De Stomme van Campen | restaurant

Oudestraat 220 8261 CA Kampen Nederland Kaart

Over het restaurant De Stomme van Campen | restaurant

Gezelligheid en gastronomie hand in hand

Volgens de allereerste recensie een kruising tussen een schildersatelier en een Middeleeuwse apotheker. Dat typeert meteen de sfeer van dit gezellige restaurant in Kampen. Knus, authentiek, laagdrempelig en met een open karakter. Zeer de moeite waard!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Stomme van Campen | restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Woensdag t/m zaterdag vanaf 17:30 uur geopend.

Jouw recensie over het restaurant De Stomme van Campen | restaurant

Corry Z.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Het was wel warm in het restaurant (buiten ook...)
W. J. M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
De gerechtjes waren net als de vorige keren erg goed, de bieren pasten ook weer prima bij het eten.
De jonge jenever vooraf zou echter iets gastvrijer gevuld moeten worden nl met een bolling.
Wij noemen dit eigenlijk rotterdammertjes!
Verder alle lof!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Aardige bediening, heerlijk eten. Sharing diner viel in de smaak. Met 2 personen een bijpassend wijnarrangement gedeeld.
MarkVr .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Voor de 2e keer geweest en opnieuw heerlijk gegeten. Eten zelf is prima voor elkaar, leuke kleine porties zodat je meer dingen kan proeven. En waar vindt je de combinatie van eten en bijpassende bieren? Maar ook bediening is prima, deze mensen hebben hart voor hun vak. Top tent, we worden vaste bezoeker :)
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Hendrick heeft geen uitgebreide maar wel een uitstekende kaart. Complimenten aan de kok. We hebben heerlijk buiten kunnen eten. Qua aankleding kan daar nog wel iets aan worden verbeterd. De bediening was attent en correct. Al met al een heel plezierige avond.
Jorieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Helaas een beetje knullige serveerster/weekendhulp liet een kop thee over iemand vallen. Een schaaltje op de grond. En bij de uitleg van je maaltijd standaard; en dat is..... en ja ik vind het zelf erg lekker. Zeg dan liever niks.
Suzan P.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Zeker een aanrader.
Dag Suzan,

Hartelijk dank voor je recensie! We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Voor de 2e keer at Hendrik bij restaurant Hendrick en daaruit bleek dat de eerste keer geen toevalstreffer is geweest.Ook deze keer was het weer een feestje voor de smaakpapillen,maar ook het oog kwam niets te kort.
Deze keer hadden we gelukkig een rustige tafel gevraagd en gekregen.
Ook onze tafelgenoten waren zeer tevreden over onze uitnodiging om eens bij te praten in een bijzonere ambiance.
Goedendag,

Hartelijk dank voor uw fijne recensie! Zoals u inmiddels weet doen wij er alles aan om u en gezelschap een heerlijke avond uit te bieden. En daar hoort ook luisteren naar de wens van de gast bij. De waardering hiervoor is fijn om te lezen.

Graag tot een volgend bezoek!

Hartelijke groet,

Edward B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Een teleurstellende avond. De makreel was niet lekker en de ribeye werd als biefstuk verkocht!? Bij navraag werd ik bijna kinderlijk toegesproken door de kokkin. De biefstuk kwam van het deel van de ribeye.......?
Geachte heer Booij,

Wat jammer om te horen dat uw avond zo teleurstellend was. Het verloop van de avond heeft u in uw vorige recensie, welke op verzoek van Iens door u is verwijderd, duidelijk gemaakt. Ik heb u een naar mijn mening een passende reactie gegeven. Vandaar dat ik niet verder inhoudelijk in ga op uw recensie.

Ik dank u hartelijk voor uw bezoek aan ons restaurant.

Andries79 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten en gedronken. Mooie gerechten met bijpassende wijnen en/of bieren. Een echte aanrader in Kampen.
Bedankt voor recensie Andries! Graag tot snel.

Groet David
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Langzaam gegaarde buikspek was heerlijk mals, mild gekruid en goed gaar. Ook de biefstuk was een zaligheid op de tong en een streling voor de maag. Kortom gekregen wat op het menu stond. De gerechten waren mooi opgemaakt met smaakvolle sauzen. Geen overvol bord met allerlei groentes en aardappelen. Het was gewoon top.
Goedendag,

Fantastisch om te lezen dat we u hebben kunnen laten genieten van onze gerechten. Hartelijk dank voor uw recensie. Graag tot ziens!

Restaurant Hendrick
Attala B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekkere producten en spijsen, goede combinaties.
Dag Attala,

Hartelijk dank voor je recensie! Fijn dat je van onze gerechten hebt genoten. Graag tot ziens.

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Eindelijk weer eens zeer tevreden een restaurant verlaten,heerlijk gegeten,gelukkig geen grote porties,maar kleine als schilderijtjes opgemaakte borden met verschillende smaaksensaties.
Jonge bediening die keurig uitlegt wat alles is.
Het enige minpunt was dat we geplaatst waren tussen 2 grotere gezelschappen,gepaard gaande met meer lawaai dan normaal gespreksniveau,waardoor onze conversatie soms wat moeilijker werd.
Goedendag meneer van Wisselingh,

Hartelijk dank voor uw feedback. Het doet ons goed te lezen dat u en uw gezelschap een culinaire avond hebben genoten in ons restaurant. Vervelend dat u hinder heeft ondervonden van naastgelegen tafels. Het is een hele goede tip voor ons, en wij gaan hier in het vervolg zeker rekening mee houden!
Wij hopen u binnenkort weer te mogen ontmoeten in ons restaurant. Het afsluitend kopje koffie nemen wij dan voor onze rekening!

Graag tot ziens.

Francien P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heel lekker eten. Vooral genoten van de kabeljauw.
Dag Francien,

Dank voor je recensie! Fijn dat we je hebben kunnen laten genieten van onze gerechten!

Graag tot snel!

Jacolien V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Huiselijke sfeer met mooie vintage elementen. Eten wordt geserveerd op mooi servies en de opmaak van de borden is erg netjes. Het eten vult goed ondanks de kleinere porties. Met aandacht en goede uitleg, zonder teveel aanwezig te zijn wordt je op de hoogte gebracht over wat je gaat eten. Hierdoor eet je zelf met aandacht van het heerlijke eten! Er wordt met liefde eten bereidt en dat proef je.
Dag Jacolien,

Fantastisch dat je zo hebt genoten van onze gerechten. Het doet ons deugd zo'n fijne recensie te lezen. We hopen jullie snel weer te mogen begroeten in ons restaurant.

Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
afwisselende menukaart met heerlijke gerechtjes met mooie smaakcombinatie. Leuk dat er niet specifiek een voor of hoofdgerecht is, maar dat je meerdere gerechten kunt combineren. Wel wat rumoerig, kon elkaar slecht verstaan.
Goedemiddag mevrouw Voskuil,

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat u en uw gezelschap van onze gerechten heeft genoten. Voor wat het rumoer betreft, vervelend dat u dit zo ervaren heeft. U heeft aan onze stamtafel gezeten. Deze tafel is wat groter dan de andere tafels in het restaurant. U zit dan ook iets verder weg van uw tafelgenoten. Een volgende keer placeren wij u graag aan een andere tafel zodat u ongestoord een gezellig gesprek kan voeren.

Graag tot snel!

Angela L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Wat een top restaurant en gezellig ingericht. Ook leuk dat je eerst door de kroeg loopt naar achteren naar het restaurant.
Dag Angela,

Hartelijk dank voor jullie recensie! Fijn om te horen dat jullie hebben genoten tijdens jullie bezoek aan het oosten van het land. Mochten jullie weer eens in de buurt zijn, dan zien we jullie graag weer terug.

Harry B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Originele gerechten welke erg lekker waren in een hele leuke bijzondere ambiance. Een echte aanrader.
Dag Harry,

Fijn om te lezen dat we je hebben kunnen verrassen! Bedankt voor je recensie en graag tot een volgende keer!

M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben samen genoten van het Bird menu. We hopen dat er vaker dergelijke menu's aangeboden worden. Leuke, lekkere culinaire verrassing.
Goedemiddag,

Leuk om te lezen dat jullie hebben genoten van het bierdiner. Wij organiseren één maal per kwartaal een bierdiner. De nieuwe datum gaan we binnenkort bekend maken. Graag tot een volgende keer.

Met gastvrije groet,

T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Verrassende locatie en mooie, goede, lekkere gerechten met verrassende smaken en structuren. De portie van elk gerecht is even groot/klein (prijs is ook “klein”), zodat je met gemak 4 gangen kan combineren. De liefde van het keukenteam spat er vanaf, net als het plezier en de gastgerichtheid van de eigenaar & bediening. Wij komen hier graag als we vrienden willen verrassen!
Wat een fijne recensie! Bedankt! En graag tot snel.

Met gastvrije groet,