Over het restaurant De sushimeisjes

Dol op sushi ? Dan moet je in Den Haag echt even langs twee meisjes die niets liever doen dan sushi maken. Vers, bijzonder en snel! Als je bijvoorbeeld een feestje hebt en je wilt bijzondere hapjes bij de borrel, is dit de beste plek om verse sushi af te halen. Alles is hier dagvers en wordt op het allerlaatste moment gemaakt. Verser kan dus bijna niet. Proef je ook, want als je hier eenmaal van gegeten hebt, kom je zeker nog eens terug!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De sushimeisjes

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag is de keuken geopend van 16:00 - 21:00 uur

9,4

Jouw recensie over het restaurant De sushimeisjes

Robert J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Great sushi
Wietske V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Geweldige concept! Nu nooit meer ergens anders sushi ;) bedankt meiden ????
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het was erg druk dus het duurde even voordat we geholpen werden. Eerste ronde duurde wat langer daarna ging het vlot. Vriendelijke bediening, heerlijke sushi en overige gerechten en goede prijs kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.
Francesvl .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Super lekker gegeten en ook de bediening was heel goed.
Ze hadden zelfs de tafel versiert omdat ik had aangegeven dat mijn vriend jarig was. Heel attent! We gaan hier zeker nog een keer heen.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heel goede kwaliteit sushi, erg tevreden. We hadden een sushi mix, en de prijskwaliteitsverhouding was helemaal top, een aanrader voor iedereen die fan is van sushi.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk eten! Niet makkelijk zitten op het terras.
Hoi Saskia,

Bedankt voor je recensie! Klopt, we zijn bezig met het terras te veranderen zodat je wat lekkerder zit!
Hopelijk tot snel.

D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het eten is heerlijk, maar alles er omheen is waardeloos. Er is een tijdsbestek waarin je moet eten. Ik werd om half 8 weggestuurd. Mijn drankje was nog niet op, We waren nog op een sushirol aan het wachten, waarvan bleek dat deze was vergeten aan te slaan en dus geen tijd gehad voor een dessert. De hele zaak stond vol met "afhaal" mensen. Zeer ongezellig. De keuken zag er onprofessioneel en ZEER rommelig uit. Bijna kinderlijk. Drank werd tussentijds niet opgenomen. Als je met een tijdsbestek wilt werken, zorg dan dat je niet lang op het eten hoef te wachten .
Bedankt voor je recensie.
Wat vervelend om te horen dat je het niet naar je zin hebt gehad bij ons. Ons restaurant is klein en er willen heel veel mensen bij ons eten. Om deze reden heeft elke tafel 2,5 uur de tijd, zeker in het weekend is dit echt nodig! Dit staat ook heel duidelijk op onze site vermeld als je wilt reserveren. Daarnaast is het ook aan jullie voorgesteld of jullie buiten wilden zitten, zodat jullie langer konden blijven tafelen. Echter is het zeker niet de bedoeling dat het in 2,5 uur niet haalbaar is om fatsoenlijk een dessert te kunnen eten, onze excuses hiervoor. Dit is zeker niet hoe we normaal gesproken werken! De keuken zag er misschien wat "kinderlijk" uit omdat er veel jonge mensen bij ons werken? Wij zijn daar SUPER trots op dat zij zo goed sushi kunnen maken. Fijn om te horen dat de sushi dan ook heerlijk smaakte. We willen je heel graag nog een dessert van het huis aanbieden de volgende keer dat je bij ons komt eten. Met vriendelijke groet, Nicole en Lisa De Sushimeisjes
martine S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Lekkerste sushi ooit, veel keus en verschillende smaken. erg vriendelijke en ongedwongen bediening, absoluut een aanrader!!
Hoi Martine,

Bedankt voor je recensie! Daar zijn we erg blij mee :-)
Hopelijk tot snel!

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Leuke sfeer, origineel, gastvrij
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk eten, aardige bediening en snel op je tafel. Alleen een klein beetje krap ingedeeld, mijn stoel zat vast tussen de mensen van de tafel naast ons
Hoi Joyce,

Bedankt voor je recensie. We snappen je helemaal, onze excuses hiervoor! Soms is de zaak inderdaad wat druk.. Misschien kun je de volgende keer aangeven aan welke tafel je wilt zitten? De tafels aan de muur zijn wat ruimer! :-)

Hopelijk tot snel!

Marlieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten. De sushi is fantastisch! Onze favoriet: de red dragon rol! Nieuw ondekt: de calamaris als starter! Ook super: tonijn tataki en natuurlijk een portie edamame!
Myrthe E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Ik kom altijd er graag bij de Sushimeisjes. De beste sushi die er is en heerlijke ginger ale / ginger beer. Helaas moesten we deze keer de bediening telkens zelf aanschieten om wat te bestellen.
Elma L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
De sushi was heerlijk, wijn goed, bediening vriendelijk. Alleen de 2 persoons tafeltjes zijn wel erg klein en krap, stoeltjes zitten niet echt comfortabel.
Meizi1989 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heel lekkere sushi: vers, origineel en romig. Redelijk goede service - door drukte duurde het een kwartiertje voor we een kaart kregen, maar soit! Misschien wel handig om te vermelden dat het tijdvak van twee uur niet geldt als je om 19.45 reserveert - want om 20.45 doet de keuken de laatste ronde.

Al met al, de beste sushi die ik ooit gegeten heb, supervriendelijke mensen en een gezellige, losse sfeer!
Liane V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
????‼️????????
Thirza N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Beste sushi die ik in NL heb gegeten. Inmiddels al een aantal keer geweest en elke keer weer zó lekker! En betaalbaar, ook belangrijk. Ik ga er speciaal voor naar Den Haag, 100% waard.
Anna P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Best sushi in town
Loes N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het was erg goed, goede bediening en de inrichting had iets minder vol gemogen maar wel heel gezellig!
Daphne F.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
De vis-bowl was heerlijk, prima prijs-kwaliteit verhouding. Mijn kinderen vonden de avocado-roll heerlijk en bestelden daar meerdere van. Het restaurant is heel klein, en slim ingericht.
Zeer vriendelijke en attente bediening, alsof het hun hobby is!
Jamie M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Leuk plekje waar je goed kan eten. Perfect voor een spontaan etentje waarna je lekker kan blijven borrelen. Een aanrader!