De Stomme van Campen | restaurant

Oudestraat 220 8261 CA Kampen Nederland Kaart

Over het restaurant De Stomme van Campen | restaurant

Gezelligheid en gastronomie hand in hand

Volgens de allereerste recensie een kruising tussen een schildersatelier en een Middeleeuwse apotheker. Dat typeert meteen de sfeer van dit gezellige restaurant in Kampen. Knus, authentiek, laagdrempelig en met een open karakter. Zeer de moeite waard!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Stomme van Campen | restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Woensdag t/m zaterdag vanaf 17:30 uur geopend.

Jouw recensie over het restaurant De Stomme van Campen | restaurant

A V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
we hebben heerlijk gegeten. Eigentijdse gerechten. gezellige sfeer. een aanrader!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Veel aandacht voor de gasten, goede sfeer. Leuke gerechtjes en goede wijn, het bier hebben we (helaas) niet geprobeerd...
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Echt lekker eten in een hele goede sfeer
Lenneke H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Echt heerlijk gegeten hier. Byzonder vriendelijk attent en niet opdringerig personeel. Ongedwongen sfeer. Echt een parel: super, maar moeilijk te zien vanaf de straat; je kan er alleen komen via het gelijknamige proeflokaal. De prachtige ruime inrichting met mooie verlichting legt een link tussen de geschiedenis, het historische pand en een bekend Kampense kunstenaar.... Beslist naar toe gaan, en neem ook het proeflokaal even mee !
Peterien V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Zeker aan te bevelen!
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Prima prijs / kwaliteit verhouding.

Wel wat koud, tafeltje voor het raam.

Maar zeker een.aanrader!
Ratna G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Erg leuke sfeer, heerlijk kunnen bijkleten en lekker gegeten. Leuk om met het verrassingsmenu alles van de kaart te kunne proeven
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We waren duitse gasten, die heel vriendlijk worden opgenomen.
Het personeel was heel geduldig bij onze keuze en we hadden heel veel ruimte te kiezen.
Dat was een heel mooie avond met heerlijk eten.
Corry Z.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Het was wel warm in het restaurant (buiten ook...)
W. J. M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
De gerechtjes waren net als de vorige keren erg goed, de bieren pasten ook weer prima bij het eten.
De jonge jenever vooraf zou echter iets gastvrijer gevuld moeten worden nl met een bolling.
Wij noemen dit eigenlijk rotterdammertjes!
Verder alle lof!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Aardige bediening, heerlijk eten. Sharing diner viel in de smaak. Met 2 personen een bijpassend wijnarrangement gedeeld.
MarkVr .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Voor de 2e keer geweest en opnieuw heerlijk gegeten. Eten zelf is prima voor elkaar, leuke kleine porties zodat je meer dingen kan proeven. En waar vindt je de combinatie van eten en bijpassende bieren? Maar ook bediening is prima, deze mensen hebben hart voor hun vak. Top tent, we worden vaste bezoeker :)
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Hendrick heeft geen uitgebreide maar wel een uitstekende kaart. Complimenten aan de kok. We hebben heerlijk buiten kunnen eten. Qua aankleding kan daar nog wel iets aan worden verbeterd. De bediening was attent en correct. Al met al een heel plezierige avond.
Jorieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Helaas een beetje knullige serveerster/weekendhulp liet een kop thee over iemand vallen. Een schaaltje op de grond. En bij de uitleg van je maaltijd standaard; en dat is..... en ja ik vind het zelf erg lekker. Zeg dan liever niks.
Suzan P.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Zeker een aanrader.
Dag Suzan,

Hartelijk dank voor je recensie! We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Voor de 2e keer at Hendrik bij restaurant Hendrick en daaruit bleek dat de eerste keer geen toevalstreffer is geweest.Ook deze keer was het weer een feestje voor de smaakpapillen,maar ook het oog kwam niets te kort.
Deze keer hadden we gelukkig een rustige tafel gevraagd en gekregen.
Ook onze tafelgenoten waren zeer tevreden over onze uitnodiging om eens bij te praten in een bijzonere ambiance.
Goedendag,

Hartelijk dank voor uw fijne recensie! Zoals u inmiddels weet doen wij er alles aan om u en gezelschap een heerlijke avond uit te bieden. En daar hoort ook luisteren naar de wens van de gast bij. De waardering hiervoor is fijn om te lezen.

Graag tot een volgend bezoek!

Hartelijke groet,

Edward B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Een teleurstellende avond. De makreel was niet lekker en de ribeye werd als biefstuk verkocht!? Bij navraag werd ik bijna kinderlijk toegesproken door de kokkin. De biefstuk kwam van het deel van de ribeye.......?
Geachte heer Booij,

Wat jammer om te horen dat uw avond zo teleurstellend was. Het verloop van de avond heeft u in uw vorige recensie, welke op verzoek van Iens door u is verwijderd, duidelijk gemaakt. Ik heb u een naar mijn mening een passende reactie gegeven. Vandaar dat ik niet verder inhoudelijk in ga op uw recensie.

Ik dank u hartelijk voor uw bezoek aan ons restaurant.

Andries79 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten en gedronken. Mooie gerechten met bijpassende wijnen en/of bieren. Een echte aanrader in Kampen.
Bedankt voor recensie Andries! Graag tot snel.

Groet David
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Langzaam gegaarde buikspek was heerlijk mals, mild gekruid en goed gaar. Ook de biefstuk was een zaligheid op de tong en een streling voor de maag. Kortom gekregen wat op het menu stond. De gerechten waren mooi opgemaakt met smaakvolle sauzen. Geen overvol bord met allerlei groentes en aardappelen. Het was gewoon top.
Goedendag,

Fantastisch om te lezen dat we u hebben kunnen laten genieten van onze gerechten. Hartelijk dank voor uw recensie. Graag tot ziens!

Restaurant Hendrick
Attala B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekkere producten en spijsen, goede combinaties.
Dag Attala,

Hartelijk dank voor je recensie! Fijn dat je van onze gerechten hebt genoten. Graag tot ziens.

Team restaurant Hendrick