De Strooppot

De Hoef Oostzijde 42-43 1426 AE De Hoef Nederland Kaart

Over het restaurant De Strooppot

Pannenkoekhuis De Strooppot is een knus familierestaurant gelegen aan de boorden van het riviertje De Kromme Mijdrecht. Je kan er gezellig eten met een klein gezelschap in het restaurant dat plaats biedt aan 70 personen. Ook reserveren voor groepen van 30 tot 100 personen is mogelijk in één van de 2 zalen. “De Opkamer" (boven) wordt ook bij drukte gebruikt als uitbreiding van het restaurant. Vanuit De Opkamer heb je een prachtig uitzicht over de polder. De Cromme Miert Zaal is een eigentijdse ruimte met een eigen terras. Deze zaal kan voor grote groepen kan worden gereserveerd. Tevens is De Strooppot de plek voor uw huwelijksfeest, verjaardagsfeest of wat u maar te vieren heeft. Kijk op onze site voor de mogelijkheden.

Naast de specialiteit zoete en hartige pannenkoeken, is de varkenssaté ook erg populair! Ook zijn er veel mogelijkheden tot leuke arrangementen, het restaurant ligt in een mooi fietsgebied. Zodra het zonnetje gaat schijnen is het goed toeven op ons terras. De ligging maakt dat je al vroeg in het seizoen buiten kunt eten. Ook is er veel speelgelegenheid voor de jongste gasten. Benieuwd geworden? Fiets een keertje langs!

Meer informatie over restaurant De Strooppot

Jouw recensie over het restaurant De Strooppot

Sabrina M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Altijd goed en super lekkere pannenkoeken! Wij hebben heerlijk gegeten en onze dochter heeft zich super goed vermaakt!!!
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Altijd lekker eten bij de Strooppot! Een kaart met enorm veel keuze, en wil je iets tóch nog een beetje anders dan is ook dat geen enkel probleem. Een tip: probeer de vliegen te bestrijden, dit geeft toch een beetje een onhygiënische indruk.
Carolien O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten ter gelegenheid van de 2e verjaardag van mijn dochter. Bij de Strooppot maken ze er een waar feest van. Het was super!!!
Briljant .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Met familie gaan eten.Waren nieuw met het Strooppot concept want je hoeft niet percee een pannenkoek te eten.Ze hebben naast een paar honderd verschillende pannenkoeken ook een hele beste biefstuk of Saté of een maandspecial.Wij gingen voor de laatste drie opties en het was perfect.De biefstuk was op verzoek met ui/spek en champions.Precies goed gebraden zoals gevraagd.
De familie kan ik voortaan bellen als we weer gaan.
M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zaten heerlijk buiten, de pannenkoeken en het ijs waren heerlijk.
Ook de meisjes van de bediening waren attent en vrolijk en ze hielden alles goed in de gaten.
Kortom we hebben genoten!
W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten en ons kleinkind heeft heerlijk gespeeld, dus we komen zeker terug
De bediening was ook zeer prettig, mooie locatie
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
'De Strooppot' is een heel gezellig pannenkoekenrestaurant op een heel mooie locatie.
De pannenkoeken èn de bediening zijn erg goed!
Zeker een aanrader!
lent1 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Vriendelijke bediening TOP dames hebben er duidelijk plezier in ga zo door dames.
Komen zeker weer terug met de kleinkinderen bedankt.
H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekkere pannenkoeken, zeer ruime keuze en een erg vriendelijke bediening.
Leuke verrassing voor de kinderen bij de pannenkoek gericht op de leeftijd van het kind.
Arp P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker gegeten alleen jammer dat de desserts aardbeien niet meer leverbaar was dit is de tweede keer in een paar weken ......
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het eten was prima. Helaas werd de tafel al deels afgeruimd terwijl we nog niet eens klaar waren met eten. Daarnaast was het onwijs rumoerig. Een normaal gesprek voeren zat er niet in.
Sjanie .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk buiten gezeten . De pannenkoek was heerlijk en het ijsje was een heerlijke afsluiting. We zijn nu twee keer geweest en we komen zeker weten weer eens terug.
Marc T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Was een beetje druk en mensen die van buiten naar binnen verplaatsten. Bediening was qua opnemen bestellingen daardoor niet altijd even scherp. Maar het eten smaakte er niet minder om.
V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
We snappen dat het even kan duren als het druk is, dat geeft dus niets.
Verder alle lof om de vriendelijkheid, service en hulpvaardigheid na al die jaren nog zo hoog in het vaandel te houden. Tot de volgende keer !!!
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten! Wij hadden sateh en onze zoon had een heerlijke pannekoek met suiker. Zowel wij als onze zoon hebben heerlijk gegeten. Goede sfeer, aardige medewerkers en goed eten! Voor herhaling vatbaar.
rvdjagt .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We kwamen als één van de laatsten binnen (19.15 uur), maar wij moesten toch wel lang wachten op onze pannenkoek. Dat valt niet mee met een dochter van 11 die net te groot is voor de speeltoestellen.
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Perfecte stop als je met vrienden een rit maakt met de motor.
Dat hebben we geweten, uiten die van ons nog ongeveer 50 motoren op de parkeerplaats :-)
L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima gegeten, veel verschillende soorten pannenkoeken met 10 personen genuttigd. Fantastisch personeel; vrolijk, attent en snel. Ze kunnen zeer goed met kinderen omgaan.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Ik ga hier regelmatig met oudcollega's eten. Het blijft altijd een feestje om er te zijn en er tevreden naar huis te gaan.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten naar aanleiding van de verjaardag van onze zoon! Hij voelde zich echt jarig, dus dat was heel leuk, bedankt!