Over het restaurant De sushimeisjes

Dol op sushi ? Dan moet je in Den Haag echt even langs twee meisjes die niets liever doen dan sushi maken. Vers, bijzonder en snel! Als je bijvoorbeeld een feestje hebt en je wilt bijzondere hapjes bij de borrel, is dit de beste plek om verse sushi af te halen. Alles is hier dagvers en wordt op het allerlaatste moment gemaakt. Verser kan dus bijna niet. Proef je ook, want als je hier eenmaal van gegeten hebt, kom je zeker nog eens terug!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De sushimeisjes

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m woensdag is de keuken geopend van 16.00 uur tot 21.00 uur. Op donderdag t/m zondag van 12.00 tot 21.00 uur.

9,5

Jouw recensie over het restaurant De sushimeisjes

Merel V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ontzettend lekkere sushi en goede droge witte wijn, snelle service en vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten en vonden de prijs ook zeer redelijk. Echt een aanrader!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Erg leuk restaurant, een fijn avond gehad en vooral genoten van de heerlijke sushi !
Jong personeel, vriendelijk , komt alleen onervaren over maar gezellig rommelig !
Luc N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Was weer genieten! Best sushi there is. Vriendelijke bediening. Kortom genieten.
jovoogd .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Leuke zaak en attente bediening: nadat ze van mijn verjaardag hadden gehoord, kwam er bij de rekening een spekkoek met 2 sterretjes ... Heerlijke sushi in vergelijking met de vele sushi bars die wij inmiddels hebben bezocht!
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Erg lekkere Sushi, heerlijk gegeten, leuke en correcte bediening, in leuke buurt.
Dus het was geslaagd en we hadden een hele gezellige avond!
Maartje N.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Sushimeisjes heeft de beste sushi van Den Haag en is daarom mijn favoriete sushirestaurantje. Het eten is altijd heerlijk en het is een gezellige plek.
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Super lekkere en verse sushi! Uitgebreid werd het menu enthousiast verteld. En ondanks de drukte hoefde we helemaal niet lang te wachten. Het combimenu waar je een selectie van sushi krijgt is een groot aanrader. Ik kom nog eens terug!
Kenneth T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijke sushi!
Wel een beetje rumoerig..
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuk personeel, heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit dik voor elkaar. Als we in de buurt zijn gaan we weer????
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Er ging nogal wat fout in de service. Er was iets fout gegaan in het bonussysteem. Toen we aangaven dat we onze tweede sushi ronde niet hadden gehad na flinke tijd wachten, bleek de keuken inmiddels gesloten te zijn en hadden we beperkt keus in wat we konden bestellen.
Hoi Sanne. Bedankt voor je recensie. En nogmaals excuses voor gister. Naar ons idee hebben wij het goed gemaakt door jullie een gratis sushi rol te geven. Hopelijk zien we jullie snel weer! Met vriendelijke groet, Lisa en Nicole. De Sushimeisjes
GOLDI GRAZIELLA S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Dit restaurant was een aanrader van mijn fysiotherapeute in dezelfde straat. Kom er nu voor de tweede keer. Succes verzekerd ! Heerlijke sushi, vooral die krokante !
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Zo moet sushi zijn. Heerlijk vers bereid en optimaal van smaak. Wij hadden gekozen voor een sushi menu onder het genot van een flesje witte wijn, welke goed geprijsd was.
De avond afgesloten met cheesecake, lekkerste ooit gegeten!
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Was gezellige sfeer en persoonlijke bediening. Heerlijk eten!
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Great sushi
Wietske V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Geweldige concept! Nu nooit meer ergens anders sushi ;) bedankt meiden ????
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het was erg druk dus het duurde even voordat we geholpen werden. Eerste ronde duurde wat langer daarna ging het vlot. Vriendelijke bediening, heerlijke sushi en overige gerechten en goede prijs kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.
Francesvl .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Super lekker gegeten en ook de bediening was heel goed.
Ze hadden zelfs de tafel versiert omdat ik had aangegeven dat mijn vriend jarig was. Heel attent! We gaan hier zeker nog een keer heen.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heel goede kwaliteit sushi, erg tevreden. We hadden een sushi mix, en de prijskwaliteitsverhouding was helemaal top, een aanrader voor iedereen die fan is van sushi.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk eten! Niet makkelijk zitten op het terras.
Hoi Saskia,

Bedankt voor je recensie! Klopt, we zijn bezig met het terras te veranderen zodat je wat lekkerder zit!
Hopelijk tot snel.

Mvg, Lisa en Nicole
De Sushimeisjes
D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het eten is heerlijk, maar alles er omheen is waardeloos. Er is een tijdsbestek waarin je moet eten. Ik werd om half 8 weggestuurd. Mijn drankje was nog niet op, We waren nog op een sushirol aan het wachten, waarvan bleek dat deze was vergeten aan te slaan en dus geen tijd gehad voor een dessert. De hele zaak stond vol met "afhaal" mensen. Zeer ongezellig. De keuken zag er onprofessioneel en ZEER rommelig uit. Bijna kinderlijk. Drank werd tussentijds niet opgenomen. Als je met een tijdsbestek wilt werken, zorg dan dat je niet lang op het eten hoef te wachten .
Bedankt voor je recensie.
Wat vervelend om te horen dat je het niet naar je zin hebt gehad bij ons. Ons restaurant is klein en er willen heel veel mensen bij ons eten. Om deze reden heeft elke tafel 2,5 uur de tijd, zeker in het weekend is dit echt nodig! Dit staat ook heel duidelijk op onze site vermeld als je wilt reserveren. Daarnaast is het ook aan jullie voorgesteld of jullie buiten wilden zitten, zodat jullie langer konden blijven tafelen. Echter is het zeker niet de bedoeling dat het in 2,5 uur niet haalbaar is om fatsoenlijk een dessert te kunnen eten, onze excuses hiervoor. Dit is zeker niet hoe we normaal gesproken werken! De keuken zag er misschien wat "kinderlijk" uit omdat er veel jonge mensen bij ons werken? Wij zijn daar SUPER trots op dat zij zo goed sushi kunnen maken. Fijn om te horen dat de sushi dan ook heerlijk smaakte. We willen je heel graag nog een dessert van het huis aanbieden de volgende keer dat je bij ons komt eten. Met vriendelijke groet, Nicole en Lisa De Sushimeisjes