Over het restaurant De sushimeisjes

Dol op sushi ? Dan moet je in Den Haag echt even langs twee meisjes die niets liever doen dan sushi maken. Vers, bijzonder en snel! Als je bijvoorbeeld een feestje hebt en je wilt bijzondere hapjes bij de borrel, is dit de beste plek om verse sushi af te halen. Alles is hier dagvers en wordt op het allerlaatste moment gemaakt. Verser kan dus bijna niet. Proef je ook, want als je hier eenmaal van gegeten hebt, kom je zeker nog eens terug!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De sushimeisjes

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Zondag t/m donderdag 16.00 - 21.00
Vrijdag en zaterdag 16.00 -21.30 uur

9,2
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
F.D. D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Op vrijdag rond acht uur gegaan. Tentje vol, maar we konden nog aan de bar zitten. Supervriendelijke bediening, leuke sfeer. Uitstekend eten, mooi op gemaakt en goed uitgebalanceerde smaak. Erg goede prijs kwaliteit verhouding. En lekkere chocolade cheescake.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijke sushi, creatief gemaakt, goede en aardige bediening. Het is wel wat druk en vol, waardoor het best lawaaiig is, maar de smaak maakt veel goed.
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Prima sushi gegeten. plezierige bediening.
Daniel A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Het eten hier wordt met enorm veel creativiteit en passie gemaakt! Enorm genoten van de verschillende combinaties. Echt een aanrader!

Hoi Daniel,

Het eten hier wordt hier inderdaad met enorm veel creativiteit en passie gemaakt! Bedankt voor je compliment!! Zijn we erg blij mee :-)

Zijn stiekem nog wel benieuwd hoe we de service kunnen verbeteren nav het cijfer 6.

Myrthe E.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Sushi om voor terug te komen! Echt heel erg lekker :) Enige minpuntje van het restaurant: de toegangsdeur laat veel kou binnen en de in- en uitloop is vanwege afhalen en bezorgen erg hoog. Als je vlak bij de deur zit heb je hier wat last van. Gordijn voor de deur zou wellicht helpen.
Hoi Myrthe,

Bedankt voor je recensie! En ook voor je feedback. Het is inderdaad een goed aandachtspunt voor ons. We zijn er al een tijdje mee bezig, we hopen het snel te regelen!

Nina R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Super lekker gegeten en gedronken. De sushi smaakte heerlijk, echter waren de stukjes nogal groot. Voor de rest helemaal top!

Hoi Nina

Bedankt voor je recensie! En ook voor je feedback, we gaan er op letten.

manonjousset .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijke sushi (en toetjes) & top personeel! Prijs-kwaliteit heel goed. Allemaal vers bereid, leuke sfeer, wel krap maar dat maakt niet uit. Ik heb mijn volgende bezoek alweer gepland :-)
Hoi Manon,

Wat leuk! Bedankt & graag tot snel!! :-)

Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gisteren voor het eerst met een vriendin hier gegeten. In het begin was het erg rustig, we kregen een tafel in de hoek wat enigszins krap was. Na een tijd werd het drukker, gelukkig hadden wij toen ons eten al snel gekregen. Ik kan me voorstellen dat als het druk is, de service wat op zich kan laat wachten maar wij hebben er geen problemen mee gehad. De sushi zelf was heerlijk - de beste sushi die ik tot nu toe op heb. We hadden de sushi-mix, genoeg voor 2 personen, mooie prijs en lekkere variatie. Duidelijk te proeven dat er veel zorg aan is besteedt. Al met al een aanrader en ik ga er zeker nog een keer voor terug, ook al is het meer dan een uur reizen.
Hoi Sanne,

Super leuk om te horen dat jullie zo ver reizen om bij ons te kunnen eten!
En bedankt voor je positieve recensie!

Tot snel!

Michiel R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Schot in de roos! Leuke tent en prima eten.
Hoi Michiel,

Bedankt! Hopelijk tot snel!

floorj88 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gisteren bij de Sushimeisjes gegeten samen met vier vriendinnen. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en stond er een leuk rond tafeltje voor ons klaar in het midden van de zaak. De zaak zelf is niet erg groot maar wel gezellig ingedeeld. Vriendelijke bediening, en de sushi! Wow, wat is die goed. We waren allemaal een minuutje stil tijdens de eerste sushi hapjes. Echt alles was goed, goede wijn, heerlijk eten, gezellige setting. Kortom een aanrader als je een sushi liefhebber bent!
Hoi Floor,
Super bedankt voor je recensie! Zijn we heel erg blij mee! :-) Hopen jullie hier snel weer te zien!!
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Te vaak langs gelopen, nu eindelijk naar binnen.
19.00 uur, gezellig gevuld voor een maandag avond.
De inrichting is eenvoudig en zonder pretentie.
Bij een volle bezetting zal het wat gehorig zijn en moet het -ter zake kundige- personeel zich tussen de tafeltjes door wurmen. Er was alle tijd voor ons en de gerechtjes kwamen met het juiste tempo op tafel.
De hoofdzaak, het eten. Simpelweg erg goed, aangename combinaties met mooie smaken.
Men kende feilloos de samenstelling van alle 10 de combinaties welke wij bestelden.
Vakmanschap. Zowel in de keuken als in de bediening.
Samenvattend een aanrader.
Hoi Pieter,
Bedankt voor je recensie!!
Leuk dat jullie er waren & hopelijk tot snel!
Nadeche K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat hebben wij genoten van een heerlijke avond bij de sushimeisjes. Na het volgen van de oogverblindende foto's op instagram hebben we de stap genomen en gereserveerd. Een gezellige avond met leuke, vriendelijke en goede service door de bediening. We komen niet uit de buurt, maar we komen zeker snel terug en ook om sushi te halen voor de rest van de familie. Een aanrader dus!
Deniesje01 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Na al vaak besteld te hebben bij de Sushimeisjes zijn wij gister voor het eerst bij de meisjes op visite geweest in de Prins Hendrikstraat. Super relaxed en gezellig. Buiten op het terras wat gedronken en binnen gegeten. Alles is mogelijk. We hadden het sushimenu voor 2 personen en de springroll met krab. Alles was zo lekker en vers. Je moet geen haast hebben, maar dat vonden wij juist prettig. De ongedwongen en relaxte sfeer. Wederom thumbs up meiden!
Bedankt voor je recensie! Leuk dat jullie er waren en tot de volgende keer! Liefs Lisa & Nicole
Koen .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Sushi zag er goed uit! Helaas was de bediening erg traag en niet oplettend. Daar moeten ze echt wat aan doen, we proberen het over half jaartje nog eens.
Beste Koen, bedankt voor je feedback. En ook zeker voor je compliment! Wat betreft de bediening zouden wij graag willen weten wanneer jullie bij ons zijn geweest, zodat we eraan kunnen werken. Graag zien we jullie nog eens terug. Met vriendelijke groet, Nicole en Lisa
Nicky B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wat een heerlijke sushi's! Je proeft hoe vers ze zijn en de smaakcombinaties zijn onwijs goed. Wij hadden de spicy tuna, Rainbow, crispy garnaal en de boontjes. Boontjes zijn ook een absolute aanrader voor erbij!! Wij gaan in ieder geval nergens anders meer onze sushi halen, wij zijn verkocht aan de sushi's van de Sushimeisjes!
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Klein restaurantje in een leuke straat in Den Haag. Heerlijke sushi gegeten tegen een betaalbare prijs. Wij hadden met zijn tweetjes het tweepersoonsmenu voor € 35 en dat was meer dan genoeg voor ons. Van alle sushirestaurants waar ik geweest ben by far de beste prijs-kwaliteit-verhouding. Gewoon doen!
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Superlekker, dit nieuwe sushirestaurant in het Zeeheldenkwartier. Echt lekkere verse sushi, voor je neus bereid en heerlijk smakelijk met verrassende combinaties. De cruchygarnaalrol en de volcanorol, echt heerlijk. Ook leuk vlot personeel in een aparte ambiance.
Als je van sushi houd, moet je dit zeker een keer proberen!