De Strohoed

Meer informatie over restaurant De Strohoed

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

Joost T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Vandaag pannenkoeken wezen eten met de familie.
Zelf had ik de elper pannenkoek, deze was heerlijk.

Leuk restaurant om te eten.
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Erg lekker gegeten, gekozen voor de boerenpannenkoek! Fijne setting, lekker rustig en erg vriendelijk personeel! Ik kom zeker nog een keer terug om een aantal andere pannenkoeken te proberen!
Jorik B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Gister hier met twee personen gegeten. Gekozen voor een goed belegde pannenkoek met ananas, kip en een pannenkoek Hawaii. Eten stond vlot op tafel in de spits en was zeer smakelijk, bediening was zeer spontaan. Ook het ijs natijd was erg lekker. Restaurant was sfeervol aangekleed en netjes. Goede ervaring
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Ruime keuze en was verrast over de kwaliteit. Het beslag van de pannenkoek is echt zo lekker, ik eet weleens vaker in een pannenkoekenhuis, maar nog nooit was mij de pannenkoek zelf opgevallen. Voor mijn dochtertje poffertjes besteld, welke ook fantastisch van smaak waren.
Personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben heerlijk buiten op het terras gezeten, waar de kinderen heerlijk hebben kunnen spelen. Wij fijn fan!
tineke F.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Na een fietstocht kwamen wij toevallig langs De Strohoed. Trek als we hadden genoten wij van een broodje kaas en een broodje ham/kaas en een drankje.
Nou, dat broodje was echt maagvullend en smaakte uitstekend. Prettige bediening.
Pvdm85 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Prima restaurant om voor een goede prijs een pannenkoek te eten.
Commentaar wat ik hier leest schets ook mijn verbazing.
Bediening mag toch ook onervaren zijn? Ik heb met mijn vrouw en kinderen prima gegeten en kom zeker terug. Complimenten voor deze startende ondernemer. Wij komen zeker weer terug!
Hadanough .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Vanwege de recensies besloten om hier met 6 volwassenen en 2 peuters te eten. Wat ons betreft helaas een teleurstelling. Het personeel leek onervaren en wist niet goed raad met kinderen. Na bestelling moesten we 45 minuten wachten op onze pannenkoeken, en de kinderen werden als allerlaatste bediend. Er was wel een speelhoekje voor kinderen maar geen speelgoed voor aan tafel, niet eens een kleurplaat met kleurtjes. De pannenkoeken smaakten matig, rubberachtig. De kaaspannenkoek op de kaaspannenkoek was niet gesmolten, en de schnitzel die iemand bestelde was volgezogen met vet en niet lekker. Het restaurant heeft een aangenaam formaat, klein en overzichtelijk. Ruim parkeergelegenheid en direct naast een leuke buitenspeeltuin.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Goede pannenkoeken maar bij een vol restaurant duurt t wel even voordat je je eten hebt. Ik klaag niet snel maar we hadden pas een uur na binnenkomst ons eten en dat is toch wel erg lang. Verder vriendelijke bediening maar weinig overzicht over welke tafel voor de volgende komt. Zeker met kleine kinderen vrij vervelend om zo lang te moeten wachten op een pannenkoek.
JohannesdeV .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Wij zijn tweede Paasdag heerlijk uit eten geweest met de kinderen. Er zit een nieuwe eigenaar op dit restaurant met een fantastische kok. Het restaurant zat helemaal vol maar toch hadden we snel ons eten op tafel. De bediening was uiterst vriendelijk en er was veel aandacht voor de kinderen, die ook nog eens konden spelen in een speelgoed keukentje. Aanrader!
Sabine A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Vanavond heerlijk wezen eten in Strohoed.
Een Leuk sfeer vol restaurant..
Genoeg keuze voor Jong en oud, leuk en vriendelijke personeel !

Lies72 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Vanavond gegeten bij De Strohoed. Het is lang geleden dat we zo'n lekkere pannenkoek bij een pannenkoekhuis hebben gegeten. De pannenkoeken waren goed belegd. Ook fijn dat je een meergranen pannenkoek kan bestellen. Terwijl we op de pannenkoeken zaten te wachten, kon mijn dochter lekker in het speeltuintje spelen. De bediening was vlot en erg vriendelijk. Bij het dessert wilden we wat aanpassingen en dit was geen enkel probleem. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
FamilieSmidt .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Hier afgelopen zaterdag met mijn gezin heerlijke pannenkoeken gegeten.
Mijn dochter heeft een melk allergie en vond de pannenkoek erg lekker, ook had ze de zelfde keuze als wat wij hadden en was er zelfs nog een melk vrij ijsje!
Wij kunnen dit restaurant aan iedereen aanraden en we hebben zelfs al gereserveerd voor de volgende keer!
Mandves .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Zaterdag per toeval hier langs gekomen, en de verleiding van een spek-kaas pannekoek niet kunnen weerstaan. Dit pannekoekenhuis komt minimaal in mijn top-drie; goede smaak, veel spek en veel versgeraspte kaas. Op zondag speciaal hier weer langs gekomen voor een tweede ronde: de specialiteiten met geitenkaas, honing en cashewnoten en de kip/ananas met kerrie hebben we geprobeerd. Allebei een bijzondere combinatie. Ook hier veel vulling met een afgewogen smaak. Heerlijk, aanrader!!
Lauradevalken .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Heerlijk gegeten bij de Pannenkoekenboerderij in Elp, we hebben als een van de eerste een Spelt pannenkoek mogen eten en ook deze pannenkoeken zijn erg lekker. De bediening is erg vriendelijk en het zit op een mooie rustige plek.
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Tja... dan ga je wandelen vanaf een ander pannenkoekenhuis en dat blijkt bij terugkomst gesloten. Daarom wederom bij de Strohoed gegeten. Ervaring nog slechter dan de vorige keer.
Onderlaag, beleg met een dikke bovenlaag deeg om al het beleg af te dekken. Gevolg: zeer dikke, onsmakelijke en niet gare pannenkoek. Dus qua eten een dikke onvoldoende. Bediening was dusdanig vriendelijk dat ik alleen daarom een fooi heb gegeven.
Het is fijn te lezen dat u tevreden bent over onze bediening, dat willen wij ook voor de pannenkoeken. Ik vind het erg vervelend dat u dit is overkomen. Wij willen graag leren van onze fouten, want dit is niet onze standaard. Neem daarom alstublieft contact met mij op via 06 10 777 546.
Groeten Ico
Orion .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Gisteren de verjaardag van mijn opa gevierd bij de strohoed. Het opa-arrangement had ik van tevoren gereserveerd en telefonisch afgestemd met de manager/eigenaar. We kregen voor 25 euro per persoon een heleboel waaronder oud- hollandse spelletjes, meerdere malen koffie en frisdrank, bittergarnituur, appelgebak met slagroom en boerenbanket. Ook konden we gebruik maken van een aparte ruimte. Het was echt een zeer geslaagd feestje met heerlijke pannenkoeken, vriendelijke bediening, genoeg privacy, mooie locatie enz enz. Mocht je een feestje te vieren hebben dat zou ik het zeker hier doen! Echt een aanrader. En voor een kleine prijs! Team van de strohoed; nogmaals dank!
Jan164 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Hier vandaag heerlijk gegeten vanaf ons vakantie adres in Schoonloo we hadden allebij een boerenpannenkoek rijk gevuld en zeer smakelijk .
Goede en snelle bediening als toetje namen we arretjescake met ijs en slagroom dit kan ik iedereen aanraden in 1 woord super
Mooi terras en tuin , wij komen hier zeker nog een keer weer deze week
Annacorina .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Mooie locatie, schoon en fris ogend restaurant met een mooi terras met dito uitzicht. Genoeg speelruimte voor de kinderen. Vriendelijke bediening. Ik heb een heerlijke pannenkoek gegeten (Ellert&Brammert), mooi gepresenteerd met een frisse salade. Genoeg keus op de menukaart zonder dat het een overkill wordt. Zeker een aanrader om hier nog eens te gaan eten!
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Omdat we in de buurt in een hotel verbleven - wilden we ook een avond wat eenvoudiger (én goedkoper) uit eten. De prijs viel ons toch wat tegen (e33,60 voor 2 x pannenkoek, 3 glaasjes wijn en 1 uit elkaar vallende pistolet kruidenboter). De inrichting is fris en modern (niets van een pannenkoek restaurant), de ligging is leuk (met terras) en de service was erg vriendelijk van Jolien (?) .Sfeer was er verder niet (wij waren enige gasten).
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Wat een verademing dat er eens een pannenkoekenhuis is zonder donkerbruine tafels en rood/wit geblokte tafelkleedjes en gordijnen. Dit pannenkoekenhuis heeft lichtere tinten qua meubilair, maar er zou meer licht mogen zijn om de menukaart goed te kunnen lezen. De bediening was vriendelijk, persoonlijk, attent en correct. Over de pannenkoeken was ik echter minder tevreden. De onderzijde van de pannenkoek was op enkele stukken verbrand en het volkorendeeg was vrij plastic-achtig qua structuur. Beleg was ruim voldoende.