De Strohoed

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant De Strohoed

Jasper A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Goed gegeten met 12 volwassenen en 11 kinderen. Relaxte sfeer. Behalve pannenkoek ook wat lekkers voor papa’s en mama’s.
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Vandaag pannenkoeken wezen eten met de familie.
Zelf had ik de elper pannenkoek, deze was heerlijk.

Leuk restaurant om te eten.
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Erg lekker gegeten, gekozen voor de boerenpannenkoek! Fijne setting, lekker rustig en erg vriendelijk personeel! Ik kom zeker nog een keer terug om een aantal andere pannenkoeken te proberen!
Jorik B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Gister hier met twee personen gegeten. Gekozen voor een goed belegde pannenkoek met ananas, kip en een pannenkoek Hawaii. Eten stond vlot op tafel in de spits en was zeer smakelijk, bediening was zeer spontaan. Ook het ijs natijd was erg lekker. Restaurant was sfeervol aangekleed en netjes. Goede ervaring
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Ruime keuze en was verrast over de kwaliteit. Het beslag van de pannenkoek is echt zo lekker, ik eet weleens vaker in een pannenkoekenhuis, maar nog nooit was mij de pannenkoek zelf opgevallen. Voor mijn dochtertje poffertjes besteld, welke ook fantastisch van smaak waren.
Personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben heerlijk buiten op het terras gezeten, waar de kinderen heerlijk hebben kunnen spelen. Wij fijn fan!
tineke F.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Na een fietstocht kwamen wij toevallig langs De Strohoed. Trek als we hadden genoten wij van een broodje kaas en een broodje ham/kaas en een drankje.
Nou, dat broodje was echt maagvullend en smaakte uitstekend. Prettige bediening.
pvdm85 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Prima restaurant om voor een goede prijs een pannenkoek te eten.
Commentaar wat ik hier leest schets ook mijn verbazing.
Bediening mag toch ook onervaren zijn? Ik heb met mijn vrouw en kinderen prima gegeten en kom zeker terug. Complimenten voor deze startende ondernemer. Wij komen zeker weer terug!
Hadanough .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Vanwege de recensies besloten om hier met 6 volwassenen en 2 peuters te eten. Wat ons betreft helaas een teleurstelling. Het personeel leek onervaren en wist niet goed raad met kinderen. Na bestelling moesten we 45 minuten wachten op onze pannenkoeken, en de kinderen werden als allerlaatste bediend. Er was wel een speelhoekje voor kinderen maar geen speelgoed voor aan tafel, niet eens een kleurplaat met kleurtjes. De pannenkoeken smaakten matig, rubberachtig. De kaaspannenkoek op de kaaspannenkoek was niet gesmolten, en de schnitzel die iemand bestelde was volgezogen met vet en niet lekker. Het restaurant heeft een aangenaam formaat, klein en overzichtelijk. Ruim parkeergelegenheid en direct naast een leuke buitenspeeltuin.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Goede pannenkoeken maar bij een vol restaurant duurt t wel even voordat je je eten hebt. Ik klaag niet snel maar we hadden pas een uur na binnenkomst ons eten en dat is toch wel erg lang. Verder vriendelijke bediening maar weinig overzicht over welke tafel voor de volgende komt. Zeker met kleine kinderen vrij vervelend om zo lang te moeten wachten op een pannenkoek.
JohannesdeV .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Wij zijn tweede Paasdag heerlijk uit eten geweest met de kinderen. Er zit een nieuwe eigenaar op dit restaurant met een fantastische kok. Het restaurant zat helemaal vol maar toch hadden we snel ons eten op tafel. De bediening was uiterst vriendelijk en er was veel aandacht voor de kinderen, die ook nog eens konden spelen in een speelgoed keukentje. Aanrader!
Lies72 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Vanavond gegeten bij De Strohoed. Het is lang geleden dat we zo'n lekkere pannenkoek bij een pannenkoekhuis hebben gegeten. De pannenkoeken waren goed belegd. Ook fijn dat je een meergranen pannenkoek kan bestellen. Terwijl we op de pannenkoeken zaten te wachten, kon mijn dochter lekker in het speeltuintje spelen. De bediening was vlot en erg vriendelijk. Bij het dessert wilden we wat aanpassingen en dit was geen enkel probleem. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
annacorina .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Mooie locatie, schoon en fris ogend restaurant met een mooi terras met dito uitzicht. Genoeg speelruimte voor de kinderen. Vriendelijke bediening. Ik heb een heerlijke pannenkoek gegeten (Ellert&Brammert), mooi gepresenteerd met een frisse salade. Genoeg keus op de menukaart zonder dat het een overkill wordt. Zeker een aanrader om hier nog eens te gaan eten!
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Omdat we in de buurt in een hotel verbleven - wilden we ook een avond wat eenvoudiger (én goedkoper) uit eten. De prijs viel ons toch wat tegen (e33,60 voor 2 x pannenkoek, 3 glaasjes wijn en 1 uit elkaar vallende pistolet kruidenboter). De inrichting is fris en modern (niets van een pannenkoek restaurant), de ligging is leuk (met terras) en de service was erg vriendelijk van Jolien (?) .Sfeer was er verder niet (wij waren enige gasten).
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Ik koos voor de Strohoed Pannenkoek. Een meergranen pannenkoek met spek,appel,krenten/rozijnen en noten. Echt een topper. Ze gebruiken daar bijzonder meel en goede ingrediënten. Binnen is het wat donker en de bediening ging niet vlotjes.