De Strooppot

De Hoef Oostzijde 42-43 1426 AE De Hoef Nederland Kaart

Over het restaurant De Strooppot

Pannenkoekhuis De Strooppot is een knus familierestaurant gelegen aan de boorden van het riviertje De Kromme Mijdrecht. Je kan er gezellig eten met een klein gezelschap in het restaurant dat plaats biedt aan 70 personen. Ook reserveren voor groepen van 30 tot 100 personen is mogelijk in één van de 2 zalen. “De Opkamer" (boven) wordt ook bij drukte gebruikt als uitbreiding van het restaurant. Vanuit De Opkamer heb je een prachtig uitzicht over de polder. De Cromme Miert Zaal is een eigentijdse ruimte met een eigen terras. Deze zaal kan voor grote groepen kan worden gereserveerd. Tevens is De Strooppot de plek voor uw huwelijksfeest, verjaardagsfeest of wat u maar te vieren heeft. Kijk op onze site voor de mogelijkheden.

Naast de specialiteit zoete en hartige pannenkoeken, is de varkenssaté ook erg populair! Ook zijn er veel mogelijkheden tot leuke arrangementen, het restaurant ligt in een mooi fietsgebied. Zodra het zonnetje gaat schijnen is het goed toeven op ons terras. De ligging maakt dat je al vroeg in het seizoen buiten kunt eten. Ook is er veel speelgelegenheid voor de jongste gasten. Benieuwd geworden? Fiets een keertje langs!

Meer informatie over restaurant De Strooppot

Jouw recensie over het restaurant De Strooppot

Rudolph S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Lekker gegeten tegen prima prijs. De buurman en buurmanactie is erg leuk. We komen graag met de kleinkinderen weer terug.
F.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Lekker een pannenkoek gegeten en zo leuk de actie met buurman , buurman pannenkoek, de kinderen zijn blij met het dekbedovertrek!
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
De pannenkoeken waren super het personeel heel vriendelijk, maar, er werd door een van mijn gasten aan de serveerster een vraag gesteld over de witte wijn, helaas kon zij daar geen antwoord op geven. Wellicht is het zinnig het personeel daarin meer wegwijs te maken.
C. G. M. V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten goede pannenkoeken aanrader de pannenkoek met warme kersen, ijs en slagroom. Werden snel geholpen, vriendelijk personeel.
Briljant .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Wat zo fijn is bij dit pannenkoeken restaurant : Als je geen zin hebt in pannenkoek je ook terecht kan voor een saté of een super biefstuk .Ook met kinderen is het goed vertoeven .Echt een aanrader.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten bij de strooppot. Verjaardag van mijn zoontje. En wat werd hij verwend met een verjaardagspannenkoek met cadeau.
Was goed geregeld en we zaten heerlijk boven, het rijk alleen.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten, leuk met de kinderen. Vriendelijk personeel.
Er is wel wat weinig parkeer plek.

Goed bereikbaar.
Top
Melanie G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Fijn restaurant, lekker eten en leuk personeel. Ook leuk voor kinderen met speeltuin en speelhoek. Wij gaan er graag naartoe.
Heleen F.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Dar de serre waar we zaten naast het raam wind door laat en je een hele koude been krijgt . omdat je de wind voelt Helaas maar we hebben heerlijk gegeten :)
Hannelore P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Snelle service en heel vriendelijk personeel. Lekkere grote pannenkoeken en veel variatie. Alleen parkeren op zaterdag is een drama. Volgende keer maar op de fiets.
Lindy V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super leuke avond gehad, de kids konden hun gang gaan in de speelhoek en erg lekkere originele pannenkoeken.
Voor nu en nog eens :)
Wendy Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Altijd goed eten hier. De bediening is ook altijd goed en snel, ook al is het druk. Wij komen hier graag en eten hier dan ook vaak. Ook leuk met verjaardagen van de kids.
Kim Z.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
De speelhoek is echt verouderd. Allemaal oud en vies speelgoed. Ga even langs de Action of kringloop en je hebt voor een prikkie leuk speelgoed. Zeker voor een pannenkoekhuis belangrijk!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik had de Javaanse krulstaart, het vlees was droog en de satesaus was veel en veel te zout.
Kortom geen aanrader.
De inrichting is ook zeer sober te noemen, de bediening was oke.
Heb niet het gevoel van hier kom ik terug.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Pannenkoeken gewoon echt niet lekker, het gevoel bekroop dat de garnering uit pot of blik komt. De biefstuk echt ondermaats.
Ons kleindochter van anderhalf krijgt als verrassing een springtouw!! De jongen die bediende had niets anders voor die leeftijd . Doorvragen bij een collega leverde wel iets anders op !
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Pannekoek wat aan dunne kant en daarom nogal slap. Pannekoek was niet erg warm mede door de koude sla met dressing die er boven op was geplaatst. Bediening prima. Prijs goed.
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De pannenkoeken waren heerlijk komen we vaker doen ,ook de andere gerechten die langs kwamen zagen er heerlijk uit wel jammer dat jullie maar tot 20.00 open zijn
paulbosman .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ieder jaar, nu al 15 keer, gaan we met de woongroep van onze Downer naar de Strooppot. Steeds weer een feest. Vriendelijke, begripvolle bediening, alles halen ze uit de kast om er een leuk feest van te maken.
burgg022 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ons jaarlijkse "uitje" met het hele, uitgebreide gezin eindigt altijd in"De Strooppot"! Niet alleen voor kinderen gezellig, Genoeglijke sfeer, vriendelijke bediening en zeer uitgebreide menukaart. s 'Zomers heerlijk buiten op het terras , 's winters knus binnen.
Fred O.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Helaas waren ook dit keer niet alle pannenkoeken gaar. Extra vervelend omdat we vooraf juist aan een medewerker hadden gevraagd om de pannenkoeken wat langer te bakken, vanwege onze eerdere ervaringen. De ambiance en ligging zijn erg leuk en de vulling op de pannenkoek is dik in orde.