De Stoeterij

Zondag vanaf 12:00

Erg voordelig
Gustaaf M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op 24 september hier geweest met een familieverjaardag, erg lekker gegeten, met veel eigen ontwikkelde gerechten, kortom voor een bescheiden prijs een volledige kaart en supervriendelijk personeel. Ook het rijden met de huifkar was oubollig maar leuk. De geluidinstallatie aan boord is te zacht voor alle uitvoerige omgevingsinformatie
Nora G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Van begin tot eind fantastisch personeel. Vriendelijk, gezellig, geïnteresseerd in je. Vragen zelfs of je je eten mee wilt nemen als je dit niet op krijgt. De inrichting is super schattig, op z'n oud Hollands. Geweldig genoten!
Teunenlia .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat een geweldige ervaring om bij De Stoeterij te eten.
De bediening was attent en charmant, je voelde je echt een avondje uit.
Het eten was heerlijk, voor ons vegetariërs waren er diverse gerechten.
Hier komen we graag terug!
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Mensen horen zeggen dat ze lekker hadden gegeten bij de Stoeterij. Aangezien wij op vakantie zijn en ergens wilde eten deze zaak gekozen. Bij binnenkomst enigszins verrast door de aankleding en uitstraling van het interieur. Niet negatief bedoeld maar wat daarna geserveerd werd overtrof ruimschoots de verwachting. Een uiensoep dit licht gebonden was en voortreffelijk wat betreft smaak. Daarna de specialiteit van de chef. Gamba's en vlees. Heerlijk wat smaak en ruim wat betreft hoeveelheid. Aangevuld met huisgemaakte friet en lekkere groenten maakte het heerlijk. Ik moet bekennen dat ik bijna overal 'lekker ' eet maar dit was ECHT HEERLIJK. Zoals gezegd de verwachtingen van binnenkomst ruim overtroffen. De bediening was ook super vriendelijk en behulpzaam.
Cvengelen .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Ter gelegenheid van mijn verjaardag zijn we met een groep van 6 personen gaan eten bij de Stoeterij, en hebben daarbij gebruik gemaakt van het BAT (Buffet Aan Tafel) menu. Daarbij had ik aangegeven dat er met een vegetariër aanwezig was.
Het buffet aan tafel overtrof de verwachtingen. Als voorgerecht was er heerlijk wit en bruin stokbrood, en gefrituurde uienringen. Het buffet bestond uit meer dan een dozijn verschillende gerechten, waarbij verschillende originele vegetarische gerechten geserveerd werden. Ook de vleeseters waren uitermate tevreden over de verschillende gerechten (biefstukjes, carpaccio, spareribs, ananas met ham, varkensmedaillons, diverse kipfilet, en nog meer). Daarbij is de prijs van het BAT zeer schappelijk. En de porties waren precies goed: niet te veel en niet te weinig.
De service was uitstekend. Iedereen was zeer vriendelijk, diverse malen werd er gecontroleerd of alles naar wens was, en er werd spontaan aangeboden om een foto te maken.
Een aanrader dus. Wel reserveren, want ook op goede vrijdag zat het restaurant helemaal vol.
Pvzunderd .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Al een paar keer gegeten na een meeting bij beukenrode en dus echt met meer dan 10 man daar gezeten en gelachen elke keer weer top we komen daar altijd in april een hapje eten
Tjiepie .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Zeer beleefd en betrokken personeel. Prima eten voor een heel redelijk prijs. Jammer dat de inrichting wat donker is. Het zal wel een gemoedelijke sfeer op moeten wekken, maar ik houd er niet zo van. Nu was het ook een zeer grijze donkere en regenachtige avond. Ik denk dat je bij zonnig weer een heel andere indruk krijgt.
Hoe dan ook, we hebben er uitstekend gegeten. (En ze zijn op maandag open, terwijl veel restaurants dan dicht zijn.)
Ingrid215 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Wat een gezellig restaurant. Mijn recensie had hier allang moeten staan eigenlijk. Lijkt klein aan de buitenkant, maar valt mee en is gezellig knus binnen. Met mooi weer lekker buiten zitten. Keus is voldoende en dat zelfgemaakte warme appeltaartje als toetje mmm. Gezellige bediening. Werken zich uit de naad. In de winter gezellig haardvuurtje en door al dat hout binnen, superknus.. met 65e verjaardag van mijn moeder buffet aan tafel gedaan. Lekkere kleine gerechtjes om te prorven en gevarieerd. Aanrader.. kwam hier vroeger al regelmatig met mijn ouders. Wonen niet meer in de buurt. Maar zodra het kan en willen eten nabij Amersfoort, kiezen we weer voor de stoet.. laatste datum weet ik niet meer precies. Was een zondag in maart in ieder geval..
Truusje8 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Op zondagmiddag, vlak voor de kerst, zochten we iets om gezellig te eten in kerstsfeer!
Nou dan kun je hier heel goed wezen, het eethuis heeft het gevoel van kerst goed te pakken, haardvuur, veel leuke lichtjes, en windlichten op de tafels!
En dan had ik een salade met zalm en hollandse garnalen groot besteld, heerlijk helemaal niks op aan te merken!
Mijn man kipsate, waarvan het vlees niet heel bijzonder was en ook niet al te veel!
Ondanks dit laatste hebben we er fijn gegeten, dus totaal geen spijt van onze keuze!
1485ajml .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Samen op onze 46-ste trouwdag gegeten. Afspraak gemaakt en hartelijk ontvangen. Aangekondigd om gebruik te maken van een BAT (Buffet aan tafel). De bediening gebeurde gelikt door in het zwart gestoken jonge mannen met een lengte sloof. Bij het aanbrengen van het koude nagerecht werd zelfs gezongen. De mannen legden alles keurig uit en kwamen precies op tijd met de kleine maar diverse voorgerechten, zo ook de hoofdgerechten en de nagerechten. Alles in kleine porties die in de keuken waren klaargemaakt. Niet gehaast, niet opdringerig, maar lekker in volgorde. Het warme eten was lekker op temperatuur. Het was divers. Aanvulling op de basis gebeurde zonder enig bezwaar. De Stoeterij zat die vrijdagavond helemaal vol en er moesten gasten worden teleurgesteld. Aan het einde was er een alleszins acceptabele rekening. De bazin of kok(?) kwam ook nog even vanuit de keuken om te feliciteren.
Al met al een positieve en gedenkwaardige avond in de Stoeterij.
ChanelldT .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Hoewel de bediening uiterst vriendelijk was, en de ambiance gezellig hadden wij van het eten een hogere verwachting. De carpaccio van eendenborst was prima. De surf en turf was qua prijs kwaliteit verhouding ver onder de maat. Minimale porties een klein stokje met 3 garnaaltjes en een klein stokje met veel te droge ossehaas. De erbij gepresenteerde risotto was qua smaak prima maar leek zo op het bord gegooid. De creme brulee werd geserveerd in een diep bord waardoor de presentatie leek op een bord pap. Ook deze was veel te droog.
Wat jammer dat u zo reageert op internet. Wij zijn die avond meerdere keren aan uw tafel geweest en hebben gevraagd of alles naar wens was. U heeft aangegeven dat dat het geval was.
Wij begrijpen deze reactie daarom niet en hadden liever gehad dat u ons ter plekke had geïnformeerd over uw bevindingen. Dat zou ons ook de mogelijkheid gegeven hebben er eventueel iets aan te doen. Met vriendelijke groeten.

Reactie van proever:

U heeft helemaal gelijk, als het mijn reservering, met mijn gasten was geweest had ik dat ook zeker gedaan. Misschien had ik moeten nuanceren maar dat heb ik niet gedaan. De reactie was gebaseerd op mij en mijn partner die die gerechten genuttigd hebben , De andere gasten van mijn gezin waren tevreden. Ik hoop dat u de kritiek positief kunt ombuigen. Vriendelijke groeten,
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
We zijn hier met een grote groep wezen eten. Buffet aan tafel. Was simpel maar lekker en alles huisgemaakt. De miniburgers om te snullen en goede boerenomelet. Wraps waren iets minder lekker. Personeel was overvriendelijk. Na de trekkertocht die inclusief was voldaan en tevreden weer naar huis.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
We werden heel hartelijk ontvangen. We kwam druipend binnen en mochten bij de open haard zitten om op te drogen. Het eten was super; veel keus uit vegetarische gerechten. Je zal ons hier zeker vaker zien!
SonjaPost .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
We waren met een grote groep omdat mijn ouders 50 jaar getrouwd waren.
Mijn ouders werden 3 dagen tevoren gebeld dat de tafel in een T opstelling zou staan omdat er nog een grote groep was en anders konden ze het niet kwijt. Bij aankomst bleek de T twee aparte tafels te zijn, waardoor mijn ouders met de kleinkinderen aan tafel zaten en hun kinderen aan de andere tafel (achter hun). De bediening bleek ons hierdoor ook als twee aparte tafels te behandelen want bij ons werd er al afgeruimd terwijl mijn ouders nog een gerecht bij besteld hadden. De bediening was ook niet super, personeel met vieze pleisters aan de handen.
Het eten was redelijk, taai biefstuk maar de rest ging wel.
Al met al voor mij de eerste en gelijk de laatste keer.
Wat jammer dat u dit gevoel heeft over het etentje. Heel jammer omdat wij van uw ouders en de familieleden tijdens en na het eten eigenlijk alleen maar positieve reacties hebben gekregen.
Wij hebben uw ouders inderdaad van tevoren gebeld en in overleg met hen vonden zij het prima hoe het geregeld werd.
Tijdens het eten hebben we gevraagd of alles in orde was en of jullie nog van plaatsen wilden wisselen. Dat hoefde niet en alles was in orde. We hadden uw kritiek liever op de avond zelf gehoord.

Vanesmobility .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
We waren op doorreis van het werk super goed eten saté met friet gebakken aardappelen twee soorten groente en sla en vriendelijke bediening oja prijs zeker niet duur
Toppie

Robinia G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Wij hebben al heel vaak bij de Stoeterij gegeten, ondanks dat we niet uit de buurt komen. Het is een restaurantje waar je echt terug blijft komen. Het is een gezellig en sfeervol restaurant, altijd heerlijk en voldoende eten, en gezellige en behulpzame bediening. Prijs / kwaliteit verhouding is echt top. Voor een betaalbaar avondje heerlijk eten is de stoeterij een aanrader!
Sonja I.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Wij hebben geluncht en gedineerd hier en beide keren waren een succes. Het BAT (buffet aan tafel) diner was zeer uitgebreid en zeer goed van smaak. Een leuk idee, je kunt elk gerechtje bijbestellen. De lunchkaart is uitgebreid met o.a. veel soorten salades. Bediening is zeer vriendelijk. Kinderen krijgen gelijk wat te spelen. Wij komen hier graag weer een keer terug!
Fijnglutenvrij .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Wat een gezellige en fijne sfeer, lekker gegeten en bovendien ook nog gluten- en lactosevrij! We voelden ons welkom door de vriendelijke bediening en vonden het fijn om ook eens onbezorgd uit eten te kunnen. We komen zeker eens terug als we weer eens in de buurt zijn!
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Ik heb i.v.m. met mijn 50ste verjaardag een uitgebreide lunch/brunch bij De Stoeterij gereserveerd. Bij ontvangst koffie/thee, proosten met prosecco, daarna lunch BAT (buffet aan tafel), een dessert BAT en tot slot een kopje koffie/thee. Ik heb een top verjaardagsbrunch gehad. Het eten was zeer goed evenals de bediening (alles was prima geregeld). De locatie is erg leuk ingericht en de sfeer was uitstekend. Wij gaan zeer zeker nog eens terug om dan het diner BAT te proberen. Het is een aanrader.
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Mooie locatie. Lang wachten op het eten en drinken. Carpaccio weinig en warm. Biefstuk draderig en taai. Pepersaus te peperig. Groentequiche erg zout. Salade en patat erg weinig. Personeel chaotisch en kortaf. Jammer!