De Stroopstok

Stationsplein 4 8071 CH Nunspeet Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Stroopstok

Luciënne D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Pannenkoek was iets aan de droge kant verder goed van smaak. Vroegen bij het eten een glas karnemelk waar we later nogmaals naar moesten vragen. Helaas geen water voor medicatie. Zag het ook niet op de kaart wel stond er op de kaart dat ze geen kraanwater serveerden. Humm bijzonder wel. Toiletten hopeloos veroudert !
Pleun T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs.
Bediening was attent en wees ons er op dat we een eigen keus qua pannenkoek konden maken.
Heel centraal gelegen door het trinstation en ruimn 1 km van de snelweg.
Opadoes .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
We hebben met 8 personen heerlijk gegeten. De bediening was uiterst
vriendelijk. Een aanrader.
Wij melden ons onverwachts aan en toch was alles prima geregeld.
Judith1149 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Lekker gegeten in dit restaurant. Na wat slechte recensies toch erg benieuwd. Zeer vriendelijke bediening. Pannenkoek was heerlijk, saté met patat was enigszins taai. Inrichting van het restaurant was oubollig.
Basderksen .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Zaterdag wezen eten met onze vriendengroep.
Voor de jarige net dat extra, hij kreeg een ijsfontein op zijn pannenkoek.
Mijn pannenkoek met geitenkaas spek walnoot en honing was een zeer aparte ervaring.
Nooit geweten dat dat zo lekker kon zijn.
Kezia H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Pannenkoeken zonder veel fantasie, maar daarover kan ik slechts zijdelings oordelen. Ik had namelijk de schnitzel. Nu weet ik dat de stroopstok een pannenkoekenrestaurant is, maar wat op je kaart staat, moet goed zijn.

Mijn schnitzel ontsteeg de supermarktkwaliteit net, de frietjes waren koud, saus in een zakje, en een zeer fletse salade. Maagvulling als geheel, in plaats van een lekker gerecht.

Service vrij ongeïnteresseerd. Decor krijgt een zes vanwege de ballenbak die mijn kinderen leuk vonden, maar het geheel is zo slecht ingericht dat de akoestiek een normaal gesprek onmogelijk maakt.

Niet voor herhaling vatbaar, helaas.
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Alhoewel ik absoluut geen pannenkoek fan ben gingen we met een.gezelschap met kinderen naar dit restaurant in Nunspeet. Na een vriendelijk ontvangst verbaasde ik me hoeveel soorten pannenkoeken men hier op de kaart had. Ik nam een hartige pannenkoek en moet als geen "fan" echt zeggen dat ik heerlijk gegeten heb. Tevens warsteiner van de tap wat natuurlijk ook geen slechte keuze is.
Rens M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Smakeloze pannenkoek waar de ingrediënten niet doorheen gebakken zijn. De kaas en tomaat liggen er los op. De prijs is 8.10, veel te veel in verhouding tot kwaliteit. Glas rosé klein en slechte kwaliteit. Geen toetje genomen door teleurstelling. De bediening redelijk wat nog iets goed maakt.
Yhuisco .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Buiten op het terras gegeten vanwege het goede weer. Aardige bediening. Genoeg keuze aan zowel zoete als hartige pannenkoeken. Er is ook een sectie voor niet pannenkoeketers op de kaart ingeruimd. Sommige combinaties bijzonder (zoals de genuttigde pannenkoek met brie, walnoten en honing die heel goed smaakte). Terras ligt vlak bij de spoorovergang en het station dus het geluid van het spoor moet je wel voor lief nemen. Binnenkant van het restaurant niet gezien, dus daarover kan ik niet oordelen.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Begin Januari ben ik met mijn vrouw en twee zoontjes bij de stroopstok wezen eten. De pannenkoeken waren gewoon goed, maar niet beter dan thuis, en dat is toch een van de redenen waarom je uit eten gaat. De boerenpannenkoek was voorzien van een berg groente die er niet erg smakelijk uitzag. Het nagerecht smaakte goed, maar het miste ook dat speciale wat je in een restaurant verwacht.

Het decor oogt erg verouderd, wat niet erg hoeft te zijn, maar het ontbrak er echt aan sfeer. We waren de enigen in het restaurant, wat de gezelligheid ook niet ten goede kwam.

De bediening was vriendelijk en aan het eind van de avond was er ook een leuk cadeautje voor onze zoon van 2.
Het restaurant heeft een leuke speelhoek, maar deze is niet goed schoon. De knuffels die er liggen hebben heel hard een wasbeurt nodig.

Ik ga er zeker niet nog eens naar toe.
David67 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Gisteren wezen eten in dit pannenkoekenhuis.
Ruime keuze in hun kaart.
Ik vond mijn pannenkoek met mozarella een zeer aparte keuze.
Maar hij smaakte heerlijk.
Mijn vriendin had liever een zoete waar er ook voldoende van op de kaart stonden.
Vriendelijke bediening, en de open haard was aan, dus daar hebben we van onze koffie genoten.
De uitstraling is een beetje huiselijk wat in mijn ogen hoort in een pannenkoekenhuis.

Gouda52 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Samen met m'n zusje gegeten gisteren! Het personeel verwelkomde ons met een glimlach, zoals het hoort! Uiteindelijk werd er een drankje vergeten maar dat kan gebeuren! De kwaliteit van de pannenkoek was prima en hij was rijkelijk voorzien van Geitenkaas spek en walnoot, heerlijk! zeker een aanradertje!

Gr
Vlaflip .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Op vrijdag de 13e juli hier gegeten, erg lekker. Keuze uit zeer veel verschillend belegde pannenkoeken, zit je pannenkoek er niet bij, dan wordt die voor je naar wens gemaakt. Heerlijk dikke, goed gebakken pannenkoek, royaal belegd. De cappuccino ook prima. Uitstekende service en vlotte bediening.
Wil