De Strandzot

Strand Zoutelande 90 4374 XZ Zoutelande Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Strandzot

Arianne B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Vanavond heerlijk mosselen gegeten.
Ze waren zoals ze moeten zijn, groot en sappig.
We kozen frietjes, maar het brood kregen we er ook gewoon bij.
Lekker snelle en vriendelijke bediening.
Hier komen we vast nog eens terug.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Strandzot is zeker geen standaard strandtent. Prettige inrichting op een natuurlijk prachtige lokatie. Eten was meer dan prima. De visgerechten waren super(vers) en ook het vleesgerecht was ook zeer smaakvol.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Superlocatie met uitzicht op ondergaande zon aan het Zeeuwse strand, met zorg bereid eten dat voortreffelijk smaakte, goede wijn, leuke bediening en dat alles tegen alleszins schappelijke prijzen. Vanzelfsprekend een karafje kraanwater erbij gevraagd en gekregen. Top!
Eduardc .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Ook een duit in het zakje. Ik ben het helemaal eens met Kees. Het is een strandtent met prachtig uitzicht op de Westerschelde en deze Strandzot heeft bovendien prima eten. Wij waren lovend over de geitenkaassalade en de vissoep, duidelijk met zorg bereid. Maar ook de hoofdgerechten waren prima. De inrichting van de Strandzot is prettig, de bediening vlot, een tikje chaotisch, maar niets om kritisch over te doen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Fantastisch relaxed strandtentje met gezellige jeugd in de bediening. Om er te eten moet je wel een hoge duin over klimmen. Zeker voor strandtent schappelijke prijzen maar belangrijker: goed eten. Eenvoudige kaart met biefstukje of hamburger maar ook uiteraard vis. Reserveren is aan te raden want het is er altijd druk.
T&js .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Op een zeer warme middag tijdens onze fietstocht op Walcheren een tussenstop gepleegd bij Strandzot nabij Zoutelande . Geweldig strandpaviljoen waar je wel even voor moet klimmen, maar er wordt daar zeer goed gekokkereld met veel verse producten en het personeel is er ook top. Wij genoten die middag van de Fish&chips geserveerd met remouladesaus en een salade en een broodje Zeespeciaal met eigengemaakte tonijnsalade, echt een aanrader.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Een echte strandtent. Uiteraard geweldig mooi uitzicht, vriendelijke vrouwelijke bediening die wat chaotisch te werk gaat. Eten is goed ,lekkere verse vis en schaal en schelpdieren.Doordat je een flinke klim moet maken is de standzot voor de moeilijk ter been zijnde medemens wat moeilijk bereikbaar.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Door consequent gebruik van verse producten en een eenvoudige kaart perfect om in ongedwongen sfeer met uitzicht op zee lekker te eten. Een echte strandtent en alleen bereikbaar na een klim over het duin of via lange strandwandeling waar je vervolgens wordt verrast door perfecte culinaire hamburger!
Simone F.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Uitstekende vangst van de dag (tong) met passend garnituur. Leuke bediening en borrelen bij de open haard is gezellig. Bij het raam eten in de winter is alleen echt te koud.
Martijnk .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Een strandtent met een echte keuken. Niet alleen de standaard sate, of de verdwaalde biefstuk (ja, die staan natuurlijk wel op de kaart), maar ook verrassendere gerechten zijn hier te vinden. Twee keer hebben we hier met een grote groep gegeten, en twee keer ging dat erg goed. Vriendelijk en vlot geholpen, het eten prima en een mooie prijs/kwaliteit.