De Taanderij

Meer informatie over restaurant De Taanderij

• Per boot te bereiken , Terras
Deboerveltrop .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Alweer gegeten bij de Taanderij. Heerlijk op het terras gezeten.
Parelgort is een echte aanrader. Ook weer gebruik gemaakt van het wijn arrangement. Het kaasplankje is ook heerlijk.
Evelieneva .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
De kwaliteit van het eten is goed echter niet in verhouding met de prijs. Je krijgt een goed stukje vlees met vier frietjes en betaald daarvoor 22,50. Zijn daarna nog maar een snackje op de hoek gaan halen. Voor kinderen is er weinig te krijgen en ijs hebben ze al niet eens. Kortom veel geld voor weinig en wij komen er niet meer terug.
Moppie50 D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Gisteren een middagje Marken "gedaan". Lunch bij de Taanderij met uitzicht op het IJsselmeer. Heerlijke wraps met gerookte kip, appel en een koriandersaus en krokante frietjes. Bij De Taanderij zit je een beetje uit de loop van de grote toeristenstromen en kun je aan de ene kant van het gebouw uitkijken over het schitterende haventje van Marken en aan de andere kant over het IJsselmeer. Reuze aardige en behulpzame bediening, een aanrader!
Conny-Elizabeth T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Kabeljauw met zalm.
Schone zaak met vriendelijk personeel.
Beetje zielig van de concurrentie om slechte recentie te schrijven.
Want de klanditie op Marken is groot genoeg voor iedereen.
Buurtj .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Sinds de nieuwe eigenaar fleurt het helemaal op! Wat een leuke plek! Bediening is vrolijk, drankjes zijn heerlijk en het eten... Dat smaakt naar meer! Zit er aardig vol in het weekend. Maar de keuken kreeg het vlot voor mekaar. O en bij het dessert.. Probeer de crème brulee!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Mooie plek, aan de haven met uitzicht op een watervlakte. Zeer beperkte kaart, heel bijzonder is dat van de 2 sauzen die men heef er één niet is. Aardige mosterdroomsoep gevolgd door redelijke biefstuk met wat salade en frieten, en tenslotte een Deense koffie. Als men zou hebben onthouden wat "rare"' betekend zou dat mooi geweest zijn, nu was er geen onderscheid tussen "rare" en medium te zien. De bediening was matig. niet snel, geen kennis van de niet zo uitgebreide bierkaart, één keer werd bijna een glas van mijn tafel geslagen met een bord. De mannen waren niet onvriendelijk, dat dan weer niet.
Sigrid H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Ligt op een mooie locatie , maar daar is letterlijk alles meegezegd! Nooit nooit meer ga ik er heen . Bediening is waardeloos , loopt er totaal niet voor de gasten ! Tosti's bestellen kan alleen tot 15 uur. Daarna soort lunch kaart , maar als je biefstuk wil die toch echt met champignonsaus op de kaart staat besteld , komt er geen champignonsaus bij ... Want zegt t personeel : dat geldt pas vanaf de avondkaart!! Vervolgens zit je om 17 uur te eten , wil je nog wat bestellen , zegt t personeel doodleuk , sorry de keuken is nu dicht want t personeel moet ook eten ! Omg . Ongelooflijk . Te triest voor woorden ...
Jean-marc B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
"We hadden een goede ervaring in dit restaurant. Het eten was lekker, het personeel was vriendelijk en aardig. We hadden gebakken mosselen en die waren erg lekker. Met friet en salade voor minder dan 10 euro. Ze hebben hier ook lekker bier van de tap.
Carina A.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Het ligt op een mooi plekje maar daar is eigenlijk alles mee gezegd. Op een mooie zonnige zaterdag op het terras, dat bijna vol zat, plaats genomen. Het duurde lang voordat wij iets konden bestellen en nog langer voordat de drankjes kwamen. Om ons heen liepen al diverse mensen weg die na drie kwartier geen eten maar ook zelfs geen drinken hadden gekregen. Andere gasten kregen niet eens de kans iets te bestellen. Twee (te) jonge meiden in de bediening, zonder ervaring. Er werd steeds met 1 of 2 glaasjes heen en weer gelopen; absoluut niet efficiënt. Gasten werden genegeerd. Het werd bijna hilarisch om met andere gasten te gokken wie het eerste iets op tafel zou krijgen. De koffie en wijn was prima en de broodjes daarna redelijk, absoluut geen hoogstandjes. Ook het afrekenen liep niet soepel. Jammer want er is zo veel meer uit deze plek te halen.
Berend D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
na een ochtendje volendam en marken ook bij de taanderij gegeten , een hamburger met friet , hoe lang kan zoiets duren zou je denken met heel weinig mensen op het terras , en ja hoor na drie kwartier eindlijk eten erg karig en maar een stuk of 6 frietjes per persoon ? en dat voor 9.50 euro , en dan het klapstuk mijn zoontje wou een tosti wij hadden het al op en de tosti kwam maar niet , heb ff stampij gemaakt daaro , deze restaurant is zeker geen aanrader , erg duur voor wat je krijgt
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Restaurant "De Taanderij" is gelegen aan de haven in Marken. We zaten op het terras met uitzicht op de haven, dus ambiance was OK. Helaas komt het eten en de service niet overeen met het goede gevoel, wat de haven van Marken geeft. De service was ongepolijst en chagrijnig en de eenvoudige lunch die we bestelden was schraal en dus te duur. Bovendien maakte de garnering op de borden geen verse indruk. Het gebrek aan concurrentie in Marken (er is slechts een andere restaurant aan de haven, naast een gebakken vis kraam) laat deze slechte prestatie voortbestaan. De toeristen komen toch wel. Het kan zoveel beter.