De Strooppot

De Hoef Oostzijde 42-43 1426 AE De Hoef Nederland Kaart

Over het restaurant De Strooppot

Pannenkoekhuis De Strooppot is een knus familierestaurant gelegen aan de boorden van het riviertje De Kromme Mijdrecht. Je kan er gezellig eten met een klein gezelschap in het restaurant dat plaats biedt aan 70 personen. Ook reserveren voor groepen van 30 tot 100 personen is mogelijk in één van de 2 zalen. “De Opkamer" (boven) wordt ook bij drukte gebruikt als uitbreiding van het restaurant. Vanuit De Opkamer heb je een prachtig uitzicht over de polder. De Cromme Miert Zaal is een eigentijdse ruimte met een eigen terras. Deze zaal kan voor grote groepen kan worden gereserveerd. Tevens is De Strooppot de plek voor uw huwelijksfeest, verjaardagsfeest of wat u maar te vieren heeft. Kijk op onze site voor de mogelijkheden. Naast de specialiteit zoete en hartige pannenkoeken, is de varkenssaté ook erg populair! Ook zijn er veel mogelijkheden tot leuke arrangementen, het restaurant ligt in een mooi fietsgebied. Zodra het zonnetje gaat schijnen is het goed toeven op ons terras. De ligging maakt dat je al vroeg in het seizoen buiten kunt eten. Ook is er veel speelgelegenheid voor de jongste gasten. Benieuwd geworden? Fiets een keertje langs!

Meer informatie over restaurant De Strooppot

6,9

Jouw recensie over het restaurant De Strooppot

Lindy V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super leuke avond gehad, de kids konden hun gang gaan in de speelhoek en erg lekkere originele pannenkoeken.
Voor nu en nog eens :)
Wendy Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Altijd goed eten hier. De bediening is ook altijd goed en snel, ook al is het druk. Wij komen hier graag en eten hier dan ook vaak. Ook leuk met verjaardagen van de kids.
Kim Z.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
De speelhoek is echt verouderd. Allemaal oud en vies speelgoed. Ga even langs de Action of kringloop en je hebt voor een prikkie leuk speelgoed. Zeker voor een pannenkoekhuis belangrijk!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik had de Javaanse krulstaart, het vlees was droog en de satesaus was veel en veel te zout.
Kortom geen aanrader.
De inrichting is ook zeer sober te noemen, de bediening was oke.
Heb niet het gevoel van hier kom ik terug.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Pannenkoeken gewoon echt niet lekker, het gevoel bekroop dat de garnering uit pot of blik komt. De biefstuk echt ondermaats.
Ons kleindochter van anderhalf krijgt als verrassing een springtouw!! De jongen die bediende had niets anders voor die leeftijd . Doorvragen bij een collega leverde wel iets anders op !
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Pannekoek wat aan dunne kant en daarom nogal slap. Pannekoek was niet erg warm mede door de koude sla met dressing die er boven op was geplaatst. Bediening prima. Prijs goed.
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De pannenkoeken waren heerlijk komen we vaker doen ,ook de andere gerechten die langs kwamen zagen er heerlijk uit wel jammer dat jullie maar tot 20.00 open zijn
paulbosman .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ieder jaar, nu al 15 keer, gaan we met de woongroep van onze Downer naar de Strooppot. Steeds weer een feest. Vriendelijke, begripvolle bediening, alles halen ze uit de kast om er een leuk feest van te maken.
burgg022 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ons jaarlijkse "uitje" met het hele, uitgebreide gezin eindigt altijd in"De Strooppot"! Niet alleen voor kinderen gezellig, Genoeglijke sfeer, vriendelijke bediening en zeer uitgebreide menukaart. s 'Zomers heerlijk buiten op het terras , 's winters knus binnen.
Fred O.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Helaas waren ook dit keer niet alle pannenkoeken gaar. Extra vervelend omdat we vooraf juist aan een medewerker hadden gevraagd om de pannenkoeken wat langer te bakken, vanwege onze eerdere ervaringen. De ambiance en ligging zijn erg leuk en de vulling op de pannenkoek is dik in orde.
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Hier wezen eten met 3 volwassenen en 2 kleine kinderen. Uiteraard hebben we pannenkoeken gegeten. Heerlijk waren ze. Goed gebakken, rijkelijk belegd en goed van smaak. De service is ook prima. Het decor is was oubollig en de speelhoek voor de kinderen gedateerd. Daar kan zeker ook een poets over het speelgoed heen. Dus voor de pannenkoeken een aanrader, mbt de voorzieningen niet.
Lottehendrix .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
'Gewoon' prima voor een snelle pannenkoek.
Bediening 'gewoon', soms zelf wat te gehaast en kortaf.
Voor een snelle hap komen we hier wel eens dat is prima, maar er wordt zowel met eten als personeel geen verwachting overtroffen.
Het is 'gewoon' goed.
Harry_ .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
De Stroopot is een leuk restaurant maar het is erg rumoerig binnen. We werden goed ontvangen door het personeel en die hebben ons prima service geleverd. De menukaart werd snel gebracht en het drinken ook.
Het eten viel ons tegen: De 1e pannenkoek was de "Wil de echte kaaskop opstaan" welke voor een kwart belegd was met old Amsterdam kaas en voor een kwart met mozzarella en de rest was onbelegd. Eeen beetje karig en waarom krijg je er een klein potje met curry saus bij?! Combinatie snap ik niet. Ook de zongedroogde tomaatjes overheersen en verpesten de pannenkoek.
De 2e pannenkoek was het"Neusje van de Zalm" Een pannenkoek met een paar kleine stukjes zalm en een hoop sla. Ook hier de overheersende zongedroogde tomaatjes en een klein potje dillesaus die naar mayonaise smaakte. Ik snap ook deze combinatie niet...
Het toetje was een dame blanche en gelukkig kan daar niks mis mee gaan. Het was daarentegen softijs ipv gewoon schepijs, maar dit was erg lekker!
Het bedienend personeel heeft ons prima geholpen, maar wij zouden hier niet weer naar toe gaan.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
De Strooppot is wat je van een pannekoekenhuis mag verwachten.
We zaten op de eerste etage, onder een soort kap. Veel families met veel kinderen. Ruimtes rond de tafels zijn ruim bemeten, dus je hebt niet zo gauw last van je buren.
Pannekoeken waren lekker. Echt spek, echt meegebakken appels (ik heb het wel eens anders gehad!). Goed gegaard.
De bediening had het druk, en dat was te merken doordat het nodig was om om aandacht te vragen. Maar, men was vriendelijk en in aanleg behulpzaam!
W.W. S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Wat te vieren met de kinderen verjaardag of zoals mijn kleinzoon zijn zwemdiploma B, veel
pannenkoeken met veel variatie, plus gastvrije vriendelijke bediening, en voor de
kinderen een speelhoek. Ook deze keer toch maar voor een pannenkoek gekozen.
misschien een volgende keer anders, gedronken een special bier Affligem.
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Bij aankomst gaat het al direct mis. Mensen die veel later dan ons aankomen worden geholpen en wij zitten daar maar in het hoekje. Als wij vervolgens aangeven dat we graag geholpen willen worden wordt dat niet in dank afgenomen en worden eerst nog wat andere tafels geholpen. Als wij vervolgens drinken bestellen en om de kaart vragen gaat het weer fout. De kaart komt maar niet en op de vraag of we nog een kaart krijgen wordt gereageerd met "die komt eraan". Als ze dan vervolgens eerst nog andere klanten die veel later binnen zijn gekomen eerst de kaart gaan brengen dan kun je nog zo vriendelijk glimlachen maar is je service gewoon slecht.
De pannekoeken werden wel snel uitgeserveerd en waren best lekker.
Een mooie locatie om tijdens een fietstocht even te genieten. Dat wel.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Gezellig met de familie pannenkoeken eten! De Strooppot is ideaal voor kinderen, er is een leuke speeltuin buiten en een speelhoek binnen, er zijn kleurplaten en de bediening is heel kindvriendelijk. Maar de kinder verassings-pannenkoek is geen aanrader. Het is een kale pannenkoek met wat plastic speelgoed erbij (in mijn ogen echt rommel). Het eten is lekker en er is vrij veel keuze. De pannenkoeken zijn precies wat je van een pannenkoek verwacht, heel basaal. Op die basis kan je allerlei gerechten krijgen van suiker en stroop tot en met vlees en satehsaus. Maar reserveer op tijd en houd rekening met drukte, het lijkt wel alsof de hele buurt op dezelfde gedachte is gekomen: even gezellig pannenkoeken eten met de familie!
Marga E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Tijdens een fietstocht langs de Amstel aangekomen bij dit restaurant.
Terras is zeer uitnodigend, service punt voor e-bikes, reparatieservice voor de fiets en zelfs een EHBO-kistje aanwezig. Wat een service voor de fietsers.
Een vrolijk en net terras, vriendelijke bediening en een leuke lunch kaart.
1 van ons nam een pannenkoek spek/kaas en was daar zeer tevreden over. De ander nam een Foccasia broodje met oude kaas. Beide gerechten zeer smakelijk en netjes opgediend. Een rustige plek om even bij te komen van een fietstocht.
Toiletruimte zeer netjes en modern. Al met al, een goede plek om te lunchen.
Heerlijk_eten .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Ivm het kinderfeestje van onze zoon (6jr) zijn wij gestart met een pannenkoekenlunch bij De Strooppot (De Hoef). De grote ronde tafel was perfect voor 7 personen. De kinderen hebben eerst gekleurd voor de kleurwedstrijd, waarna unaniem gekozen werd voor een grote pannenkoek. Niks geen kinderformaat! Ook nu weer waren de pannenkoeken heerlijk. Ze waren zacht, ietwat romig en met een mooie dikte. De jarige job kreeg vuurwerk en een geschenk geserveerd bij zijn pannenkoek onder begeleiding van het verjaardagslied gezongen door de pannenkoekenbakker en de bediening. De kinderen mochten vooraf een kijkje in de keuken nemen en zij weten nu hoe de pannenkoekenbakker de pannenkoeken omhoog gooit (keermoment) vanuit de pan. Natuurlijk vonden zij het prachtig dat de bakker toch wel ietwat nerveus werd van al die aandacht. De kinderen en ook wij als ouder hebben genoten. De Strooppot ziet er goed verzorgd uit en het is schoon.
Briljant .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Heerlijk op het zonovergoten terras nog maar eens voor de pannenkoek gegaan.Wat een uitgebreid assortiment!!Volgens ons bakken ze ze nu in een pan.heerlijke knapperige randjes.Voor mij de pittige Gloeiende Gerrit ??En voor m,n vrouw de Wandeling over Time Squere (je moet er maar opkomen)Allebei aanraders.Het personeel was uiterst attent wat ons het gevoel gaf van GAST te zijn.
Hier zou ik voor omrijden.ps. Veel gasten met kinderen wat zeker niet storend is want er zijn leuke speeltoestellen !!