Over het restaurant De sushimeisjes

Dol op sushi ? Dan moet je in Den Haag echt even langs twee meisjes die niets liever doen dan sushi maken. Vers, bijzonder en snel! Als je bijvoorbeeld een feestje hebt en je wilt bijzondere hapjes bij de borrel, is dit de beste plek om verse sushi af te halen. Alles is hier dagvers en wordt op het allerlaatste moment gemaakt. Verser kan dus bijna niet. Proef je ook, want als je hier eenmaal van gegeten hebt, kom je zeker nog eens terug!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De sushimeisjes

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag is de keuken geopend van 16:00 - 21:00 uur

9,5

Jouw recensie over het restaurant De sushimeisjes

Tjitske H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig, heerlijk en goede prijs
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ik ben fan!

Heerlijke, verrassende en mooi opgemaakte sushi, met heel vriendelijk personeel, lekkere wijn en gezellige ambiance.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk eten en vlotte, vriendelijke service.
Annemarieke H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Een heel leuk restaurantje, de sushi was echt goed. De gerechtjes werden niet al te snel achter elkaar gebracht, wat juist goed was (waar is de optie precies goed?!). Een klein verbeterpuntje was de openstaande deur - tocht!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heerlijk sushi
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heerlijk eten en je proeft echt dat alles dagvers bereid was! De zalm of tonijn tataki zijn aan te raden, die zijn echt lekker. Ze hebben het zo druk dat je zeker van tevoren moet reserveren, maar dat maakt de kwaliteit zeker niet minder, integendeel zelfs. Afhalen/bezorgen is ook een goede een goede optie indien je liever thuis wil blijven
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Voor de 2e keer in korte tijd hier gaan eten. Beviel weer prima. Absolute een aanrader, maar wel reserveren want ze zitten tjokke vol.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Super lekkere sushi, goede en gezellige service. Restaurant is alleen erg klein waardoor je erg op elkaar zit, verder echt een aanrader!
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk vers! Je eet je vingers erbij op.
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Top! Heerlijk restaurant. Perfect verse sushi.
Roela K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Gisteren bij de Sushimeisjes geweest met de verjaardag van mijn dochter. De meiden hadden zo lief een slinger opgehangen en feestmutsen op tafel gelegd. Ze wist bij binnenkomst gelijk waar ze naar toe moest en had een erg blij kind. We bestelden het menu voor 4 personen en viskoekjes. De sushi was onwijs lekker, de rijst was niet droog en de vis en groente heerlijk vers. De komkommersalade vonden wij iets aan de zure kant, maar smaken verschillen. Al met al een dikke pluim voor het eten en de aandacht voor onze dochtertje.
Wij moesten gelijk beloven hier vaker te komen eten. Dat gaan we zeker doen!
Bedankt meiden
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Moesten redelijk lang wachten op het eten maar de zaak zat helemaal vol en ook veel afhaalbestellingen dus snap het volledig. We komen hier zeker terug.
Nieuwe jongen in de bediening deed het erg leuk. Hij gaf aan dat het z'n tweede dag was, maar dat loste dat erg leuk op!
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Sushimeisjes bedankt voor een heerlijk diner! Super lekkere sushi, sashimi, oesters en wijn en haags bier natuurlijk! Super service ook. We hadden een klein beetje stress vanwege een voorstelling na het diner en jullie hebben met geweldige vriendelijke en vlotte service gezorgd voor een en ontspannen diner EN op tijd???? tot de volgende keer.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Leuke plek, gezellig, heerlijk eten, voor goede prijs. Beetje krapjes om te zitten maar we komen zeker terug.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Je moet reserveren. Op de bonnefooi is niet verstandig. Het is wat aan de krappe kant maar meer dan de moeite waard. Sushi vonden wij heerlijk. Knapperige nori en verse ingrediënten.
Hier rijden wij zeker nog een keer voor om.
Felix T.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Zondagavond bij de Sushimeisjes. Gemoedelijk druk, maar dat heeft een reden. De inrichting is knus maar de indeling van het restaurant bied genoeg ruimte. De bediening is vriendelijk en staat je kundig te woord over de menukaart. De sushi is van uitstekende kwaliteit, vers en fraai gepresenteerd. Het enige wat er op aan te merken valt is de ontbrekende smaakvariatie tussen de verschillende rolls. Deze waren t.o.v. elkaar soms wat vlak qua smaak en dat bood weinig spannends in het geheel. Maar over het algemeen topkwaliteit die inderdaad met liefde lijkt te zijn bereid.

Wij bestelden het sushimix menu voor 2 personen à €35, 30 stuks in totaal. En dat was verassend genoeg voor ons voldoende. Met het aanbod verassende speciaalbieren (waarvan de Kompaan 58 een aanbeveling is) en uitstekende wijnen tegen een gunstig tarief is het tijd om de ’All you can eat’ formule toch écht links te laten liggen. Bedankt dames! - Aanrader
Beste Felix,

Bedankt voor je uitgebreide recensie! Leuk dat jullie er waren :-) Hopelijk tot snel weer.

Groetjes Lisa en Nicole
De Sushimeisjes
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Een heel fijne plek met een fijne sfeer en mooie inrichting :)
Plekken als de Sushimeisjes zijn een succes doordat ze persoonlijk aanvoelen.
Bedankt Simone, hopelijk tot snel weer!! :-)
De tafel van Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten, echt goede sushi...
Komen zeker terug..
Bedankt Michiel, zien jullie heel graag weer terug!! :-)
chspaans .
We konden buiten zitten, het was erg mooi weer!
Heerlijk gegeten!
Dankjewel chspaans!! :-)
Lauran H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Lekkere sushi en smaken. vlotte en vriendelijke bediening. Kom hier vast terug.
Bedankt Lauran!! :-)
Mary Z.