De Studio

Canadaplein 2 1811 KE Alkmaar Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Studio

RuudenEllis .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Voor ons een goed lunchadres als we op zaterdag naar Alkmaar gaan. Heerlijke Clubsandwich gegeten met smakelijke plakjes kip, salade en diverse toebehoren. Goede porties en een redelijke prijs/kwaliteit verhouding.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Wij hebben via een Groupon bon genoten van de luxe high tea. Eerst werden we ontvangen met een glaasje prosecco, en daarna kregen wij een tomatensoepje aangeboden. Hierna volgde de zoete en hartige hapjes. Het broodje met zalm en de scone waren erg lekker, met de overige hapjes was ook zeker niets mis, maar heel bijzonder vond ik het verder niet. Verder prima gegeten en een gezellige middag gehad.
Marsjavdb .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Gister Theatermenu gegeten voorafgaand aan de voorstelling in De Vest. Super! Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt en voldoende qua portie. Bediening kwam regelmatig langslopen voor eventuele drankjes opnemen en vragen of alles naar wens was. En dat was het! Prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug.
E-Team .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Zaterdagmiddag wezen lunchen, bediening en personeel waren beroerd, klant- en kindonvriendelijk. Keukenbrigade en bedienend personeel mogen wat mij betreft weer vervangen worden. Keukenbrigade omdat de pannenkoeken van mijn kinderen aan de onderkant verbrand waren (reactie van de dames: "dat kan niet, onze kok hebben hiervoor een opleiding gevolgd??!!), bedienend personeel omdat ze erg onbeschoft en onredelijk waren, met name de twee dames. Daarnaast deden ze moeilijk om alvast de pannenkoeken voor de kinderen te maken, in plaats daarvan moesten ze ruim 30 minuten wachten (?!). Ik kan nog wel even doorgaan; één ding staat vast: we komen hier nooit meer terug!
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Paaszondag genoten van een luxe high tea ipv een paasbrunch ivm te weinig aanmeldingen voor de musical Annie.
het was werkelijk fantastisch! Keuze uit twee heerlijke soepen. Zelf aspergesoep met zalm. hierna veel, heel veel lekkers!
Asperges met ham, warme beenham, lekkere zalm op een zoete aardappel, goede tonijnsalade, diverse kaas en vleeswaren, andere salades, diverse brood, etc. Fruitsalade toe. Het was meer dan genoeg en zo lekker. Top!
Kuin .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2012
Lekker gegeten, alleen hinderlijk dat er iemand op het terras net in de deurpost zat te roken en alle rook naar binnen ging.
Porties mogen wel wat groter, maar dat kan hem ook zitten in het feit dat we met een Grouponbon kwamen.