De Sultan

Meer informatie over restaurant De Sultan

Jouw recensie over het restaurant De Sultan

Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Afgelopen vrijdag ben ik met mijn woongroep bij restaurant de Sultan wezen eten. Ik had vooraf linzensoep en als hoofdgerecht Iskender, een authentiek Turks gerecht. Het eten was heel erg lekker. Ook over de bediening heb ik niets op- of aan te merken en het decor maakt mij ook vrolijk. Vooral de muziek, die echt Turks is.
IngridenAndre H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij hebben al heel erg vaak heerlijk gegeten bij De Sultan en het is heel erg betaalbaar.
De bediening is altijd heel vriendelijk en het is er altijd erg gezellig. Wij hebben onze bestelling altijd binnen een kwartier op tafel dus wat hier allemaal vermeld wordt klopt niet, punt.
Okey, het restaurant zelf kan wel een opknapbeurtje gebruiken van binnen maar de boel is redelijk schoon en kleeft niet zoals in menig duur restaurant.
margee .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Tijdens de vakantie hier gegeten. Ik hou erg van de turkse keuken.
Maar de keuken van de Sultan is niet mijn favoriet. Dit is een veredelde shoarmazaak.
Shoarma vonden wij niet lekker heeft met de kruidenmelange te maken. Adana kebab was wel ok. Kipspies erg zout. Rijst droog.
Maar stukken beter gegeten bij andere turkse restaurants.
Sfeer is er bijna niet, Bediening is ok.
Aart G.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Het eten is in orde, maar niet bijzonder.
Typisch eten wat je bij een Turks restaurant voorstelt: veel vlees, gekruid en met alle klassiekers. Bediening was wat junior. Restaurant is schoon en opgeruimd maar niet heel erg sfeervol.