De Sultan

Meer informatie over restaurant De Sultan

7,2
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Afgelopen vrijdag ben ik met mijn woongroep bij restaurant de Sultan wezen eten. Ik had vooraf linzensoep en als hoofdgerecht Iskender, een authentiek Turks gerecht. Het eten was heel erg lekker. Ook over de bediening heb ik niets op- of aan te merken en het decor maakt mij ook vrolijk. Vooral de muziek, die echt Turks is.
IngridenAndre H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij hebben al heel erg vaak heerlijk gegeten bij De Sultan en het is heel erg betaalbaar.
De bediening is altijd heel vriendelijk en het is er altijd erg gezellig. Wij hebben onze bestelling altijd binnen een kwartier op tafel dus wat hier allemaal vermeld wordt klopt niet, punt.
Okey, het restaurant zelf kan wel een opknapbeurtje gebruiken van binnen maar de boel is redelijk schoon en kleeft niet zoals in menig duur restaurant.
Margee .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Tijdens de vakantie hier gegeten. Ik hou erg van de turkse keuken.
Maar de keuken van de Sultan is niet mijn favoriet. Dit is een veredelde shoarmazaak.
Shoarma vonden wij niet lekker heeft met de kruidenmelange te maken. Adana kebab was wel ok. Kipspies erg zout. Rijst droog.
Maar stukken beter gegeten bij andere turkse restaurants.
Sfeer is er bijna niet, Bediening is ok.
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Het eten is best goed, maar wat ze op de site zetten klopt niet helemaal.
Ik belde zojuist om een pizza te bestellen. Op de site staat openingstijden: Zomer - tot 23:00. Het is nu nog zomer (ookal voelt t niet zo). Maar ze waren al gesloten. Dit vind ik wel erg jammer. Vandaar dat mijn score lager is.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Soms zie je dat alleen afgaan op referenties ook niet zaligmakend is. We hebben namelijk lekker gegeten en ook de bediening was goed en vriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Marion O.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Bijzonder onbeschoft en onvriendelijk personeel. Eten is van beneden middelmatige kwaliteit. Shoarma uit een au-bain-Marie bakje, klef en veel te zout. Salade zonder dressing. Ronduit teleurstellend voor de prijs die gevraagd wordt.
Chris2088 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Erg slechte ervaring bij dit restaurant; na een uurt wachten werd het voorgerecht geserveerd ;het brood dat vooraf geserveerd werd was nog bevroren van binnen. Het hoofde gerecht liet wederom een uur op zich wachten; het vlees was erg zout en smakeloos. Drinken bestellen koste nogal wat moeite, personeel was niet erg gemotiveerd. Restaurant is niet echt schoon; overal stof en vetvlekken op plafond.
Aart G.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Het eten is in orde, maar niet bijzonder.
Typisch eten wat je bij een Turks restaurant voorstelt: veel vlees, gekruid en met alle klassiekers. Bediening was wat junior. Restaurant is schoon en opgeruimd maar niet heel erg sfeervol.