Meer informatie over restaurant De Swaenebloem

Jouw recensie over het restaurant De Swaenebloem

Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Tijdens een fietstochtje door het rivierenlandschap hebben wij hier geluncht en dat was een aanrader. Bediening is erg vriendelijk en gastvrij. Heerlijk buitenterras met een schitterend uitzicht over de Rijn. Interieur binnen is wat gedateerd maar wel gezellig. De kok verstaat zijn vak. Wij aten vooraf een heerlijke verse romige aspergesoep. Het hoofdgerecht was asperges met ham en een erg lekkere boter-ei saus. Als begeleidende wijn een goede Sauvignon Blanc. Wij sloten af met 1 van de erg lekkere toetjes. Aanrader!
Els W.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
absoluut geen aanrader. slechte koffie (poederkoffie) Pannenkoeken klef en niet goed doorbakken. waterige wijn zonder smaak. op klachten wordt niet gereageerd. personeel niet professioneel.
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wat hebben we hier genoten van heerlijk eten: asperges, eendenborst en varkenshaas. Desserts: in 1 woord verrukkelijk en prachtig opgemaakt. Grote complimenten voor de Kok! De bediening is vriendelijk. De locatie is mooi, je kijkt uit over het water, parkeerruimte voldoende, buiten terras aanwezig. Toiletten schoon. Kortom: alles dik in orde en dat voor een alleszins aanvaardbare prins. Hier rijd je graag even voor om!