De Stripe

Duerswâld 23 9241 GW Wijnjewoude Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Stripe

Nir63 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Heerlijk gelucht op een druilerige maandag middag. Er waren niet veel andere gasten maar toch voelde het knus genoeg binnen om er te lunchen. Ook de bediening was gastvrij en vriendelijk. We namen de xxl hamburger, echt heerlijk! Kom hier zeker terug, wil het diner ook nog eens proberen.
Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Interieur oogt weinig spannend, eigenlijk beetje saai. Doorsnee wegrestaurant is de eerste indruk. De ontvangst is hartelijk, de bediening is goed. Het eten is goed, niets op aan te merken. Ook een gewone kaart, weinig spectaculair, maar wel degelijk. Al met al een goede avond, lekker gegeten met goede service. Jammer alleen dat, als je de laatste gast bent, de haard al wordt uitgedaan als we er nog zitten. Dat voelt dan weer niet echt top.
Tuinstratjes .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
goede ligging, heerlijk eten en goede bediening met oog voor service ,een culinair verwennerij met een goede betaal bare kaart
RH R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Twee dagen mogen eten bij dit hotel-restaurant. Hartelijke ontvangst van de gastheer. Het decor ziet er wat saai uit en weinig uitnodigend. Ik koos voor de entrecote en tafelgenoten kozen voor de tournedos. Helaas was dat een verkeerde keuze, alle drie de stukjes vlees kwamen well-done op tafel terwijl er anders was besteld. Ruim assortiment met diverse groenten, friet, rabarber, peertjes en gebakken aardappeltjes, alles van primakwaliteit. Volgende dag nogmaals geprobeerd om de tournedos medium-rare te bestellen. Helaas weer well-done. Het werd snel en correct opgelost door een nieuw stukje vlees te bakken, welke vervolgens prima in orde was.
Kortom, een normaal-goed restaurant met vriendelijke service. De kinderspeelhoek werd goed benut door mijn zoontje, een handig pluspunt.
KvWF .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Goede prijs kwaliteit verhouding bij de Stripe. We hebben een zeer smakelijke boeren schnitzel en mosselen gegeten. Volop garnituren erbij en veel mosselen en een flinke schnitzel. Beiden uitstekend bereid.
lekker vers klaar gemaakte groente garnituren.
Een vriendelijke maar niet heel vlotte bediening was een klein minpuntje. En het gebrek aan een doekje om je vingers schoon te maken na het mosselen eten.
Een zeer verzorgd restaurant en de locatie midden in duurswald, maken het tot een fijne plek om even snel een goede maaltijd te eten.
Klaziena V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Afgelopen februari bij Restaurant de Stripe geweest tijdens de culinaire avond.
Waarbij "Emiel" schrijft dat je er geen culinair hoogstandje van moet vinden zou eens op een speciaal daarvoor gerichte dag moeten komen dineren.
Waarbij er een keuze kan worden gemaakt tussen 5 en 6 gangen met bijpassend wijnarrangement.
Tevens is de opstelling van gerechte tot in detail uitgewerkt waarbij smaak voorop staat.
Ik heb er heerlijk gegeten en kan niet wachten tot de volgende culinaire avond.
Daarvoor ook bij de Stripe gegeten met de "gewone" kaart.
De menu kaart betreft een ruime keuze die voor iedereen wat te kiezen heeft.
De service is uitstekend en de bediening is flot en correct.
Wij zaten beide keren in een vol restaurant waarbij wij ons niet stoorden aan de drukte. Er is voldoende ruimte om ons heen en er zijn voor de feesten en buffetten afgesloten ruimtes.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Een toplocatie welke van buiten af bekeken een horecabedrijf met allure lijkt sinds er een bovenverdieping bij is gekomen voorzien van rieten dak. Een plaatje. De binnenkant stemt helaas niet overeen met de buitenkant. De eigenaren hebben hun best gedaan en toch zijn ze er wat mij betreft niet in geslaagd om er iets sfeervols van te maken. Het blijft een kantine-uitstraling houden. Systeemplafond, twee houten poorten in de ruimte, donkere vloer, donkere tafels en stoelen. Om ons heen kijkend naar de andere bezoekers denken we dat zij het interieur niet als storend ervaren, maar goed dat is een aanname en hokjesdenken.
De tonijnsalade welke ik had besteld op een boerenbol was qua smaak prima alleen de bol was een afbakbol en da's toch weer erg jammer. Een dikke snee boerenlandbrood zou er goed bij passen. De lunchkaart is conform het interieur: gewoon. Schnitzel, hamburger, kipfilet kortom een menukaart die ook in 1975 had kunnen dienen. Ook hierbij geldt waarschijnlijk dat het misschien is wat de klant wenst. Wij vroegen ons af waarom ze geen streekproducten gebruiken.
WMes .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Leuk restaurant met vriendelijke bediening die ook heel klantgericht denkt. Het eten was ook van goede kwaliteit (niet lang hoeven te wachten en toch verse producten) en zeker een aanrader om eens een keer gezellig uit eten te gaan. Buiten is wat meer gericht op zomerse gasten, binnen zijn de tafels netjes gedekt en dus wat meer op het echt uit eten gaan.