De Surinees

Zondag Gesloten
6,9
25doow03 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
met totaal geen verwachting er naar toe gereden.eigenlijk meer een afhaalrestaurant dan een restaurant. ongeveer 10 tafeltjes,en een groot aanbod .een roti en moksameti besteld.roti is duidelijk surinees maar niet slecht,moksameti geweldig,wat een feest.bediening is oke.voor een snelle hap oke,ik denk zelf dat het meer een afhaalfunctie heeft,en dat het ook de bedoeling is.al met al harstikke goed een blijvertje
Frea T.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Voor het eerst een maaltijd hier gehaald. Javaanse bami met kipfilet. De portie is ruim, maar ik verwacht toch echt wat groente hierbij en de smaak was heel erg flauw. Javaans eten heeft goede sterke smaken en dat vind je niet terug in het gerecht. Het leek op een gerecht van een Chinees. Geprobeerd.... Volgende keer weer naar een echt Surinaams eethuis voor smaak aan het eten
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Meerdere malen voor lunch broodjes meegenomen. Allemaal erg goed van smaak. Snel klaar ondanks drukte. Vriendelijk personeel. Broodjes zijn niet goedkoop maar de prijs-kwaliteit is gezien de omgeving zeker niet slecht. Je hebt wel het idee dat je in een afhaalsnackbar binnenkomt.
Arwin .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Gisteren gezellig weer eens langs geweest en heerlijk gegeten met 4 personen.

Mijn nieuwe favoriet is de grote garnalen gebakken in peper en zout. Andere gerechten welke ook de moeite waard zijn: Kip gebakken in peper en zout of een Moksi Metie (mix van tjau siew, spek en kip) gecombineerd met witte rijs / nasi / tjau min.

Ze hebben ook lekkere broodjes voor de lunch en andere snacks (telo, sate en soepjes). Ga zo door!

Linda S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Prima gegeten. Bediening was super: vriendelijk, snel en attent. Mocht zelfs proeven van een gerecht dat ik niet bestelde. Aanrader.
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Lijkt erop dat het Surinaams eten is nagemaakt door Chinezen. De roti is best ok, maar vooral de consistentie van de saus deed me erg denken aan die van gerechten van de afhaalchinees. Zelfde verhaal geldt voor de erg droge kipsaté. De broodjes zijn er wel heerlijk.
José Antonio R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Leuk en lekker buurtrestaurantje. Komen geregeld hier om even een snelle hap te eten. Prima roti, lekkere saté, goeie broodjes en heerlijke saoto soep! Vlotte en aardige bediening. Restaurant ziet er leuk en schoon uit.
Wanneke .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Redelijke roti en heerlijke rijst met eend gegeten.
De sfeer is meer van een afhaaltent dan van een restaurant, maar daar zijn ook de prijzen naar. Wel geschikt om snel even de lunchen, niet om uitgebreid te dineren.
Arwin .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Een nieuwe Surinaams-Chinese restaurant in de Theresiastraat waar we erg blij mee zijn. Ze hebben er heerlijke belegde broodjes. Een tip: probeer de "Dynamite", dit is een mix tussen tjau siew en kip Kerrie en op verzoek kan het broodje extra heet worden gemaakt mocht je van pittig eten houden.

Inmiddels al vaak langs geweest om zowel hier te eten als af te halen. Nasi, tjau min of saoto soep, ze hebben het allemaal en nog lekker ook voor een normale prijs. Verder is de bediening ook super vriendelijk en het restaurant zelf is mooi ingericht en netjes.

Wij gaan nu alleen nog naar de Surinees als we trek hebben in Surinaams / Chinese gerechten.
M B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Prettige zaakje, goede afhaalservice met lekkere gerechten. Surinaams/Chinees; eens iets anders dan de gewone Chinees. Het ziet er keurig en schoon uit; je kunt er ook eten, maar wij hebben nu twee keer iets gehaald. Goede prijs/kwaliteitverhouding. M.i. een aanwinst voor deze buurt, al weet ik natuurlijk niet hoe al die gerechten die op de uitgebreide kaart staan, zijn bereid. Tot nu toe hebben wij prima gegeten.