De Strooppot

De Hoef Oostzijde 42-43 1426 AE De Hoef Nederland Kaart

Over het restaurant De Strooppot

Pannenkoekhuis De Strooppot is een knus familierestaurant gelegen aan de boorden van het riviertje De Kromme Mijdrecht. Je kan er gezellig eten met een klein gezelschap in het restaurant dat plaats biedt aan 70 personen. Ook reserveren voor groepen van 30 tot 100 personen is mogelijk in één van de 2 zalen. “De Opkamer" (boven) wordt ook bij drukte gebruikt als uitbreiding van het restaurant. Vanuit De Opkamer heb je een prachtig uitzicht over de polder. De Cromme Miert Zaal is een eigentijdse ruimte met een eigen terras. Deze zaal kan voor grote groepen kan worden gereserveerd. Tevens is De Strooppot de plek voor uw huwelijksfeest, verjaardagsfeest of wat u maar te vieren heeft. Kijk op onze site voor de mogelijkheden.

Naast de specialiteit zoete en hartige pannenkoeken, is de varkenssaté ook erg populair! Ook zijn er veel mogelijkheden tot leuke arrangementen, het restaurant ligt in een mooi fietsgebied. Zodra het zonnetje gaat schijnen is het goed toeven op ons terras. De ligging maakt dat je al vroeg in het seizoen buiten kunt eten. Ook is er veel speelgelegenheid voor de jongste gasten. Benieuwd geworden? Fiets een keertje langs!

Meer informatie over restaurant De Strooppot

Jouw recensie over het restaurant De Strooppot

rvdjagt .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We kwamen als één van de laatsten binnen (19.15 uur), maar wij moesten toch wel lang wachten op onze pannenkoek. Dat valt niet mee met een dochter van 11 die net te groot is voor de speeltoestellen.
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Perfecte stop als je met vrienden een rit maakt met de motor.
Dat hebben we geweten, uiten die van ons nog ongeveer 50 motoren op de parkeerplaats :-)
L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima gegeten, veel verschillende soorten pannenkoeken met 10 personen genuttigd. Fantastisch personeel; vrolijk, attent en snel. Ze kunnen zeer goed met kinderen omgaan.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Ik ga hier regelmatig met oudcollega's eten. Het blijft altijd een feestje om er te zijn en er tevreden naar huis te gaan.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten naar aanleiding van de verjaardag van onze zoon! Hij voelde zich echt jarig, dus dat was heel leuk, bedankt!
M.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk gegeten en super service! een aanrader, zeker voor gezinnen met kinderen. Onze dochter was die dag jarig, feest was compleet met vuurwerk, toegezongen worden en een kadootje!
R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Super bediening, super service, gewoon super goed! Ondanks dat wij als groep wat langer bleven zitten was er niemand van de bediening die ook maar op enige manier liet blijken dat ze het fijn zouden vinden dat we weg zouden gaan :)
Maroesja H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Zoals altijd lekkere pannekoeken , leuke bediening en een nette prijs. Mijn jarige dochter is goed verwend en door het personeel toegezongen, leuke avond
T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het is een gezellig restaurant, sfeervol, en de ontvangst is prima. Wij hebben er al meerdere keren heerlijk gegeten, en blijven hier zeker terugkomen.
D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Weer gezellig met vrienden pannenkoeken gegeten . En de ijsjes waren ook weer lekker . Pannenkoeken ook super. Ontvangst heel erg hartelijk en personeel ook super vriendelijk ,attent en oplettend.
Tirza A.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
De pannenkoeken waren oké, al was het deeg op sommige plekken nog niet helemaal gaar. Het toetje (het stroopwafelbakje) was ronduit teleurstellend; de mascarpone was geschift en niet te eten en de koek was droog. Al met al niet iets om direct voor terug te gaan.
M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
heb heerlijk gegeten in een fijne omgeving met gastgerichte bediening. Veel lof voor hoe in een heel druk restaurant de rust bewaard wordt. Klasse.
Celine D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
We hebben een lekkere pannenkoek gegeten.
We werden vriendelijk geholpen door het personeel.
..............................................................
homecooking .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Erg jammer dat het speelgelegenheid buiten nog steeds geen opknapbeurt gehad heeft. Met name de rubbere veiligheid tegels. Deze liggen schots en scheef waardoor het juist onveilig is. Anderhalf jaar geleden moest ik hierdoor met mijn zoon voor het eten door naar het ziekenhuis, hellaas nog niks veranderd.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijke pannenkoeken en vriendelijke bediening.
Een aanrader om heen te gaan
V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Voor een lekkere, royaal belegde pannenkoek moet je bij de Strooppot zijn.
Erg vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Marloes E.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wat een feestje was het, onze zoon kreeg een heerlijke verjaardagspannenkoek met verrassing en onze dochter kreeg een zwemdiploma-pannenkoek met duikbrilset. Kids blij en door de ruime keuze zelf ook genoten van een heerlijke pannenkoek!
D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Gezellig restaurant met heerlijke pannenkoeken. Vriendelijke bediening. Je moet hier wel altijd zelf om de drankjes vragen.
V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ik zelf heb een glutenallergie, maar de glutenvrije pannenkoek was echt heerlijk! Het eten was zeer goed en er was een gezellige sfeer.
De bediening was ook zeer goed, geholpen door een vrolijke, spontane serveerster.
Een echte aanrader dus!
Eddy V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
De Strooppot is een stabiele factor. Het is gewoon altijd goed!

Het is leuk dat er tijdelijke speciale gerechten zijn. Dat is een goede aanvulling op een meer dan prima menukaart.

100% succes verzekerd.