De Stripe

Meer informatie over restaurant De Stripe

Jouw recensie over het restaurant De Stripe

Hin K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Wat een vriendelijk personeel. Voor al de flinke meid met blonde haren en afzakkende bril is vrolijke verschijning. We hebben heerlijk gegeten. Zelf vonden we de plek midden in het restaurant op de looproute niet een mooie plek. Maar ja dan moet je niet op het laatste moment reserveren want was is het druk. Het loopt af en aan van klanten en personeel. Dit gaf toch wel een prettige sfeer. Zelf vonden wij de inrichting kaal en saai maar wat er gedaan moest worden weet ik ook niet. Voor het eten en de bediening komen we zeker weer terug. Complimenten.
Nir63 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Heerlijk gelucht op een druilerige maandag middag. Er waren niet veel andere gasten maar toch voelde het knus genoeg binnen om er te lunchen. Ook de bediening was gastvrij en vriendelijk. We namen de xxl hamburger, echt heerlijk! Kom hier zeker terug, wil het diner ook nog eens proberen.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Interieur oogt weinig spannend, eigenlijk beetje saai. Doorsnee wegrestaurant is de eerste indruk. De ontvangst is hartelijk, de bediening is goed. Het eten is goed, niets op aan te merken. Ook een gewone kaart, weinig spectaculair, maar wel degelijk. Al met al een goede avond, lekker gegeten met goede service. Jammer alleen dat, als je de laatste gast bent, de haard al wordt uitgedaan als we er nog zitten. Dat voelt dan weer niet echt top.
RH R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Twee dagen mogen eten bij dit hotel-restaurant. Hartelijke ontvangst van de gastheer. Het decor ziet er wat saai uit en weinig uitnodigend. Ik koos voor de entrecote en tafelgenoten kozen voor de tournedos. Helaas was dat een verkeerde keuze, alle drie de stukjes vlees kwamen well-done op tafel terwijl er anders was besteld. Ruim assortiment met diverse groenten, friet, rabarber, peertjes en gebakken aardappeltjes, alles van primakwaliteit. Volgende dag nogmaals geprobeerd om de tournedos medium-rare te bestellen. Helaas weer well-done. Het werd snel en correct opgelost door een nieuw stukje vlees te bakken, welke vervolgens prima in orde was.
Kortom, een normaal-goed restaurant met vriendelijke service. De kinderspeelhoek werd goed benut door mijn zoontje, een handig pluspunt.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Een toplocatie welke van buiten af bekeken een horecabedrijf met allure lijkt sinds er een bovenverdieping bij is gekomen voorzien van rieten dak. Een plaatje. De binnenkant stemt helaas niet overeen met de buitenkant. De eigenaren hebben hun best gedaan en toch zijn ze er wat mij betreft niet in geslaagd om er iets sfeervols van te maken. Het blijft een kantine-uitstraling houden. Systeemplafond, twee houten poorten in de ruimte, donkere vloer, donkere tafels en stoelen. Om ons heen kijkend naar de andere bezoekers denken we dat zij het interieur niet als storend ervaren, maar goed dat is een aanname en hokjesdenken.
De tonijnsalade welke ik had besteld op een boerenbol was qua smaak prima alleen de bol was een afbakbol en da's toch weer erg jammer. Een dikke snee boerenlandbrood zou er goed bij passen. De lunchkaart is conform het interieur: gewoon. Schnitzel, hamburger, kipfilet kortom een menukaart die ook in 1975 had kunnen dienen. Ook hierbij geldt waarschijnlijk dat het misschien is wat de klant wenst. Wij vroegen ons af waarom ze geen streekproducten gebruiken.