De Sultan

Breedpad 3 8442 AA Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant De Sultan

Voel je als een sultan in Heerenveen

Restaurant de Sultan is een knus Arabisch restaurant, gelegen in het centrum van Heerenveen. Hier word je werkelijk behandeld en bediend zoals een echte sultan het gewend is. De menukaart zit vol met voortreffelijke gerechten die geïnspireerd zijn door de Midden-Oosterse keuken!

Meer informatie over restaurant De Sultan

Dinsdag t/m Zondag 13:00 - 23:00
9,1
9,1
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Erg lekker en ook leuk en speciaal, veel verschillende gerechtjes/ hapjes. Ook leuke bediening. Zeker een aanrader!! ...
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Super lekker gegeten bij de Sultan. Heerlijke gerechten en een gezellige sfeer. Bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Voor de 1e keer naar de Sultan, actie AH. Werden vriendelijk welkom geheten, en naar tafel gebracht.
Was niet druk, dus snel onze drankjes.
Eerst een heerlijk warm broodje, vooraf verschillende hapjes, hoofd ook een aantal verschillende dingen, allemaal erg lekker. Toen nog nagerecht, was veel, maar met tiramisu en panna cotta, en een klein stukje baklava, wat we met ons 2 moesten delen, meer Italiaans dan oosters. Wat ik een beetje jammer vond.
De kok kwam tussentijds bij ons aan tafel, erg gezellig.
Bij afrekenen moesten we meer afrekenen dan op de actiesite staat, en dat komt omdat ze het niet als menu afrekenen, maar als losse onderdelen.
wimhgmn H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De Sultan ligt met een aantal andere restaurants aan een "gracht" . Buiten eten mogelijk. Maar binnen is mooie styling en heerlijke zit . Dus.....
Gerechten uit regio Midden Oosten En vooraf een kleine proeverij met o.a. heerlijke Griekse spinazie, fijn gemarineerde stukjes vis.
Twee hoofdgerechten. 1) Heerlijke Ottomaanse mixed grill met ossenhaas, lamskebab, kipfilet (heerlijk mals) Adana-kebab en frisse grove salade erbij.( Zag er kleurig uit) 2) Marokkaanse kalfs -tajine, heerlijk zacht suddervlees met kurkuma smaak. Wat rijst erbij . Heel smaakvol gegeten !! Toetje was proeverij met baklava's, tiramisu en bolletje ijs . Attente bediening, men vertelt wat over de gerechten, mooie achtergrond muziek maken het tot een fijn uitje. Zeker voor herhaling vatbaar!
bert.van.dalen .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Komen net uit het restaurant. Fantastisch lekker gegeten, mooie gerechten en een top bediening (Sid was echt geweldig) , een echte aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug, ook zonder de AH actie.
Marlene K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Je betaald een stuk meer als aangegeven op de actiesite, maar het was het absoluut waard. Erg lekker en verrassend, leuk opgediend en super aardig en vlot personeel. Wij komen zeker nog een keer terug.
Minpunt: jammer dat we voor ons kind van 4 jaar, die alleen wat frietjes heeft gegeten, ook de volle pont moesten betalen.....een kindermenu bestellen is niet mogelijk indien de ouders via de actiebonnen eten, ze moest verplicht hetzelfde als ons eten. Als tegemoetkoming kregen we dan wel weer een kortingsbon voor een volgend bezoek.
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wat verrassend, we hebben een verassingsmenu via de ah actie, maar wat hebben we heerlijk gegeten.
Hele lekkere en bijzondere gerechten. We hebben echt genoten. Blij dat we dit restaurant hebben uitgekozen, want we gaan zeker nog een keer eten.
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Hebben heerlijk gegeten, leuke verrassing, je weet niet wat er komt.
Was er voor de 2e keer, weer anders, maar lekker.is goed zo????
Jenne R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
bij aankomst kregen we direct te horen dat we te laat waren (10 minuten) moeilijk parkeerplek te vinden, even dachten we dat er geen ruimte meer zou zijn , maar de"" te laat"" opmerking bleek meer grappig bedoeld.
doekemaria .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima ontvangen, leuke gezellige gelegenheid en we hebben ons laten verrassen. Heerlijk gegeten! Alles was prima verzorgd. Nog nooit eerder in een Turks restaurant gegeten, maar is voor herhaling vatbaar.
Maartje B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Er ontstond enig misverstand over hoeveel haast wij hadden (Geen! Maar dat was niet helemaal overgekomen..) Wellicht kwam dat om we vrij snel nadat we gingen zitten aangaven dat er dieetwensen waren (koemelkallergie en zwangerschap). Nadat voor- en hoofdgerecht vrij snel achter elkaar kwamen werd op ons verzoek even gewacht met het dessert. Dat helaas dan weer grotendeels niet geschikt was voor iemand met koemelkallergie, maar zeer werd gewaardeerd door de zwangere :-)
Wij hadden de tapas vooraf, in totaal 2 koude en 2 warme, en die waren erg lekker. Op ons verzoek werd er wat extra brood gebracht om de heerlijke saus bij met name de kofte mee op te dippen, mmmmm!
Ook de stoofschotels waren erg lekker. Wij kregen twee lamsschotels, met name die met aubergine was overheerlijk.
Toen de keuken erachter kwam dat wij "die tafel met die koemelkallergie" waren kwam de kok zelf zijn verontschuldigingen - en een kop koffie van het huis - aanbieden.
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Gewoon heerlijk gegeten, zeer lekkere smaken en gevarieerd. En voldaan na afloop.
Plezierige bediening, enige minpuntje de bankjes zaten niet zo goed. Er waren ook stoelen, dat ga ik de volgende keer bij de reservering zeggen, ik wil bij een tafel met stoelen.
Myrna F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De ontvangst was erg vriendelijk en vrolijk , was prima.
Het eten was zondermeer erg goed , goed klaar gemaakt en mooi opgemaakt.
Zeker voor herhaling vatbaar, 100% en meer tevreden.
Kan het iedereen aanbevelen.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
heerlijk gegeten, eten was erg lekker en de service was super! Qua hoeveelheid genoeg. Prijs viel achteraf alleen tegen toen het ineens rond de 50 euro bleek te zijn, terwijl ik het idee had dat het ongeveer 30 euro zou zijn voor 2 personen (We hadden totaal alleen 3 drankje erbij), maar ach maakte niet uit de vriendelijkheid en het lekkere eten maakte de avond gewoon perfect. Inrichting ook super mooi gedaan, bij de nieuwe ronde kregen we ook nieuwe bordjes echt super !
Obbe D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
De aangegeven Ah menu prijs bleek hoger dan de aangegeven prijs van 31€.
Het was echter een feestje om hier te eten.
Zelfs Laguiolle messen om de biefstuk te snijden, fantastisch.
corien.baars B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wat een verrassing ! Heerlijk gegeten. gerechten die je niet dagelijks eet. De ontvangst was erg hartelijk, ja we werden heerlijk verwent. Sultan beslist een aanrader.

C & H
m.kokken1 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We zijn gastvrij ontvangen en hebben er lekker gegeten met vrienden met de AH actie. We kregen heerlijke gevarieerde gerechten en konden van alles proeven van zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten en verschillende heerlijke nagerechten. Kortom een avond om zeker te herhalen.
ritaklaas .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Het was voor ons de eerste keer dat we van de Ottomaanse keuken konden genieten en genoten hebben we: erg smaakvol. Je proefde heerlijke gerechten en absoluut niet scherp.
Een aanrader!
Rita en Klaas
blomke .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wij hebben dinsdagavond bij De Sultan gegeten en gebruik genaakt van de AH restaurantactie.

De mannen in de bediening zijn zeer vriendelijk en gastvrij.

Het eten is gevarieerd, zeer smaakvol en ruim voldoende.

Wij komen hier zeer zeker terug.
rietjewaaijer .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Een heerlijke samenstelling aan tappa's zo'n beetje uit alle werelddelen . Leuk idee. Gezellige sfeer en alle begrip voor de pauze tussen de gangen. We kregen een compliment dat we als 2 oudere dames zoveel gegeten hadden. Maar dat ging vanzelf omdat het ellemaal zo lekker was. en dan vind je het algauw zonde om te laten staan. Kortom, vanuit onze woonplaats Amsterdam wat ver. Maar zeker een vervolg waard.