Over het restaurant De sushimeisjes

Dol op sushi ? Dan moet je in Den Haag echt even langs twee meisjes die niets liever doen dan sushi maken. Vers, bijzonder en snel! Als je bijvoorbeeld een feestje hebt en je wilt bijzondere hapjes bij de borrel, is dit de beste plek om verse sushi af te halen. Alles is hier dagvers en wordt op het allerlaatste moment gemaakt. Verser kan dus bijna niet. Proef je ook, want als je hier eenmaal van gegeten hebt, kom je zeker nog eens terug!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De sushimeisjes

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m woensdag is de keuken geopend van 16.00 uur tot 21.00 uur. Op donderdag t/m zondag van 12.00 tot 21.00 uur.

9,5

Jouw recensie over het restaurant De sushimeisjes

Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk kwalitatief hele goede sushi. De tafeltjes zijn wel erg klein als je met 3 personen er aan moet zitten. Er tussendoor lopen is lastig. De smaak van de sushi maakt heel veel goed.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Had 2 weken van te voren gereserveerd met de raag of we op de bank konden zitten. Op de dag zelf werd ik gebeld of we een uur eerder konden, was niet mogelijk voor ons, gaf aan dat we het dan prima vonden om aan een tafel te zitten. Uiteindelijk waren we aan de bar geplaatst aan het raam. Buiten het feit dat het niet echt comfortabel eet en zit, was ik teleurgesteld dat ik ruim van te voren gereserveerd met een specifiek vraag. Jammer want jullie eten is echt top! Misschien een tip om het in de toekomst te voorkomen, eerder de reserveringen checken?
Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Oprecht de lekkerste sushi die ik ooit gegeten heb (en dat heb ik vrij vaak gedaan :)) en leuke plek en zeer aardige bediening. Hopelijk komen ze snel ook naar Amsterdam!
Manuela R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Het is nu de vierde keer dat ik hier gegeten heb, en het was wederom heerlijk !
Jan Hendrik G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijke sushi! Goede prijs kwaliteit verhouding.
Kimberly S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We waren met een grote groep maar ze gingen super flexibel met ons om. Dit was een aangename verrassing vooral omdat het een klein restaurantje Is. Iedereen waas vrolijk en service was super! Heerlijk gegeten.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heel erg lekker en niet te duur.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ontzettend lekkere sushi en goede droge witte wijn, snelle service en vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten en vonden de prijs ook zeer redelijk. Echt een aanrader!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Erg leuk restaurant, een fijn avond gehad en vooral genoten van de heerlijke sushi !
Jong personeel, vriendelijk , komt alleen onervaren over maar gezellig rommelig !
Luc N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Was weer genieten! Best sushi there is. Vriendelijke bediening. Kortom genieten.
jovoogd .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Leuke zaak en attente bediening: nadat ze van mijn verjaardag hadden gehoord, kwam er bij de rekening een spekkoek met 2 sterretjes ... Heerlijke sushi in vergelijking met de vele sushi bars die wij inmiddels hebben bezocht!
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Erg lekkere Sushi, heerlijk gegeten, leuke en correcte bediening, in leuke buurt.
Dus het was geslaagd en we hadden een hele gezellige avond!
Maartje N.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Sushimeisjes heeft de beste sushi van Den Haag en is daarom mijn favoriete sushirestaurantje. Het eten is altijd heerlijk en het is een gezellige plek.
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Super lekkere en verse sushi! Uitgebreid werd het menu enthousiast verteld. En ondanks de drukte hoefde we helemaal niet lang te wachten. Het combimenu waar je een selectie van sushi krijgt is een groot aanrader. Ik kom nog eens terug!
Kenneth T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijke sushi!
Wel een beetje rumoerig..
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuk personeel, heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit dik voor elkaar. Als we in de buurt zijn gaan we weer????
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Er ging nogal wat fout in de service. Er was iets fout gegaan in het bonussysteem. Toen we aangaven dat we onze tweede sushi ronde niet hadden gehad na flinke tijd wachten, bleek de keuken inmiddels gesloten te zijn en hadden we beperkt keus in wat we konden bestellen.
Hoi Sanne. Bedankt voor je recensie. En nogmaals excuses voor gister. Naar ons idee hebben wij het goed gemaakt door jullie een gratis sushi rol te geven. Hopelijk zien we jullie snel weer! Met vriendelijke groet, Lisa en Nicole. De Sushimeisjes
GOLDI GRAZIELLA S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Dit restaurant was een aanrader van mijn fysiotherapeute in dezelfde straat. Kom er nu voor de tweede keer. Succes verzekerd ! Heerlijke sushi, vooral die krokante !
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Zo moet sushi zijn. Heerlijk vers bereid en optimaal van smaak. Wij hadden gekozen voor een sushi menu onder het genot van een flesje witte wijn, welke goed geprijsd was.
De avond afgesloten met cheesecake, lekkerste ooit gegeten!
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Was gezellige sfeer en persoonlijke bediening. Heerlijk eten!