De Tafel Eten&Drinken

Grote Berg 4 5611 KK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant De Tafel Eten&Drinken

Wijn tot aan de muur

De Tafel Eten en Drinken is een lunchroom/ restaurant met een ongedwongen sfeer en een knipoog naar Brabant. Wat eet je hier? Een greep uit het menu: vergeten groentes, streek producten, black angus, Livar varken. De moderne verlichte bar contrasteert prettig met de wijnselectie zo groot als de muur. Ze lanceren regelmatig acties via hun social media kanalen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Tafel Eten&Drinken

In de directe omgeving
  • : In de directe omgeving

Dinsdag t/m Zondag 17.:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant De Tafel Eten&Drinken

Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hadden geboekt online met de ah actie zegels.
Na drie maal bericht te hebben gehad en een bevestiging, wisten ze niets van onze reservering.
Aan AH zegels deden ze ineens niet, maar we konden wel drie kleine hapjes voor 24,50 bestellen.
We hadden nog voor geen 20,00 euro gegeten, en ze rekende toch op twee menuutjes voor 24.50
Op onze bon was ook geen specificatie van wat we gegeten hadden en het bedrag!
Heb er een hele nare nasmaak van, en heb zelfs er slecht van geslapen. we komen er nooit meer!!!!
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De kennismaking met het nieuwe concept van kleine gerechten met producten uit de streek was prima bevallen. In vergelijking met andere restaurants die dit aanbieden lag de kwaliteit hoger. Ook de huiswijn was heerlijk.
Loes P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Ruime keuze uit verschillende voor-, hoofd- en nagerechtjes. "
De "kleine" hapjes bleken toch ruime porties te zijn. Lekker gegeten!
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Mijn man en ik kwamen op de opgegeven tijd,ik vond dat we raar weren ontvangen heel rommelig.
Er werd ons verteld dat ze het menu om hadden gegooid, in de plaats van een 3 gangen menu 2e gratis werd het kleine hapjes eten de hele avond voor 24,95 p.p . Dat wij nog naar een voorstelling gingen kwam dat ons niet uit.
Maar raar toch dat ze dat zomaar mogen veranderen en dat ze de ah zegel actie gingen stoppen.

Gr. Jolande
Rina N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Erg lekker gegeten. Bediening was goed en vriendelijk. Omdat het zo warm was, stonden de deuren open. Dit was prettig alleen heb je dan wel overlast van het verkeer van de weg voor het restaurant.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
blijft een aanrader, waren er al eerde geweest. lekker aan het raam en heerlijk weer dus open deuren. gezellig zien wat er allemaal voorbijging
viergever-kooiman V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Verwacht hier geen hoogstaande gerechten, maar wanneer je zoals wij net zo'n 11 km hebt gewandeld in Zuid-Limburg en gebruikt dit restaurant in Eindhoven als tussenstop naar huis om wat te eten, kan je hier prima terecht, wij beiden hebben geen nagerecht nodig gehad . Bediening was zoals het behoord te zijn, niet lang wachten en aandacht voor de klant.
jardonan .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Helaas was het rustig waardoor de sfeer misschien iets minder gezellig was. Dat is jammer want het eten is prima en we zijn goed en vriendelijk geholpen.
Léan V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, er werd niet moeilijk gedaan om de gerechten wat aan te passen aan onze wensen.
Bediening was erg vriendelijk en de sfeer was goed. We zullen zeker vaker gaan eten bij de tafel eten en drinken.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker gegeten! Hoeveelheden zijn prima. Leuke kaart. Gezellige bediening doch niet heel ervaren. Leuk restaurant om naar toe te gaan. Met warm weer staan de ramen open en is er veel herrie van de straat. Rest was goed.
Lenny S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gebruik gemaakt van AH restaurantactie. Kwaliteit van het eten is goed, niet uitmuntend.
Bediening is rommelig. Bij binnenkomst konden ze onze reservering in eerste instantie niet vinden. Ook werd er geen uitleg gegeven over wat de actie in hield, daar moesten we zelf om vragen. (Keurige regeling overigens, alle gerechten -50% met een enkele uitzondering).
Drankjes werden gebracht nadat de gererechten uit geserveerd waren. Jammer als ze de puntje op de i zouden zetten zou dat de sfeer ten goede komen.
Mariekevo .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het is een prima restaurant met vriendelijke gastvrouwen. Wij hadden de gedeelde etagere als voorgerecht, waar hele lekkere dingen tussenzaten. De porties van onze hoofdgerechten waren ruim, we hebben daarom het nagerecht overgeslagen.
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ik kende De Tafel Eten&Drinken nog niet maar is erg goed bevallen! Lekker eten, gastvrije en vriendelijke bediening, centrale ligging aan het begin van de Grote Berg.
Robert_Ehv .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vriendelijke ontvangst en goede service door de gastheer en vrouw. Aan t einde van de maaltijd kwam ook de kok even langs om te vragen hoe het was geweest. Wij zaten prima aan een tafel met veel ruimte eromheen waardoor onze spullen en onze baby genoeg plek hadden. Het eten zelf was niet bijzonder, maar wel lekker, en dat is het belangrijkste.
astrid199 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij hebben er zelf voor gekozen om dicht bij de open terrasdeuren te zitten. Vanwege het warme weer was het zeer levendig op het terras en ook de vele optrekkende motoren waren soms storend hoorbaar. De eigenaresse vond het desondanks nodig zich hiervoor te verontschuldigen; een gewaardeerd gebaar.
Claire A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Laat ik positief beginnen: de kwaliteit van de gerechten is goed. Het restaurant heeft een prima kok in dienst. Aanraders zijn de gegrilde kip en de bavette.
Qua bediening en organisatie komt het geheel echter knullig over. Het begint al bij de ontvangst. We komen binnen. Er is één dame in de bediening die ons niet ziet of geen tijd voor ons heeft en uitvoerig het menu uitleg aan twee gasten, overigens met een vaatdoekje in de hand.
Vervolgens komt er een andere dame aan rennen die snel haar tas en jas weglegt en ons naar onze tafel brengt.
Allebei vriendelijke dames die hun best doen, maar er is te weinig bediening. Ze kunnen het niet aan.
Een wachttijd van een uur tussen elke gang vind ik extreem lang, te meer daar we niet om 18.30 en ook niet om 19.00 uur terecht konden, maar er toch echt om 18.15 uur moesten zijn. Vervolgens duurt het een uur totdat het voorgerecht komt. We hebben er iets van gezegd en krijgen als antwoord: het is druk vanavond. Ik vind dat een restaurant het aantal tafels dat het heeft aan moet kunnen en anders moet je minder reserveringen aannemen. Een klant heeft er geen boodschap aan dat het druk is. Vervolgens op klagerige toon zeggen:"En als er iemand ziek is in de keuken?" is ook niet een slimme klantvriendelijke benadering. Tip: excuseer je, geef de klant gelijk en maak het goed met een extra drankje .
Ten slotte: laat iemand nog eens kritisch naar de menukaart kijken. Stampot kun je niet eten, samen met je kip ergens achterstaan is vreemd, robuste plankjes ken ik niet en dan nog de nodige tikfouten.
Jammer om bij weggaan de kok rokend voor het restaurant aan te treffen. ik vind het geen visitekaartje.
Aangezien het belangrijkste, namelijk de kwaliteit van het eten, in orde is, kan het goed komen met dit restaurant maar dan moet er wel een flinke slag gemaakt worden en dat is meer dan wat puntjes op de i zetten.
Erika V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geen aanrader. Er werd vergeten rekening te houden met aangegeven dieetwensen. Eten was erg zout. Gerechten weinig verrassend. Bestelde glas wijn voor bij voorgerecht werd pas geserveerd nadat het voorgerecht al op was.
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Eten was prima.Serveren voorgerecht en hoofdgerecht ging goed, maar het dessert hebben wij na ruim een uur wachten geanuleerd. Vonden we echt veel te lang.Geen idee wat de oorzaak was.
Over de betaling met korting was men heel schappelijk. Wij waren met 5 personen en men telde gewoon de helft van de prijs.Dat was weer wel prettig.Jammer van het toetje..
sopra53 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eten voortreffelijk, mooi opgediend, bediening voortreffelijk. Foutje met hoofdgerecht werd prima opgelost, en we kregen nog extra wijn erbij. Erg aangenaam!
zietze .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten via de AH actie. Gerechten zijn mooi en smakelijk en de sfeer is heel lekker relaxed. Zonder de AH actie wel redelijk aan de prijs dus in dat geval weet ik niet of we daar zouden gaan eten.