De Sultan

Breedpad 3 8442 AA Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant De Sultan

Voel je als een sultan in Heerenveen

Restaurant de Sultan is een knus Arabisch restaurant, gelegen in het centrum van Heerenveen. Hier word je werkelijk behandeld en bediend zoals een echte sultan het gewend is. De menukaart zit vol met voortreffelijke gerechten die geïnspireerd zijn door de Midden-Oosterse keuken!

Meer informatie over restaurant De Sultan

Dinsdag t/m Zondag 16.00 - 23:00
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Sultan

Marjan O.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Leuk restaurant, gastvrije bediening. Inrichting mag wel iets gezelliger. Eten was prima, vegetarisch gerecht was beetje sumier.
wienanda K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
alles top. ze mogen wel iets bet
er op hun serviesgoed letten; er mist nog weleens een hoekje. verder niks negatiefs te melden
Danny M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg leuk restaurant met zeer verrassend eten. Wij hadden een ruim assortiment van koude en warme voorgerechten en daarna allerlei hoofdgerechten.
willy.baars .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hartelijk ontvangen, in een vrolijke sfeer.Een mooi tafaltje in een 'oosters boudoir', waar heerlijk gevarieerd eten opgediend werd. Prachtige , heerlijk ruikende en smakende gerechten, met een lekkere spaanse Merlot. Het hele mediterannee gebied was vertegenwoordigd op ons bord, We hebben genoten. De bediening was vlot en heel aardig. Klaar voor een grapje, met oog voor onze wensen. Kortom, een prima avond, voor een redelijke prij, Een restaurant om door te geven aan anderen.
Kristas_tassen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima eten en goede en leuke sfeer. Restaurant is netjes ingericht. De bediening was erg behulpzaam en leuk dat ze het eten op een groot dienblad kwamen brengen.
cl.boumans B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor de 3de maal bij sultan wezen eten en opnieuw was het eten meer dan lekker en ruim voldoende. Hebben 3 x met de AH actie gegeten bij sultan en elke keer was het menu verrassend lekker en een streling voor het oog.
Marianne Louise K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
we hebben een leuke avond gehad en komen beslist nog eens weer. Ook zullen we de Sultan aanbevelen biji vrienden en kennissen.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was heerlijk, zeker de moeite waar om daar eens te gaan eten en ook werd er goed rekening gehouden met
de wensen van keuze in kruiden en allergieën.
C V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het is een klein, sfeervol ingericht restaurant. Bij binnenkomst, na een korte wandeling in een flinke regenbui, stonden we daar en werden we niet meteen vriendelijk ontvangen. Het voelde alsof we niet welkom waren, heel erg jammer!! We moesten zelf uitzoeken of we onze jas aan "de kapstok" wilden hangen, werd niet op gewezen of aangeboden. Ook wisten we niet wat we met onze natte paraplu aanmoesten..
Aan tafel zit je maar en wordt je een soort aan je lot over gelaten. Na verloop van tijd wordt er gevraagd of je wat wilt drinken, wat je krijgt en daar zit je maar.. Uiteindelijk hebben we maar gevraagd wat de bedoeling is, waarna we een uitleg kregen dat we een verrassingsmenu kregen..
We hadden dus totaal geen keus in wat we zouden eten, ook wisten we niet van te voren wat het ons zou gaan kosten, erg jammer!!!
Daarbij komt dat er per tafel, bij alle mensen met AH actie, naar willekeur wordt bediend. Het is dus per tafel verschillend. Kijk je naar de tafel die eerst bediend wordt wat zij krijgen, krijg jij wat anders. Volgens de bon, kon dat uiteindelijk nog verschillen in prijs ook..
Bij iedere ronde kregen we een supersnelle uitleg van wat we voor ons neus hadden staan. Fijn die uitleg, maar veel eten is vreemd voor ons, dus moeilijk te onthouden wat we eten als het zo snel wordt toegelicht...
Eten op zich was goed en veel, maar je moet er wel van houden. Zeker de voorgerechtjes waren zeer bijzonder..
De prijs die we achteraf voorgeschoteld kregen, was uitermate schrikbarend. Dat zou je echt van te voren moeten weten!!!
Eindelijk, bij het afrekenen kon de bediende lachen en vriendelijk spreken..
Nogmaals: de bediening kan vele malen beter, dan zou het veel gezelliger zijn om bij jullie te eten. De gastheer doet wel zijn best om een praatje te maken met de mensen. Maar de dames zijn emotieloos en kunnen zelfs nog niet eens vriendelijk zijn tegen elkaar.. Als dat anders zou zijn, zou het niet nodig zijn dat de gastheer komt praten..
Dat mensen bij de recensie aangeven dat de bediening vriendelijk is, geeft ons extra het gevoel dat wij, als persoon, niet welkom waren. We voelden ons alsof de bedienden "op ons neerkeken".
Goedenmiddag meneer/mevrouw van pel,
Wij hebben U recensie gelezen en wouden graag contact met U opnemen.
Zou U U telefoon nummer naar ons kunnen mailen naar ; desultanheerenveen@hotmail.com , of contact op kunnen nemen met ons via het telefoon nummer : 0513 - 622640

Hartelijk dank alvast.

Met vriendelijke groeten,
Eigennaar de Sultan
B. Bocutcu
pvangendt .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Hier kun je heel erg lekker eten. Vriendelijke bediening, prima gerechten en behoorlijk veel. Na afloop hebben we aan tafel nog even gezellig nagepraat met ik denk de eigenaar. Kortom, dit is een prima restaurant, een aanrader!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We werden heel goed ontvangen, de bediening was heel goed en persoonlijk. Het eten was fantastisch. We hadden alleen de pech dat er een groep vrouwen naast ons zat die zeer luidruchtig waren. Maar daar kan het restaurant niets aan doen.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We aten hier met AHdinerbon en dachten - zo wordt op de site aangegeven - voor 31 euro p.p. te dineren, wat dus niet het geval bleek te zijn. Let wel: de prijs is 38.30 euro. Jammer dat men hier niet transparant in is. Ook word je vooraf niet verteld wat de bedoeling is: hier hebben we zelf maar even naar gevraagd. Je gaat zitten en wordt dus verrast; het enige wat je kunt aangeven is of je ergens allergisch voor bent. Dit waren wat ons betreft minpunten. Het lijkt ons een kleine moeite om mensen direct aan tafel te vertellen wat hen de komende uren te wachten staat.
Maar....het eten zelf - en daar kwamen we toch voor - is verrukkelijk. Met name het hoofdgerecht en het nagerecht vonden we absoluut smullen! We hebben ons niet gestoord aan 'het geluid' waar eerder over geschreven werd en ook de bank vonden we prima zitten. Dit restaurant is echt een aanrader wanneer je de buitenlandse keuken weet te waarderen! Doen!
F O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten, alleen vinden wij het niet prettig om van 1 bord/schaaltje/ kommetje te eten. Als dit verandert komen we vast nog eens terug.
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Helaas geen vrije keus van de kaart zoals vooraf aangegeven. Menu was vooraf samengesteld. Bediening vriendelijk maar eten was niet warm en na melding tot twee keer toe niet gaar! Met slechts enkele eenvoudige drankjes erbij toch ruim 50 euro betaald. Niet voor herhaling vatbaar!
j.k. S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
het was een fijne bediening, we hebben lekker gegeten, en het was gezellig. Ook werd er uitleg gegeven over de gerechten en ik zou er graag nog eens naar toe gaan.
Tiny S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten van de proeverij van diverse gerechten. Geen keuze menu maar je laten verrassen is prettig. De sfeer was gezellig. De keuken goed en prima bediening. Een aanrader.
31Worldtraveller1 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk laten verrassen met een menu wat anders was dan aangegeven op de ah restaurantactie website waardoor het duurder uitviel dan verwacht (per persoon toch ca. € 7 duurder) maar wel lekker gegeten.
Blijft de vraag bij keuze uit normaal menu of het dan niet te duur is i.v.m. rumoer om je heen en prijs-kwaliteitsverhouding.
A A V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
alles oke goed restaurant eten was zeer goed ruime sortering gerechten prettige mensen,we komen terug ,na afloop werd gevraagd hoe onze ervaring was,dit was prima.
helen.miedema .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Erg lekker gegeten, hier komen we zeker terug. Heel aardige bediening.
Onze vrienden waren ook heel tevreden over het etentje.
Rijk gevarieerde hapjes, een goede kennismaking met deze keuken.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk. Kortom, een gezellige avond op een herfstachtige dag! Jan en Mieck Martens.