weekendje Eindhoven bij De Tafel wezen eten. Heerlijk gegeten, flinke borden! En een verrukkelijke rode wijn gedronken. Bij de koffie kregen wij nog een limoncello van het huis. Geslaagde avond!
Fleur1993 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Ik ben afgelopen week voor het eerst wezen dineren bij de tafel, na al verschillende keren hier geluncht te hebben. Het eten is werkelijk verrukkelijk, de mosterd-sambal soep is echt een aanrader en ook de tournedos is erg goed! Vooraf krijg je een lekker broodje met huisgemaakte kruidenboter en na het eten een limoncello. De service is erg goed en de gastvrouw heel vriendelijk en gastvrij. Het leuke is dat je naast uitgebreid dineren ook gewoon een hamburger kunt pakken of alleen een wijntje drinken. Ik ben blij dat ik de tafel heb ontdekt en kom hier zeker terug!
Gingermaine .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
We hebben hier gelunchd. Soep was voortreffelijk. Mosterd sambalsoep met lenteuitjes. Heerlijk!!! Daarna een verrassend uitgebreidde etagere met vele verschillende smaakvolle hapjes. De bediening is goed, gezellig en erg amicaal. Wij hebben erg genoten van ons middagje in De Tafel en voelden ons daar erg welkom!
Carlijn A.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Gisteren uit eten geweest bij de Tafel. Het was jammer dat de keuze beperkt was met Groupon, terwijl de gerechten op het normale menu soms best bijzonder zijn. Je kon bijna niets kiezen wat je thuis niet zou maken. En de reden om uit eten te gaan voor ons is toch iets bijzonders proeven, helaas dus. Als voorgerecht mosterdsoep en tomatensoep. Lekker, maar niets bijzonders. Het hoofdgerecht tilapia, heel gewoontjes. Het andere hoofdgerecht couscous met yoghurtsaus en met een burger van paddenstoelen, de burger was wel erg lekker en verrassend, maar de rest van het gerecht was niet bijzonder, maar ook niet slecht. Het dessert was crème brûlée met ijs en slagroom. De crème brûlée was goed uitgevoerd en zeer lekker van smaak, maar had een iets dikker gekarameliseerd laagje mogen hebben, zodat je een krak hoort wanneer je er met je lepeltje op slaat. Het ijs was helaas niet zelfgemaakt en de slagroom kwam uit een spuitbus. De wijnen waren lekker en ze hadden redelijk wat keus aan lekkere wijnen. Het meisje uit de bediening had niet veel waren kennis, maar kwam na navraag wel met goede aanbevelingen aan of met een collega/leidinggevende met goed advies. Al met al teleurstellend na de hoge verwachtingen door de iens recensies en de kaart. Zou het daarom niet aanraden aan vrienden, maar slecht was het zeker ook niet.