De Strooppot

7,2
7,2
Lottehendrix .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
'Gewoon' prima voor een snelle pannenkoek.
Bediening 'gewoon', soms zelf wat te gehaast en kortaf.
Voor een snelle hap komen we hier wel eens dat is prima, maar er wordt zowel met eten als personeel geen verwachting overtroffen.
Het is 'gewoon' goed.
Harry_ .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
De Stroopot is een leuk restaurant maar het is erg rumoerig binnen. We werden goed ontvangen door het personeel en die hebben ons prima service geleverd. De menukaart werd snel gebracht en het drinken ook.
Het eten viel ons tegen: De 1e pannenkoek was de "Wil de echte kaaskop opstaan" welke voor een kwart belegd was met old Amsterdam kaas en voor een kwart met mozzarella en de rest was onbelegd. Eeen beetje karig en waarom krijg je er een klein potje met curry saus bij?! Combinatie snap ik niet. Ook de zongedroogde tomaatjes overheersen en verpesten de pannenkoek.
De 2e pannenkoek was het"Neusje van de Zalm" Een pannenkoek met een paar kleine stukjes zalm en een hoop sla. Ook hier de overheersende zongedroogde tomaatjes en een klein potje dillesaus die naar mayonaise smaakte. Ik snap ook deze combinatie niet...
Het toetje was een dame blanche en gelukkig kan daar niks mis mee gaan. Het was daarentegen softijs ipv gewoon schepijs, maar dit was erg lekker!
Het bedienend personeel heeft ons prima geholpen, maar wij zouden hier niet weer naar toe gaan.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
De Strooppot is wat je van een pannekoekenhuis mag verwachten.
We zaten op de eerste etage, onder een soort kap. Veel families met veel kinderen. Ruimtes rond de tafels zijn ruim bemeten, dus je hebt niet zo gauw last van je buren.
Pannekoeken waren lekker. Echt spek, echt meegebakken appels (ik heb het wel eens anders gehad!). Goed gegaard.
De bediening had het druk, en dat was te merken doordat het nodig was om om aandacht te vragen. Maar, men was vriendelijk en in aanleg behulpzaam!
W.W. S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Wat te vieren met de kinderen verjaardag of zoals mijn kleinzoon zijn zwemdiploma B, veel
pannenkoeken met veel variatie, plus gastvrije vriendelijke bediening, en voor de
kinderen een speelhoek. Ook deze keer toch maar voor een pannenkoek gekozen.
misschien een volgende keer anders, gedronken een special bier Affligem.
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Bij aankomst gaat het al direct mis. Mensen die veel later dan ons aankomen worden geholpen en wij zitten daar maar in het hoekje. Als wij vervolgens aangeven dat we graag geholpen willen worden wordt dat niet in dank afgenomen en worden eerst nog wat andere tafels geholpen. Als wij vervolgens drinken bestellen en om de kaart vragen gaat het weer fout. De kaart komt maar niet en op de vraag of we nog een kaart krijgen wordt gereageerd met "die komt eraan". Als ze dan vervolgens eerst nog andere klanten die veel later binnen zijn gekomen eerst de kaart gaan brengen dan kun je nog zo vriendelijk glimlachen maar is je service gewoon slecht.
De pannekoeken werden wel snel uitgeserveerd en waren best lekker.
Een mooie locatie om tijdens een fietstocht even te genieten. Dat wel.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Gezellig met de familie pannenkoeken eten! De Strooppot is ideaal voor kinderen, er is een leuke speeltuin buiten en een speelhoek binnen, er zijn kleurplaten en de bediening is heel kindvriendelijk. Maar de kinder verassings-pannenkoek is geen aanrader. Het is een kale pannenkoek met wat plastic speelgoed erbij (in mijn ogen echt rommel). Het eten is lekker en er is vrij veel keuze. De pannenkoeken zijn precies wat je van een pannenkoek verwacht, heel basaal. Op die basis kan je allerlei gerechten krijgen van suiker en stroop tot en met vlees en satehsaus. Maar reserveer op tijd en houd rekening met drukte, het lijkt wel alsof de hele buurt op dezelfde gedachte is gekomen: even gezellig pannenkoeken eten met de familie!
Marga E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Tijdens een fietstocht langs de Amstel aangekomen bij dit restaurant.
Terras is zeer uitnodigend, service punt voor e-bikes, reparatieservice voor de fiets en zelfs een EHBO-kistje aanwezig. Wat een service voor de fietsers.
Een vrolijk en net terras, vriendelijke bediening en een leuke lunch kaart.
1 van ons nam een pannenkoek spek/kaas en was daar zeer tevreden over. De ander nam een Foccasia broodje met oude kaas. Beide gerechten zeer smakelijk en netjes opgediend. Een rustige plek om even bij te komen van een fietstocht.
Toiletruimte zeer netjes en modern. Al met al, een goede plek om te lunchen.
Heerlijk_eten .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Ivm het kinderfeestje van onze zoon (6jr) zijn wij gestart met een pannenkoekenlunch bij De Strooppot (De Hoef). De grote ronde tafel was perfect voor 7 personen. De kinderen hebben eerst gekleurd voor de kleurwedstrijd, waarna unaniem gekozen werd voor een grote pannenkoek. Niks geen kinderformaat! Ook nu weer waren de pannenkoeken heerlijk. Ze waren zacht, ietwat romig en met een mooie dikte. De jarige job kreeg vuurwerk en een geschenk geserveerd bij zijn pannenkoek onder begeleiding van het verjaardagslied gezongen door de pannenkoekenbakker en de bediening. De kinderen mochten vooraf een kijkje in de keuken nemen en zij weten nu hoe de pannenkoekenbakker de pannenkoeken omhoog gooit (keermoment) vanuit de pan. Natuurlijk vonden zij het prachtig dat de bakker toch wel ietwat nerveus werd van al die aandacht. De kinderen en ook wij als ouder hebben genoten. De Strooppot ziet er goed verzorgd uit en het is schoon.
Briljant .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Heerlijk op het zonovergoten terras nog maar eens voor de pannenkoek gegaan.Wat een uitgebreid assortiment!!Volgens ons bakken ze ze nu in een pan.heerlijke knapperige randjes.Voor mij de pittige Gloeiende Gerrit ??En voor m,n vrouw de Wandeling over Time Squere (je moet er maar opkomen)Allebei aanraders.Het personeel was uiterst attent wat ons het gevoel gaf van GAST te zijn.
Hier zou ik voor omrijden.ps. Veel gasten met kinderen wat zeker niet storend is want er zijn leuke speeltoestellen !!
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
De pannenkoeken en de service zijn goed maar gisteren een carpaccio voor 9 euro was onder de maat, klein bordje met andijviesla en zwarte olijven, geen pijnboompitjes, kaasschilfers schaars aanwezig, dressing ook niet bijzonder, jammer, volgende keer maar gewoon een pannenkoek. Ook een pistolet met kruidenboter voor 3 euro is wel erg duur??
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Ouderwetse pannenkoeken. Zou dus eigenlijk zonder tussen 'n' moeten: Pannekoeken dus, zoals ze horen te smaken. Ruime keuze uit zowel hartige als zoete exemplaren. Jammer dat er schenkstroop op het terrastafeltje stond. Waar is die kliederige strooppot (juist hier)? Lekkere ijs gerechten toe. Echt Hollands. Mooi terras. Fraaie ligging aan/onder de Kromme Mijdrecht. Vriendelijke bediening. Zichtbaar plezier in dit werk. Leuk voor privé, maar ook heel geschikt voor zakenlunch bij mooi weer lekker in de zon...
W.W. S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2013
Prima pannenkoeken met veel variatie plus gastvrije vriendelijke bediening, voor de
kinderen een speelhoek, bij elkaar aangenaam. Nog niet de rest van de kaart gebruikt
misschien een volgende keer, de gedronken Zuid-Afrikaanse huiswijn was acceptabel.