De Sultan

Breedpad 3 8442 AA Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant De Sultan

Voel je als een sultan in Heerenveen

Restaurant de Sultan is een knus Arabisch restaurant, gelegen in het centrum van Heerenveen. Hier word je werkelijk behandeld en bediend zoals een echte sultan het gewend is. De menukaart zit vol met voortreffelijke gerechten die geïnspireerd zijn door de Midden-Oosterse keuken!

Meer informatie over restaurant De Sultan

Dinsdag t/m Zondag 13:00 - 23:00
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Sultan

Ria B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We werden heel goed ontvangen, de bediening was heel goed en persoonlijk. Het eten was fantastisch. We hadden alleen de pech dat er een groep vrouwen naast ons zat die zeer luidruchtig waren. Maar daar kan het restaurant niets aan doen.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We aten hier met AHdinerbon en dachten - zo wordt op de site aangegeven - voor 31 euro p.p. te dineren, wat dus niet het geval bleek te zijn. Let wel: de prijs is 38.30 euro. Jammer dat men hier niet transparant in is. Ook word je vooraf niet verteld wat de bedoeling is: hier hebben we zelf maar even naar gevraagd. Je gaat zitten en wordt dus verrast; het enige wat je kunt aangeven is of je ergens allergisch voor bent. Dit waren wat ons betreft minpunten. Het lijkt ons een kleine moeite om mensen direct aan tafel te vertellen wat hen de komende uren te wachten staat.
Maar....het eten zelf - en daar kwamen we toch voor - is verrukkelijk. Met name het hoofdgerecht en het nagerecht vonden we absoluut smullen! We hebben ons niet gestoord aan 'het geluid' waar eerder over geschreven werd en ook de bank vonden we prima zitten. Dit restaurant is echt een aanrader wanneer je de buitenlandse keuken weet te waarderen! Doen!
F O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten, alleen vinden wij het niet prettig om van 1 bord/schaaltje/ kommetje te eten. Als dit verandert komen we vast nog eens terug.
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Helaas geen vrije keus van de kaart zoals vooraf aangegeven. Menu was vooraf samengesteld. Bediening vriendelijk maar eten was niet warm en na melding tot twee keer toe niet gaar! Met slechts enkele eenvoudige drankjes erbij toch ruim 50 euro betaald. Niet voor herhaling vatbaar!
j.k. S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
het was een fijne bediening, we hebben lekker gegeten, en het was gezellig. Ook werd er uitleg gegeven over de gerechten en ik zou er graag nog eens naar toe gaan.
Tiny S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten van de proeverij van diverse gerechten. Geen keuze menu maar je laten verrassen is prettig. De sfeer was gezellig. De keuken goed en prima bediening. Een aanrader.
31Worldtraveller1 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk laten verrassen met een menu wat anders was dan aangegeven op de ah restaurantactie website waardoor het duurder uitviel dan verwacht (per persoon toch ca. € 7 duurder) maar wel lekker gegeten.
Blijft de vraag bij keuze uit normaal menu of het dan niet te duur is i.v.m. rumoer om je heen en prijs-kwaliteitsverhouding.
A A V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
alles oke goed restaurant eten was zeer goed ruime sortering gerechten prettige mensen,we komen terug ,na afloop werd gevraagd hoe onze ervaring was,dit was prima.
helen.miedema .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Erg lekker gegeten, hier komen we zeker terug. Heel aardige bediening.
Onze vrienden waren ook heel tevreden over het etentje.
Rijk gevarieerde hapjes, een goede kennismaking met deze keuken.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk. Kortom, een gezellige avond op een herfstachtige dag! Jan en Mieck Martens.
Marianne Louise K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
we hebben een heel gezellige avond gehad met lekker eten een zeer hartelijke ontvangst en een rustige omgeving.

We komen vast nog eens weer.
cl.boumans B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Veel mooie smaken die perfect met elkaar combineerden en het was op ons tafeltje een gezellige verzameling van kleine en grotere schaaltjes waar de lekkerste dingen inzaten. Ook het dessert was goddelijk lekker. Bediening was prima met goede uitleg over de gerechten. Komen zeker terug.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vriendelijk, attent. kundig en grappig personeel maakt de maaltijd zoveel lekkerder en dat was bij de Sultan zeker het geval!
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten in de Sultan.Smaakvolle gerechten met veel variatie. Complimenten en we komen zeker nog een keer terug.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Echt een aanrader, met smaken uit veel landen. Tajine, lam, pannacotta, baklava, kofta, Griekse hangop etc. Heerlijke Spaanse huiswijn voor een mooie prijs. We hebben echt genoten van de gastvrijheid en het super vriendelijke personeel die met passie vertelt over de gerechten bij het uitserveren. We waren er met de AH Iens actie en al met al zeer tevreden over dit restaurant. Een aanrader waar we zeker weer terugkomen.
susy B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
het eten was heel lekker met heel veel variatie van de gerechten ! heel vriendelijke ontvangst ! alleen spijtig dat we niet op het terras konden eten, want het was heel warm in het restaurant ! het dessert mochten we dan toch op het terras nemen ! al bij al heel geslaagd !
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Erg lekker en ook leuk en speciaal, veel verschillende gerechtjes/ hapjes. Ook leuke bediening. Zeker een aanrader!! ...
tinypost .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lekker eten. Meerdere gangen, er werd goed uitgepakt! Kwaliteit en sfeervol.
Er had iets meer brood bij de sausjes gemogen.
Spontane bediening; de ober komt een praatje met je maken, bijzonder als je er van houdt.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Super lekker gegeten bij de Sultan. Heerlijke gerechten en een gezellige sfeer. Bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Voor de 1e keer naar de Sultan, actie AH. Werden vriendelijk welkom geheten, en naar tafel gebracht.
Was niet druk, dus snel onze drankjes.
Eerst een heerlijk warm broodje, vooraf verschillende hapjes, hoofd ook een aantal verschillende dingen, allemaal erg lekker. Toen nog nagerecht, was veel, maar met tiramisu en panna cotta, en een klein stukje baklava, wat we met ons 2 moesten delen, meer Italiaans dan oosters. Wat ik een beetje jammer vond.
De kok kwam tussentijds bij ons aan tafel, erg gezellig.
Bij afrekenen moesten we meer afrekenen dan op de actiesite staat, en dat komt omdat ze het niet als menu afrekenen, maar als losse onderdelen.